Gandrīz kā Tesla -raksturīgo dizainu var pazīt uzreiz ;)
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Gandrīz kā Tesla -raksturīgo dizainu var pazīt uzreiz ;)
core rakstīja: 1) jo tu stāstīji, ka tev tāpat ir jaudīgs aparāts, pietiek atliektiem galiem. Jo šoreiz krāmējot motoru tu kaut kur izraki turbīnu?
2) es nezinu kāpēc tu viņu pazīsti.
1) Jau diezgan silts. Gadu gaitā izmainījās mans viedoklis pāris jautājumos. Bet tu te sapņo par mašīnu mainīšanu katru reizi kad papildinās zināšanas vai izmainās domas...
2) Ne par to ka pazīstu, bet kāpēc cilvēks, kam nauda nav šķērslis [viņa ričuks man liekas ka maksā kādu pusotru paku, kas nav maz priekš ričuka kurš pamatā uzbūvēts no, neatceros, alumīnija laikam] brauc ar savādāku velosipēdu nevis tādu, kādu vēlētos ...
2. jautājumam varu piedāvat gluži racionālu atbildi - tāpēc, ka slinkums/pieradums/nevēlēšanās kaut ko darīt.
Ja man tagad gribētos nomainīt mājās izlietni pret marmora variantu un būtu pilnas atvilktnes liekas naudas, tas nenozīmētu, ka es varētu pateikt "izlietne, materializējies" un viss notiktu.
Nē, man vajag vismaz sameklēt to meistaru, kas izdarīs, vajag pieciest viņa paraugu atrādīšanas un beigās vēl praktisko darbu, jo izlietne taču ir maināma.
Tāpat ar to velosipēdu. Pat ja ir lieks miljons, ko gribas notrallināt, vajag atrast kādu, kas darīs, vajag pieslēgties procesam, jo pašam taču ar to velo jābrauc u.t.t. u.tjpr. Jātērē laiks, bet laika taču nevienam nekad nav...
Tur bija otrādi - viņš gribēja Pitonu, bet nosecināja ka neviens tos nebūvē, tāpēc izgāja uz to, ko var nopirkt - aizlidoja uz Nīderlandi un devās uz specializētu veikalu - bet tā kā veikals ir specializēts, tad vispirms viņam iedeva uz dienu kaut kādu gulošo divriteni, lai šis pabrauc un saprot ko viņam vajag
topinamburs rakstīja: Ir dažādi, bet lielākoties nekas tur nav integrēts virsbūvē, atskrūvēt padsmit skrūves, un bateriju noņem.
Saki, ka tai mašīnai virsbūve tāda pat, kā analogam ICE modelim un baterija - vienkārši plakans regulārs klucis, nevis pielāgota auto formai?
msh rakstīja:
core rakstīja: 1) jo tu stāstīji, ka tev tāpat ir jaudīgs aparāts, pietiek atliektiem galiem. Jo šoreiz krāmējot motoru tu kaut kur izraki turbīnu?
2) es nezinu kāpēc tu viņu pazīsti.
1) Jau diezgan silts. Gadu gaitā izmainījās mans viedoklis pāris jautājumos. Bet tu te sapņo par mašīnu mainīšanu katru reizi kad papildinās zināšanas vai izmainās domas...
2) Ne par to ka pazīstu, bet kāpēc cilvēks, kam nauda nav šķērslis [viņa ričuks man liekas ka maksā kādu pusotru paku, kas nav maz priekš ričuka kurš pamatā uzbūvēts no, neatceros, alumīnija laikam] brauc ar savādāku velosipēdu nevis tādu, kādu vēlētos ...
1)Es gan domāju, ka tas viedoklis tev mainās atkarībā no tā ko tu kaut kur esi izracis. Būtu kādā šrotā atradis vr6, būtu ielicis to, unstāstījis cik labāks ir vr6 par turbo.
Bet nesapratu tavu domu graudu, par kādu mašīnu mainīšanu es sapņoju?
2)Nu redz, vēl viena ideja tev biznesam. Cik būtu pašizmaksa, un cik laiku aizņemtu tagad uzbūvēt vēl vienu pitonu, kad tev ir jau pieredze?
P.S. bet tā arī nesapratu šo komentāru jēgu mūsu sarunas, par turību, sakarā.
Vējernieku es reiz dažus gadus atpakaļ šrotā ieraudzīju un tas izraisīja dažas nedēļas ilgu kāri tādu ielikt, no kuras sekmīgi izdevās atkratīties - nu un pēdējos pāris gadus, ja būtu vēlme pēc kā tāda, viens tāds, nē, bet vēl labāks, jo 24v, būtu pieejams uz sitiena; pazīstamam čalim garāžas stūrī mētājas.
Komentāru jēga ir elementāra - tu esi iedomājies ka mašīnas [un citus transportlīdzeklūs] būvē tikai nabagi, kamēr turīgi cilvēki tās nopērk gatavas. Iemesls šādam domu gājienam saprotams - cilvēks kurš brauc ar jaudīgu opeli un kam "būvēt mašīnu" nozīmē "ielikt opelī lielāku turbīnu un sprauslas" , jo neko citu ar tādiem opeļiem neviens nedara, ir iedomājies ka visu var nopirkt gatavu. Lielākoties gan tas ir kā variantā ar Arūnu un gulošo divriteni - ja ir tikai nauda, tad nākas nopirkt "kaut ko", bet ja gribas kaut ko konkrētu, jābūvē pašam. Mans viedoklis apgrozoties daudzpadsmit gadus mašīnu marku, kas ir interesantākas un ilgtspēlējošākas par opeļiem, ir vienkāršs - atšķirība rocībā izpaužas tikai tajā, cik lielas summas un ar cik vieglu roku tiek tērētas mašīnas būvēšanai, un, lielākoties [bet ne vienmēr] pielietojumā.
Nu ja tev to motoru būtu pa velti iedevuši, tad gan jau būtu ielicis.
Tas tu, nevis es, esi kaut ko iedomājies. Es par būvēšanu vispār nevienu vārdu neteicu. Es runāju par mašīnu kā tādu, tavu golfu vai ko līdzvērtīgu. Tu laikam domā, ka piekarinot turbīnu, esi baigi pacēlis sava golfa vērtību.
Un atkal tu kaut ko murgo, es to nekad neesmu saucis par būvēšanu. Man mašīna ir braukšanai, nevis būvēšanai. Es kad nolēmu, ka gribu vairāk jaudas, tad pēc nedēļas, vai mazliet vairāk, tā jauda jau bija. Es negribu mašīnu "būvēt" gadu, un tikmēr mīt ciskudrilli. Un nu jau pamazām plauktā krājas lietiņas, lai vēl to jaudu paceltu. Ar tiem "opeļiem" gluži pretēji dara ļoti daudz ko, tieši tāpēc ļoti daudz ko var nopirkt gatavu un nepisties.
Tas tik tavās fantāzijās tās markas ir interesantākas, jo neko citu neesi redzējis, ja starp audi vēl pa retam var kaut ko interesantu atrast, tad vw ir labākajā gadijumā garlaicīgi, sliktākajā izraisa riebumu.
Nebūtu - rupji rēķinot motors būtu labi ja piektā daļa no izmaksām lai to ieliktu. Un galvenā vējernieka problēma - forši 1% no braukšanas laika, bet papildus degvielas patēriņš visu laiku.
Kurš runā par mašīnas vērtības pacelšanu?
Jā, mašīna ir braukšanai - tāpēc arī es braucu. Par to gatava pirkšanu - jā, protams, fofāgeniem arī var [par aužiem neesmu par 100% pārliecināts; pie mums viņi ir tik iecienīti jo tā kā lielākoties ievilkti lietoti, viņi pie mums ir nedabiskā proporcijā], ir tikai viena problēma - paskatoties cik tur maksā kaut kādi ķūninga grabuļi no rietumu ķūninga kantoriem, ir jābūt diezgan galvā pistam vai ar rokām kas aug no dirsas, lai tos kantorus sponsorētu. Piemērs, kādus 6 vai cik tur gadus atpakaļ - 020-tās kārbas kulises sviru uzlabojuma komplektiņš no rietumu ķūninga kantora - 100 zaļie - es lai uzbūvētu ar jēdzīgākiem savienojumiem un aizvietotu vairāk bukšu/plastmasas sviru pret gultņiem un metāla lodveida savienojumiem, "Gultņos" atstāju ap 30 eirām - kādu gadu vai divus vēlāk vēl šo to uztaisīju ar gultņiem, kā rezultātā kulises darbība izmainījās ļoti kardināli; kaut ko tādu ko nemaz nopirkt nevar Golfā šobrīd esošajai kārbai atkal - vajadzēja sakārtot pārslēdzēja torni - ieliku pāris jaunas oriģinālās detaļas, un pie viena iztērējot kādu piecīti detaļās un mazliet pastrādājot ar fleksi un pusautomātu, ieguvu efektu, kāds maksā ap 50 eirām... Jā, nu nav tie gabali man ar CNC frēzi vai lāzeru izgriezti, ar rietumu ķūninga kantora nosaukumu iegravēti, bet tas kaut kā darbību neietekmē
Abet par manām fantāzijām - KUR ir tās mašīnas? Jā nu kaut kādā zviedrijā tiem taviem zviedru opeļiem vēl varbūt ir kaut kāda piekrišana - un es esmu pilnīgi pārliecināts ka tas arī ir viss. Pie mums tādi kā tu kas palutina gunārus uz nullto gadu opeļsābiem kāda saujiņa varbūt ir - nekā vairāk noteikti nav; nevaru atcerēties kad pēdējoreiz esmu redzējis, piemēram, kādu Calibru vai kādu veco, īberīgo sābu - kādu svētdienas bembi vai fofāgenu/audī saulainā vasaras dienā gan ieraudzīt sanāks pilnīgi noteikti. Un vēl tālāk jau ir tā vienkāršā nianse ar skaitu un modeļu klāstu - tajā laikā kad to tavu opeli ražoja, vienu pašu golfu ražoja vismaz astoņu dažādu modeļu paskatā...
Bradypus rakstīja:
topinamburs rakstīja: Ir dažādi, bet lielākoties nekas tur nav integrēts virsbūvē, atskrūvēt padsmit skrūves, un bateriju noņem.
Saki, ka tai mašīnai virsbūve tāda pat, kā analogam ICE modelim un baterija - vienkārši plakans regulārs klucis, nevis pielāgota auto formai?
Nu, pielāgota formai, un?
msh rakstīja: Nebūtu - rupji rēķinot motors būtu labi ja piektā daļa no izmaksām lai to ieliktu. Un galvenā vējernieka problēma - forši 1% no braukšanas laika, bet papildus degvielas patēriņš visu laiku.
Kurš runā par mašīnas vērtības pacelšanu?
Jā, mašīna ir braukšanai - tāpēc arī es braucu. Par to gatava pirkšanu - jā, protams, fofāgeniem arī var [par aužiem neesmu par 100% pārliecināts; pie mums viņi ir tik iecienīti jo tā kā lielākoties ievilkti lietoti, viņi pie mums ir nedabiskā proporcijā], ir tikai viena problēma - paskatoties cik tur maksā kaut kādi ķūninga grabuļi no rietumu ķūninga kantoriem, ir jābūt diezgan galvā pistam vai ar rokām kas aug no dirsas, lai tos kantorus sponsorētu. Piemērs, kādus 6 vai cik tur gadus atpakaļ - 020-tās kārbas kulises sviru uzlabojuma komplektiņš no rietumu ķūninga kantora - 100 zaļie - es lai uzbūvētu ar jēdzīgākiem savienojumiem un aizvietotu vairāk bukšu/plastmasas sviru pret gultņiem un metāla lodveida savienojumiem, "Gultņos" atstāju ap 30 eirām - kādu gadu vai divus vēlāk vēl šo to uztaisīju ar gultņiem, kā rezultātā kulises darbība izmainījās ļoti kardināli; kaut ko tādu ko nemaz nopirkt nevar Golfā šobrīd esošajai kārbai atkal - vajadzēja sakārtot pārslēdzēja torni - ieliku pāris jaunas oriģinālās detaļas, un pie viena iztērējot kādu piecīti detaļās un mazliet pastrādājot ar fleksi un pusautomātu, ieguvu efektu, kāds maksā ap 50 eirām... Jā, nu nav tie gabali man ar CNC frēzi vai lāzeru izgriezti, ar rietumu ķūninga kantora nosaukumu iegravēti, bet tas kaut kā darbību neietekmē
Tad es nesaprotu, kāda velna pēc, tu vispār sāki par kaut kādu būvēšanu runāt? Un tad atgriežamies sākuma punktā, mašīnu, kas maksā, nu cik? 1500€? Nu labi, lai būtu kosmoss par tavām pūlēm - 2000€, turīgs cilvēks nopirks uzreiz, šodien. Pat ne tik ļoti turīgs. Vai tu domā ka turīgs cilvēks ir tāds, kas knapi izvelk no algas līdz algai?
Jā, mašīna braukšanai, bet gadu nomētājās, kamēr tika "būvēta". 😂
Nu redz, ar to mēs atšķiramies, tev galvenais lai funkcionē, man vajag, lai funkcionē un arī neizskatās kā no dirsas. Atceros tavu bildi ar logu pacelšanas pogām, ja man uz to būtu ikdienā jāskatās, man acis iztecētu.
Kāpēc es sāku runāt par būvēšanu? Man te viens apgalvoja ka es neesot savu mašīnu pircis ;) "pēc dirsas" ir ļoti stiepjams jēdziens; tu ne tikai neesi redzējis kā izskatās "pēc dirsas",bet arī šobrīd piekasies divām M4 [vai M5, neatceros] skrūvītēm ar krustiņa galvu kuras no vadītāja vietas pat īsti nav redzamas... 😂
Pff, zviedru auto pasākums, lasīt - mašīnas, kuras vairs nav redzamas, kaut kur salasījās aiz slēgtiem vārtiem lai citi viņus neapceļ It kā astoņdesmito un deviņdesmito gadu zviedru kastes nebija īpaši sliktas, bet kaut kā ir pazudušas...
8 modeļi nozīmē golfs, bora, vabole, oktāvija, leons, toledo, A3, TT - ja jāņem mk5 platforma, tad vēl klāt nāk tūrāns, kadijs un altea. Ne tikai ir ko izvēlēties mašīnas ziņā, bet arī dzelžu ziņā.
Tas ar domu, ka tu esi kaut kādu naudu tajā mašīnā ielicis? Jā, tikai cik ilgā periodā. Nopērc vēl vienu, kaut golfu, tad parunāsim tālāk, pārtikušais.
Tas ir tik viens no piemēriem, kas toreiz šausmīgi iekrita acīs, ja apskatītu tavu golfu tuvāk, domāju, ka tur būtu daudz kas manām acīm liktu raudāt. Un ir lielāki un mazāki "pēc dirsas" bet tas nemaina faktu.
80to gadu vw arī uz ielām ir gandrīz pazuduši, un ja ņemam vērā attiecību cik tajos laikos saabi/volvo tika savesti iekšā, un cik vw, tad es teiktu ka vw ir vispār izmiruši.
Ak tu tā skaiti 😂 nē nu tad jau man arī ir 9-3, vectra, signum, cadillac bls, chevrolet malibu, fiat chroma un vēl kaut kādi tur bija... bet nu mans viedoklis ir ka tā nav īsti gudri skaitīt, bet lai nu būtu.... tik kā tas padara to tavu golfu labāku es tāpat nesaprotu.... Ja ar dzelžiem tu domā motorus, tad manuprāt tur golfiem ir diezgan bēdīgi, pārsvarā nemotori, apskatāmi varianti ir gti un r32, nu vēl augstākā plaukta dīzeļi
Bet man nevajag vēl vienu golfu Ja gadījumā esi palaidis garām, šī ir trešā mašīna, ar ko man šādi notiek - šī vienīgi ir pirmā, ar kuru nobraukts ilgs laiks, jau astoņi gadi ir apkārt
Nullto vidus golfa platformas mašīnās ir vismaz pieci motori ar nopietnu jaudas potenciālu, un no tiem vājākie ir ar līdzvērtīgu potenciālu kā tava opeļsāba dvēsele. No VR6 vispār var izspiest kaut kādu ahūnu kosmosu - pie tā ka no 2.5 20v var izcelt 1500 zs, no 24v noteikti neviens nav visus 2000 zs izspiedis tikai tāpēc, ka diez vai ir kārba kas to turētu...
Un atkal aiziet stāsti par to ko varbūt, teorētiski varētu izspiest 😂 bet paskatoties uz ielām, vai ieejot ss.lv, nospiedoši lielākā daļa to golfu ir ar nemotoriem un jaudām kādas opeļsābā nav pat nīkulīgākajās versijās. Un zini kāpēc tā? Jo golfs ir garlaicīgs, prasts pakaļas pārvietojamais. Ne velti es pirms pāris gadiem paliku ar muti vaļā, kad ieraudzīju čoma 7tajā golfā, ka aizmugurē ir airējami logi 😳 opeļsābā to varbūt kaut kad 80tajos varēja redzēt, nevis kaut kādā patsmitajā, tie laikam ir tie dzelži, par ko tu runāji 😂
Nu tu mani sasmīdināji Golfs ir garlaicīgs, prasts pakaļas pārvietojamais? Bet tu piemirsi ka tava sāba bāzītes versija ir šitā www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/vectra/gmfek.html . Paskaties bildēs uzmanīgi - aizmugurē airus redzi? Nav dzirdēts ka kāds šitās kastes slavētu kā interesantas mašīnas. Nākamais līmenis, kā jau mēs zinām, ir tāda pat kaste, ar tādu pat motoru, bet jau priekšā un pakaļā ir rakstīts "SAAB" - nu un visbeidzot topmodelim ir ne tikai SAAB priekšā pakaļā, bet arī turbo benzīns zem haubes - respektīvi, tu brauc ar kaut ko tik reti sastopamu un līdzīgi pozicionētu kā GTI golfs, bet nodirs parastus golfus, piemirstot ka paša mašīnas parastā versija nav ne kripatu labāka...
Un runājot par to, ko teorētiski var sasniegt - nu reku te ir viens piemērs
msh rakstīja: Abet par manām fantāzijām - KUR ir tās mašīnas? Jā nu kaut kādā zviedrijā tiem taviem zviedru opeļiem vēl varbūt ir kaut kāda piekrišana - un es esmu pilnīgi pārliecināts ka tas arī ir viss. Pie mums tādi kā tu kas palutina gunārus uz nullto gadu opeļsābiem kāda saujiņa varbūt ir - nekā vairāk noteikti nav; nevaru atcerēties kad pēdējoreiz esmu redzējis, piemēram, kādu Calibru vai kādu veco, īberīgo sābu - kādu svētdienas bembi vai fofāgenu/audī saulainā vasaras dienā gan ieraudzīt sanāks pilnīgi noteikti. Un vēl tālāk jau ir tā vienkāršā nianse ar skaitu un modeļu klāstu - tajā laikā kad to tavu opeli ražoja, vienu pašu golfu ražoja vismaz astoņu dažādu modeļu paskatā...
Tas ka tu neesi redzējis, tas nenozīmē ka nav. Aizpagājušā vasarā biju uz vienu zviedru auto pasākumu, pieteikšanās tika ātri slēgta, un daudzi gribētāji palika aiz strīpas, jo tad vēl dēļ kovida bija ierobežojumi. Bet nu jā, jūs tur pāķos tik ar veciem vagiem braucat, un neko citu nezinat. Ok, esmu ievērojis, ka vēl populāri jums ir palikuši vecie V70 😂
Ko nozīmē 8 modeļu paskatā? Bet lai nu kā tev liekas, ka mašīna, kas ir saražota milzīgā skaitā un redzama uz katra stūra ir kaut kas interesants, bet kaut kas stipri retāks nē. Lai nu tā būtu, savas domas par vw jau uzrakstīju 😂
Bradypus rakstīja: Bez un. Derīga tikai un vienīgi konkrētam auto modelim.
un? Mana atbilde bija uz tavu komentāru, ka baterija ir integrēta virsbūvē! Integrēts - tāds, ka nevar izņemt bez destruktīvas iejaukšanās!
Ja gribi izlikties tupāks, nekā esi, un tēlot, ka nesaproti argumentu, karogs tev rokās. Pats labi zini, ka šo bateriju "bez destruktīvas iejaukšanās" nav iespējams uzstādīt citam automobīlim un ar integrāciju ir domāta baterijas izgatavošana salāgoti ar konkrētās virsbūves formu.
msh rakstīja: Nu tu mani sasmīdināji Golfs ir garlaicīgs, prasts pakaļas pārvietojamais? Bet tu piemirsi ka tava sāba bāzītes versija ir šitā www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/vectra/gmfek.html . Paskaties bildēs uzmanīgi - aizmugurē airus redzi? Nav dzirdēts ka kāds šitās kastes slavētu kā interesantas mašīnas. Nākamais līmenis, kā jau mēs zinām, ir tāda pat kaste, ar tādu pat motoru, bet jau priekšā un pakaļā ir rakstīts "SAAB" - nu un visbeidzot topmodelim ir ne tikai SAAB priekšā pakaļā, bet arī turbo benzīns zem haubes - respektīvi, tu brauc ar kaut ko tik reti sastopamu un līdzīgi pozicionētu kā GTI golfs, bet nodirs parastus golfus, piemirstot ka paša mašīnas parastā versija nav ne kripatu labāka...
Un runājot par to, ko teorētiski var sasniegt - nu reku te ir viens piemērs
Smejies vesels 😉
Nē, man ir mana saaba bāzīte, un bāzītē jau ir turbo benzīns. Topmodelim klāt būtu uzrakstiņš aero, ar visu to, kas nāk tam līdz. Bet ar mašīnu tavā linkā man ir kopīgs tikai daļa ritošās, un viss. Pat kaut kādi salona knibuļi kā slēdži nav tie paši, kā tas bieži mēdz būt vienas platformas mašīnām. Nu jā, un mistiskais vārds "platforma", tik kas ir tā platforma? Es varu to noskrūvēt opelim, un pieskrūvēt sev?
Un tas golfs, ko pieminēju, bija/ir apmeram 10 gadus jaunāks par tevis iemesto opeli 😂
Ar "teorētiski" es domāju, cik tur ir palicis no orģinālā motora, esmu redzējis arī saabus ar 1000+ hp, bet tur jau visas iekšas ir mainītas, ar standarta iekšām šķiet ka virs 600hp baigi nav.
Bet par to video, sāksim ar to, ka tas motors nekad, nevienā golfā nav nācis, un tajos gados, par ko mēs runājam, tas motors nekur vēl nenāca. Jā, piekrītu, ka audi ir vairāk interesanti motori, bet, kā jau teicu, golfā izņemot gti un r32 vispār nav uz ko skatīties, jo jaudīgs tautasvāģis reti kuram ir vajadzīgs 😂
Ā jā, pareizi, bija tāda sāba parodija, 9-3 1.8t ecopower - pazīstams čalis maiņas ceļā pie tāda tika un diezgan ātri kratījās vaļā Tad jau vēl sliktāk, jo tam motoriņam ir vienādības zīme ar 1.9 dīzeli
Par video redzamo - kļūdies. Jā, tas motors tieši tāds nāca tikai RS3 un TT-RS - bet tas motors ir uztaisīts, par bāzīti paņemot 2.5 20v atmosfēru, kas jeņķiem bija mk5 golfa bāzītes motors, un nāca arī attiecīgo gadu vabolēs [mk4 golfa platformas mašīna] - vārdu sakot, fofāgena motors, uzprojektēts lai pieci cilindri vienā rindā ielīstu iekš golfa, tajā skaitā, sadaleņu piedziņa ar motora aizmugurē novietotu ķēdi kā VR6. Ir gadījies redzēt pasen viģiku, kur viens kanādietis ielicis to mk5 motoru kopā ar 4motion piedziņu iekš mk3, turbinizējis, un frēzē pa sniegainām ielām
P.N. vārstīgajiem vējerniekiem vispār ir trīs darba tilpumi , 2.8, 3.2 un 3.6. Neatceros kurš ir labākais izejmateriāls zvērīgam turbo projektam, bet 3.6 tas nebija, un 2.8 noteikti ir labs izejmateriāls.
Kādā ziņā parodija? Jaudas? Nu tev jau visu laiku bija vēl lielāka parodija, un tagad ir kaut kas līdzīgs 😂
Nē, nekļūdos, ir tieši tā kā pateicu, tas motors golfā nav bijis. Par bāzīti visiem motoriem ir ņemts pirmais benzīna motors, tad jau viņi visi ir vienādi. Un nesaprotu tavu bezgalīgo muldēšanu par to kāds kaut kur ir ielicis. Ir arī saabs kurā ielikts vaipera v10, un? Atkārtošu vēlreiz, 90%, ja ne vairak, no golfiem uz ielām ir kaut kādi nīkuļi.
Nu bet man tak ir "garlaicīgs, prasts pakaļas pārvietojamais", nevis wannabe lidmašīna uz četriem riteņiem...
Par pārējo - laba atruna - par abiem diviem Sābs ar vaipera motoru? Kā to izdarīja - pieskrūvēja citas GM Epsilon platformas mašīnas, kurā nāca tas vaipera V10 no rūpnīcas, motora kronšteinus un pieskrūvēja karteri ar tajā iebūvētu kārbu un diferi, vai tomēr - kaut ko brutāli fleksēja un metināja? Redzi, tur tajā kadijā sakrāmēja RS3 un Golf R dzelžus - tieši tā, sakrāmēja - jā, grabažnieka grīdu dabūja metināt, bet tas ir tāpēc, ka fofāgeniem tā ir; mašīnām kas izripo no rūpnīcas kā divriteņi grabažnieka grīda, lai būtu lielāks grabažnieks, vietu pakaļas velkošajam tiltam neatstāj, attiecīgi pārbūvējot fofāgenu par 4motion, jāmaina grabažnieka grīda - visu pārējo pārskrūvēja - es pat nebrīnītos ja to RS3 priekšas paneli būtu vienkārši pārlikuši Līdzīgu gājienu izdarīja pajalle.com čaļi, uztaisot 4motion Scirocco - izdonorēja R golfu, un uzbūvēja mašīnu kāda no fabrīķa nekad nebija nākusi, vienīgais nerūpnieciskais veidojums - šie dabūja sastukāt 4motion golfa bāku ar scirocco bākas kakliņu. Un jā, tik tiešām, tas 2.5 TFSI iekš golfa nav nācis - tas kas nāca, dēļ netiešās iesmidzes un gliemeža iztrūkuma ir tik stipri savādāks...
Tā arī nesapratu tavas domas lidojumu, bet nu lai...
Nezinu kā viņi to izdarīja, un arī neinteresē, gan jau fleksēja un metināja, bet stāsts nav par to, stāsts ir pa to, ka sabūvēt var visu ko, tāpēc ir diezgan muļķīgi stāstīt, ka vot tā mašīna ir baigi labā, jo re kur viens čalis tajā mašīnā baigo spridzekli uzbūvēja. Un tā ar tevi ir katru reizi, tu katru reizi cilājot līdzīgas tēmas aizej savos stāstos ko tur kāds ir sabūvējis, nu tad jau tu man piekrīti, ka parasts standarta golfs ir nereāli garlaicīgs? 😂
Stipri savādāks vai ne stipri, bet golfā nenāca. Gan jau motora kods atšķiras, tad jau vw arī uzskata ka tas ir cits motors.
Domas lidojums ir - vislabākā pārbūve ir konstruktors ;) Man golfā arī ir konstruktors - oriģināldetaļu kopums kam ir nebijuša motora veidols, bet kas kvalificējas par otrā golfa motoru Tikmēr tāds V10 sābs pie mums pat nekad apskati neieraudzītu
Diezgan pajāt kas nāca vai nenāca, kamēr tam "kaut kam" var pieskrūvēt oriģinālos kronšteinus
Vislabākā pārbūve, bet galā tāpat sanāk, citējot tevi - izsmiekls.
Man savukārt ir diezgan pajāt gan uz tādu v10 saabu, gan uz to kadiju, jo neviens no mums tāpat tādu nebūvēs, tieši tāpēc es teicu, ka tā ir tīri teorētiski iespējama jauda. Bet lielākā daļa tautasvāģu tāpat ir garlaicīgi sūdi ar smieklīgas jaudas motoriem.
No 2027.gada 1.februāra visām EV baterijām un industriālām baterijām ar kapacitāti sākot no 2kWh, vajadzēs unikālas, t.i. konkrētas baterijas pases.
Viens austrālietis, kurš ienīst EV, izveidojis video par to:
EV Madness: Lithium Ion batteries now need PASSPORTS in the EU | MGUY Australia;
www.youtube.com/watch?v=_CEuikQr_vI
Apskatījos Google, un, patiešām:
www.circularise.com/blogs/battery-regulation-eu-what-you-need-to-know-about-battery-passports
Pie kam pase saturēs ne tikai sākotnējos parametrus, bet tā ļaus sekot baterijai visā tās dzīves laikā;
Akumulatora pase ir dokuments, kurā tiek glabāti attiecīgie dati par akumulatoru visā akumulatora dzīves ciklā un kurā ir detalizēta informācija par akumulatora ražošanu, testēšanu un pārstrādi. Tas ir izstrādāts, lai nodrošinātu, ka akumulatori atbilst akumulatoru regulējuma grozījumiem, kā arī lai nodrošinātu akumulatora darbības vēstures ierakstu; Palieliniet otrreizējās pārstrādes saturu: līdz 2031. gadam baterijām ir jāsatur vismaz 16% kobalta, 85% svina, 6% litija un 6% niķeļa no pārstrādātiem avotiem.
Aprēķināt oglekļa pēdas nospiedumu un siltumnīcefekta gāzu (SEG) emisijas: akumulatoru ražotājiem būs pienākums ziņot par oglekļa pēdas nospiedumu, kas saistīts ar konkrētās akumulatoru ražošanas partijas kopējo dzīves ciklu (izņemot lietošanas posmu);Akumulatoru piegādes ķēdes uzticamības pārbaudes prasības: 12 mēnešus pēc ierosinātā akumulatoru regulas atjauninājuma ieviešanas uzņēmumiem, kas ES tirgū pārdod EV un rūpnieciskās baterijas, ir jāveic piegādes ķēdes uzticamības pārbaude, lai mazinātu sociālos un vides riskus. Visai informācijai jābūt pieejamai sabiedrībai, iestādēm pēc pieprasījuma un pakārtotajiem klientiem.
Tas ir tikai priekštatam, kopējie regulu dokumenti attiecībā uz baterijām esot uz 200 dokumenta lapām.
Vēl EU ir izgudrojuši ierobežot auto izmērus, tā sauktajiem džipiem uc tādiem līdzīga izmēra drapakiem. EU esot jāekonomē vieta pilsētās. Redz kā ar motoru litriem vairs nevar tagad mērīs kastes.
kaut kāds Zaļo auto kongress uztraucas, ka auto kļūstot katrus divus gadus 1 cm platāki.
Apmēram puse no pārdotajām jaunajām automašīnām daudzās valstīs jau ir pārāk platas minimālajai stāvvietai uz ielas. Parīze varētu būt pirmā lielākā Eiropas galvaspilsēta, kas cīnīsies pret šo tendenci, ja iedzīvotāji nākammēnes referendumā atbalstīs augstākas maksas par stāvvietām SUV. Jauno automašīnu vidējais platums palielinājās līdz 180,3 cm 2023. gada pirmajā pusē, salīdzinot ar 177,8 cm 2018. gadā, atklāj T&E pētījums. ICCT apkopotie dati apstiprina to pašu tendenci divās desmitgadēs līdz 2020. gadam. Uz jaunām automašīnām ES attiecas tāds pats maksimālais platums — 255 cm — kā uz autobusiem un kravas automašīnām. T&E sacīja, ka, ja netiks pārskatīts ES platuma ierobežojums automašīnām un pilsētas nenoteiks augstākas maksas par stāvvietām, lielie apvidus auto un pikapi turpinās paplašināties līdz kravas automašīnām paredzētajam ierobežojumam.
www.greencarcongress.com/2024/01/20240123-wide.html
Bet ES palielināšot svara limitu B kategorijai, laikam EV dēļ.
"ES strādā pie jaunas vadītāja apliecības direktīvas pieņemšanas 2023. gadā, kas palielinātu svara ierobežojumu autovadītājiem ar B klases apliecībām līdz 4,25 tonnām, samazinātu vecuma ierobežojumus smagajiem kravas transportlīdzekļiem un autobusu vadīšanas eksāmeniem un ieviestu digitālo vadītāja apliecību. Turklāt, ja viss noritēs pēc plāna, kad vienā ES valstī tiek atņemta vadītāja apliecība, citas valstis to varēs atzīt un darīt to pašu savās valstīs.
Vairāk lasiet: trans.info/eu-revising-driving-license-regulations-321612
imzz rakstīja: No 2027.gada 1.februāra visām EV baterijām un industriālām baterijām ar kapacitāti sākot no 2kWh, vajadzēs unikālas, t.i. konkrētas baterijas pases.
Viens austrālietis, kurš ienīst EV, izveidojis video par to:
EV Madness: Lithium Ion batteries now need PASSPORTS in the EU | MGUY Australia;
www.youtube.com/watch?v=_CEuikQr_vI
Apskatījos Google, un, patiešām:
www.circularise.com/blogs/battery-regulation-eu-what-you-need-to-know-about-battery-passports
Pie kam pase saturēs ne tikai sākotnējos parametrus, bet tā ļaus sekot baterijai visā tās dzīves laikā;
Akumulatora pase ir dokuments, kurā tiek glabāti attiecīgie dati par akumulatoru visā akumulatora dzīves ciklā un kurā ir detalizēta informācija par akumulatora ražošanu, testēšanu un pārstrādi. Tas ir izstrādāts, lai nodrošinātu, ka akumulatori atbilst akumulatoru regulējuma grozījumiem, kā arī lai nodrošinātu akumulatora darbības vēstures ierakstu
Šis noteikums pozitīvi ietekmētu maināmo akumulatoru konceptu. Saliekot kopā akumulatora individuālo numuru ar tā lietotājiem un mainītājiem, būtu iespējams labāk uzraudzīt katra atsevišķa akumulatora ekspluatācijas režīmus un tehnisko stāvokli. Tam gan vajag standartizāciju.
EV un vispār zaļo enerģētiku apdraud zināma nelaime, par kuru jau bija piemirsts, bet ko varēja paredzēt: vara kabeļu zagļi vietās ar pietiekamu "lumpeņu elementu" sabiedrībā. EV uzlādei vajag lielas jaudas, tātad, uzlādes kabeļiem resnas dzīslas, daudz vara. Savukārt, vēja turbīnas mēdz būt nomaļās vietās un arī bez uzraudzības, pats labums, lai nogrieztu un izvilktu kabeļus.
Tātad, pilsētu administrācijas ASV dažās pilsētās iesaka "stāvēt klāt" EV uzlādes laikā vai lādēt mājās.
Copper thieves are targeting EV Charging Cables (and wind turbines) | MGUY Australia
imzz rakstīja: EV un vispār zaļo enerģētiku apdraud zināma nelaime, par kuru jau bija piemirsts, bet ko varēja paredzēt: vara kabeļu zagļi vietās ar pietiekamu "lumpeņu elementu" sabiedrībā. EV uzlādei vajag lielas jaudas, tātad, uzlādes kabeļiem resnas dzīslas, daudz vara. Savukārt, vēja turbīnas mēdz būt nomaļās vietās un arī bez uzraudzības, pats labums, lai nogrieztu un izvilktu kabeļus.
Tātad, pilsētu administrācijas ASV dažās pilsētās iesaka "stāvēt klāt" EV uzlādes laikā vai lādēt mājās.
Copper thieves are targeting EV Charging Cables (and wind turbines) | MGUY Australia
Nezinu kas tur aiz okeānijas. Tepat laukos mūsu ICE transportu apdraud degvielas zagļi. Viņi sabojā/caurdur bāku un izlaiž degvielu utt. Lielpicānijā tādas problēmas nav? Jeb tas sīkums un netērē resursuss. Varbūt Tu to nezini jo tavai privātajai niek zemei lielā sēta apkārt un novērojamās aces ar sertificēti čipotiem kukāza suņiem?
man auto Rīgā, maksas stāvvietā. Nekad nav bijis nekas tāds.
Jādomā, vairāk cieš zemnieki. Bija ziņas, ka vairāk Kurzemes pusē kaut kāda urbēju banda uzdarbojas.
Bet es zinu, ka Rīgā zaga kabeļus, jo esmu strādājis ar telekomunikācijām saistītā firmā. Zaga arī sakaru kabeļus, kamēr varu nenomainīja optika, un kādu brīdi pēc tam arī, kamēr sašutušie zagļi konstatēja, ka ir "izcūkoti", un nozagtajos kabeļos nav nekā tāda, ko pārdot. Zaga pilnīgi bezkaunīgi, pat Rīgas centrā atraujot vaļā šahtu vākus, garāmgājēji, saprotams domāja, ka "cilvēki strādā". Zaga arī tos kabeļus, kas gāja pāri Daugavai pa Salu tiltu. Pie tam augstā līmenī, piesienot nogrieztā kabeļa galu pie auto, un ar to izvelkot laukā kādu 100m garu posmu, ko pēc tam sarullē un iemet auto. Tieši šāda stila zādzības draud vēja parkiem.
Sāks ražot kabeļus ar specifisku strktūru vai piedevām, kas tos ļaus uzreiz atšķirt metāla pieņemšanas kantoros.
Un kāpēc tu domā, ka pieņemšanas punktos daudz uztraucas par izcelsmi ? Kādreiz taču zaga arī kanalizācijas šahtu vākus ar visu marķējumu. Varu var arī pārkausēt galu galā.
Kapēc tā domā? Tāpēc, ka dzīvo ideālistiskā iedomu pasaulē, kuru realitāte neietekmē. Pilnīgi visas Raimonda idejas (kuras ārpus konteksta pat varētu būt labas idejas) ir "laboratorijas" apstākļos veicami eksperimenti ar "tīrām" formulām - jebkuru jautājumu par to, kā tas iet kopā ar reālo pasauli sauc par diskusijas sačakarēšanu.
Starp citu, beidzot ir atrasts īstais vainīgais, kādēļ elektroauto nesagaida ar sajūsmas spiedzieniem:
www.delfi.lv/life/56010800/notikumi/120000350/misteru-binu-vaino-elektroauto-gausaja-noieta
Viedoklis/dati par bateriju auto kongresa noklausīšanas laikā - īss izvilkums:
www.youtube.com/shorts/zcP3aXnmhNA
Pa lielam problēmu ir vairāk kā kāds grib atzīt ... tas gan nenozīmē, ka BEV neder nekam/nevienam ... bet diezin vai tas risina problēmas ...
Der. Bet domāju, ka pretruna sākas jau apstāklī, ka BEV grib sacensties ar ICE nobraucamajā attālumā.
Ja arī mazajā segmentā BEV varētu būt dabai draudzīgs, tad lielajā noteikti tāds nav. Vai ir dabai draudzīga 700 kg un vairāk smaga baterija ?
BEV vairāk piemērots kā pilsētas auto, un vairumam pilsētnieku, ja būtu ērtas uzlādes iespējas, 100 km nobraucamā distance ar vienu uzlādi pilnīgi pietiktu.
Vēl vajadzētu paredzēt iespēju pirkt lielākus auto tikai ar daļēju bateriju ( piem. 33%, 66%, 100% ) un attiecīgi lētākus. Un iespēju šo bateriju papildināt ar nākamo, ja ir vēlme un iespējas.
Mazliet LED vēstures interesantā pārstāstā par zilās krāsas LED izgudrotāja ceļu ... līdz multimiljardu dolāru industrijai :
imzz rakstīja: Der. Bet domāju, ka pretruna sākas jau apstāklī, ka BEV grib sacensties ar ICE nobraucamajā attālumā.
Ja arī mazajā segmentā BEV varētu būt dabai draudzīgs, tad lielajā noteikti tāds nav. Vai ir dabai draudzīga 700 kg un vairāk smaga baterija ?
BEV vairāk piemērots kā pilsētas auto, un vairumam pilsētnieku, ja būtu ērtas uzlādes iespējas, 100 km nobraucamā distance ar vienu uzlādi pilnīgi pietiktu.
Vēl vajadzētu paredzēt iespēju pirkt lielākus auto tikai ar daļēju bateriju ( piem. 33%, 66%, 100% ) un attiecīgi lētākus. Un iespēju šo bateriju papildināt ar nākamo, ja ir vēlme un iespējas.
Nav tik vienkārši kā izklausās. Papildus akku prasa citu lādētāju, citu akku siltuma kontroles sistēmu, citu piekari galu galā, jo akku sver padaudz.
Lādētājs tāds pats, kā maksimālajam variantam, piekare arī. Siltuma kontrole tāpat ir pa sekcijām. Neredzu lielu problēmu, kāpēc ražotājs nevarētu bateriju ražot kā saliekamu no 3 blokiem, 1/3, 2/3, 3/3. Lielajiem UPS, piemēram, var bateriju blokus papildināt pēc nepieciešamības. EV tas būtu grūtāk montāžas problēmu dēļ, taču pilnīgi iespējams, ja tas būtu paredzēts konstrukcijā.
Tā gluži tas nestrādās - piekarei ir tad jābūt vai nu ūberdārgai, adaptīvai, vai tomēr katram baterijas izmēram savādākai. Baterijas svars ir būtiski liels.
Nu, parastam auto arī, brauc vadītājs viens, vai sakāpj 400 kg pasažieru un ved 100 kg bagāžas, pustonna starpības uzreiz. Un piekare tāpēc nav jāmaina. Atsevišķi ražotāji tikai rekomendē papildus uzpumpēt riepas par pāris desmitdaļām.
Tātad, arī dažādu bateriju gadījumā pietiktu ar gaisa spiediena korekciju riepās.
Saskaitot to visu, jūs iegūsiet aptuveni 645 miljonus tonnu CO2 gadā. Jā, pastāv neskaidrības; jā, pastāv ikgadējas izmaiņas; jā, ir viegli kļūdīties, ja uzskatāt, ka Etnas kalns ir tipisks, nevis neparasti liels CO2 emitētājs. Kad saprotat, ka vulkānisms rada 645 miljonus tonnu CO2 gadā — un tas kļūst skaidrāks, ja to ierakstāt kā 0,645 miljardus tonnu CO2 gadā, salīdzinot ar cilvēces 29 miljardiem tonnu gadā, ir nepārprotami skaidrs, kas ir izraisījis oglekļa dioksīda palielināšanos Zemes atmosfēra kopš 1750. gada.
---------------
Un vispār? Kādēļ transports ir tas ļaunums? Vistrākāk taču ir ar apkuri - izdalam co2 lai ražotu siltumu - ļaunums dubultā. Varbūt vajag aizliegt apkuri? Un ja kādam par aukstu, lai pārvācas uz siltākām zemēm. Kāds tur būtu ieguvums?
Tālu no tā jau nav - bija pirms gadiem runas, ka malkas krāsnis vajag aizliegt. Nu tā ka pavisam!
Vecas ziņas, tagad Teslas braukšot ar malku.
(Mans) transports patērē vairāk kwh kā māja, pat tagad, ar elektroauto, nemaz nerunājot par dīzeli vai benzīnu
ES saules paneļu u.c. aprīkojuma ražotāji apgalvo, ka Ķīnas subsīdiju dēļ viņi saskaras ar eksistenciālu krīzi, viņi vaino ES pārpludināšanā ar nepieklājīgi lētiem saules paneļiem un piedāvājuma pārpilnības radīšanu, kas izraisa bankrotu vilni. Tomēr ne visi piekrīt, ka Briselei vajadzētu apstrīdēt ( darījumus par Ķīnas ražojumu importu ) par tās saules enerģijas praksi, ņemot vērā, ka tādā veidā varētu ierobežot tik nepieciešamo saules enerģijas ražošanu kā tādu. Citi šaubās, vai ārkārtas nauda netiktu izšķiesta sektorā, kas jau var būt nepaceļams.
Tomēr vietējiem uzņēmumiem viņu iztika ir apdraudēta.
"Situācija ir patiešām, patiešām, ļoti satraucoša," sacīja Johans Lindāls, Eiropas Saules enerģijas ražošanas padomes (ESMC), kas pārstāv vietējos ražotājus, ģenerālsekretārs. "Ja nebūs spēcīga politiska signāla, tuvāko pāris mēnešu laikā mēs varam zaudēt lielāko daļu Eiropas rūpniecības."
Pirmdien šis signāls nenāca.
www.politico.eu/article/eu-mum-as-solar-industry-time-bomb-ticks/
Lielākie CO2 ražotāji uz 1 cilvēku (no paša lielākā uz mazāku)
Kas negrib lasīt - jo vairāk ražo CO2, jo vairāk žēlojas ka notiek globālā sasilšana. Un visām citām valstīm vajag maksāt.
Palau ( žēlojas, ka sala iet zem ūdens) , Katara, Kuveita, AAE, Bahreina ( žēlojas, ka rekordkarstumi), trinidada un Tobago, Bruneja ( žēlojas, ka salas iet zem ūdens), Gibraltārs ( nav manīts par žēlošanos) - Omāna Saūda Arābija, Kanāda, Jaunkaledonija, Austrālija.
www.zemeunvalsts.lv/pasaule-novero-rekordlielus-karstuma-vilnus
Ja kaut kur ir karstuma viļņi, tad tikpat neapšaubāmi ir arī aukstuma viļņi un teritorijas, kur aukstāks par normu, jo globālās temperatūras pieaugums 100 pēdējo gadu laikā ir 0.8C. ( ne 3, 5, vai 10C )
According to a continuous study conducted by the NASA's Goddard institute, the Earth's average global temperature has risen by 0.8 degrees Celsius or 1.4 degrees Fahrenheit since 1880.
Transports un īsta ekoloģija.
Transports ir viens no lielākajiem vides piesārņotājiem. Dalīsim to piesārņojumu co2(ogļskābā gāze) un visādas sīkas C daļinas un NOXi (slāpekļa oksīdi). Diskusijā startējam no aksiomas, ka par daudz co2 ir slikti bez visādām tur vulkānu piesārņojuma un Saules aktivitātes teorijām. Ja apspriežam, cik vidi piesārņo eko auto pilnais ražošanas un braukšanas cikl, tad, ja var, ar zināmiem, pierādītiem , ar ķīmiskiem vienādojumiem pamatotiem akumulatoru ražošanas datiem. Ja apspriežam piesārņojuma pārvietošanas konceptu (ārpus pilsētas vai trešās pasaules valstīs kaut ko saražo un piesārņo, lai var tīri, tīriņi ekoloģiski barukt pa pilsētu), tad obligāti rēķinām, cik viegli tomēr to piesārņojumu savākt stacionārai rūpnieciskai iekārtai un cik - braucošam auto. Ja par esošām tehnologijām, tad cik mazāk piesārņo ar gāzi darbināmi auto un cik - ja dīzelim arī uzlikta gāze kā papildus degviela - cik var, ar skaitļiem. Ja apspriežam satiksmes organizāciju vispār, tad, pēc iespējas visus aspektus - no tā, ka dzelzceļa stacijā pieejams autobusu kustības saraksts labākai plānošanai līdz tam, kas jādara, lai lauku braucējs izvēlētos sabtransu - no atlaidēm līdz lētai nomai un saskaņotiem sabtransa grafikiem. Kas vajadzīgs, lai 20-50km attālumā dzīvojošie pilsētas darbinieki brauktu ar elektroauto vai sabtransu.
Tātad - co2, NOXi un C daļiņas slikti, sabtranss labi, piesārņojuma pārvietošana slikti un ko tur var darīt.
iauto.lv/forums/topic/40611-co2-nodokla-likmes?pnr=2