Gribu uztaisīt tēmu līdzīgi kā GB12 par savu Honda-Jazz avatarā redzamajā krāsā.
Pagājušas 12 dienas, kopš nopirku šo ārkārtīgi skaisto auto. Mašīnai ir 1,3 litru četru cilindru benzīna motors ar 102 zirgspēku maksimālo jaudu. Ātrumkārba sešu pakāpju manuālā. Par motora uzvedību vēl pāragri spriest, jo motors nav ,,atvēries,, . Tas notikšot pēc dažiem tūkstošiem nobrauktu kilometru, bet tagad ir nobraukti 772 km.
Viena lieta, kas nav tik laba, kā gaidīts, ir trokšņu līmenis. Ceļa trokšņi šosejas ātrumos ir palieli. Varbūt vaina ziemas riepās Pirelli, kuras aiz neuzmanības nopirku 2014.gada DOT2014? Škoda-Fabia ir klusāka. Lai gan dažādos avotos raksta, ka arī Hondai esot pieņemama skaņas izolācija:
The new Jazz is more refined than the old one, mostly because extra sound deadening behind the engine has reduced the amount of noise transmitted into the cabin. Although Honda believes the Jazz lets less wind and road noise in than any competitor, it doesn’t seem noticeably better than in a Fiesta.
Manam Jazz nobraukums 5600 km. Benzīna vidējais patēriņš Budapeštas braucienā bija 4,73 litri uz 100 km, pārējā laikā vietējos braucienos (pārsvarā uz Rīgu, Purvciemu no Jelgavas) tas ir 5,93 litri uz 100 km. Izcili maz!
Jā, kā parasti. Nesteidzos, pie iespējas vēroju skaistos skatus visapkārt. Pa parasto šoseju 80-90 km/h, pa bāni 90-100 km/h. Polijā un Ungārijā vakaros turpceļā bija liela migla, tad diezgan lielus gabalus braucu ar 70-75 km/h.
Nortel rakstīja: Nu nezinu gan. Izmēģināju maršrutā Daugavpils - Vecumnieki savu 1.4 TSI. Pie 150 km/h patēriņš 7,2 litri. Stipri šaubos vai pēc parametriem līdzīgais 2.0TDI spētu būt ekonomiskāks.
VW Jetta 1,9TDI 105Zs posmā Frankfurt/Oder - Flensburg ar vidējo ātrumu pēc komja 168km/h 500km posmā, reāli 190-200 km/h (pačurāt reizes divas stājāmies) patēriņš bija pēc kompja 6.2 l/100km, pēc bākas metodes sanāca 6,5 litri. Mašinā bijā četri pieauguši cilvēki + divas lielas somas bagažniekā.
Vw Touran 2,0Tdi no Lv uz Poliju 110km/h kruīzā 4,3l/100km patēriņš, pa bāni uz 150km/h kruīzā 6,2l, Vācijā pa bani 180km/h- 6,8l, viss pēc pilnās bākas metodes. Visur, kur vajag apdzīt vai lai kadam ātrākam netraucētu- protams pedālis grīdā , nepatīk pašam traucēt citiem un pašam nepatīk ka citi traucē
Jaunākie iespaidi par Honda-Jazz. Svētdien, braucot no Ziemeļvidzemes, pa ceļam gadījās netipiski daudz lēni (70-75 km/h) braucošas fūres. Apdzinu tās ar Hondu, un secinu, ka uzrāviens ir samērā miegains, pat pārslēdzot no sestā pārnesuma ceturtajā. Pieradināju arī sieviņu braukt ar Hondu, un viņa piekrīt, ka Škoda-Fabia, neskatoties uz mazāku jaudu, iet uz priekšu dzīvīgāk! Pārsteidzoši!
Par iepriekšējās paaudzes Jazz- dažus gadus atpakaļ sanāca izbraukt ar šo Jazz un biju pārsteigts, ka mašīna bija ražota Ķīnā. Šo faktu varēja just arī salona apdarē un kopējā salikšanas kvalitātē. Es saprotu, ka Jazz ir budžeta mašīna, bet tomēr Honda brends nes kaut kādu solīduma iespaidu.
Cerams, ka situācija tagad mainījusies.
Un galu galā, par to cenu sanāk Škoda Rapid ar jaudīgāku dzinēju, vai pat Toyota Auris. Un jaunais Golfs jau arī nav īpaši dārgāks. Šīs visas tomēr ir solīdākas mašīnas.
Šīrīta brauciens ar Jazz uz Jelgavu. 18 kilometri, 6 apstāšanās vietas. Sastrēgumu nebija, taču tie, kas pazīst Jelgavu, zin, ka luksoforu te daudz. Vidējais benzīna patēriņš uz kompja 6,6 litri uz 100 km, tātad patiesībā 7,2-7,3 litri uz 100 km, jo zinu, ka jāskaita klāt 10%.
Vai tad šis fakts ir pieminēšanas vērts? Hondas komplektējas ar nemotoriem, kuri pēc dizaina ir domāti vai nu darbībai brīvgaitā korķī, vai mierīgam paātrinājumam, atkal korķī - tāpēc arī fanam ir tīri pieklājīgi vidējā cipari, bet pieklājīgākas mašīnas cipari garākos gabalos. Prīmusam ir šī pati problēma, šī paša iemesla dēļ. Bet tev ir ķīselis.
Kad ir divi auto ģimenē, tad kilometri ripo daudz... Martā manai Hondai 2479 km, Škodai 1612 km, kopā 4091 km. Tas viss pa Latviju. Turklāt ne visur braucu ar auto, bieži izmantoju arī vilcienu.
Jūs nu gan esat skopuļi (vai ekonomisti) . Jūs uzskaiti vedat vienmēr un par visu?
Cik bieži slēdzat veļasmašīnu? Cik litrus tā tērē? Vai cik bieži tu ej uz tualeti? Varbūt ejat kopā ar sieviņu, lai notērētu mazāk ūdeni? Var arī noliet ūdeni tikai pēc kluču likšanas, pēc limonādes var netērēt ūdeni.
Vakar Ogrē redzēju jaunā modeļa Honda-Jazz oranži brūnā krāsā. Pēc CSDD datiem, auto bija 2015.gada oktobra izlaidums. Tā bija pirmā reize, kad Latvijā redzēju jaunā modeļa Honda-Jazz, ja neskaita Nomika un manējo mašīnu.
Manam Jazz nobraukums tagad 8400 km. Viss ļoti labi. Ar vasaras riepām ir nedaudz klusāks.
viencexperc rakstīja: Jūs nu gan esat skopuļi (vai ekonomisti) . Jūs uzskaiti vedat vienmēr un par visu?
Cik bieži slēdzat veļasmašīnu? Cik litrus tā tērē? Vai cik bieži tu ej uz tualeti? Varbūt ejat kopā ar sieviņu, lai notērētu mazāk ūdeni? Var arī noliet ūdeni tikai pēc kluču likšanas, pēc limonādes var netērēt ūdeni.
Man rodas sajūta kad fans nav pilns rublis, taisni jābrīnās ka viņš neuzskaita nobrauktos metrus.
Pagājušas 116 dienas kopā ar Honda-Jazz. Nobraukums 9288 km. Auto patīk aizvien labāk, ir kļuvis klusāks. Vakar posmā Jelgava-Rīga satiku paziņu, gribējās viņu panākt, īslaicīgi dažus kilometrus pabraucu ar 130-135 km/h, un man patika, kā Honda uzvedās pie šāda ātruma. Stabilitāte un vadāmība izcila, un skaņa klusāka nekā tad, kad auto bija gandrīz jauns un 26.februāra rītā pa Čehijas bāni ar tādu pašu ātrumu tur pabraucu.
Manam Jazz vēl nav pat 2 000 km nobraukti. Robotkārba ir diezgan gausa, lielāku dinamiku var dabūt vienīgi ar S režīmu. Bet ikdienas vajadzībām braukāšanai lokāli pa mazpilsētu ir ļoti OK. Degvielas patēriņš patīkami pārsteidz. Pie visa tā, ka braukā tikai pa pilsētu, patēriņš nepārsniedz 6,5 litrus uz 100 km.
Par skaļumu nemāku teikt, jo ļoti maz pats ar šo auto braucu. Jebkurā gadījumā Jazz ir skaļāks par CR-V, bet klusāks par Zafira (dīzelis).
Reiz arī ar savu Jazz uz Jelgavenes "izspiedu" 150 km/h. Droši vien ietu vēl mazliet vairāk. Bija žēl auto. Vadāmība bija lieliska. Par skaņu nebēdāju, jo ieslēdzu skaļāk radio
Manai Honda-Jazz vidējais benzīna patēriņš tajos 6 tūkstošos km, kas nebija brauciens uz Budapeštu, jauktā ciklā sanāk 5,81 litrs uz 100 km. Cienījami maz!
Reiz aizbraucu ar Jazz vēlā vakara stundā uz Rīgu. Turpceļā braucu nesteidzīgi, pa šoseju 95, pilsētā 55, bez straujiem paātrinājumiem. Patēriņš bija 4,1 litrs (borta dators). Atpakaļ braucu normāli. Vidējais patēriņš uzkāpa līdz 5,5 litriem
1) CR-V ir diezgan kluss un tas ir klusāks gan par Jazz, gan arī par Jazz.
2) Zafira kā jau dīzelis ir skaļāka par Jazz, jo Zafirai dzird motora darbību. Ceļa trokšņus Zafira slāpē daudz labāk kā Jazz, bet kopumā Zafira ir skaļāka.
Man skaļums nekad nav bijis izvēles kritērijs, jo vienmēr mašīnā klausos radio vai kādu ierakstu. Klusums mani biedē
Kolēģim radio traucē pie stūres, tāpēc viņš vienmēr brauc klusumā. Acīmredzot tāpēc viņš par savu iedālo auto uzskata Audi.
Pagaidām Latvijā bez manējā vēl esmu redzējis piecus jaunos Honda-Jazz: vienu ar KE sērijas numuru, vienu ar KO, divus ar KP, vienu ar KR. Man pašam ir KO sērijas numurs, tad vēl zināms, ka Nomikam ir jaunais Jazz. Tātad Latvijā ir vismaz 7 jaunie Jazz.
Vakar vēlu vakarā, braucot pa Jelgavu, pagriezu Jazzam skaļāk muzonu (bija tāds noskaņojums) un secināju, ka pie lielākiem skaļumiem skaņas kvalitāte nav laba. Bet es neesmu melomāns un šajā ziņā izlutināts.
Tas tā ir visiem japāņiem un korejiešiem - hondām, toyotām, hyundajiem utt... ja vien nav kaut kādas speciālas kruto galu sistēmas uzstādītas (Bose u.tml.), bet tās parasti liek dārgajās versijās.
Es gan esmu šajā ziņā izlutināts - mazliet nodarbojos ar mūziku, ir dzirde, un man ir svarīgi, lai mašīnā būtu laba audiosistēma.
Nu tādiem normāliem auto var izpūtēja skaņu uzgriezt skaļāk/ klusāk, tur ir padomāts par karu lietotāja kaprīzi .Neesi apsvēris ka vuspār ineieslēgt to radio? Kondišku ari var nesleegt, reku visi itāļi vaļējiem logiem brauc lai nesaaukstētos un pie viena bendžu ietaupa.Vienīgi ka logi var nodilt ja pārāk bieži atver un kad atver tad muti nedrīkst lieki virināt- jo mazums kas var tajā ielidot;d
Honda Jazz 2017 dzīvē, atsauksmes
Gribu uztaisīt tēmu līdzīgi kā GB12 par savu Honda-Jazz avatarā redzamajā krāsā.
Pagājušas 12 dienas, kopš nopirku šo ārkārtīgi skaisto auto. Mašīnai ir 1,3 litru četru cilindru benzīna motors ar 102 zirgspēku maksimālo jaudu. Ātrumkārba sešu pakāpju manuālā. Par motora uzvedību vēl pāragri spriest, jo motors nav ,,atvēries,, . Tas notikšot pēc dažiem tūkstošiem nobrauktu kilometru, bet tagad ir nobraukti 772 km.
Viena lieta, kas nav tik laba, kā gaidīts, ir trokšņu līmenis. Ceļa trokšņi šosejas ātrumos ir palieli. Varbūt vaina ziemas riepās Pirelli, kuras aiz neuzmanības nopirku 2014.gada DOT2014? Škoda-Fabia ir klusāka. Lai gan dažādos avotos raksta, ka arī Hondai esot pieņemama skaņas izolācija:
www.carwow.co.uk/news/all-new-honda-jazz-first-drive-0224-2133
Uzmanību piesaistīja šis teikums:
The new Jazz is more refined than the old one, mostly because extra sound deadening behind the engine has reduced the amount of noise transmitted into the cabin. Although Honda believes the Jazz lets less wind and road noise in than any competitor, it doesn’t seem noticeably better than in a Fiesta.