Hyundai Ioniq 2016
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Šis auto gan man šķita bāls, neizteiksmīgs...
Redziet, cik cilvēku, tik viedokļu. Man gan liekas, ka korejiešu autobūvētājiem ir izdevies pat ļoti interesants auto. Kaut gan jautājums, vai Hyundai vairs jāuztver kā korejiešu auto pie tām aktivitātēm, kādas viņi veic Eiropā.
Virsbūve sportiska, mazliet pazema, bet arī airodinamiskā pretestība nav liela. Ja automašīna testa versijā būtu bez lūkas, kas iekšējo apšuvumu padara "biezāku", braucējs ar augumu 1,90m justos pavisam labi. Vadītājam un blakussēdētājam vietas ir daudz, bet arī aizmugurē sēdēt var, testā mašīnā bijām četri pieauguši vīri, viss kārtībā. Ņemot vērā, ka elektromatora barošanai nepieciešmais "barības bloks" ir lielāks kā mobilajam telefonam, arī bagāžas nodalījums ir pieņemams. Automašīnai ir laba apdare, nekas nečīkst un negrab, skaņas izolācija mašīnas aizmugurējā daļa varētu būt labāka, bet to atsver stereosistēma . Par patēriņu. Testu sākumā vidējais rādītājs bija 4.7, pēc lielā brauciena 6.2. Nu tā.. Bet ņemsim vērā citus ciparus: attiecība ekonomiska/normāla/agresīva braukšana sākumā bija 45/50/5, tad pēc testa 41/40/19. Svētdien nobraukti 60 km pilsētas ciklā vidējo patēriņu samazināja jau līdz 5.6 l/100km. Manuprāt neslikti, jo testa brauciens pa šoseju nav īstā vide kurā vērtēt hybrid priekšrocības. Iepriecināja adaptīvās kruīzkontroles darbība, arī joslu asistents un aklo zonu brīdināšanas sistēmas darbojās nevainojami. "Jautra" likās ar kāju vadāmā stāvbremze. Kas nepatika? Dēļ aizmugurējā pārseguma vāka konstrukcijas skats uz aizmuguri salona spogulī neko daudz neparāda. Bet tāpēc jau ir sānu spoguļi. Paliek jautājums par cenu. Ja tā būs solīto 23-25 tkst. robežās, tad domāju, ka drīz vien redzēsim šo auto ielās. Sevišķi pie jaunās nodokļu politikas, kuru mēģina pievilkt pie CO2.
Hyundai-Ioniq konkurents Toyota-Prius maksā, sākot no 28460 EUR.
Esam nedaudz jau izlutināti ar Prius un Civic "kosmosu". Šeit - vāja atblāzma no jau pazīstamajām Hyundai dizaina līnijām. Šis auto ir kā mēģinājums sēdet uz diviem krēsliem. Izpatikt gan konservatīvajiem, gan visa jaunā meklētājiem. Tomēr ne viss ir slikts. Tas pats degvielas patēriņš testa beigās bija nieka 6,1L. Tas ir ļoooti labs rādītājs pēc ""smagajām"" žūrijas kājām.
Līdzeklis, lai pārvietotos un skaista rotaļlieta – divi vienā. Automobiļa inovatīvā un tehniski skaistākā daļa paliek zem pārsega, bet braukšanas prieks ir izbaudāms. Kā jau elektromotoram, klusais starts ar labu dinamiku ir patīkams, tomēr iekšdedzes motors pieslēdzas ātri un mazizmešu pārvietošanās izpaliek. Nebūšu oriģināls – arī ražotāji gaida plug-in hibrīda versijas nodošanu tirgū, kas varētu vairāk pārliecināt par hibrīda priekšrocībām. Tā kā nav daudz braukts ar hibrīdiem – savdabīga ir sajūta, kad apstājoties noslāpst motors, bet, pieskaroties pedālim, auto bez skaņas paātrinās. Automobiļa lietotājiem novēlu izbaudīt spēlēšanos ar tehnoloģijām un automobiļa ražotājam – veiksmīgu produkta attīstību.
Ioniq glābj tas, ka jaunie Prius izskatās tik šausmīgi, ka pazaudēs arī esošos pircējus
Nepatīk zilais salona led dizains un ļoti ļoti cietā gaita.
Jā, Jums taisnība, gribētos mazliet labāku piekares darbību.
Kaut šajos testos bija vairāki hibrīdi, taču uz šo liku vislielākās cerības. Eksterjers un interjers mani vairs nepārsteidza , jo tā tendences iezīmēja pagājušajā gadā , kad mazais brālis mani pārsteidza.
Visas cerības nepiepildījās , "elektrogaita " kautrīga un ne tuvu flagmanim , ko pagājušajā gadā nenovērtējām pietiekoši
GTE VW.... Tagad saildzinot cenas teiktu, laba lieta maksā!
Neskatoties uz iepriekš teikto ceru ka auto nomināciju iegūs!
Konkrētā Hyundai Ioniq cena un aprīkojums
Glīts, maita
Ar jauno Prius nesalīdzināt, kas ir teju vai atbaidošs.
Vienīgi hibrīds un Hyundai...
Nezinu, vai kāds tādu iekāros lietotu.
Pirmais iespaids nebija tas labākais, jo testēts tika, uz nelīdzena piepilsētas ceļa, kas arī skaidri norādīja uz šīs kategorijas un šī auto lielāko mīnusu- cietu, skaļu piekari, kas viduvēji tiek galā ar nelīdzenumiem. Hibrīdjauda ar tā ka nepārliecināja!! Bet tiklīdz auto tika līdz pilsētai.... Man tas iepatikās, pilsētas režīmos (īstie priekš hibrīdiem) auto ir ļoti precīzs- stūre, jaudas padeve, piekare, ar ātru rekaciju- riktīgs pilsētas huligāns ar pietiekošu jaudu visās situācijās!! Degvielas patēriņs ap 5,5 pavisam reāls! Vienīgi tik tehnoloģiskam auto piestāvētu mazāks, inovatīvāks ātruma parslēgs! Citādi salons ar stilu, kvalitatīvi materiāli.
Testētā auto cena ir ap 30 tk, kas ir mazliet par daudz kkādai psiholoģiskai barjerai, bet ja var sakomplektēt sakarīgu auto ap iepriekšminētajiem 25 tk, tad šim auto ir izredzes piesaistīt pircējus.
Hyundai Ionic Hybrid ir pieteicies otrajā augošākajā segmentā, kur tas sastapsies ne tikai ar hibrīdu vectētiņu nu jau ceturtajā paaudzē Toyota Prius, kas tiek ražots nu jau 20 gadus, bet ar daudziem citiem zemo izmešu tīkotājiem.
Ja salīdzinām tehniskos parametrus ar vizuāli līdzīgo Toyota Prius, tad jāsaka, ka tie arī ir līdzīgi – pat aerodinamiskās pretestības koeficients ir vienādi zems – 0,24.
Pēc tehniskajiem datiem EV versija ar 28 kWh gaitas akumulatoru nav nekas pārsteidzošs, ja salīdzina ar Opel Ampera-e piedāvātajām 40kWh,
Kopumā Ionic Hybrid rada ļoti labu iespaidu, aprīkots ar pašlaik populārākajām elektroniskajām drošības palīgierīcēm. Sevišķi piemērota hibrīdiem ir aktīvā kruīzkontrole, jo sekojot kādam priekšā braucējam nereti gadās samazināt braukšanas ātrumu un šādā gadījumā netiek izmantotas viss bremzes, bet gan reģenerācija.
Diemžēl ir dažas lietas, kuru esamība vai darbība būtu jānovērš:
- Ilgstoši braucot labajai kājai zem ceļa sāk traucēt neveiksmīgas formas vidus konsoles mala;
- Paātrinoties parastajā braukšanas režīmā divsajūgu ātrumkārba pārslēdzas gandrīz kā robotizētā ātrumkārba ar vienu sajūgu – jāsaka, ka sporta režīmā ātrumkārbas darbība nerada pretenzijas;
- Ikreiz apstājoties pie luksofora, pēc pussekundes bremžu pedālis ir jānospiež vēl spēcīgāk, jo auto grib izkustēties no vietas – acīmredzot elektromotors pārslēdzas no reģenerācijas režīma uz motora režīmu.
Ražotāja solīto degvielas patēriņu 3,9 l/100km iespējams varēs sasniegt vasaras periodā, bet brīdī, kad aiz loga temperatūra bija tuvu 0 – degvielas patēriņš bija pavisam nedaudz virs 5 l/100 km.
Interesanti, ka pašā Korejā 2016.gada vidū Huyndai Ionic agregātu brālis KIA Niro tika pārdots gandrīz 5x labāk kā Huyndai Ionic – iespējams, ka būvēt Toyota Prius līdzinieku nebija pareizākais lēmums, jo šī veterāna tirgus daļa ES starp hibrīdiem ir samazinājusies no iespaidīgajiem 95% 2001. gadā līdz 53% 2009.gada un niecīgiem 2% 2014.gadā (līderi ir Toyota Yaris – 25% un Toyota Auris – 29%) – savukārt pārdoto hibrīdu kopējais skaits ir audzi no 2200 līdz 205900 tajā pašā laika periodā.
Hybrid variantam lielu jēgu nesaredzu - auto nešķiet baigi praktisks un lai arī cena ir zemāka par Prius, tomēr līdzīgas klases benzīna/dīzeļauto maksā mazāk. Protams, forši, ka izvēle pieaug - domāju, ka Ioniq noteikti var arī pārvilināt atsevišķus klientus, kas lūr Auris Hybrid virzienā (piemēram).
Daudz interesantāks auto tad ir Ioniq Electric. Ja pareizi sapratu, ražotājs sola 280 km nobruakumu, reālais esot 200 km aptuveni. Un cena par ļoti labi aprīkotu versiju 34 000. Gan jau, ka var sagaidīt kādu akciju vai nokaulēt cenu drusku, un tad sanāk īsts elektroauto par drusku virs 30.
Nobraukums ir gana liels, lai nebūtu nepārtruakti jālādē - ja man nedēļas laikā sanāktu tikai mājas-darbs-mājas režīmes (kas gan ir ļoti reti), ar vienu uzlādi brauktu visu darba nedēļu. Standartā noteikti būtu jālādē 2-3x nedēļā - bet tā jau arī nebūtu baigā problēma, pa nakti lādētu un viss.
Prieks, ka elektroauto sāk kļūt pieejamāki. Pašreizējā dzīves situācijā gan Ioniq nederēs praktisku apsvērumu dēļ, bet tāpat forši.
Es uztveru hibrīdu kā ļoti ekonomisku un klusu benzīna auto.
Jo neko tur nav jālādē, ne par ko nav jādomā - gāze un bremze tikai
Pilsētas satiksmei ideāla alternatīva tradicionālajiem benzīna un dīzeļa dzinējiem. Izteikti žiperīgs auto ātrajiem startiem no luksofora līdz luksoforam, bet reāli neko daudz nepatērējot
Vienīgais (lielais) mīnuss - dārgā iegādes cena, pērkot jaunu hibrīdauto. Iegādājoties jau lietotu - starpības vairs nav.
Hyundai Ioniq 2016- man viss patīk, bet - bail !
Nu, es, piemēram, hibrīdu nepirktu tieši dēļ iegādes cenas, jo tad jau tikpat labi varu paņemt benzīnnieku - degvielas ekonomija neatmaksāsies (jāsaka gan, ka mēdz būt arī izņēmumi - piemēram, kaut kad bija Toyota Auris akcija, kur hibrīds maksāja principā tik pat, cik nehibrīds). Turklāt man pirmie aptuveni 8-9 km no ikdienas aptuveni 15 (mājas-bērnudārzs-ofiss) ir pa šoseju, kas vēl jo vairāk hibrīda ekonomiju samazina.
Bet elektroauto tehnoloģija reāli vilina, tieši tā doma, ka var bez jebkādām emisijām izbraukāt maršrutu mājas-darbs un tā visu nedēļu. Es gan pieņemu, ka ekonomija tur tāpat varētu nebūt, jo tomēr atpelnīt pārmaksātos 10 000 tikai uz degvielas rēķina būs grūti...
Hyundai Ioniq 2016 tests, atsauksmes un iespaidi
Jaunais "Hyundai Ioniq" 2016, kāda pieredze?