Rakstām pēc savas pieredzes. Un vienalga vai uz benzīna, vai dīzeļa, vai uz elektrību utt. Norādām precīzi motora parametrus L vai cm3, kW vai Zs un gadu
1,3 CDTI dīzelis, kuru lika Opel, Fiat nelielajos auto, un varbūt vēl kaut kur. Kaprīzs, sarežģīts remontā. Lai gan, no otras puses, kad ir kārtībā, tad gaitā baudāms.
Lai vai cik jocīgi neliktos, bet kopš 95.gada, kad sāku sēsties pie auto stūres, un īpašumā ir arī bijusi apšaubāmas kvalitātes huļiganka, motoru NEVIENAM savam auto neesmu remotējis, kaut vissliktākā pieredze ir bijusi ar USA izstrādājumiem (gan 3.5L, 3.8L benz., gan 2.8L dīz.)
Opel 2,2 benzīnnieks ar vājo ķēdi līdz 2003.g. martam;
Audi V8 un visi pārējie ar nikosila vai alusila pārklājumu;
Mercedes 8 un 12 cilindrīgie pirmajā šī gadsimta desmitgadē ražotie dēļ pilnībā nodilušajiem zobiem uz sadales zobratiem 100kkm laikā;
Mercedes Sprinter M651 dēļ garās eļļas uzsūkšanas caurules no kartera, tai sekojošās motora izjukšanas eļļas trūkuma dēļ (eļļas spiediena kontroles nav);
Chrysler voyager 2.5 l diizelis liidz 1996. vai septiitajam gadam ar sadalenes kjeedes pievadu - neko tik sliktu neesmu redzeejis! Un tas nebija tikai konkreetajam autinjam - Graudu ielaa staaveeja veel kaadi divi taadi pat beedubraalji, arii Jeep cherokki. Servisaa toreiz teica, ka motors domaats iisiem paarbraucieniem bez iipashaam slodzeem
No tiem, ar kuriem esmu braucis, 2.2 DTI Opel. 5 gadu un 100 000 griezumā nekad negāja, kā vajag. Un remontēt arī ne visi māk, nez kāpēc. Pārēji visi dzinēji ir bijuši ok.
Man kāreiz otrādi - ja neskaita abus garantijas nissanus, tad 2.2 DTI bija vienīgais dzinējs, kam 6 gadu laikā nevajadzēja darīt gandrīz neko... ā, nē, ģenģera siksnai viens laikam skriemelis nolūza/pārlūza vai kas tur bija, un 3 reizes dažādās vietās lāpīt interkūlera trubu, bet tas arī viss.
Ā, vēl Toyotai 2.0 parastais D nekādus ieguldījumus neprasīja, tikai siksnas maiņu, bet opelim pat to nevajadzēja, jo ķēde. Toties toyotai nākamais īpašnieks dabūja galvu slīpēt, ja pareizi atceros.
Manam tas noskrējiens bija, pie manis sākot no 285 00 līdz gandrīz 400 000. Ja vispār var ticēt pirmajam skaitlim. Dzinējs bija uz 2001. gada Omegas, un tik ilgi braucu tikai tāpēc, ka visu atsvēra superīgais komforts un pārējās Omegas īpašības- gaita, skaņas izolācija, izmēri, rw, arī izskats galu galā.
Nu jā, pie manis bija uz GTS C vektras, 2003.gada no 100 līdz 260 tūkstošiem oriģināli. Bet, domāju, pēc 280-300 tūkstošiem no jebkura dīzeļdzinēja var gaidīt dajebko, jo tā uzticamība tajā periodā jau vairāk ir atkarīga no iepriekšējā saimnieka manierēm.
Šķiet ka tas ir tas pats 2.2 (125zs) kas nāca saabiem. Ja tā tad es arī par šo motoru varu teikt tikai vislabākos vārdus. Nopirku ar 150tkm nobraukumu (cik ticams nav ne jausmas), pats 5 gadu laikā nobraucu vēl tikpat. Ik pa laikam tika deldēti Vācijas bāņi ar gāzes pedāļa pozīcīju "līdz galam" un Francijas kalnainākie nostūri un ne reizi šis motors nepievīla. No remontiem viss ko atceros ir sprauslām kaut kādas blīves, dēļ kurām pēc stāvēšanas degviela gāja atpakaļ uz bāku, viena interkūlera truba, kloķenes blīvslēgs, vārstu vāka blīve un tika remontēta turbīna. VISS. Un nu jau gadu mašīna lieliski kalpo nākošajam braucējam.
>tikai siksnas maiņu, bet opelim pat to nevajadzēja, jo ķēde
Uz to vairs nevar paļauties, tagad pamanās ražot ķēdes, kas mēdz trūkt. Zobsiksnas ir kvalitatīvas un kalpo ļoti paredzami, ne kā ķēdes, kas izstiepjas, grab, ir smagas un noklājas neparedzamā brīdī.
Nē tās ir paredzamas, man Hondai savulaik pārtrūka tieši nedēļu pirms ieplānotās maiņas, bet tā kā galvas blīve jau tāpat tecēja un bija jāmaina, tad nebija liela bēda. Tā kā pārbaudīju pēc savas pieredzes, ka Contitech pilnu apkopes intervālu izvelk precīzi
Nu tad tev ir paveicies. Tas, iespējams, bija kāds konkrēts periods kad šie bija saražojuši kārtīgu sūdu partiju, bet faktu tas nemaina - stiliņā konkrēti panesās atsauksmes par plīstošām contitech siksnām - piemēram, viens čalis, kurš skrūvē mašīnas tādos apjomos ka brauc ar D2 A8 kam ir individuālais numurs, bija mēneša laikā remontējis PIECUS !!! 2.5 R5 TDI kam pārdesmit štuku laikā pēc maiņas bija aizlidojusi zobene. Protams, ķīselis ir tāds smagāks piemērs, tur siksnai ir lielāka slodze, bet nu...
Arī man vislabākās atsauces par šo 2,2DTI dzinēju. Bija tas uzstādīts Opel Zafira A. Sākumā ēda eļļu, pēc 150 000km vairs nē. Nezinu, kas tas par fenomenu. Līdz 270 000km gāja ok. Tālāk nezinu - pārdevu auto. Dzinējs ar ķēdi, nekādas siksnas maiņas. Vienu reizi tik dabūju EGR vārstu mainīt.
Nav pēc savas pieredzes, bet Mazda Rx-8 rotormotori un rotormotori kā tādi ir vienreizējās lietošanas prece. 100tk un maini motoru. Vēl elektromotori ir slikti, jo ir pārāk klusi.
Principā visi mazmotori 1.3,1.4,1.6 ir TOP1, jo nepareizi ekspluatējot ilgi nekalpos, sevišķi, ja ielikti pārāk smagās virsbūvēs. Ja ar mazmotoru brauc kā ar lielo neļaujot tam darboties augstākos apgriezienos tad resurss ir īss. Tā kā tā pat nav motoru vaina, ja blīve pie stūres slikta. Tādā ziņā lielāka tilpuma motori ar īsāku kloķvārpstas gājienu, ļauj sevi vairāk apbižot.
Renault Espace III, 98-tā gada 2.0 benzīns (ap 300 tkm.). Bēdu ieleja, it sevišķi aukstā laikā. Regulāri gāja ciet kartera ventilācija, spieda ārā eļļu. Vispār eļļu dzina ārā pa visām vīlēm. Spēji tik mainīt saļņikus un blīves. Vienīgais pluss - viss bija par salīdzinoši mazām naudām. Bet nu performance kompensēja šos un citus trūkumus.
VW 1.4, 55kw no MK4 golfiem. Pilnīgs mironis ar nenormālu benzīna un eļļas patēriņu. Ja grib dzīvot, tad par apdzīšanu uz šosejas vispār vajadzētu aizmirst.
Bija 1995. gada VW Vento ar 1.8 mono un 90 Zs - saņēmu ar 65 000 nobraukumu. Kad gāja, tad nebija ne vainas + patēriņš normāls, bet pēc 200 000 km. pārvarēšanas sāka brukt viss, kas vien var nobrukt. Aizdedzes spoles regulāri sita ārā, temperatūras devēji nobeidzās, monošprice gļukoja un beigās punktu pielika ECU nosprāgšana. Protams, rezerves daļas uz svara un šrotos var atrast, un to visu salīdzinoši lēti novērst (izņemot ECU). Bet anyway - ja aizvien regulārāk no rītiem bija jāizvēlas sab. trans, jo mašīna nelēca, vai arī jebkurā brīdī braucot varēja pazust jauda, tad nau vērc, lai cik lētas un pieejamas būtu detaļas. Un jā, nepatīk arī lielāko daļu brīvā laika pavadīt garāžā. +vieni simptomi varēja nozīmēt daudz un dažādas kaites, un tad sākās loterija, minot to detaļu, kas katrā reizē radīja problēmu.
Moņiks sava primitīvuma dēļ būtu pēdējā barošanas ierīce, par kuru varētu sūdzēties - tur vienīgi ar laiku izdilst droseles pozīcijas potenciometrs. Kaut ko tātad nepareizi darīji ja kaut kādas problēmas bija atkal un atkal.
Sava primitīvuma dēļ to droši vien nav pārāk grūti sataisīt, bet tas nemaina faktu, ka bija regulāri pārsteigumi. Varbūt, kaut ko ne tā darīju, bet eļļas u.c. šķidrumu maiņas intervāli tika ievēroti. varbūt mans braukšanas stils sita ārā spoles un bendēja temperatūras devējus. Hvz..
No pieredzes, VW/AUDI slikts dzinējs bijis "parastais" 1,8 20V ar 125zs (ap 2000.gadu).
Vājenieks, tuklāt izteikti neekonomisks ikdienas satiksmē, maz prieka ar tādu braukt (pretstatā identiskam dzinējam ar turbīnu un 150zs - kas baigi feins un ņiprs dzinējs).
Slikta pieredze ar Opel 1,6 l benzīna 16 vārstu dzinēju. Dzinēja kods laikam 16XEL Ecotec, ražoja 90-to gadu beigās. Lielākā problēma - rija eļļu, it īpaši braucot agresīvāk.
Es domāju, ka tas ir bezjēdzīgi tādos forumos uzdot tādus jautājumus. Ja taisītu aptauju pa servisiem, dīleriem tad cita lieta.
Katrs auto ir individuāls, viens nojāts vairāk, cits mazāk.
No manas pieredzes - kraislera 2.8 CRD ir vislabākais motors kāds man bijis bet VW 1.0 pēdējais sūds, bet uzreiz uzradīsies citi, kas teiks, ka VW 1.0 ir baigi labs, bet kraislera 2.8 sūds.
Ir problēmiski dzinēji, bet to labāk uzzināt nevis no desmit cilvēkiem, bet servisos.
Daudzi dzinēji ir labi, bet tos nokauj auto īpašnieki ekonomējot uz eļļas, radot slodzes ( bmw piemēram).
VW 1.4 TSI 160 hp motors ar ķēdes pievadu sadales vārpstām jau jauns ir pilnīga mēsls. Ja noiet līdz 100 kkm, tad labi, parasti izbeidzas ātrāk. Izstiepjas un pārlec ķēde ar visām no tām izrietošajām sekām. Labi, ka rūpnīca ir daļēji atzinusi brāķi un remontējot līdz 100 kkm ir jāmksā tikai daļa no darba, pārējo sedz rūpnīca.
Un? X5 4.4 automāta resurss arī ir 100 tkm. Svarīgi ir laicīgi pamanīt bēdu un tikt no viņas vaļā.
Starp citu, bēda ir tikai ar to TSI motoru, kam bija turbīna un kompresors. Parastajam TSI ar tikai turbīnu tādas problēmas nav. Ir dzīvs piemērs ar nu jau 280 tkm.
Kā jau teicu, jauns tas motors ir tikpat labs kā jebkurš cits. Pārējais jau ir atkarīgs no pircēja un ekspluatācijas.
VWfans rakstīja: 1,3 CDTI dīzelis, kuru lika Opel, Fiat nelielajos auto, un varbūt vēl kaut kur. Kaprīzs, sarežģīts remontā. Lai gan, no otras puses, kad ir kārtībā, tad gaitā baudāms.
Īsti negribu piekrist, pats braucu pusotru gadu ar darba mašīnu, kurai bija tads dzinējs ar nobrauktiem ap 200 000km. Nebija nekādu problem. Zinu arī firmu, kurā tiek braukti vairāki Combo ar 1.3 CDTI, neesmu no šiem neko sliktu dzirdējis. Varbūt vainīgs braukšanas stils?
Dodge Caliber 1.8 benzīns. Jaudas nav, apdzīšana no kalna un pa vējam...Patēriņš neadekvāti liels - 11-13 litri, atkarībā no vēja virziena. Pie 240 000 km taisīts kapitālremonts, jo nebija vairs spiediena, iedarbināt nevarēja. Dzinējs raustās, regulēšana palīzd uz kilometriem 150, tad atkal raustās. Dīleris saka, ka tads tas auto esot....
Motori pa lielam var būt arī labi, bet ko tas dod, ja vadības bloki nav redundanti un jebkura pat nebūtiska sensora kļūda padara auto nebraucamu vai pārslēdz to avārijas režīmā. Tipiska problēma BOSCH un Siemens izstrādājumiem, vai arī pie vainas pašu autoražotāju pārlieku piesardzība vadības blokus pielāgojot savām vajadzībām, saliekot pārspīlētu motora aizsardzību? Vismaz japāņu ražojumi tādā ziņā ir uzticamāki.
Vai piemērs ko nesen pieminēju ar Range Rover, kas bieži noslāpa pat krustojuma vidū dēļ tāda sīkuma kā melojoša dzesēšanas temp devēja, tas nekas, ka braucēja drošībai būtu jābūt pirmajā vietā, bloks pat īsti nepapūlas, lai motors neslāptu.
Par siemens izstrādājumiem neko nezinu, bet ja boša blokiem ir tāda problēma, tad tā ir tīri radusies dēļ autoražotāja konfigurācijas - ir pāris reižu nācies kaut kādus deviņdesmito gadu opeļus vilkt/stumt jo siltu motoru nevar ar starteri uzgriezt - bet VAGmobīļos pielietojamajiem boša dzelžiem vienīgais kas ir ievērības cienīgs neuzticamības ziņā - 25 gadus veci KE-jeti, dēļ nolaistuma, speciālistu trūkuma un īpašnieka rocības trūkuma.
Nu, piemēram, bēdīgi slavenie brāķētie Opel 1.7 DTI (ISUZU) dīzeļa vadības bloki , kas tā arī parasti iziet no ierindas, ka siltu nevar piešķilt, velc cik gribi.
W 1.4, 55kw no MK4 golfiem. Pilnīgs mironis ar nenormālu benzīna un eļļas patēriņu. Ja grib dzīvot, tad par apdzīšanu uz šosejas vispār vajadzētu aizmirst.
..............
Par ilgmūžibu nezinu , bija tāds kādu mēnesi . Sadaļā par apdzīšanu piekrītu . Patērīņš nebija kosmos , bet priekš mazmotora paliels . Sev noteikti tadu negribētu
Mitsubishi Pahero 3,2 dīzelis ar VRZ sūkni neveiksmīgs modelis - pats motors vēl tā, ja neskaita sadales ķēdes mierinātāju kurš mēdz novīlēties un ieveļoties motorā ķēdi saraut, pārējie ir gana OK. Problēmas ir ar augstspiediena sūkni - mūsu klimatā cītīgi rūsē degvielas tvertnes, kas nelaimīgo sūkni piedzen ar rūsu jau uz 150kkm. Rezultātā remonts pie 700-1000EUR. Un tā atkārtojam ik pa 150-220k.
W 1.4, 55kw no MK4 golfiem. Pilnīgs mironis ar nenormālu benzīna un eļļas patēriņu. Ja grib dzīvot, tad par apdzīšanu uz šosejas vispār vajadzētu aizmirst.
..............
Par ilgmūžibu nezinu , bija tāds kādu mēnesi . Sadaļā par apdzīšanu piekrītu . Patērīņš nebija kosmos , bet priekš mazmotora paliels . Sev noteikti tadu negribētu
tāds 1.4 sūds arī māsas ģimenē ir, neiet, rij, un dārgs remontos. Stipri rets, šrotos neko nevar piemeklēt. Pēc personīgās pieredzes - sliktākais motors, ar kuru bijusi darīšana.
Precīzi nenosaukšu ne to ZAZ modeli, ne motoru, jo tajā laikā biju kā stipri mazgadīgs pasažieris, bet no tēva skatpunkta - nekā sliktāka redzējis nav.
Šķūnī bija vinča, lai vidēji reizi gadā motoru izceltu un pārlasītu...un vienalga ar to šrotu 10 gadu laikā 120k pamanījās nobraukt, līdz kloķvārpsta pārlūza.
Kuri ir TOP 3 sliktākie auto motori?
Rakstām pēc savas pieredzes. Un vienalga vai uz benzīna, vai dīzeļa, vai uz elektrību utt. Norādām precīzi motora parametrus L vai cm3, kW vai Zs un gadu