Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

Conqueror Reģ.: 15.10.2002

nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...

 
darklight Reģ.: 29.10.2013
3 0 Atbildēt

Paskatījos vakar visādas 20 gadīgas miskastes sludinājumos un secināju, ka cenas atkal nokritušās līdz kaut cik saprātīgam līmenim. Vienu brīdi zem 1,5k vispār nebija iespējams neko braucošu dabūt, tagad jau atkal šis tas ir.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 1 Atbildēt

Kādu gadu sievas turējumā ir Lexus Gs 450 hibrīds. Auto pats par sevi ļoti patīkami aprīkots, stabils un ārkārtīgi jaudīgs (296 zs). Interesantākais ir ar benzīna patēriņu. Pēc rūpnīcas datiem tāds patērē 7,9 litrus, bet pilsētas realitātē - visi 14-16 litri sanāk noteikti . Un tas ar visu reāli pieslēdzošos hibrīda iekārtu (piemēram, dzīvojamajā zonā tā maigi var nepilnu kilometru vienīgi ar baterijas vilkmi nobraukt). Kaut kas tam hibrīdam noteikti nav ok, šobrīd sanāk teju 30 eur/100km. Labi, ka pārvietošanās sanāk tikai netālus gabalus. Iedomājos, ja cilvēks nopērk tādu lietotu, ko tad lai dara?

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Kura gada tas auto ir? Pēc interneta datiem, šim dampim pilsētas patēriņš 9.2 l/100 km. Agrāk norādītie patēriņi daudziem auto neatbilda realitātei.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Visi tie pirmās paaudzes hibrīdi ir diezgan liela diršana, tagad kas nāk, tie puslīdz sāk attaisnot to, kam ir paredzēti. Čomam bija Camry, tas tiešām varēja ierakstīties 5-6L ar to 2,5L dzinēju, iepriekš kaimiņam bija NX300, tas tāpat rija ap 10L, respektīvi no tā hibrīda maz jēgas bija.

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 1 Atbildēt

Nepiekritīšu visi, kas bijuši manis lietošanā (6) Toyota +- ir iekļāvušies ražotāja noteiktajos patēriņos. Par Lexusu nevaru spriest, bet izskatās, ka kaut, kas nav kārtībā. Bet, ja ar to brauc ļoti īsus gabalus tad iespējams tāds patēriņš var būt.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Tie 14-16 litri parastam benzīna Lexim būtu pilnīgi normāli. Priekš hibrīda gan tā kā par traku.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

2007.gada auto

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Čomam arī ir GS hibrīds, bet, šķiet, kāda 2016. gada varētu būt. 8 -9 l/100 km ir realitāte

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
1 0 Atbildēt

Ja vairums braucienu ir 10min pilsētā, tad patēriņš būs augsts...

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 1 Atbildēt

Kādam ir reāla ikdienas pieredze ar pirmās paaudzes Nissan Leaf?

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

+ ir lētā cena, vairāk plussu vissticamāk nav.

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Par kuru pirmās paaudzes pusi ir domāts līdz 2013.06. izlaidumam vai pēc?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja: Visi tie pirmās paaudzes hibrīdi ir diezgan liela diršana, tagad kas nāk, tie puslīdz sāk attaisnot to, kam ir paredzēti. Čomam bija Camry, tas tiešām varēja ierakstīties 5-6L ar to 2,5L dzinēju, iepriekš kaimiņam bija NX300, tas tāpat rija ap 10L, respektīvi no tā hibrīda maz jēgas bija.

Izteikšu minējumu ka čoms brauc maigi un/vai daudz stumdās pa dižo pilsētu kamēr kaimiņš ar smagu kāju un/vai pa šosejām dragā. Hibrīds jau nav nekāda panaceja tikai mašīna kas optimizēta lai stumdītos pa pilsētu.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

boliks rakstīja: Par kuru pirmās paaudzes pusi ir domāts līdz 2013.06. izlaidumam vai pēc?

Ir starpība?

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Pacelšu tēmu par vecajiem TFSI motoriem. Jau trīs gadus braucu ar tādu un raustīju plecus par visiem šausmu stāstiem, līdz tagad ar tādu saskāros. Pie apaļiem 250K fiziski salūza augstspiediena sūknis, izsita robus sadales vārpstā, un visi tie metāla gabali tupa sabira motorā. Interesanti, ka pazuda jauda un par trešdaļu pieauga degvielas patēriņš, bet es nedēļu vēl ar to mašīnu nobraucu, kamēr tiku līdz normālam servisam. Veiksme, ka nepaliku uz ceļa, bet ieberziens vismaz uz 1K. Un vēl tikko pavasarī pilnībā atrestaurēju turbīnu, kas arī nemaz nebija lēti. Tagad nevaru lāgā izlemt, ko darīt. Skaidrs, ka šāds remonts 2006. gada mašīnai nav izdevīgs, no otras puses - pašlaik tas ir lūznis, ko var pārdot tikai par metāla cenu. Vēl ir variants uzlikt tikai jaunu vislētāko sūkni, nomainīt eļļu un braukt līdz tuvākajam perekupam cerībā, ka sadalene vēl kādu laiku izturēs. Hvz. Tādi, vot, pīrāgi. Bet reāli patīk man tas turbo Leons, gan jau ka tomēr taisīšu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 0 Atbildēt

Tipiski mana sievastēva garā. Tas arī tur ņemās ar TFSI, jo vienkārši nav citas pieredzes. Viņa doma - lūzt, bet tas tak normāli. Ir jāturpina ņemties.

P. S. Līdzjūtība darklightam

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Paldies!

Bet ko tu varētu ieteikt līdz 3K ar līdzvērtīgu performanci? Nāk prātā tikai šādi tādi BMW un Saabi. Bmw īsti negribu, Saabs ir stilīgs, tomēr nemaz tik afigenna labi neiet, bet pats galvenais: kā vieni tā otri būs totāli nojāti un sapuvuši un jebkurā gadījumā sāksies bezgalīgais stāsts ar papildus ieguldījumiem remontos.

Nu var jau arī paņemt jaunu Dacia līzingā. Bet negribu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt
ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Pareizi, īstais variants ko ieteikt ir izpuvusi Honda pa 3k. No šiem Civic var skatīties tikai hečbeku,jo tas ir Ražots UK un nav tik lielas problēmas ar rūsu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tas protams ir pirmais jēdzīgas variants ss, kas iekrita acīs. Gan jau vēl kko var pameklēt, bet raksta - sprigana.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Dzinējs ir pietiekošs ikdienai, bet domāju ne tuvu nebūs Leona TFSI performancei. Liela varbūtība, ka tūlīt būs izpuvis un plus vēl 2021.g. norakstīts pēc autoavārijas.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Ej, ej norakstīts. Kur ta var pārbaudīt šito infu, mūsu apdrošinātāji vai tad dod?

Igaunijā jā, diezgan smuki var pačolēt kas par avārijām bijušas.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 1 Atbildēt

LTAB aplikācijā var meklēt pēc numura/VIN apdrošināšanas gadījumus. Ievadot numuru parādās, ka 10.09.2021. bija gadījums ar atlīdzību 1471 EUR. Nekas kosmisks jau nav, bet tomēr. Tur tad jāskatās servisā, kas tur darīts.

E-CSDD arī ir minēts šādi: Saskaņā ar apdrošināšanas pakalpojuma sniedzēja sniegto informāciju pēc 10.09.2021. notikušā negadījuma transportlīdzeklis ir uzskatīts par bojā gājušu (tā remonts nav tehniski iespējams vai tas ir ekonomiski nepamatots)!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vienu paaudzi par jaunu mašīnu esi nopircis Gribi mainīt mašīnu, pērc mk4 GTI un tam pacel jaudu, vai arī iepriekšējās paaudzes lauvēna R kupri.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

SAAB, man šķiet, jau ir noiets etaps.

Ja interesē turbo motori, paskaties Fiat Bravo vai Punto ar 1.4 tjet motoru. Labi, vienkārši auto un pats galvenais ļoti izturīgs motors bez tiešās iesmidzes. Principā vienīgais vienīgais defekts kas var būt ir saplaisājis izplūdes kolektors/turbīna. Bet šādiem auto piedāvājums ir mazs.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Tas motors (un tam līdzīgie) taču savulaik lūza pat garantijas laikā.Ja tur 250k, tātad Labs exemplārs ir patrāpījies.Eļļu viņam "esot" jāmaina bezmaz ik pa 5k, savādāk sanākšot katrreiz kopā ar trurbīnu.Ar pliku eļļu es ar tādu nebrauktu vispār nevienu kilometru.Drošvien ar pliku degvielu ne tik nee.Beidzamo gadu 95benzīns ir pilnīgs suuds,no tā pat zālespļāvēji gurst nost.

Pat ja arī tu viņu salabosi,nav zvanīts uz cik ilgu laiku.Lietotu tādu motoru drošvien ka fig kur atradīsi,- ja būs, tad visdrīzāk par kādu kosmossu.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Hmm. Man ir Audi ar TFSI. Gadu atpakaļ tika veikta gredzenu un virzuļu nomaiņa. Pgdm raustu plecus. Braucu gan maz ar to auto. Jāuzjautā lai apskatās to sūkni. Moš var apsteigt nepatīkamus notikumus

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Pie kāda nobraukuma mainīji tos gredzenus un virzuļus? Man pagājšgad taisīja diagnostiku tam dzinējam un teica, ka pagaidām vēl viss ir dzīvāks par dzīvu. Arī tāpēc gribas vēl sataisīt.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

200k. Viss motors bija pilns ar melnu darvu. Plānie gredzeni bija. Nomainīja uz uzlaboto versiju

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Kā šitā paveicīes- gredzeni virzuļi jāmaina, taču cilindri ir ok..Manā redzamības attālumā bijuši kādi 3gab šie te fsi/tfsi brīnumi, un laika gaitā tiem visiem ar motoru kaut kas (mistisks) noticis.Pie kam, viena mistiskā vaina randomā mijas ar citu/nākamo.Vienam pirms vairākiem g pat motors tika mainīts,kurš knapi ar uguni un buršanos tika (ārvalstī) atrasts..VISIEM tiem ir melni (netīri!) izpūtēju gali.Kas beidzamā laikā ir novērojams vispār pat lielākajai daļai pa ielu braucošo (lietoto)) bienzīnmotoru.Taču visi (to īpašnieki) ir gudri un pārliecināti par savām spējām ekspluatēt lietotu (cimperlīgu) motoru.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Melni izpūtēju gali - ēd eļļu. Man arī tāds ir, bet jautājums jau ir kādos apjomos to dara. Vāciešiem jau izbraucot no rūpnīcas skaitās norma 1l uz 10k, kas tad tur notiek pēc 200k. Gan jau ik pa 2000 pielej litriņu. Man tik traki nav, savus 700,800g jau pieleju.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

nu tātad visi šie motori ēd eļļu.Bet "gaisu" (atmosfēru) tie nebojā..Jā. Tas 1l/10kkm "skaitījās" kā norma drizāk tiem auto, kuri šobrīd ir sassnieguši Pilngadību.Tas NAV normāli.Kaut tu tur ik pēc 2kkm mainītu visu to eļļu komplektā.Neiedomājoties par/to, ka na*uj to mainīt, ja visu laiku lej klāt svaigu ;P

Jau pirms 30gadiem (statoil plauktā) katramloham elvē bija pieejami preparāti, ar kuriem itin mierīgi varēja koriģēt to patēriņu- ja ne pilnībā novērst, tad vismaz to 1litru/uz 300km pārvēršot jau par 1litru uz 3k.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Man tas motors vēl nebija sācis klepot. Vnk pērkot tam tika novērtēts saturs iekšā un tika pieņemts lēmums apsteigt notikumus. Tika iztīrīts un ielikti jauni virzuļi. Pgdm izbraucis milzu apli pa Eiropām un neko sliktu nevar teikt. Eļļu nerij. Netika gan eļļa mainīta zem 10k. Nebija iespējas

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Ā, nu tad būtu skaidrs.Savādāk,ja tur kas ir palietojies un cilindrā nejauši ievelk švīku, tad ir uzreiz čau.

Domāju gan,ka tas eļļas biedēklis uz tiem 5-7k ir pilnīgs fufelis.Mainīt zem 10k jau nozīmē sevi par tā dzelzsgabala vergu padarīt.

Tas vispār ir izņēmuma gadījums, ka kāds kko maina "apsteidzot notikumus".Līdz' (līdz...) šim tika uzskatīts, ka jābrauc ir līdz hlamam un tad varēs ieļečit nākamajam lietotājam (loham).Tagad attiecīgi cūkās/cimpi arī viens otrs "gudrais" 30k vērtā lietotājs,kur nu vēl ja 3k.

Ebannie demagogi bija to tā visu smalki izplānojuši, taču tagad cien Mōllers un Co savus tos plikos "mazlietotos" samainītos hlamus var iebāzt/sev skurstenī.Reku, plet,daudzmaz normāla izskata 16tā gada tdi allroādu (6gv dzelzsgabalu) tirgo jau pa 46k...Zb.. ;P

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Kad to auto pirku, eļļas vāku atverot jau varēja redzēt, ka tas ir VAG inženierijas meistarstiķis. Tā, kā tā bija vienīgā probza tam auto, tad izlēmām apsteigt paredzamo galu un veikt tīrīšanu + nomaiņu. Tagad man ir vecs jauns Audi

Ar eļļu sanāca tā - auto bija Eiropās uz 15k kilometriem. Pēc atgriešanās eļļa nomainīt un nekādu sliktu pazīmju nav.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Pērkot šādu auto jau jāizvērtē riski un jāgatavojas sliktākajam. Tiešām brīnums, ka nogājis 250 k km, bet ja eļļa mainīta zem 10 k tad var arī šādi paveikties. Tas gan nemaina problēmas būtību, ka šāds motors tomēr ir pārāk sarežģīts un ar savām problēmām plus ar gadiem tas viss tomēr ir neizbēgams.

Vēl pie tam, ja tas Seat ir pirkts jauns Latvijā, tad neticu ka nav sarūsējis.

Man šķiet labot motoru galīgi neatmaksājas, ja vien virsbūve un viss pārējais nav ideālā stāvoklī.

405 Reģ.: 10.02.2004
2 0 Atbildēt

Es jau nu taisītu. Tieši tāpēc, ka tas auto tev patīk. Ja nepatīk, tad gan pārdod šrotam vai metālā.

Kādam "nogrūst" viņu nav īsti pareizi. Nu kāda mārrutka pēc gan vajag kādam kaut ko iesmērēt? Tu vienkārši iedomājies, ka būsi tas, kurš pēc tam viņu nopirks no kāda perekupa pa uzskrūvētu cenu.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Jā dīzeļi ūdi benzīni rullē...Nez cik man dīzeļi pārsvarā audi/wagen visi 3k+ bez bēdu. Cik benzīni tik čakars...Galvas bļives, spoles, eļļu jāpielej, visādas gaisa piesūkšanas utt..

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

VAG ir sūdi vnk. Un vācu autobūve kopumā. Ir dažādos attālumos 3 Hondas un tām motoriem pilnīgi nekādas vainas. Domāju, ka motors saiet dēlī, kad Bosch pieķeras pie projektēšanas un VAG pie taupīšanas

ledzep Reģ.: 16.03.2017
5 0 Atbildēt

Jā Jā, Bosch degvielas sistēma no Hondas dīzeļa uzreiz jāmet ārā ar visiem vadības blokiem.. Pie reizes var arī izmest Bosch ģeneratoru, ABS sistēmu un pāris sensorus, lai nekas no vācu knauzeru kompānijas nepaliek šajā izcilajā Japāņu autobūves šedevrā.

Un Honda ar savu izcilo pretkorozijas apstrādi un lielisko skaņas izolāciju tik ļoti nekur nav taupījusi, ka rūsa un gultņu gaudošana ir tikai mūsu galvās.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Es domāju nogalinošais tandēms ir Bosch + VAG. Katrs viens ir vēl ceļams. Kopā viņi ir saķērnājuši ne vienu vien auto.

Jā Honda rūsē 12+ gados un ir skaļa. Es to zināju un neviens nestrīdās. Honda nekad nav startējusi ar saukli: Pārākums pretrūsēšanā.... atšķirībā no dažiem VAG brendiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Diez vai kādā VAGmobīlī varēs ieraudzīt kaut ko tādu, ko man gadījās sensenos laikos redzēt iekš Toyota Carina - Bosch ģenerators kas uzražots uz Toyotas specpasūtījumu un kur jauna šokolāde maksāja dārgāk nekā viss ģenerators - 250 LATUS.

Atgādini man - audī pēdējos 20 gadus ir lepojies ar pretrūsas aizsardzību? Tajos laikos kad tas bija uzrakstīts katrai mašīnai pakaļas stiklā, tā arī bija pieklājīgā līmenī.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Audi skandina Pārākums tehnikā. Tikko dabūju pārlasīt to pārākumu tehnikā. Jo notaupījuši. Tāpēc analoģija Hondai: pārākums pretrūsā.

Audi idiotisku pērļu ir pārpārēm. Kaut vai diožu lietošana pilnīgi bez vizuālā efekta. (šī nav mana pieredze, bet netālu bija iespēja novērot. Pasen) Toties finanšu efekts lietot'jam ievērojams - Pakaļējā gaisma, kas izskatās pēc parastas lampas, izrādās led un pārsteidz useri ar negaidītu izmaksu xsimtu veidā. To marku jau iegājies saukt par rAudi

msh Reģ.: 16.04.2007
2 4 Atbildēt

Honda vienkārši ir japāņu žiķelis ar attiecīga līmeņa dzelžiem. Ja fofāgens joprojām ražotu otro golfu, tikai mēreni modernizētu un feisliftotu, un karinātu makaronus lai iesmērētu to kā modernu mašīnu jūsmiņiem, tad sanāktu tieši Hondas variants. Par taupīšanu gan tev ir taisnība, bet tur pa lielam ir vainīgi tādi kā tu kas nopirks lētu japāņu sūdu, nevis piemaksās dažas pakas par kvalitatīvu vācu mašīnu - tā nu vāciešiem nākas konkurēt uz cenu ar autoražotājiem no nācijas, kuras inženieri ir speciālisti uz kapeikpišanu, un tur tiešām nekas labs nesanāk. Bet par bošu tu vari nedirst jo viss ko tavi japāņu kapeikpisēji tā jomās spēj izveikt - uztaisīt diezgan riebīgas boša ražojumu kopijas

P.N. Lai kā vācu autobūve būtu degradējusies, bet es domāju ka tā vēl šodien neražo mašīnas kas jau savā konstrukcijā paredzētas pēc 10 gadiem mest zem preses - šķībači tādas ražo vismaz 20 gadus. Jā, es zinu, priekš tevis rocenes trosīte kuru lai samainītu jānoņem pāris detaļas ir zinātniskā fantastika...

eidis Reģ.: 07.11.2001
4 0 Atbildēt

Man ir bijuši vairākas pakas dārgāki auto. Un tur uzticamībai nav darīts PILNĪGI NEKAS. Tur ir sakārti visādi idiotiski bubinatori, kas regulāri konfliktē ar visām sistēmām un tas hlams vienkārši biežāk jādzen uz servisu. Bet pats auto kā bija draņķīgi konturētss VAGmobīlis tā palika

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Protams. Jo tā kā jauno tačku jūsmiņi ir iemācīti mainīt tačkas ik pēc pieciem gadiem, tad kvalitāte viņiem ir pie dirsas, un līdz ar to par piecām pakām tu vari dabūt papildus vipendronus nevis kvalitāti. Papildus kvalitāte par papildus cenu piedāvājās pirms 30 gadiem, bet iepriekšējā jūsmiņu paaudze ar saviem makiem nobalsoja pret tādu pieeju.

Nemaz nespēju iztēloties kas tev kur varētu būt "sakārts" un "regulāri konfliktē". Bet viennozīmīgi tevi pielaist kaut vai pie fofāgena - tas ir kā cūkai pērles bērt priekšā - tev adekvātie griesti no fofāgena grupas būtu Škoda, un tas jau priekš tevis būtu kā luksusa Honda Es nevarētu teikt ka es būtu sevišķi sajūsmā par visādiem mūsdienu pārelektronizētajiem risinājumiem vai puņķainām motoru un piekares tehnoloģijām, bet atšķirībā no tevis kas kaut ko murgo par slikto fofāgenu, es redzu ka to pašu dara arī MB un BMW, un VAG vienkārši cenšas no viņiem neatpalikt - un ja Lexus un tamlīdzīgi to pašu nedara, tad tikai to naudu ieguldot PR lai sakarinātu makaronus uz ausīm pircējiem. VAG viss vēl ir normāli un gļukus var norakstīt uz ražošanas ekonomiju [sakām paldies taviem japāņu mašīnu izstrādājumu ražotājiem] un pseido ekoloģijas normām - gribi redzēt kaut ko draņķīgi uzkonstruētu - skaties uz BMW. Ja VAG izmanto gatavus "no plaukta" risinājumus, lielākoties no boša, tad BMW izdomā savus, pēc principa "jāizgudro velosipēds no jauna lai sanāktu kaut kas izsmalcinātāks nekā konkurentiem". Kaspicha blogā ir gadījies lasīt šādas tādas pērles kuras lasot nevar saprast, smieties vai raudāt; skaistākais kas stāv atmiņā - 15 gadus veca 3.0 benzīnnieka vadība noteiktos apstākļos var "izdomāt" ka motors ir noslāpis, un, turpinot motoru darbināt, aiziet brutālā avārijas režīmā, jo devēju signāli neatbilst noslāpušam motoram

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Mazahistam jābūt, lai ar kkādu to padsmit gv japona ķerru brauktu.Paskat,vispār kāds tas vizuāli izskatās.Savukārt Vag lietotāji (prottams,ar paša Vag aktīvu līdzdalību) ir gadiem ilgi par Lohiem audzināti, tapc jau viņiem šitā te tik dikti "neiet".

Lohiem nemitīgi jāmaksā par Vaga "foršprungu tehnikā", kamēr reku tāds subārs jau trešo gadu desmitu mauc ar vienu un to pašu benzīna suudu (prottams, "pa ceļam" pēc pamatīgas apkākāšanās ar savu to slaveno boxermiizeli).

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Tad jau pa 3 naudiņām šis ir piemēram ļoti ok variants

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/astra/hfieb.html

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

NAV cabrio! Nav vajadzīgs attiecīgi

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Vot, šitas gan izskatās izrūsējis pat uz foto.

Darklightam ir pieredze ar Opeļu sliekšņu rūsēšanu, nepirks.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

kapēc pa 3tūkst. iesaki pirkt sarūsējušu auto? 300tukst. šiem dīzelīšiem arī varētu būt mūža beigu tuvošanās.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Un tas 1.7d galīgi neizliekas pēc žiperīga motora. Tas 1.8 Civic, ja nemaldos, ir sporta versija. Ja nobraukums patiess, tad vēl 100k brauks bez bēdu. Bleķi gan jau būs jātaisa, to es nezinu.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Nē nu pa 3k gribēt dabūt jaunu auto ir labi, slikti ir nedabūt

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

pieskaiti klat aptuveni 1tukst , lai dabūtu kaut cik vizuāli, isti nevar bildee saprast, bet viens slieksnis ar izskatas ,kas prasitos pec remonta , un tad tas auto vairs tik lets nesķiet

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Volx rakstīja: Vot, šitas gan izskatās izrūsējis pat uz foto.

Darklightam ir pieredze ar Opeļu sliekšņu rūsēšanu, nepirks.

Viss plūst un mainās. Šodien man jau ir arī pieredze sapuvušu sliekšņu labošanā. Puslīdz taisni sametina, nogruntē, apsmērē šuves, nopūš ar grubuli un lieta darīta. Izskatās arī normāli. Šai ziņā man daudz mazāk patīk tas rūsas pleķis uz bagāžnieka un norūsējusī durvju apakša, jo tur gan nekādu ielāpu neuzliks. Bet nu 1,7 dīzeli vai vispār dīzeli īsti neizskatītu kā variantu. Esmu tomēr benzīna piekritējs.

Aiznākamnedēļ jauks to Seata motoru ārā un, ja izskatīsies, ka bez tās sadales vārpstas nekas cits cietis nav, tad taisīs. Es tak jau ziemas riepas nopirku, ko man tagad darīt?

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Te tiešām nevar neko īsti ieteikt. Pašam vien kkā nāksies izlemt. Ja nu vienīgi ieklausīties servisa darbinieka vēlmē vnk mainīt dzinēja bloku? Diez vai kāds apņemas jaukt un pilnībā savest kārtībā ar kkādu garantiju?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Vispār joprojam tauta ņemas ar motoru pārjaukšanu un garantijas darbam ar dod, tik nezinu vai ar konkrētajiem motoriem, un ja ja tad kur konkretos pārlasa.

Bet kopsummā vairāki čomi paši pārlasījuši dažādus Toyota dzinējus, gan ar turbo gan bez, gan viena gadijuma profesionāli limēja čaulas un tad pārējo lika kopa ... ta ka atrast vajag specu kas spej novērtet bloka/galvas stāvokli un ja vajag to noslīpē utt.

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Nu ko, atskaitīšos par augstāk minēto Leonu. Īsumā - jau nedēļu kā ir sataisīts un lido atkal. Viss bija noticies relatīvi veiksmīgi: nekas vairāk par to nelaimīgo sūkni un sadales vārpstu nebija cietis. Vēl, protams, nācās likt jaunu zobsiksnu, visas blīves utt. Ieguldīta vairāk kā trešdaļa no mašīnas vērtības, gribētos cerēt, ka kādu laiku tagad ies

AigarsSK Reģ.: 15.08.2017
0 0 Atbildēt

Interesi ir radījis jautājums, kādā apgriezienu diapazonā būtu jādarbojas benzīna dzinējam tukšgaitā? Stāsts sekojošs - kamēr dzinējs viegli uzsilis, apgriezieni turās ~700-800 robežās, liekas vibrācijas nav, kad dzinējs pilnībā uzsilis, apgriezieni tukšgaitā stabili turās ap 550 (cik nu precīzi var pateikt pēc taho) un ir jūtama vibrācija - priekš benzīna dzinēja gribētos teikt, ka pārāk spēcīga. Apgriezieni nepeld, nelēkā, stabili strādā uz tiem 550 un vibrē. Apvaicājos servisā, tur visi saka - viss OK, strādā vienmērīgi, kļūdu nav, nedomā un brauc. Dīlercentrā tā arī neatbildēja uz šo jautājumu par apgriezienu diapazonu, tik domīgi novilka, ka nu precīzi jau neredzi tos apgriezienus un lai tik strādā...

Dzinējs - 1.6 GDI atmo benzīns, kods G4FD. Internetā rakstīts, ka visi šīs līnijas KIA/Hyundai motori ir paskaļi un vibrējoši, un tas esot OK.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tukšgaita lielai daļai auto normāli būtu 700 -800, bet sastopami arī no 500 apg. /min. " normāli" tukšgaitā, tā ka tev laikam tas ir norma ...

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Dīzelim 550 būtu OK, bet benzīnam šķiet par maz. Bet nu es te tikai tā filozofēju, neko nezinu par korejiešu īpatnībām.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kādam dīzelim, V8? Neminos īpaši redzējis nevienam motoram zemāku brīvgaitu par kādiem 700 apgriezieniem, un zemāk tieši motoriem ar lielāku cilindru skaitu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Manam dīzelim ir 700. Tos arī tura ļoti precīzi un stabili.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt
saf Reģ.: 20.07.2006
2 0 Atbildēt

GDI tas ir normàli, ar zemajiem apgriezieniem panak lielaku ekonomiju, nu vibracija ir blakusefekts, ar to neko nevar darīt. Man bija mitsu galants GDI, arī tas pats. Manualī 550rpm noradīts kā norma.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Mazliet par veciem Subaru un "problēmām":

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

ja nu gadījumā te ir kāds Land Rover, Jaguar, vai specifisku Citronu un Pežo īpašnieks ar 2.7 līdz 3.0 litru tdv6 "sportiskajiem" dīzēļiem - šis var būt intersanti un noderīgi (

P.S. ja pareizi saprotu, tad ja nepieciešams mainīt šiem kloķeni, tad labākais variants ir to pasūtīt no PSA grupas "rezervēm"

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Mazliet citādāks Jaguar (Lincoln):

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

ezis71 rakstīja:

"Kā rūsē JAUNIE...", bet apskata 11 un 13 gadus vecus drapakus.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

+1 Bet Latvijā jau 10gv auto laikam skaitās 'jauns' jo virsbūve nopulēta spīdīga un nav tiešu redzamu rūsas pleķu vai caurumu.

Ka arī statistiksi(diemžēl) vidējais autovadītajs Latvijā beidzot tikai pēc 8-10gadiem pēc modeļa iznakšanas un ~200k noskrējiena arī varēs atlauties otreizejā tirgū to sapņu audi, bmw vai volvo markas automobīli, savādāk modeļa cena pa augstu un kredžu nedod.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

WALA rakstīja: ja nu gadījumā te ir kāds Land Rover, Jaguar, vai specifisku Citronu un Pežo īpašnieks ar 2.7 līdz 3.0 litru tdv6 "sportiskajiem" dīzēļiem - šis var būt intersanti un noderīgi (

P.S. ja pareizi saprotu, tad ja nepieciešams mainīt šiem kloķeni, tad labākais variants ir to pasūtīt no PSA grupas "rezervēm"

Problēmas vairāk dzirdētas tieši Land Rover sakarā jo nu ir starpība vai vilkt 1,5-2t PSA/Jaguar sedanu vai 2,5-3t LR/RR

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja:

WALA rakstīja: ja nu gadījumā te ir kāds Land Rover, Jaguar, vai specifisku Citronu un Pežo īpašnieks ar 2.7 līdz 3.0 litru tdv6 "sportiskajiem" dīzēļiem - šis var būt intersanti un noderīgi (

P.S. ja pareizi saprotu, tad ja nepieciešams mainīt šiem kloķeni, tad labākais variants ir to pasūtīt no PSA grupas "rezervēm"

Problēmas vairāk dzirdētas tieši Land Rover sakarā jo nu ir starpība vai vilkt 1,5-2t PSA/Jaguar sedanu vai 2,5-3t LR/RR

liekas PSA pašas jaudīgākās versijas nav bijušas - video tieši saka, ka daudz vairāk problēmu ir niknākajām versijām.

Un arī tirgus apjoms - 250zs/600Nm motors ir vismaz pusē LR/RR. T.i. uz katru c5/c6 citronu ar 3.0 dīzeli ir kādi 10 LR. Pat ja lūzt vienādi, sūdzības par LR būs 10x vairāk.

Piemērs, kā rūpnīcas čiptūnings ir izvērties par kolhoza čiptūningu - jauda/grieze pārsniedz šāļu veiktspēju. Automātiskās kārbas darbības algoritms vēl pastiprina problēmas, jo mēģina maksimāli izmantot lieo griezi pie maziem apgriezieniem, kas pietuvina kloķvārpstas beigas.

Dokumentāls apstiprinājms tam, ka ar mazāk forsētajiem dzinējiem mazāk problēmu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nē, ne konkrētais vācietis arī bija kaut kur uzracis ka LR/RR ziepe ir ka motors izstrādāts "biezākai" eļļai, bet sūda ekoloģijas dēļ ražotājs rekomendē pārāk "šķidru" eļļu. Un tad komplektā ar lielāku svaru, pieejamo jaudu, tehnoloģiski nepareizu eļļu un vēl sūdīgu eļļas sūkni tieši LR/RR dabū arī ciest ...

Bet ir kas laicīgi (pie pirmajām pazīmēm) nomaina kloķenes visus slīdgultņusm un eļļas sūkni un mauc tālāk ...

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

tas motors cieš no dizaina nepilnībām - vēlēšanās izgudrot jaunu velosipēdu pa lēto, un lai motoru var iebāzt arī šķērsām motortelpai - līdz ar to īsa kloķene - ieekonomēts uz gultņu skaitu un to virsmas laukumu - grūtības eļļot visu to saimniecību - noved pie tā, ka tas gluži vienkārši ir neveiksmīgs motors

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

NU tā tas tehniski ir , un tomēr redz brauc pat 400 Kkm, tātad ja visu dari pareizi - tas ir ilgdzīvotājs:

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/land-rover/discovery/hjdgn.html

suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=360464734

suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=361212710

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

"ja visu dara pareizi"- te ir tā sāls. Jārēķinās ar vidusmēra auto lietotāju, kas mazāk nodarbosies ar autopederastiju un smalki nepētīs visas nianses.

Manā skatījumā ir tā - ja vidusmēra lietotāja rokās tas motors tomēr ilgi nevelk, tad labs nav.

Te nav runas par motoriem ar īpašu pielietojumu, kas paredzēti kādiem specifiskiem nolūkiem.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Vaļa kungs, jums liekas šķidrā eļļa pati par sevi ir ekoloģiskāka?

Viņu izstrādā šķidrāku tāpēc lai būtu mazāks berzes koificents starp motora detaļām un tas savukārt patērētu mazāk enerģijas to visu kustinot. Atiecīgi viņš(motors) kļūst ekonomiskāks un vienlaicīgi arī ekoloģiskāks.

Tas ir Japāņu autobūves galvenais princips, Land Roverim līdz šķiedrām eļļām kā līdz mēnesim

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Man nekas nešķiet, es to visai apzināti esmu ielicis pēdiņās un seviški neizvērsis tēmu.

Bet ja gribas būt precīziem tad Volx apraksts nebūs īsti patiesībai atbilstošs. Varbūt gribi pats precizēt kas, kur un kāpēc rada mazāku berzi, jo no berzes samazināšanas viedokļa vislabāka eļļa būtu vecā labā minerāleļļa ko agrāk "lēja" šujmašīnām, tik tā netur slodzi, temperatūru utt.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

To tev japāņu naftinieki pastāstīs

Ow 16 jau ir pavisam normāla eļļa. Tie jau tur strādā pie kkādām 8,5 utml

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Japāņu autobūves galvenais princips ir viss smalki aprēķināts un ar niecīgu rezervi - varbūt kaut kādi toyotas leģendārie motori ir ar kaut kādu rezervi, bet ne jau kaut kāds parasts motoriņš. Atceros, sen atpakaļ, kad biju Skotijā, sanāca papļāpāt ar vienu latvieti, a tam bija Latvijā honda palikusi, šis saka ka ceļot jaudu jāmaina šāles, man acis bija kubā - nu tada ir tā japāņu autobūve. Ja vācu autobūve tā būtu kādreiz strādājusi, tad es golfam uztrauktos nevis par to vai turēs turbīna un sajūgs, bet par to vai turēs šāles vai klaņi...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Slikti būsi informēts par japāņu autobūvi.

P.S. tad kad šādus izteikumus stum par japāņiem, vienmēr būtu jāpasaka uzreiz par kura ražotāja un kuru konkrēti motoru un kuru jaudas izpildījumu ir runa.

Piem. Stock Hondas 1.6 Dtec jauda ir no 120 līdz 160 Zs atkarībā no tā kur to uzstāda un kāda turba virsū. Vai tā ceļama virs tā - nav ne jausmas, bet kopā ar griezes momentu - tas motors ir vairāk kā vajag jebkuram auto uz kura to uzstāda ...

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Nezinu, kas tev ar tiem japāņiem, bet cik mana pieredze rāda, tad ātrāk virsbūve sabirst putekļos nekā motorā vispār jebkas jāsāk darīt. Pieredze ir ar veco X-treilu, Almeru, pāris Micukiem, Honda FRV. Vēl Lexus, bet nu tas drusku cits līmenis. Tieši vācu motori ir tie, kur pie normālas ikdienas lietošanas lūzt kloķvārpstas un tā tālāk. Un nepiesauc savu Golfu, tas bija sen un arī nav taisnība:-D

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Atslēgas vārdi "motorā nekas nav jāsāk darīt". Kas notiek ja kaut kāda japāņu mēsla [neskaitot, protams, missenu - tur kuļmašīnas ir Maksts ražojuma] dīzelim sakrāmē lielākas sprauslas, citu turbīnu un attiecīgu regulējumu - nu, teiksim, paceļ jaudu no 100 zs uz 180 - tur dzelzis, netur? Es jau varu iedomāties atbildi...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu ja gribas vispārīgi pa-irst, tad kā būs ar 2JZ 3 litru motoru, kura jaudu var celt līdz 600 Zs ar stock komponentiem, vai kā ar aftermarket 1000+Zs ???

2JZ vēl pavisam nesen (zem 2 gadi atpakaļ) zinu varēja jaunus no rūpnīcas nopirkt.

Otra lieta ir ka msh kaut ko ir dzirdējis, bet līdzi padomāt negrib, no 100 uz 180Zs tu ar ko grasies to jaudu celt ....

Un tad tālāk, kādas eļļas lejam, ko un kā vēl pareizi sabūvejam, lai tas jau loģiskā līmenī nebūtu FAIL, netkarīgi no komponenšu krutuma.

Vēl jau protams ir droši gudrinieki kuri iedomājas ka Atkinsona cikla dzinējus vajadzētu "griezt" ...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ko es minēju divus postus atpakaļ? Pareizi, pieminēju izņēmumus - un tu te uz vienu atsaucies Tā 2JZ īpašības nav nekas īpašs - tāds 2JZ ir atrodams zem lielākās daļas tā perioda VAGmobīļu haubes - tik vien ka darba tilpums mazaks, attiecīgi sagaidāmā jauda no standarta dzelža mazāka. Tas 2JZ ir īpašs nevis ar to ko tas spēj, bet gan ar to ka kaut kāds 1.6 5HUJ zem corollas haubes, mašīnas kas 95% pasaules asociējas ar vārdu "toyota" to nespēj.

Nesapratu tavu domu par " no 100 uz 180Zs tu ar ko grasies to jaudu celt ". Tu vari ņemt jebkuru VAG 1.9 TDI - vienalga, trešo golfu vai škodas rūmsteri - un žmiegt no tā laukā līdz 250 zs/450 nm - tas ir cipars ko zinoši čaļi min kā 1.9 TDI standarta dzelža izturības robežu, un nav dzirdets ka kāds 1.9 būtu vājāks par citiem. Kapeikpišanu uz dzelžiem VAG pasāka kādus 15 gadus atpakaļ - attiecīgi VR6 3.6 ir lieta kloķene kamēr 2.8 kalta...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Būsi pārsteigts cik japāņiem "to izņēmumu" ir ...

Arī Koyota 1,6 litri , 2 litri utml. līdz ekoloģijas ēras sākumam bij diezgan "nejauks" zvēriņš.

Arī tagad līdzvērtīgi eksistē piem:

en.wikipedia.org/wiki/Toyota_G16E_engine

Bet par parējo rakstīto, tu taču saproti ka ja kāds taisa auto motorus tieši tēmētus uz ekoloģiju, nevis jaudu, tad no tiem gribēt celt ārā jaudu ir muļķības kalngals. Toyotai jau ļoti sen ir tādas "pretstatu" motoru sērijas (piem. 4A-FE un 4A-GE), kur viena nav paredzēta diži tūnēt, kamēr otra pat ar turbo standarta komplektācijā labi "savietojas".

Tā pašā Golfa 1,6 un 2 litri aŗi mēdz būt ļoti dažādi ...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu jau tu te aizrāvi pilnīgās auzās. Kas šobrīd arī pastāv - speciāli būvēti, vīlēti motori? Runa bija par parastu motoru izturības rezervēm - nu, kur ir parastais toyotas 1.6 trīscilindrinieks ar, teiksim, 80 zs jaudu, kuram pēc kompresijas pakāpes pazemināšanas var piemest turbīnu un izspiest šitos ciparus un tas pat neizjuks?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Cien. "auzu ekspert" kurā vietā rindiņā

"tu taču saproti ka ja kāds taisa auto motorus tieši tēmētus uz ekoloģiju, nevis jaudu, tad no tiem gribēt celt ārā jaudu ir muļķības kalngals"

bija kaut kas tāds grūti saprotams ?!?!?

Pat vēl pirms ekoloģijas mērkaķošanās toyota "jaudīgajiem" motoriem bija pilnīgi cits klaņu gājiens, cita kloķene, sadalenes, papildu eļļas sprauslas ar attiecīgiem ēļas kanāliem ... KO pie vlena tu gribi no "eko-motora", kura pēc definīcijas ir tādi ģeometriskie paramteri, ka pirmkārt tur neko jēdzīgu neizspiedīsi, un otrkārt ja "spiedīsi" tad salauzīsi. Tas nav nejauši, ka "skrūvē" tikai noteiktu tipu motorus, jo pārējie inženiertehniski nav tam piemēroti un tam ir finansiāli, ne fiziski kāda jēga.

Gribi pastrīdēties par to vai VW gammā var atrast eko "sūdmotorus" - varam - man bračkam ir kāreiz tāds 7 golps ar ekonomisku "sūdmotoru", savukārt citam rada gabalam ir 8 golps GTI, un motori ir nesalīdzināmi ...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Video priekš GB12,te tiešām jauns/mazlietots auto.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Jauns, mazlietots un... sists, turklāt ne visai kvalitatīvi atjaunots.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti