Bacardi rakstīja: probleema tur, ka traucee guleet!
Nu taču viņi nekrāmē ārā tās sliedes ar pāļu dzenamo, vai ar asfalta frēzi...
Visumā ir naivi cerēt uz klusumu dzīvojot uz pilsētas maģistrālās ielas.
Bacardi rakstīja: probleema tur, ka traucee guleet!
Nu taču viņi nekrāmē ārā tās sliedes ar pāļu dzenamo, vai ar asfalta frēzi...
Visumā ir naivi cerēt uz klusumu dzīvojot uz pilsētas maģistrālās ielas.
pie taa, ka visu laiku braukaa mashiinas jau ir pierasts, vispaar nav tik traki, nav pierasts pie taa, ka naktii saak braukaat bobcats, kuram, ja brauc atpakaljgaakienaa straadaa piikstulis, tiek meetaati dzelzji vai arii visu nakti ruuc gjenerators
Bacardi rakstīja: pie taa, ka visu laiku braukaa mashiinas jau ir pierasts, vispaar nav tik traki, nav pierasts pie taa, ka naktii saak braukaat bobcats, kuram, ja brauc atpakaljgaakienaa straadaa piikstulis, tiek meetaati dzelzji vai arii visu nakti ruuc gjenerators
Sūdzējies policijā vai pašvaldībā?
Nav jēgas sūdzēties, jo RS ir pašvaldības uzņēmums. Pašvaldība un policija uz to piever acis, jo termiņi ir jāievēro. Līdzīgi kā ar Dienvidu tiltu.
Toronto tramvaji nearko diži nav labāki par mūsu vecajām Škodām. Biļete gan maksā oioioi... Bet viens brauciens der trams + metro.
Palaidniex rakstīja:
Bams rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Bams rakstīja:
HIPPY rakstīja: Interesanti vai šajā putenī jaunās (augsto griestu) SCHkodas vispār kursē?
Brauc. Pa 6 tikai Škodas. Līdz gada beigām arī pa 11 būs tikai Škodas.
ne jau šī, bet nākamā gada beigām?
Pēc pašreizējiem plāniem- šī gada beigās. Lielākā daļa jau ir izdarīta, patlaban notiek Brīvības-Miera krustojuma montāža, atliek vēl Tallinas ielas krustojums un daži sīkumi.
Vēl tagad pēc plāna nākamā gada sākums ir 6. uz Ausekļa ielu. Tur arī darbi faktiski izdarīti.
Vēl pagaidām brauc vecie, vai es slikti skatos?
Tā arī ir. Vēl vecie. Hwz, kas tur atkal noticis, it kā pa jaunu bija jāveic kaut kādi saskaņojumi dēļ kkādiem nezināmiem kabeļiem, kuriem pēc projekta nevajadzēja atrasties rakšanas darbu vietā.
Tā kā es pat nezinu, kad varēs braukt. Visu vasaru runāja, ka līdz jaungadam ir jāpalaiž. Priekšnieks priekšnieka galā, neviens neko konkrēti nezin, neviens ne par ko neatbild.
Nortel rakstīja: Nav jēgas sūdzēties, jo RS ir pašvaldības uzņēmums. Pašvaldība un policija uz to piever acis, jo termiņi ir jāievēro. Līdzīgi kā ar Dienvidu tiltu.
Un tā vienmēr un visur-nav jēgas. Ir jēga, ir. Tikai gribēt vajag. Pārāk esam iesīkstējuši, ko raksta arī tas pats Ņujorktaims.
Trakās sliedes!
Trolejbuss Škoda 14TrF Sanfrancisko.
2000.gadā Škoda uzvarēja konkursā par 250 gab. piegādi.
Vienīgie čehu troļuki ASV.
Sanfrancisko ir vienīgā ASV pilsēta, kur ir tik daudz trolejbusu. Pilsētā darbojas 14.maršruti.
smaidiigais rakstīja: Toronto tramvaji nearko diži nav labāki par mūsu vecajām Škodām. Biļete gan maksā oioioi... Bet viens brauciens der trams + metro.
Toronto ir savi, speciāli pilsētai būvēti vagoni, tādi nav nekur citu pasaulē.
Ražoti 80-jos gados. To ir divu veida:
Parastais 4-asu CLRL (Canadian Light Rail Vehicle) tf1.mosfont.ru/...
un 6-asu garmoška ALRL (Articulated Light Rail Vehicle)
Pilsētā darbojas 11 maršruti.
Elektriskais tramvajs pilsētā darbojas kopš 1892.gada. Klasiskais ASV/Kanādas streetcar. Lielākā sistēma visā Ziemeļamerikā.
Ko darīs ar to sliežu posmu, ko patlaban neizmanto (no LSPA līdz 45-tai vid.)? Izskatās visai sarūsējušas tās sliedes, kautgan nesen mainītas. Vai mainīs vēlreiz vai kasīs nost rūsu?
Nortel rakstīja: Ko darīs ar to sliežu posmu, ko patlaban neizmanto (no LSPA līdz 45-tai vid.)? Izskatās visai sarūsējušas tās sliedes, kautgan nesen mainītas. Vai mainīs vēlreiz vai kasīs nost rūsu?
Rūsa elektriskajam kontaktam vai braukšanai nav traucēklis.
Bams rakstīja: Trolejbuss Škoda 14TrF Sanfrancisko.
2000.gadā Škoda uzvarēja konkursā par 250 gab. piegādi.
Vienīgie čehu troļuki ASV.
transphoto.ru/...
Sanfrancisko ir vienīgā ASV pilsēta, kur ir tik daudz trolejbusu. Pilsētā darbojas 14.maršruti.
izskatās ka baigi ieekonomējuši uz smukumu, pie tāda apjoma jebkura ieekonomēta kapeiciņa kopumā rada prāvu ekonomiju...
Bams rakstīja:
Nortel rakstīja: Ko darīs ar to sliežu posmu, ko patlaban neizmanto (no LSPA līdz 45-tai vid.)? Izskatās visai sarūsējušas tās sliedes, kautgan nesen mainītas. Vai mainīs vēlreiz vai kasīs nost rūsu?
Rūsa elektriskajam kontaktam vai braukšanai nav traucēklis.
Ja pareizi saprotu, ka to rekonstuierēt varēs pa posmiem, kad palaidīs esošo rekonstrukciju, jo lielākā sāpe iespējams bija tieši galapunkta rekonstrukcija un civilizēts pagaidu galapunkts - izmantoja esošo pie 45. videnes... A, kad strādās jaunais galapunkts visu pa vidu var lēnām sačubināt bez stresa...
moš man nav taisnība un es smagi maldos...?
Palaidniex rakstīja:
Bams rakstīja:
Nortel rakstīja: Ko darīs ar to sliežu posmu, ko patlaban neizmanto (no LSPA līdz 45-tai vid.)? Izskatās visai sarūsējušas tās sliedes, kautgan nesen mainītas. Vai mainīs vēlreiz vai kasīs nost rūsu?
Rūsa elektriskajam kontaktam vai braukšanai nav traucēklis.
Cik man zināms, tur (Ropažu ielā) nekas rekonstruēts netiks.
Ja pareizi saprotu, ka to rekonstuierēt varēs pa posmiem, kad palaidīs esošo rekonstrukciju, jo lielākā sāpe iespējams bija tieši galapunkta rekonstrukcija un civilizēts pagaidu galapunkts - izmantoja esošo pie 45. videnes... A, kad strādās jaunais galapunkts visu pa vidu var lēnām sačubināt bez stresa...
moš man nav taisnība un es smagi maldos...?
Bams rakstīja:
Cik man zināms, tur (Ropažu ielā) nekas rekonstruēts netiks.
Ķipa dārgi un lai jau tur turpina plosīties tās smilšu vētras?
Palaidniex rakstīja:
Bams rakstīja:
Cik man zināms, tur (Ropažu ielā) nekas rekonstruēts netiks.
Ķipa dārgi un lai jau tur turpina plosīties tās smilšu vētras?
Ui, tici man, par smilšu vētrām RS nevienam galva nesāp.
Sanfrancisko blenzu uz trosu tramvajiem, trolejus nemaz nepamanīju. Tas trosu tramvajs gan unikāls - motors kalna galā, a trose grab pa šahtu sliežu vidū. Tramvajs vēl aiz kalna, bet graboņa tāda, ka šis jau tepat klāt!
Bams rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Bams rakstīja:
Cik man zināms, tur (Ropažu ielā) nekas rekonstruēts netiks.
Ķipa dārgi un lai jau tur turpina plosīties tās smilšu vētras?
Ui, tici man, par smilšu vētrām RS nevienam galva nesāp.
Normālā valstī sūdzība urayona ¿rsta slædziens par smilšu putekļu sabojāto veselību ātri vien visu saliktu pa plauktiņiem un turienes RS tas rūpētu ka prieks...
smaidiigais rakstīja: Sanfrancisko
Ja kādreiz pagadās vēlreiz tur pabūt un ja nav neko citu ko darīt, tad ir vērts centrā sameklēt Market street un F līniju. Pa to kursē tikai dažnedažādi vēsturiski modeļi, savākti no savulaik slēgtajām tramvaju sistēmām pašā ASV, gan arī no Milānas, Melnburnas, Blekpūles, Porto un kur tur vēl.
Šis piem. ir 1934.gada Boat tram no Blekpūles:
šis ir 1924.gada Peter Witt no Milānas:
te savukārt ASV klasika, 1948.gada PCC no Filadelfijas un attiecīgi tās pilsētas krāsojumā
te savukārt 1912.g. izgatavotais San Francisco Type A
te savukārt 1939.gadā izgatavotais PCC no Kanzassitijas.
un te 1924.gada Perley Thomas no Ņuorleānas
(blakus jaunā tipa metrotramvajs Breda LRV)
Šad un tad ielās var sastapt arī pirmās paaudzes jaunā tipa Boeing-Vertol, kuri regulārā satiksmē vairs nepiedalās.
Kam pieder sliedes uz Zemitānu tilta? Var ņemt? It kā tilta konstrukcija tā nav un tramvaji arī nebrauc
Bams rakstīja:
te savukārt ASV klasika, 1948.gada PCC no Filadelfijas un attiecīgi tās pilsētas krāsojumā
tf1.mosfont.ru/...
Šis vislabākais.
Kasablankā ar' elektrotransports? Pirms pāris gadiem nemanīju!
Kasablankā ar' elektrotransports? Pirms pāris gadiem nemanīju!
====================
Cik noprotams, sāka funkcionēt 2012. gadā ...
The Casablanca tramway is the rapid transit tram system in Casablanca in Morocco.The route is 30km long, with 49 stops, and Y-shaped, further lines are planned in the future.The tram system is comparable to a metro, in terms of stops and crossings. This is, after the Rabat-Salé tramway, the second tram system in Morocco, but also the largest system in number of stations and the length of the route.
74 Citadis trams have been ordered from Alstom, which will provide power and signal systems.
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA