Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
Chankaishi 23.01.2017 6:48

Pirmaa vieta - Mazdas 2.5l v-veida benziinmotors, laikam kaut kur ap 160z.s., taadi bija arii Ford probe, otraa vieta - visi bijushie un esoshais BMW motori -1984.g. 2l, 6cil. benziinnieks, 2010. un 2012. gada 2l diizelji, peedeejais nedaudz jaudiigaaks, treshaa vieta Citroen C5 2l diizelis, 2002. gada.

Chankaishi 23.01.2017 6:40

Chrysler voyager 2.5 l diizelis liidz 1996. vai septiitajam gadam ar sadalenes kjeedes pievadu - neko tik sliktu neesmu redzeejis! Un tas nebija tikai konkreetajam autinjam - Graudu ielaa staaveeja veel kaadi divi taadi pat beedubraalji, arii Jeep cherokki. Servisaa toreiz teica, ka motors domaats iisiem paarbraucieniem bez iipashaam slodzeem

Chankaishi 19.01.2017 13:54

Pret shitaadiem aukstuma-siltuma-mitruma gljukiem paliidz speciaalais aerosols elektriibas vadiem un kontaktiem. Nopuut ar taadu visus motora vadus un shtekerus, kameer motors silts - varbuut paliidzees.

Chankaishi 05.01.2017 7:04

Moskvichi nekad nav patikushi, un negaaja ar tie ne vella, ja neuztjuuneeja motoru ar zhigulja karburatoru un veel kaut ko tur. Zhiguli(21063 laikam saucaas - 6. zhigulis ar 1.3l motoru) lietoju 10 gadus, pirkts jauns. Tiem laikiem - nekaada vaina. Pa taadiem mezha celjiem kaa ar to zhiguli veelaak ne ar vienu autinju neesmu braucis, ja neskaita dzhipveidiigos. Aatrums uz shosejas kaa ar tagadeejo F-modelja bembi - godiigi ap110, liidz 120. Benziina pateerinjsh gan nedaudz lielaaks, toties leets 94. gadaa apmainiiju savu 10 gadiigo zhiguli pret 10-gadiigo bembi, kas maksaaja 3x daargaak un par zhigulja braukshanas priekiem aizmirsu momentaa! Kolekcioneet? Kaapeec gan nee. Savaakt un atjaunot visus modeljus - tur sanaaktu ietilpiigs valjasprieks. Naudas pelniishanas zinjaa - bezjeedziigs vismaz tuvaakos 20 gadus.

Chankaishi 26.12.2016 12:10

Krietnai daljai she topikaa sarakstiito komentu autoriem dereetu piparmeetru teejinja un kaaju peldes aukstaa uudenii pirms miega. Tas stiprina nervu sisteemu!

Chankaishi 26.12.2016 12:10

Krietnai daljai she topikaa sarakstiito komentu autoriem dereetu piparmeetru teejinja un kaaju peldes aukstaa uudenii pirms miega. Tas stiprina nervu sisteemu!

Chankaishi 22.12.2016 5:28

snoel100 rakstīja: Nu nē, izbrauci ar tieši tādu pašu, bet citu eksemplāru un nekā, neslāpst, protams ja piedod gāzi, tad aiziet daudz straujāk, bet nav nepieciešamības piepalīdzēt ar gāzes pedāli, tomēr manējā slāpst. Lūk tādēļ arī domāju vai problēma ir sajūgā (apšaubāmi), vai arī elektronikā kas atbild par inžekciju un degmaisījuma sagatavošanu, tas ir vai pietiekami daudz degvielas jeb gaisa tiek padots šajā konkrētajā režīmā. Un pāri par 300 zs ir jāpietiek lai izkustināt auto no vietas, pietam ļoti mierīgā veidā.

Tam citam eksemplaaram sajuugs padilis, atshkjiriibaa no taveejaa, taapeec ar taa var izkusteeties. 300zs nav tas pats, kas griezes moments pie minimaaliem apgriezieniem.

Chankaishi 20.12.2016 9:47

Taa tava pirmaa mashiina ar manuaalo kaarbu? Gaaze tachu jaapiedod obligaati! Nav svariigi - 30 vai 300zirgi.Vai arii nesaprotami esi probleemu aprakstiijis

Chankaishi 08.12.2016 14:21

Man krietni virs tevis nosauktajiem gadu skaitļiem, bet nekad nepirktu mašīnu - ka tik praktiskāka. Un, cik esmu pircis, vienmēr esmu vadījies tikai pēc viena kritērija - patīk . Augstāk par pakaļu tik un tā neuzleksi, bet iespējami ''baudāmāko'' pakaļas pārvietošanas līdzkli pērku vienmēr. Kā tagad - kas var būt labāks par 4-gadīgu bembi, kas ir krietni dārgaks par 3 mēnešu ienākumu summu.

Chankaishi 08.12.2016 14:04

Formula - 3 mēnešu alga = auto vērtība - galīgi nesakarīga! Katram cilvēkam ir sava vērtību skala un savas prioritātes. Lielākajai daļai autiņš ir ne tikai pārvietošanās līdzeklis, bet arī sava veida vaļasprieks. Ja tā nebūtu, tad izdevīgak parvietoties ar sabiedrisko vai taksi.

Chankaishi 21.11.2016 14:59

Štrunts par lieliem volviķiem - nupat beidzamā laikā parādījušies vēl briesmīgāki zvēri - lielie jeņķu track kāri. Tie nu tiešām, vismaz man, šķiet galīgi garām, jo nevaru iedomāties, kam vajadzīgs autiņš, kurā jūties kā GAZ gruzovikā, bet ar knapi pustonnīgu kravaskasti. Ir gadījies pabraukt ar kaut kādu FORD 2500 vai kā viņu sauca - tiešām atsauca atmiņā jaunībsdienu pabraukāšanos ar gaziku!

Chankaishi 21.11.2016 14:48

Pameklē netā - kādai jābūt bildei, lai sods būtu neapstrīdams. Tur bija vairaki nosacījumi, pie kuriem bilde ir neapgāžams pierādījums.

Chankaishi 11.11.2016 20:47

Jā, tev taisnība, sajaucu, 2. variants ir reālas ziemas riepas, 1. variants vairāk vissezonas.

Chankaishi 07.11.2016 19:02

Es ņemtu 1. variantu ka reālas ziemas riepas, 2. variants - var jau būt, ka tās kantes ir asas, tātad gumija cieta, bet tās noteikti būs skaļākas un slīdēs uz ledus. Pasen iepirku kaut kādas krievu ražojuma riepas ar ļoti cietu gumiju un līdzīgu, nedaudz robustāku, zīmējumu - vispār sniegā ar ledu apakšā bija ideālas, bet uz asfalta - traktors, pie tam dila kā uz rīves. Pavasarī pat pēc gumijas smirdēja.

Chankaishi 02.11.2016 10:13

Esmu tikai par! Kreisais pagrieziens krustojumā ir daudz labāk, nekā apgriešanās braukšanai pretējā virzienā aiz krustojuma, ja tev vajadzīgs kreisais pagrieziens krustojumā.

Chankaishi 01.11.2016 10:10

BMW 2012. gada modelim, 2l dīzelis, vidējais patēriņš, ko uzrāda kompis - 5.6l, braukšana kudiš baudāmāka! Brauc lielākoties pa Rīgu un ap 50km radiusā ap Rīgu. Bet tā - tā špickastīte Up izskatās labi, nekādas vainas!

Chankaishi 01.11.2016 10:04

Jebkurš, kura izmērs līdzīgs golfiņam un uz augšu. Zporožecs vai FIAT500 neder.

Chankaishi 04.10.2016 11:55

Tas vienīgi nozīmē to, ka gan saeimā, gan valdībā strādā analfabēti tehnisko zinātņu jomā. Gan degvielas patēriņš, gan CO2 daudzums ir tieši saistīti lielumi. Varbūt ne analfabēti, bet viltnieki, kas mēģina vēlmei iekāst lielākus nodokļus piekarināt ekoloģiju. Tautai tomēr vairāk labpatiktu saistīt nodokli ar dzinēju kubatūru - principā tas pats, bet tad vairāk ciestu' ''bagātnieki''

Chankaishi 22.09.2016 20:30

Šaubos, ka NOx veidojās sliktam, dūmojošam dīzeļdzinējam ieskrienoties! Tieši dēļ sliktas sadegšanas cilindros temperatūras nav pietiekošas. NOx sāk rasties pie nominālām slodzēm un augstāk. Mazākiem dīzeļdzinējiem varbūt ātrāk. Bet tā - ir prognozes, ka dīzeļi nākotnē paliks tikai kraviniekiem. Uz tādiem autiņiem var uzstādīt slāpekļa oksīdus neitralizējošas iekārtas. Efektīvākās esot ar amonjaka izmantošanu - dārgas iekārtas, kaut ko sāk ieviest uz kuģiem.

Chankaishi 07.08.2016 8:20

Cik tas ir garlaiciigi! Man 66, beerni lieli, 6 mazbeerni - taadu jaunu autinju, kaadu gribu, nevaru un principaa arii negribu pirkt. Jo taa cena ir tik diivaina - tu peerc to pashu autinju, ar taadiem pat parametriem peec 4 gadiem 3x leetaak! Tad nafigaa jaunu autinju, pie tam veel ne operatiivajaa liizingaa? Lai 3 gadu laikaa zaudeetu vismaz 20tkst.eu?

Chankaishi 07.08.2016 8:05

Nu ja jau shitaa - virszemes transports konstruktiivi faktiski nav mainiijies kopsh viduslaikiem, ja ne veel senaakiem laikiem. Tie pashi chetri rati, dazhi no kuriem stuureejami - faktski taas ir tikai siikas atshkjiriibas - zirgs, iekshdedzes dzineejs vai elektromotors. Un shaada koncepta virszemes transportam vinmeer buus leerums zudumu - visaadas berzes un pretestiibas un auzu ieksheejaas energjijas daudzuma pateerinjsh attieciibaa pret ieguuto energjiju tieshi kustiibai noteiktaa virzienaa - nekaa jauna shai pasaulee! Vajadziigas fundamentaalas izmainjas, nevis chakareeshanaas uz vietas ap tiem pashiem 4 ratiem!

Chankaishi 07.08.2016 6:54

Divus elektromotorus tieshi vadiit nav nekaadu probleemu, daudz vienkaarshaak kaa parasto autinju pretbukseeshanas iekaartas, kas jau tagad darbojaas sameeraa labi. Tieshi svars ir probleema - iipashi jau akumulatoru, liidz ar to arii viss paareejais. Ne velti pateerinji hibriidiem nekas iipashi zemaaks kaa parastiem motoriem. Vismaz kaa te peec pieredzes staasta. Nu nav taa, ka Teslas iipashnieks nu ir iekodies medus podaa un kraapj visu pasauli - taa tomeer buus naakotne - elektroautinji. Pashlaik to liimenis kaa benziinautinjam !910.gadaa, ja saliidzina ar tagadeejajiem benziinmotoriem. Toreiz arii Anshi baidiijaas, ka vinju zirgi nobiisies, un ka cilveeks nespees braukt aatraak par 20km/st

Chankaishi 06.08.2016 13:00

Kaa jau teicu - divi motori, tik un taa caur kardaanu, lai gan tur zudumi ir minimaali, savienoti katrs uz savu riteni, buus smagaaki, bet vadiit - nekaadu probleemu, ne sarezhgjiitaak, driizaak vieglaak kaa autinjos esoshaas vilkmes kontroles pariktes.

Chankaishi 06.08.2016 12:12

Ja no diizeljauto efektivitaates atreekjina energjijas zudumus naftas ieguvee , naftas paarstraadee, transportaa, infrastruktuuraa - kaada tad buus diizeljauto efektivitaate? Pie tam Latvijaa vairaak kaa treshdalju elektriibas ieguust nevis gaazi vai ogles dedzinot. Bet vispaar, ja godiigi, man arii labaak patiik kaartiigs, ruucoshs vai nu diizelj, vai benziinmotors autinjaa

Chankaishi 06.08.2016 12:02

Atradu! Taatad parastam reduktoram, kas faktiski ir diferenciaalis, efektivitaate, atkariibaa no zobu formas, var buut arii virs 90%.

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti