Šeit īsi bez bla bla un saturīgi
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Šeit īsi bez bla bla un saturīgi
iĀ garākajā kamaniņu trasē jau 50cm sniegs!
TAS nopietni, ir iespējams VB
Un šo nekad nekad...
650 rakstīja: Šis ir 1:1 kā fonā klausīties par 1km/h un 750eur, bet aizkadrā kolektīvi labprātīgi reāli padrirst dažus miļjardus.
200kkm godīgi nojājušu Audi nodrirst līdz ar zemi un skaļi klaigājot neuzzināt, ka vispār tepat pāri ielai ir vēl 16x lielāki suudi ar 4x mazākiem nobraukumiem un pa 2x dārgāku "cenu" (un ne tikai šie te aktuāli minētie).
650punkt pārbaude- ta dsā viņiem vajadzētu iebāzt šhito lažu, kad te skaļi bleedami sludina dd nāvessprierdumus un vienlaikus pa tā paša diilera aizmugurējo izeju lohiem tirgo atklātā textā lietotu kriminālu.
Ne laimīgu ceļu
Droši sirdīgie Nameiz, varēja vismaz to trauksmes sistēmu lokāli padarbināt. Tā teikt paskaties gaisĀaa un glābjas kas var! Pārējais protokols proktologa galā, garā.
imzz rakstīja: A kur ņemt naudu ? Tādas finansiālas izvirtības, kā ar Dienvidu tiltu, tagad, kad esam Eirozonā, mums vienkārši neatļaus. Un labi, ka tā.
Viens K.undziņš teica, nauda ir vairāk kā jebkad! Uz to algu fona, piem pasūtījums materiāliem ar ierobežotu laika termiņu kam beidzoties, tas tiek norakstīts un vietā atkal nākamais tā ap 100K jau arī tāds nieks vien varbūt irA?
Bradypus rakstīja: Tallinas pasažieri nevienu neinteresē. Pamattrase ir militārs projekts, ko ikdienā ļaus izmantot pasažieriem, pārāk viņu domas neprasot.
Atkal Tev cepums, nu kā tie bāliņi šõ nesaprot!?🙈 Tak sliedes lika un veda jau WW1 un WW2 tepat pa malu malām...Nu skolā tādu vēsturi jau nestāsta. Nevajag.
Paskatījos tīri aiz sportiskas intereses 14,500 tas pats Dacia 😂🙈👍
LV 30 km pietiek 👍 Uzlāde pie uzlādes un brīvi...atkal netēmā aizpeldēji. Bija tak konkrēti šīs te muļķības jau izrunātas.
Šoreiz piedodu. Bagāts dara kā grib un brauc kur grib. Bet tajos zirgadeķu laikos 100km ar zirgu aizbraukt, bija citreiz dzīvības vai nāves jautājums. Te ir iespēja.
Nu cepums Tev no manis! Precīzi pateici.
Par šhito tuftu jāprasa hansa savienībai un vācijietim!
Te pat jādara nav nekas, arī lādētājs klāt. Un nav SMAGĀ baterija. Gan mājās gan ciemos uzlādēsi. Pat Elektruma lēnajā ilgi nebūs jāgaida!
Jā vajag! Mani tas jau iespējams 2x izglāba, kad iesnaudos, klusumā pie stūres. Un par tiem akumulatoriem tak vienu reizi te jau apskaidroju arī Bradypus... Piem
Uzliec priekšā jaunu mizu, savilcēji+riģipša skrūves+ valsts atbals un olĀ jauns auto tev irA.
Ko nu to saujiņu mazos te kaunini! Labāk lielo parku īpašniekus te piemini, kas Kiprā reģistrēti 🙈 Tāds gudrs gudrs, bet kā tam tv kas tērē 75w nezini kā dabūt no 12v uz 220v špani? Var jau principā datorā skatīties. Vēl laukos kad viss puteņo irA vēja mazā turbīna kas giežās, griežās diennakti, kā tur okeĀnā jachtai. Bet par to jāklusē. Ira kvotas vējam!?
Kas te irA saimnieki? Experiments izveikts, lietas nostājās vietāāā.
Es saprotu tevi kā ST darbinieku un pensionāru tantiņu aizstāvi 🙈 Kas tad tiem ST magnātiem algu gādās. ST jau irA izdomājis arī kā tiem mazajiem ražotājiem kas neto norēķinu sistēmā grib darboties, vajadzēs PAT piemaksāt par savu saražoto elektrību 😜
Ļoti labi februāra naktī ar elementāru granulu katlu un 12V off grid!!! Vēl tik kārtīgu EV vajag, kas atpakaļ dod no baterijas. Varēs arī metināt nedaudz. Vienreiz jau aizpeldēji, vari atkārtot.
Jā tā ir, proletāriešu auto www.facebook.com/reel/283001131568294
Bradypus
Parastais džo varbūt noticēs, ka tā ir atbilde uz jautājumiem, kurus spītīgi ignorē.
Jā tieši tā kā tu 👌par off grid 🙈 aizpeldēji netēmā. Un var jau saprast ST darboņus, kad ļautiņi sāks atslēgties no zelta drātēm, par neko katru mēnesi 35+ maksājot 😂
Bradypus rakstīja: Kā tieši palīdz faksts, ka auto nevar ripināties brivgaitā? "bremzēties neizmantojot bremzes" normāls auto māk sadalot bremžu pedāļa gājienu un bremzējot ar elektromotoru, pirms riteņu bramžu iedarbināšanas.
Ar stūres lāpstiņām, 3 rekuperācijas līmeņi. Un ar kreiso kas pastiprina bremzēšanās jaudu var arī vienkārši bremzēt un nobremzēt lai nav jātur ne pedālis ne jāaktivizē P auto režīms. Tad vēl distroniks kas aktivizētā režīmā pats visu dara. Tad arī neaktivizētā viņš bremzēs ja samazinās droša distance. Bremzēšana ir elektro ģenerāciju tikai. Nekādi pedāļi nav nepieciešami P.
Labāks kā Korejas izstrādājumiem lāpstiņu mode vēl nav pat Tesla, kur tā e pedal jauda e-krānā jābaksta.
1.Pieslēgsies vadiem 2. Atslēgsies no vadiem
Es negribu apgalvot, ka Tesla ir tas visu laiku labākais EV. Bet izrāviens, par spīti skeptiķiem ir noticis. Un viņi ļoti seko tehniskiem jauninājumiem un pilnveido savus EV atbilstoši klientu vēlmēm. Arī cenas pret veiktspēju ir attiecīgi pieņemamas palikušas.
Un kā cik izmaksā ko pirkt, sākums izstiepts, bet tālāk atbilde kāpēc Tesla un kas notiks ar tiem kas nespēs turēties līdzi...