velo un gājēju pārejas - kuram taisnība

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
 
1.. 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ..20
HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja: un kā, lai te nelamājas?

www.apollo.lv/...

Vainīgs bija BMW

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Yetti rakstīja: un kā, lai te nelamājas?

www.apollo.lv/...

tak jau izlēmām - velopisēdistam ir priekšroka iet bojā!

Viņām tak pēc CSN ir jāatrodas starp 1. un 2. joslu...

Nu vēl jau jālamājas arī uz policiju... Autovadītāju iz... par jebko. Šeit liek video ar LŪGUMU ievērot CSN! Kur ir video turpinājums ar sodu, kādu šis īpatnis ir saņēmis???

Viņš jau pats sevi sodīja – pamatīgi sasitoties.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Yetti rakstīja: un kā, lai te nelamājas?

www.apollo.lv/...

tak jau izlēmām - velopisēdistam ir priekšroka iet bojā!

Viņām tak pēc CSN ir jāatrodas starp 1. un 2. joslu...

Tāpēc ka Tu noteikti nobloķēji 1 joslu un neatsāji brīvu vietu.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: ūpim derētu palasīt sadaļu, kā velopisēdistam ir jāšķērso krustojums, kur jāatrodas uz brauktuves, kā veikt krustojumā manevrus lai nogrieztos pa kreisi utt...

Kur tas ir raxtīts, kā velosipēdistam jāšķērso krustojums?

Lūdzu parādiet…

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Pashaa teemas pieteikumaa ir atbilde uz daudzu gadu laikaa spriesto - citeetais CSN 70-tais punkts. Vienalga - ir tev priekshroka, vai nav, 70-tais punkts netiek atcelts nekaadaa gadiijumaa!

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Pashaa teemas pieteikumaa ir atbilde uz daudzu gadu laikaa spriesto - citeetais CSN 70-tais punkts. Vienalga - ir tev priekshroka, vai nav, 70-tais punkts netiek atcelts nekaadaa gadiijumaa!

Vēl jo vairāk, komplektā ar 138. punktu.

Tātad velosipēdistam šķērsojot krustojumu nobraucot no trotuāra un minoties pāri ielai da jebkurā virzienā ir priekšroka.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Vēl jo vairāk, komplektā ar 138. punktu.

Tātad velosipēdistam šķērsojot krustojumu nobraucot no trotuāra un minoties pāri ielai da jebkurā virzienā ir priekšroka.

Nekaadaa gadiijumaa! Velosipeedista izbraukshana uz gaajeeju paarejas, kaa transporta liidzeklja vadiitaaja darbiiba, ir uzbraukshana uz ielas, pirms uzbraukshanas uz ielas, jaapalaizh garaam visi transporta liidzeklji, kas jau brauc pa ielu! Velosipeedists arii uz trotuaara ir transporta liidzeklhja vadiitaajs, tik taada transporta liidzeklja, kam atljauts paarvietoties pa gaajeeju ietvi, netrauceejot gaajeejus. Arii stumjot velosipeedu pa ielu vinjsh ir kopeejaas satiksmes daliibnieks, nemotorizeeta transporta vadiitaajs, nevis vienkaarshi gaajeejs.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: ūpim derētu palasīt sadaļu, kā velopisēdistam ir jāšķērso krustojums, kur jāatrodas uz brauktuves, kā veikt krustojumā manevrus lai nogrieztos pa kreisi utt...

Kur tas ir raxtīts, kā velosipēdistam jāšķērso krustojums?

Lūdzu parādiet…

CSN 229. punkts. Lasi, kamēr slikti paliek.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: CSN 229. punkts. Lasi, kamēr slikti paliek.

Pats izlasi (fubar)…

Tur teikts: «Nogriežoties pa kreisi vai apgriežoties…»

Par taisnvirzienu nekā nav – ja lisapēdists brauc taisni šis punkts nestrādā jo lisapēdists nenogriežas ne pa kreisi ne arī apgriežas pretējam virzienam  – viņš brauc taisni uz priekšu. Vēlreiz atkārtoju taisni uz priekšu.

Lūdzu atbilstošus argumentus nevis virspusēji izlasītu punktu.

227. Vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja:

Vēl jo vairāk, komplektā ar 138. punktu.

Tātad velosipēdistam šķērsojot krustojumu nobraucot no trotuāra un minoties pāri ielai da jebkurā virzienā ir priekšroka.

Nekaadaa gadiijumaa! Velosipeedista izbraukshana uz gaajeeju paarejas, kaa transporta liidzeklja vadiitaaja darbiiba, ir uzbraukshana uz ielas, pirms uzbraukshanas uz ielas, jaapalaizh garaam visi transporta liidzeklji, kas jau brauc pa ielu! Velosipeedists arii uz trotuaara ir transporta liidzeklhja vadiitaajs, tik taada transporta liidzeklja, kam atljauts paarvietoties pa gaajeeju ietvi, netrauceejot gaajeejus.

Krustojums nav gājēju pāreja!!!

Krustojums ir krustojums un tikai, ar visiem noapaļojuma sākumiem un beigām.

Apzīmētas gājēju pārejas ir ārpus krustojumiem, bet īpaši advancētiem pie krustojumiem šad tad sazīmē zebras.

Ķīpsalā, izbraucot gan no Balasta dambja gan no Ķīpsalas ielas ir sastutētas gājēju pārejas tāpēc ka iekš CSN nav reglamentētas gājēju priekšrocības krustojumos pret izbraucošiem uz galvenā ceļa autombīļiem…

Arii stumjot velosipeedu pa ielu vinjsh ir kopeejaas satiksmes daliibnieks, nemotorizeeta transporta vadiitaajs, nevis vienkaarshi gaajeejs.

Ups… kas tas par jaunumu?

Kaut kādi īpašie sētas CSN un apzīmējumi?

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Uupi, iespeejams, ka tu esi maaciijies satiksmes noteikumus, bet tie tev nav naakushi labumaa. Velosipeedists ir transporta vadiitaajs - vai vinjsh vinju stumj, vai brauc, ja vinjsh atrodaas uz ielas, tad vinjsh ir satiksmes daliibnieks. Pie tam vinjam, kaa iipasha transporta vadiitaajam, ir noteikti dazhi ierobezhojumi, lai tas netrauceetu paareejiem vadiitaajiem. CSN ir saistoshi visiem transporta, kas piedalaas satiksmee, vadiitaajiem. Gaajeeju paareja ir domaata gaajeejiem. Ja transporta liidzeklja(velosipeeda) vadiitaajs brauc pa trotuaaru, kas vinjam atljauts, netrauceejot gaajeejus, un izlemj uzbraukt uz ielas, vienalga vai shkjeersot, vai turpinaat braukt pa ielu kopeejaa pluusmaa, vinjam, kaa transporta vadiitaajam, jaaieveero visi CS noteikumi, kas nosaka taada manevra veikshanas kaartiibu. Arii izbraucot krustojumus, arii no ietves, shkjeersojot krustojumu. Tas viss ir logjiski un saskan ar noteikumiem, ja gribi mekleet iespeejas noteikumus neieveerot, tad tas ir iespeejams tikai nodarbojoties ar demagogjiju un meegjinot atrast nepilniibas noteikumos. Slikti, ka Celju satiksmes noteikumos nav taads termins kaa juurnieciibaa - noteikumi, kas atbilst labai, pareizai juuras praksei. Tad tev buutu pienaakums arii pirms reguleejamas gaajeeju paarejas, kaut arii tev deg zaljaa gaisma, samazinaat aatrumum un buut uzmaniigam. Un tie noteikumi attiektos uz visiem, arii gaajeejiem un velosipeedistiem. Vispaar ir stulbi iedvest velobrauceejam paarlieciibu, ka, neskatoties uz situaaciju, var realizeet savas noteikumos noteiktaas priekshrociibas. Jau vecaakiem vajadzeetu maaciit savus beernus saprast, ka trulums ir biistams dziiviibai. Labi, ka ir pietiekoshi daudz autovadiitaaju, kas nav truli, jo ielaas ir pa pilnam daunju, gan ar vecu opeli, gan superjaudiigu bembi, gan ar velosipeediem.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Kāds sakars dauņu esamībai ar "veciem opeļiem" un "superjaudīgiem bembjiem"? Kāpēc jāpiemin tieši šīs auto markas? Manuprāt, debili vadītāji ir sastopami vienādi daudz arī starp citām markām.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Lai gan, tomēr lielāki dauņi par superjaudīgo bembju vadītājiem ir visādu auģuku kupejnieku braucēji. Bija pat kaut kur pētījums, kur audi vadītāji izrādījās visagresīvākie.

Un attiecībā uz veciem opeļiem - vēl tizlāki ir vecu vw braucēji.

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: ...Velosipeedists ir transporta vadiitaajs - vai vinjsh vinju stumj, vai brauc, ja vinjsh atrodaas uz ielas, tad vinjsh ir satiksmes daliibnieks.

Te nu tu kļūdies, CSN 1.nodaļā par noteikumos lietotajiem terminiem skaidri un gaiši ir rakstīts, ka [i]Gājējs - persona, kas pārvietojas pa ceļu kājām vai invalīdu ratiņos, stumj velosipēdu, mopēdu, motociklu, velk (stumj) ragaviņas, bērnu ratiņus vai invalīdu ratiņus u.tml.[/i].

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Labi, nav jeega iedziljinaaties formuleejumos - tos, preciizi paskaidrotus, dzirdeesi peec tam, kad uz gaajeeju paarejas pret tavas mashiinas veejstiklu buus izshkjiidushas pusaudzha -velosipeedista smadzenes. Jo tu tikai ieveeroji noteikumus!

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja: Kāds sakars dauņu esamībai ar "veciem opeļiem" un "superjaudīgiem bembjiem"? Kāpēc jāpiemin tieši šīs auto markas? Manuprāt, debili vadītāji ir sastopami vienādi daudz arī starp citām markām.

Sakara absoluuti nekaada, un mani neuztrauc ne opelis, ne bembis! Ja kas, braucu ar 5-gadiigu E90. Un tu spried pareizi - vadiitaaja prasmes nav atkariigas no automashiinas markas.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: CSN 229. punkts. Lasi, kamēr slikti paliek.

Pats izlasi (fubar)…

Tur teikts: «Nogriežoties pa kreisi vai apgriežoties…»

Par taisnvirzienu nekā nav – ja lisapēdists brauc taisni šis punkts nestrādā jo lisapēdists nenogriežas ne pa kreisi ne arī apgriežas pretējam virzienam  – viņš brauc taisni uz priekšu. Vēlreiz atkārtoju taisni uz priekšu.

Ūpi - Tu laikam mācies CSN.

ja jau izlasīji 229. punktu, tad kaut kā esi pašļūcis garām 224. punktam, kur brīnišķīgi uzrakstīs, kur jāatrodas tam vellapēdistam uz brauktuves...

Moš divus puktus reizē vienlaicīgi uztvert nevari...

Lūdzu atbilstošus argumentus nevis virspusēji izlasītu punktu.

227. Vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām [b]UN[/b] velosipēdu vadītājiem ir priekšroka…

Ja pareizi saproti gramatiku, tad uzsvars ir uz vārdu "un". Tātad priekšroka ir tikai tajās vietās, kur arī saskaņā ar pārējiem CSN vellapēdistam ir priekšorka. Ta nosīmē ka ir simtiem vietu kur vellapēdistam priekšrokas NEMAZ NAV!

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Kurā punktā CSN ir redzama definīcija kas ir velosipēda vadītājs?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Kurā punktā CSN ir redzama definīcija kas ir velosipēda vadītājs?

Nu, ja velopisēda stūmējs ir gājējs, tad uz velo braucējs sanāk velopisēdists...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

HIPPY rakstīja: Kurā punktā CSN ir redzama definīcija kas ir velosipēda vadītājs?

Nu, ja velopisēda stūmējs ir gājējs, tad uz velo braucējs sanāk velopisēdists...

Jautrāk paliek, kad jāizskata tandēms. Vai velo vadītājs ir tikai viens braucējs - tas, kurš ar stūri vai arī abi?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: CSN 229. punkts. Lasi, kamēr slikti paliek.

Pats izlasi (fubar)…

Tur teikts: «Nogriežoties pa kreisi vai apgriežoties…»

Par taisnvirzienu nekā nav – ja lisapēdists brauc taisni šis punkts nestrādā jo lisapēdists nenogriežas ne pa kreisi ne arī apgriežas pretējam virzienam  – viņš brauc taisni uz priekšu. Vēlreiz atkārtoju taisni uz priekšu.

Ūpi - Tu laikam mācies CSN.

ja jau izlasīji 229. punktu, tad kaut kā esi pašļūcis garām 224. punktam, kur brīnišķīgi uzrakstīs, kur jāatrodas tam vellapēdistam uz brauktuves...

Moš divus puktus reizē vienlaicīgi uztvert nevari...

Lūdzu atbilstošus argumentus nevis virspusēji izlasītu punktu.

227. Vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām [b]UN[/b] velosipēdu vadītājiem ir priekšroka…

Ja pareizi saproti gramatiku, tad uzsvars ir uz vārdu "un". Tātad priekšroka ir tikai tajās vietās, kur arī saskaņā ar pārējiem CSN vellapēdistam ir priekšorka. Ta nosīmē ka ir simtiem vietu kur vellapēdistam priekšrokas NEMAZ NAV!

Palaidniex - kā jau te tika rakstīts gājēju pārejas - uz to attiecas vien lieta un tur lisapēdistam kamēr jams nav kļuvis par gājēju nekādu priekšrocību nav, taču krustojumā ir skaidri no rādīts ka jebkura transporta līdzekļa vadītājs nogriežoties, pa labi vai pa kreisi dod ceļu gājējiem un velosipēdu vadītajiem, līdz ar ko pilnīgi pie vienas vietas kur īsti brauc šis lisapēdists, pa brauktuvi, vai pa trotuāru - tav viņam ir jādod ceļš, jo tur netiek speciāli atrunāts ka pa ietvi braucošajiem netiek dots ceļš !!!

Tobiš tā kārtīgi pie tā piedomājot - es teiktu ka šis ir nosacīts "caurums", kas tiešām pieļauj avārijas situācijas ar zemu lidojošiem vellapēdiem.

"Teoretizējot" tālāk varētu teikt, ka CSN nosaka lisapēdistam pa ietvi braukt "lēnām" (tika nepasaka cik km/h, jo taču ir noteikts netraucēt gājējus), un ja jams brauc lēnām, tad tehniski tā viņa krustojuma šķērsošana gājēja ātrumā nevienam netraucē, jams ir pamanāms utml.

Kaut kā tā.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

HIPPY rakstīja: Kurā punktā CSN ir redzama definīcija kas ir velosipēda vadītājs?

Nu, ja velopisēda stūmējs ir gājējs, tad uz velo braucējs sanāk velopisēdists...

Jautrāk paliek, kad jāizskata tandēms. Vai velo vadītājs ir tikai viens braucējs - tas, kurš ar stūri vai arī abi?

Vadītājs var būt tikai viens, bet otrs vai nu pasažieris vai stūrmanis (kā rallijā) - tā dažkārt arī auto satiksmē notiek, kad līdzbraucējs sāk komandēt.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja:

Vadītājs var būt tikai viens, bet otrs vai nu pasažieris vai stūrmanis (kā rallijā) - tā dažkārt arī auto satiksmē notiek, kad līdzbraucējs sāk komandēt.

Jaunībā ir iemēģināts ar diviem vadītājiem... Sēžot pie stūres spaidīju tikai pedāļus. Meitene no blakussēdekļa stūrēja un slēdza ātrumus. Kurš ir vadītājs?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: CSN 229. punkts. Lasi, kamēr slikti paliek.

Pats izlasi (fubar)…

Tur teikts: «Nogriežoties pa kreisi vai apgriežoties…»

Par taisnvirzienu nekā nav – ja lisapēdists brauc taisni šis punkts nestrādā jo lisapēdists nenogriežas ne pa kreisi ne arī apgriežas pretējam virzienam  – viņš brauc taisni uz priekšu. Vēlreiz atkārtoju taisni uz priekšu.

Ūpi - Tu laikam mācies CSN.

ja jau izlasīji 229. punktu, tad kaut kā esi pašļūcis garām 224. punktam, kur brīnišķīgi uzrakstīs, kur jāatrodas tam vellapēdistam uz brauktuves...

Moš divus puktus reizē vienlaicīgi uztvert nevari...

Lūdzu atbilstošus argumentus nevis virspusēji izlasītu punktu.

227. Vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām [b]UN[/b] velosipēdu vadītājiem ir priekšroka…

Ja pareizi saproti gramatiku, tad uzsvars ir uz vārdu "un". Tātad priekšroka ir tikai tajās vietās, kur arī saskaņā ar pārējiem CSN vellapēdistam ir priekšorka. Ta nosīmē ka ir simtiem vietu kur vellapēdistam priekšrokas NEMAZ NAV!

Palaidniex - kā jau te tika rakstīts gājēju pārejas - uz to attiecas vien lieta un tur lisapēdistam kamēr jams nav kļuvis par gājēju nekādu priekšrocību nav, taču krustojumā ir skaidri no rādīts ka jebkura transporta līdzekļa vadītājs nogriežoties, pa labi vai pa kreisi dod ceļu gājējiem un velosipēdu vadītajiem, līdz ar ko pilnīgi pie vienas vietas kur īsti brauc šis lisapēdists, pa brauktuvi, vai pa trotuāru - tav viņam ir jādod ceļš, jo tur netiek speciāli atrunāts ka pa ietvi braucošajiem netiek dots ceļš !!!

Tobiš tā kārtīgi pie tā piedomājot - es teiktu ka šis ir nosacīts "caurums", kas tiešām pieļauj avārijas situācijas ar zemu lidojošiem vellapēdiem.

"Teoretizējot" tālāk varētu teikt, ka CSN nosaka lisapēdistam pa ietvi braukt "lēnām" (tika nepasaka cik km/h, jo taču ir noteikts netraucēt gājējus), un ja jams brauc lēnām, tad tehniski tā viņa krustojuma šķērsošana gājēja ātrumā nevienam netraucē, jams ir pamanāms utml.

Kaut kā tā.

Nu redzi - vai nobraucot no trotutuāra uz brauktuvi jebkam ir priekšroka? Vai to izdarot ir priekšroka VISIEM, kas brauc pa brauktuvi?

Velopisēdistam ir norādīa vieta uz brauktuves, aprakstīs kā šķērsot krustojumu.

Kāpēc tā - tāpēc, ka tas ir viņa paša drošībaio - braukt pa brauktuvi, vienā virzienā ar autotransportu, lai to var laikus pamanīt, kā arī lai sadursmes ātrums būtu mazāks...

Arī raidījums Zebra sadala viedokli - ja brauc pa brauktuvi - priekšroka ir, ja brauc pa trotuāru un krustā no tā izbrauc uz brauktuves - priekšroka - TU TŪ!

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Arī raidījums Zebra sadala viedokli - ja brauc pa brauktuvi - priekšroka ir, ja brauc pa trotuāru un krustā no tā izbrauc uz brauktuves - priekšroka - TU TŪ!

Nu tad risinājums skaidrs – 1 metru pirms krusta nolecam uz brauktuves un maucam ar lisapēdu – un iepūt – pēc burta viss skaisti…

Bet pēc realitātes un ierosinātajām lietām, ja vadītājs nones lisapēdistu krustā – neviens necenšas iedziļināties…

Krustojums – lisapēdistam priekšroka. (arī videoreģistrators neglābj).

1.. 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ..20
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti