Vēl jau, cik nu ir bijusi saskarsme ir problēmas ar rezerves daļām. Pežo, vismaz 407 priekšējā piekare ir tāda pat ļoti interesanta un ne visas detaļas var iegātāties (to nav paredzējis ražotājs), nācās pielasīt pēc izmēriem vietējā grosa veikalā. Kaut kā dīvaini liekas ka ja jau tur ir bukse, tad kapēc man jāmaina visa statne par 1000 EUR, ja vajag tikai buksi? Un tā maksā dažus eiro tikai.
man Pežo atsit vēlmi ar tādu sīkumu, ka tas izmanto diskus (orģinālos ar spiediena sensoriem) bez centra un tad montāžu ar balansēšanu veikt ir ļoti ierobežoti pat Rīgā. Tiem kam ir šāds aparāts prasa drusku neadekvātu cenu.
Varbūt šī gada modeļiem tas nav aktuāli, bet iepriekšējiem tas ir.
Otrs moments ir pēc tam to laikam Latvijā būs grūti pārdot. Vismaz spriežot pēc tā kā kolēģis jau zināmu laiku vēlas pārdot savu 407SW, pat neviena zvana.
Bet varbūt tās ir tikai manas pārdomas... .
PS
Ir bijis lietošanā Peugeot 405 deviņdesmito vidū. Tajā laikā šķita kruts auto kā nevienam. Patiesībā tā arī bija.
Patreiz nu jau gandrīz divus gadus braukāju ar Škoda Yeti 2.0Tdi priekšpiedziņu, cena bija drusku pāri 19 tk EUR ar visu PVN. Pats izvēlējos tādu un atskaitot dažus sīkumus esmu gana apmierināts.
Augstums ir pietiekams ap 18 cm, ar 17" ripuļiem no malas ir gana glīts. Ziemai gan ir iegādāts R16 komplekts.
Vajadzību pēc 4x4 versijas kas to sadārdzina par 3.5tk EUR tā īsti izjutis neesmu. Degvielas patēriņš ap 7.5L/100km pie 80% pilsēta/20% ārpuse.
tā viš ir, es arī jau esmu pieradis pie Yeti augstuma un tās lietas ka nevajag īpaši uztraukties vai tik bufera gals neaizķērsies aiz apmales. Un ir dažas situācijas kad vajag uzbraukt uz apmales un nobraukt. Ar tādu klīrensu nav problēm.
Pērn pievienojās darba škodu pulciņam arī Octavia hečbekveidīgais ar 1.6 tdi+mehānika + tā debīlā slāpēšanas sistēma, prasās nočipot. Uz R16 riepām ir gana ciets gaitā pa Rīgas ielām, baaigi jūt uz dibena ceļa nelīdzenumus. Savukārt kolēģa 2010 gada ar 1.9 tdi uz R15 atkal ir mīksts un nesaprotami nestūrējams.
Ja brauc ar to 1.6 kā sēņu opis 50/50 pilsēta lauki, tad zemākais ko nospiedām bija 3.8 l. Bet tad nekādas braukšanas baudas.
man domāt ka vienīgais ko var ietaupīt ir csdd nodevas par nemotoru, pārējais būs tikai izdevumi.
Paši ražotāji jau ir atzinušies, ka šitie nemotori ir tikai un vienīgi krāniņu mērīšanās kurš uztaisīs mazāku.
Pēc savas pieredzes ar 2008 gada vw polo 1.4 tdi trīscilindru + mehāniskā kārba, neko es tur labu nesajutu. Degvielas patēriņš pilsētā bija ap 7.5 litri vidējais.
manam bijušajam zvēram ar šo pašu 2.0 DTI bija atkal iznīcis kloķenes demferskriemelis, tas čivināja uz nebēdu līdz sadalījās frakcijās. Jaunais ovneris nopirka lietotu skriemeli par 20 EUR un brauc laimīgs
Par aukstumu dīzelim. Nav jau tik traki, piemēram, Škoda izmanto papildus elektrisko sildītāja tenu, kas nodrošina ātrāku siltā gaisa pieplūdi salonā. Palīdz ātrāk atkausēt logu
3) lukturu augstums regulējās tikai automātiski, nav no salona.
un vēl šis un tas.
Man škiet ka miglai vispār nav herona spuldzes paredzētas no dzimšanas nevienam auto.
Tāk kā neredzu ka te kaut kāds speciālais mēraparāts ir paredzēts.
Anulēt tehapskati un lai tas pi-dar-s brauc un skaidrojas kāpēc auto neatbilst ražotāja iesniegtajā CSDD iesniegtajā sertifikātā. Vai kur ir sertifikāts par pārbūvi.
1) pie Seat dīlera par lielu naudu pasūtīt jaunu kontaktgrupu
2) pārtaisīt aizdedzi uz divām pogām-slēdžiem, ar vienu ieslēdz masu, ar otru imitē piedarbināšanu.
Sen senos laikos man IŽ 412 bija tā ka ar atslēgu ieslēdz masu, bet ar pogu iedarbina. Šī sistēma palīdzēja nosargāt auto no nozagšanas. Ā, vēl bija atsevišķi zem stūres masas slēdzis
Nē, ārī ārzemēs tā bukse nekalpo. Cik lasīju forumos, tad kamēr garantija, tikmēr galva nesāp, bet pēc tam kaut kā tiek risināts šis jautājums.
Skatās bildi linkā :www.topspeed.com/cars/peugeot/2006-peugeot-407-ar17712/picture120472.html
Tā ir pašā zemākajā statnes punktā.