Vai jāpārved diapazona izvēlnes svira stāvoklī “N” apstājoties pie luksofora?
Tam ir nozīme tikai ilgstošas apstāšanās gadījumos.piemēram dzelzsceļa. Citos gadījumos to darīt pat nav ieteicams.
2) Ieliekot to auto kārbu (vai ari manuālo) neitrālajā, tad kā garantēt aizmugurējo neapžilbināšanu ar bremžu gunīm un neuzslīdešanu virsū vienlaicīgi?
Tagad uz skati ielēju Neste PRO dīzeli. Nezinu, jālej vēl viena bāka, lai saprastu vai ir ekonomiskāk, bet liekas, ka klusāk strādā motors (vw 1.9 tdi).
Parasti leju Nestes parasto dīzeli+ 0.5 l divtaktu eļļa uz bāku. Izmaksu ziņā tas pats, ka Pro dīzeli liet laikam sanāk. Nevaru saprast, liet parasto ar piedevu vai Pro bez ?
Tad, kad sniedzamība ar vienas nakts uzlādi mājas apstākļos būs 200 - 300 km un auto maksās saprātīgu cenu kā otrais auto, ja būs ekonomiski pamatoti, noteikti tiks apsvērts.
Ja viņš šķērsotu ielu, tad varētu tapt nobraukts. Tagad ar sarkano maz sakars, vienkārši nedeva ceļu pa ielu braucošajai mašīnai, bet pa lielam tikai nobaidīja autovadītāju.
Vajadzēja mazliet piebremzēt un izgriezties pēc mašīnas.
1) www.raap.lv/lv/meistara-padomi/ raksta:
Vai jāpārved diapazona izvēlnes svira stāvoklī “N” apstājoties pie luksofora?
Tam ir nozīme tikai ilgstošas apstāšanās gadījumos.piemēram dzelzsceļa. Citos gadījumos to darīt pat nav ieteicams.
2) Ieliekot to auto kārbu (vai ari manuālo) neitrālajā, tad kā garantēt aizmugurējo neapžilbināšanu ar bremžu gunīm un neuzslīdešanu virsū vienlaicīgi?