vilhelms_tills rakstīja:
Graberis rakstīja: Itogo, savelkam kopā plusus un mīnusus braukšanai ātrāk vai lēnāk par pārējo plūsmu:
1. Braukšana lēnāk par plūsmu:
...
- sastopot ceļā SIA CP darbiniekus, var nākties apstāties un sniegt paskaidrojumus savai lēnajai braukšanai
...
Tajā dienā, kad CP apturēs auto, kas brauc uz 90km/h, par braukšanu lēnāk par plūsmu uz šosejas, kur maksimālais atļautais ir 90, es svinīgi apsolos paņemt rokās salapojušo slotaskātu un doties ciemos pie pūces uz zvērudārzu viņas skaisti uzziedējušo asti ievērtēt.
Šitā jau var vēderkrampjus dabūt.
Visatļautība
Uz šosejām valda visatļautība. Vakar ap plkst.17 braucu pa Ventspils šoseju uz Rīgas pusi, sākot no Talsu pagrieziena stipri palielinājās satiksmes intensitāte. Kā vēlāk sapratu, tas bija dulno rallija apmeklētāju dēļ - uz Rīgas pusi praktiski mašīnas gāja vienā kolonnā. Lielais vairums (ap 80% vadītāju) turēja ap 95 km/h (protams, arī tas ir pārkāpums, tomēr tas ir neliels) tomēr no Talsu pagrieziena līdz Tukuma pagriezienam pusstundas laikā atradās vairāk kā desmit kretīnu un deģenerātu, kuri plūsmu, kas jau gāja uz 95 km/h, ņēmās apdzīt. Piemēram, tādi kretīni brauca ar jauno Toyota-Landcruiser, iepriekšējās paaudzes Honda-CR-V, 90.gadu beigu Audi-A4, ceturto Golfu, Audi-100 cigāru, iepriekšējās paaudzes Mercedes S klasi, Subaru-Impreza, trešo Golfu, BMW 3.sēriju.
Un lai tie skrējēji tagad nepārmet, ka vainīgi ,,sēnes,, , kas lēni brauc un viņiem traucē. Braucot ar 95 km/h, vakar nepanācu nevienu lēnāk braucošu. Manā skatījumā tā šķendēšanās par ,,sēnēm,, ir stipri pārspīlēta.