Viens no šā gada 7 elektro auto pretendentiem – Renault ZOE, it kā visvairāk pārdotais elektro auto Eiropā. Nezinu, šis auto pilnīgi ne ar ko neuzrunāja, kaut gan piekare mūsu ceļiem ļoti laba, motora dinamika ļoti laba un arī salona izolācija laba. Neskatoties, ka varot nobraukt ap 380 km bez uzlādes, vairāk par pārdesmit km es nedotos, jo sēdpozīcija ir vienkārši katastrofa, sēdi kā uz taburetes, kura pie tam nav regulējama uz augšu/leju un aizmugurē vietas praktiski nav. Un par to vēl jāšķiras no 36 t eur.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pēc ZOE nolēmu turpināt testus ar šo ražotāju – krosovers Renault Captur E-Tech Plug-in Hybrid. Un auto pacentās dod pozitīvas emocijas – gaumīgs dizains, ērts un gana kvalitatīvs salons, ērta vadība, 10” saprotams digitālais ekrāns. Laba salona izolācija un piekare adekvāta mūsu ceļiem. Labs paātrinājums(protams ar benzīnu), precīzas darbības automātiskā Multi-mode pārnesumkārba. Tīri ar elektrību nobraucu 35km, pēc datiem rādīja, ka vel tikpat varētu nobraukt. Šķiet ir OK, man kā elektro skeptiķim(vismaz pagaidām) šis varētu būt alternatīva, pie tam cena draudzīga – testēta auto cena 29 teur.