Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
kaspx 27.02.2006 10:54

Labrīt, man ir jautājums, varbūt Crash var paskatīties. Spriegotājam (ģeneratora siksnai) ieplīsis korpuss (apaļš, alumīnija). Vai tas dīzieļiem ir vienāds ar kādu no benzīna motoriem? Man ir 96g 2,5 Tdi. (Vin: YV1LW7202V2323000). Iepriekš pateicos.

kaspx 27.02.2006 12:41

Paldies Arnij. Un kā tur ir ar tiem spriegotājrullīšiem (kustīgo un nekustīgo), vai tiem gultņi (SKF vai citi) ir atsevišķi pērkami vai nē? Ir doma sameklēt šrotā spriegotāju un ielikt tam jaunu gultni; servisā teica kads no rullīšiem ejot uz izbeigšanos (vēl gan netrokšņo)

kaspx 02.03.2006 12:45

Interesējos par mazlietotām, sakarīgām vasaras riepām 195/60/R15 (88H), 4gab. Cena atkarībā no stāvokļa ~ 60-80Ls par kompl. mail:

kaspx 16.03.2006 10:38

Radās neskaidrība kāds dzesēšanas šķidrums tiek lietots VLV850: "parasts", zils antifrīzs vai kaut kāds "īpašs"?

kaspx 16.03.2006 13:30

Paldies Arnij. Zvanīju uz MM prasot pēc oriģinālā, bet tur man pateica lai gāžu iekšā parasto zilo kas dabonams uz katra stūra.

kaspx 24.03.2006 15:27

Vai TA nepiesienas ja nestrādā tas aizmugurējais tīrītājs (vagonam)?

kaspx 01.04.2006 20:15

Situācija sekojoša: braucot karst priekšējais ritenis. Cik saprotu tad ķīlē supports. Kāds būtu optimālais risinājums:

1. izjaukt, izņemt bremžu cilindrus, iztīrīt, nomainīt piļņikus, manžetes (tādas tur vispār ir?), jebšu tas ir īslaicīgs risinājums;

2. Meklēt lietotu vai jaunu suportu (kādās aptuveni cenās tie ir?)

3. Kas vēl jāmaina pie reizes; kolotkas, diski?

Paldies par info!

kaspx 03.04.2006 11:53

Paldies! Viss sakārtots. Auto laikam kaut kad bija ilstoši stāvējis. Cilindrs tiešām bij ierūsējis. Viss atrisinājās vienkārši to iekustinot, & notīrot rūsu.

kaspx 03.04.2006 12:16

Ja balsts kopā ar visu ķepu - APE motors

kaspx 07.04.2006 14:07

Eksistē atsevišķs topiks "volvo tirgus". Bet vispār labāk likt sludekli reklama.lv, ss.lv un tml.

kaspx 24.07.2006 14:44

Kaut ko vari meklēt leišu šrotā sia GOLIS Ganību d. 24 (jānogriežas no Dambja kā ja brauktu uz alfa motors) 7382287, bet uzmanies - tur ir angļu mašīnu šrots - daudzas daļas ir simetriski pretējas

kaspx 08.08.2006 8:27

Tas ir dīzelis vai benzīnnieks?

kaspx 12.08.2006 9:26

Nu apsveicu, bet kas tad bij par vainu?! Nu pāris vārdos

kaspx 14.09.2006 13:06

Manuālī jābūt rakstītam cik dziļā peļķē var (lēni) braukt, pārsniedzot to šaizes būs neizbēgamas. Manam autiņam piemēram noteikts 30 cm

WALA rakstīja:

Marchiks_ rakstīja: Tieši tā - ja pats lauzīsi savu auto, tad neviens to par velti nelabos.

Intersants formuleejums pats lauziisi - tipa ko man tagad katrai pelkjei ar dziljummeeriitaaju jaastaigaa vispirms jaaizmeera un

kaspx 08.12.2006 14:33

Dažus gadus atpakaļ man šo 626 mazdai 2.0 16v izveica oficiālajā servī Dārzciema ielā NENOŅEMOT galvu. Maksāja kaut kur ap 50Ls. Pēc tam braukāju, mainīju sveces, bez probl.

migano rakstīja:

shearer rakstīja: galva sha vai ta bus janjem nost. kas pa auto? moshka nechakarejies un uzliec citu galvu.

626 kupeja, 2.0i, 8v

citu galvu no šrota ? ka nesanāk tā galva tik sūdīga, ka problēmas savairojās

un cilindru čaulas tādas, ka virzuļi krīt laukā

kaspx 04.01.2007 12:08

Vitamin rakstīja:

kasparst rakstīja: Varbūt kādam ir bijusi līdzīga problēma - gaudo autiņam S60 D5 2002.g kaut kas - nezin kas priekšējā kreisajā stūrī, sākumā domāju gultnis - nomainīju, nekas neizmainījās, mainot gultni meistars ieteica nomainīt arī priekšējos bremžu diskus- tādi padiluši gan bija- it kā labāk palika. Aizdomas ir uz riepām, bet kāpēc dažreiz gaudošana pazūd un gaudo ātrumā no 30 - 90km/h??? Varbūt kārba (manuālā), bet viss labi strādā nekādu problēmu. Ir novērots aukstam autiņam darbojoties tukšgaitā dīvaina skaņa - neliela krakšķēšana, bet nospiežot sajūgu tā gandrīz pazūd, neko nesaprotu??? Varbūt kāds var palīdzēt!!!

Te Tev izskatās, ka ir divas bēdas sarakstītas vienā - gaudošana patiešām varētu būt no riepām, ir bijusi pieredze ar Dunlop kautkādstur sport ar asimetrisko zīmējumu, kas priekšā izdila ar tādiem kā zāģa zobiem, skatotis no sāniem. Skaņa uz mata, ka gultnim kirdik, kas arī veiksmīgi bija nomainīts. :@

"Neliela krakšķēšana" var būt dzirdama labajā pusē, kad iet uz beigām ģeneratora skriemelis. Diezgan samudrīta štučka. Kāpēc nospiežot sajūgu pazūt? Tāpēc, ka visticamāk nedaudz mainās apgriezienu skaits motoram un tas skriemelis strādā nedaudz savādāk.

Bezšaubām, ka šie ir tikai pieņēmumi un vainas var būt tik, cik detaļu tajā motorā

Vari mēģināt kādā servī lai Tevi paceļ ar visu auto un tad vari gāzēt, spaidīt sajūgu un šie apakšā lai klausās. Domāju trokšņu avotu var noteikt precīzi. Vari iebraukt patestēt kārbu servī artilērijas ielā, prakstiski gandrīz pie pašas Asara ielas, tāds necils servis, pagalmā, citu koordin. diemžēl nav

kaspx 11.01.2007 15:26

UUSA rakstīja: Ja neskaita zirgus,labāks ir griezes moments,piedevām D5 ir commonrail,bet 2,5 "parastais" dīzelis.Vēl var remontēt "Signāls" Madonā(aut. dīleris),Rīgā vēl specializējas "AutoStils" Ventspils ielā.

Par to AutoStilu ir kādas atsauksmes, kā ar cenām?

kaspx 22.01.2007 15:02

Zoo rakstīja: Peckas radiators...par provi....Vai kraaninsh...

Tosols pats par sevi arii meedz tvaikot....

Es arī balsoju par cauru pečku/radiatoru. Logi nesvīst aukstam auto?

kaspx 23.01.2007 14:34

Bracus rakstīja: Vai kādam nav bijusi līdzīga problēma?

Tāda lieta ka kaut kā pēkšņi sāka zust tosols. It kā nedaudz bet lampiņa ik pēc laika iedegas un nākas uzliet pa 200 gr. reizi vai divas nedēļā. Aizbraucu uz servisu nomainīt siksnas un saku lai veči pie reizes apskata vai kaut kur netek. Veči siksnas nomaina un saka ka abos galos un pie sūkņa viss ir pilnīgā kārtībā un nekādas pazīmes ka kaut kur kaut kas sulotu. Auto zem sevis peļķi arī neatstāj.

Man domāt ka šajā gadījumā vienīgais kas nāk prātā varētu būt galvas blīve. Bet tad man domāt ka līmenim vajadzētu kristies nedaudz straujāk.

Tev tam aparātam autom. kārba vai manuālā? Ja automāts tad tosols var zust uz kārbu caur radiatoru jo tajā ir kārbas dzesētājs ieintegrēts

kaspx 26.01.2007 9:36

curmis rakstīja:

Salen rakstīja: Sveiciens!

Nesen iegadajos Opel Zafira 2.0 DTI (2000.g., Ecotec). Shis ir pirmais diizelis kas ir nonacis manaa iipashumaa. Esmu mainiijis tikai ellju un elljas filtru. Ar auto esmu apmierinaats un pagaidaam nekaadas probleemas neesmu noveerojis, ja nu vienigi ka pie -2 graadiem pieleca tikai ar 5 apgriezienu. Bet driz jabrauc ir uz Zviedriju, kur shobriid ir -15, bet Latvijaa nav sanacis patesteet auto shaadaa temperatuuraa, liidz ar ko drusku raustos.

Tapec jautajums - vai var kautkaa notesteet auto - vai tas pieskjilsies normaali aukstaa laikaa? Kaadas metodes var pielietot lai piedarbinaatu diizeli ja vinsh nelec (vadi, ievilkshana? etc.)

Esmu gatavs nomainiit akumulatoru un kveelsveces, jeb ari ko citu, kas buutu svariigs lai auto droshi pielektu pie -15 graadiem (un labak ari pie -25).

Cik palasiju komentaros, paarsvaraa tiek ieteikts Dizelcentrs motora diagnostikai. Vai tur var arii paarbaudiit akumulatora speeju?

Un taa kaa shis ir mans pirmais Opel, un veel pirmais diizelis, interesee arii normaals (ar sakariigu attieksmi pret klientu) serviss kuraa remonteet mazakas vai lielakas problemas (veelams Paardaugavaa).

Paldies jau ieprieksh! Sakariigas atbildes iipashi gaidiitas!

Es savam uzliku autonomo pečku (lietotu diezgan lēti) un nu no sala nebaidos un ari auto ātri piesilda, tik degvielu nedrīkst aizsaldēt

To Curmis: Atmet mailu uz kaspx@delfi.lv kur dabūji to pečku un cik vietas aizņem autiņā! Paldies iepriekš!

kaspx 29.01.2007 14:42

Varbūt kāds zin/var iemest linku par VLV 850 '96 kur apstāstīts kā:

1. nominīt apgaism. lampeli klimata kontroles panelim (temp. reg. iedaļas izgaismo);

2. par universāla bagāžas vāka turošo amortizatoru maiņu;

Iepriekš pateicos!

kaspx 29.01.2007 14:44

kaspx rakstīja: Varbūt kāds zin/var iemest linku par VLV 850 '96 kur apstāstīts kā:

1. nominīt apgaism. lampeli klimata kontroles panelim (temp. reg. iedaļas izgaismo);

2. par universāla bagāžas vāka turošo amortizatoru maiņu;

Iepriekš pateicos!

vēlams mail

kaspx 29.01.2007 14:45

vēlams mail

kaspx.at.delfi.lv

kaspx 01.02.2007 8:34

kobis rakstīja: problēma ar 96 gada 850 volvikji 2,5tdi

iestājoties aukstajam laikam, pārstāja lekt, sajūtas tādas ka sākumā tā kā uz diviem vai trim stobriem strādāt līdz pieslēdzas pārējie. Loģiski izsecināju ka kvēlsveces nesilda, šodien nomainīju pēc nomaiņas tika konstatēts ka visas vecās strādā!! (ja kas pa lēto atdošu 5as strādājošas kvēlsveces ).

izksatās ka nepadod strāvu tām. Servisā ar 100% garantiju neizdevās notestēt, jo motors bija uzsilis. Atvienojot kontaktu kas tjipa iet uz kvēlsveču temperatūras datčiku tika konstatēts ka kvēlsvecēm strāva nepienāk.

Tad nu pēc garā ievada pac jautājums, vai ir un kur slēpjas kāds relejs kurš atbild par šīm lietām, vai vispār vaina varētu būt vēlkautkur citur un ja tas ir sarežģīti izdarāms kur meklēt kādu sakarīgu elektriķi?!

Pamēģini pie Saša Mārupē. Remontē Volvo jau gadiem 29256631

kaspx 01.02.2007 8:41

gundarssss rakstīja: pa sho teemu re ku citaats no www.audi-style.lv

no INC

TDI arī ar 20 bar kompresiju leks -25 grādos. Tā izdruka der tikai lai no tevis vairak naudas varētu paņemt.

Problēmas risināšanas jāsāk ar

1) Kvēlsveču parbaudi

2) Vai pie kvelsvecēm pienāk strāva

3) Akumulatora spēju pārbaude

4) Startera pārbaude, apkope, remonts

5) Iesmidzināšanas momenta, degvielas dozas pārbaude.

6) Temperatūras devēju pārbaudi

Ja viss iepriekšminētais ir 100% kartībā, tikai tad ir jāsāk mehāniski merīt kompresiju

Interesanti, ja augstsp. sūknis nedod pietiekamu spiedienu tad arī grūti pielaist?

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti