Shkjuuninga paraugs:
Kur rodas taadi aaksti kas saliek shitaadiem auto spoilerus astees un kaut kaadus \"pusplikus\" ljitakus ?!?!?
P.S. paarejas bildes var redzeet klikshkjinot uz foto.
Shkjuuninga paraugs:
Kur rodas taadi aaksti kas saliek shitaadiem auto spoilerus astees un kaut kaadus \"pusplikus\" ljitakus ?!?!?
P.S. paarejas bildes var redzeet klikshkjinot uz foto.
smonG rakstīja:
negribas tērēt laiku ar muļķībām, bet ja paņemsi riteņbraucēju uz gājēju pārejas, būsi vainīgs...
NU tam es atkal ticu - ej nu pec tam peiraadi ka jams pa kaklu pa galvu tur uz ~ 60 km/h tesaas paari, nevis brauca gaaja vai skreeja ar ~6- 10km/h.
Guzis rakstīja: Un velosipēdisti DRĪKST braukt pa ietvi pilnīgi oficiāli! Un arī BRAUKT pāri pa gājēju pārejām!
Noteikumus vajag lasīt ibio.. VISUS ne tikai tos kas uz mašīnām attiecas.
Vot shito ka ritenbrauceeji DRIIKST braukt pa gaajeeju paarejaam es gribeetu redzeet. Esat tik laipni un samekleejat to CSN. Tagad paaris gadus ir izmainjas CSN par to ka velosipeeds driikst dariit pamataa visu to pashu ko motocikls + tas ka driikst braukt pa ietveem netraucejot gaajeejus + speciaalie ritenbrauceeju celinji. Citus noteikumus kaut kaa neesmu redzeejis - varbuut esmu atpalicis ???
rt rakstīja:
nav maz gājēju, kuru iedomātā trajektorija ir pa diagonāli...
Taadi leeni bet stabili raapo uz 6 feet undrground.
Tfu tfu tfu pagaidaaam no visaadiem aakstiem ir izdevies izvairiities. Un dazjos gadiijumos vinjiem ir izdevies vienkaarshi izmukt no manis(runa ir pa tumsho diennakc laiku shtraases), jo ja napaspeetu butu zapc, es vinjus pat nepamaniiju.
Hirsch rakstīja:
Ja velpēda brauc pa 1 joslu aiz auto, un auto grib veikt labo pagriezienu, tad viņam (auto) jāpalaiž velpēda, smieklīgi, varbūt, bet pēc noteikumiem
Protams, ka speciāli neviens velpēdam virsū nebrauks, pirmkār jau bleķi un otrkārt, var arī izrādīties letāli ... Tāpēc cienīsim viens otru Drīz kāpšu uz velpēdas
Hirscham pa ausiim - nu nav tur nekaadu iipashu satiksmes noteikumu, ja tu esi priekshaa un nogriezies - viss priekshroka tava, bet ja iedomaajies, ka vari lidot garaam auto, kad tas nogriezjas/gatavojas nogriezties (it iipashi pa labi) - pats dumjsh. Protams tad atkal paradas visaadi tipinji ar auto umlt. kas neraada pagriezienus, un tas ir pat ljooti suudiigi.
Blakusteritorija ir pilniigi atshkjiriiga lieta no krustojuma, un krustojumaa tev nav jaalaizj gaajeeji ,kas shkjeerso tavu taisnvirziena kustiibu ( iznjemot gaajeeju "paarbaruktuves" kas ir pilniigi cits staasts), kur savukaart pats pareizi citeeji ka izbraucot no balkusteritorijaam tie ir jaalaizj.
Bet tikliidz tu krustojuma nogriezies pa labi vai kreisi, taa sanaak, ka tu shkjeerso gaajeeja (iedomaato) trajektoriju un tev liidz ar to visi gaajeeji ir japalaizj.
Nu ja neesi Retro fans, tad muusdiena ir arii labaki varianti. Piem. Kettler un tam liidziigi pedaaljminami bagiji - dazji pat iespaidiigu aatrumu speej attiistiit, un dazjiem pat ir mainaami aatrumi.
Vai arii dazjaadi pedaaljminami traktori. Pie mums gan nekas taac baigi izcils nau dabonams ( bet nu mosh gadaas), bet aarzemees Fendt un Deere traktoru razjotaaji piedaava arii shaadas rotaljlietas beerniem.
Veel man liekas kaut kaados auto salonos arii redzeeju shitaadu joku, ka siicim var nopirkt pedaaljminamu F1 ( mosh pie TOYOtaam jo tur biezjaak iebraucu), bet nu 100% paarleiciibas par pedeeljiem man nau.
Jaasaka gan ka ir te viens koleegjijis kam patiik dziivot uz bankrota robezjas, tad nu jams gan kaadu briidi pamaniijaas ar moci ar dzjiinaam braukt, bet kaa nopirka Yamaha R6 taa secinaaja ka ar taam nav arshana. ![]()
Gnoms rakstīja:
bļeģ, ja gribi maukt ar moci, tad jautājums par to, kas jāvelk mugurā, lai mindžu neapsaldētu ir vienkārši glupjš un labākā gadījumā izklausās pēc provokācijas uz spamu...
Vot te gan Gnoms vaards vietaa, ja daaamiitei nau aadas, tad lielaakais mocis ko vinja vispaar driikst piemeeriit ir liidz 125 ccm Scooters, un arii tad aatri sapratiis, ka ar minjiem nau arshana.
DM rakstīja: Domāju sākumā paprasi kādam puisim, kam jau ir mocis, lai noliek moci uz sāniem, tad piecel to, ja izdosies, pabrauc kādu gabaliņu slēgtā teretorijā un izdomā kārtīgi, vai tāds "ugunszirgs" vispār tevi interesē.
Hmm neviens jau neliek daamai pirkt uzreiz Honda Goldwing. A paareejos mochus pacelt ir tikai maaceeshanas vaina.
Kameer maaciisies - nemaz jau tik aatri uz ielaam netiksi, pa laukuminju dabuusi firguuras "ziimeet". A peecaak kad tiksi, tad principaa jaa korkjos staaveesi, jo instruktors ta parasti ar mashinu - korkjim paari nepaarlidos. Un ja netiishaam iznaak aizmukt no instruktora , taapat naaksies pagaidiit tuvaakajaa atljautajaa vietaa, vai pie tuvaaka krusta.
nornunds rakstīja: Par šiem uzskaitītajiem auto esmu informēts. Manām prasībām nedaudz varētu atbilst Toyota Previa. Pārējie ir auto kuros iebāzta trešā rinda sēdekļu un komforta nekāda. Ne jau par velti paskatoties uz mūsu ielām voyageri salīdzinot ar uzskaitītajiem auto ir nomācošā pārsvarā. Vienkārši negribu džeri, bet šo hondu kas komforta, aprīkojuma un funkcionālā ziņā ir līdzvērtīga džerim.
Zini par tavs rakstiitais varbuut ir attiecinaams uz Sharan un brachkaam, bet tas nau attiecinaams uz Pegiju 806, Renault Espace. NJu tikai tas ka tie ir Franchi ar savaam iipatniibaam. Un Previa arii ir vismaz 2 versijas, vien komfortabla, otra vienkaasrhi piestuukjeeta maksimaalai ietilpiibai. Veel ljooooti simpaatisks verkjis ir VW Transporteris, IMO neko labaaku ietilpiibas un eertiibu zinjaa nevar veleeties. Itkaa TOYO Hice razjo ko lidziigu, bet tas arii izstaas taa itkkaa buutu vienkaarshi iegruudushi maksimaalo benkju skaitu un viss. Japaanas Hiace versija gan ir simpaatiska, arii Mazdas Bongo ( tam pasham JAP tirgum), bet taadas tikai veel liidz UK nonaak.
NJu par konkreeto auto nevareshu pastaastiit, bet ir jau arii citas alternatiivas piem. TOYO Previa, VW Sharan un taa braalji, no Seat un Ford. Veel jau arii Franchi "sho to" razjo shajaa laucinjaa.
Vadu ko piesleegt parasti Ebay.com var atrast, a zoftu no krieviem, vai nu ar googli, vai rambler.ru . Vai ja torentojies, eezeljojies vai DC++ "programmee" , tad iespeejams pat pirksti no klavieires nebuus jaatrauj lai ieguutu to zafti.
Bezmiegs rakstīja: Nee nu par CSDD es te vismazaak keru krenki...(jau taa ZB tas kantoris). Vienkaarsi veikalaa prodovecs man staasta par probleemaam ar pasu konstrukciju - ka neuzmonteesu to paareju uz autina, kuram orig. stuure ar air bagu.... A mos vins lohs? Taapeec ari griezos peec padoma...
NJu tiiri mehaaniskaa zinjaa ar uzmonteshanu probzas jau nu gan neradiisies ja visas paarejas ir pareizaas. ( Nez kaa ta jamie sporta(rally, etc) mashiinaam ar to tiktu galaa). Drizaak ka jams domaaja to CSDD lohatronu, kuri droshi tik i zin kaada izstaas airbag lampa.
neatsleedzot akji var netiishaam pareizos vadus demonteejot salaist uz iiso un ieraut ar airbagu pa seju.
Bet reekjinies ka veel tev kat kaa jaatiek no airbega kljuudas valjaa( jo driiz te taisas arii auto elektroniku CSDD baudiit ) un minimaala programma no airbega lampinjas.
AA pamaniiju, ir kaut kas cits virsuu, ar visu stuures pastuuzi.
googoo rakstīja:
naf.. subaru. ja turbo, ta porsche - eku pēdējā laika skaistākā pārbūvē - t1 + porsche 993 bi-turbo
www.race-taxi.ch/...
O tas tik ir aperaac, a ko vinji dara ar stuures mehaanismu, tas tak tik jaudiigam aperaatam man liekas pa arhaisku.
Vaavere rakstīja: varbuut man nobildeet un te kaac gudraaks atpaziis tos apziimeejumus? (Vaavere plikshkjina ausu pushkjiishus)
Taa ari vari dariit.
Ja veel neatradiisi kad braukshu pie faatera ( vinjam tika man vecais auto) tad varu kaut sabildeet, tik vot jaatceras.
Vaavere rakstīja: ir ir zem haubes un salonaa ar.
Gnoms, tencinu.
bildee kaa dabaa! tikai peec tiem uzraxtiem nivar izpiipeet, kursh tieshi ir FUSE cooling Fanam varbuut tie pashi 7 un 8 ...?
NJu tak pannjem autinjam atver to drosheklju kasti, un apskaties iekshpusee uz vacinja kursh drosheklis ir kursh.
rt25 rakstīja: Nopirku jaunu Mazda 6 dīzeli pirms 4 mēnešiem. Esmu jau nobraucis 8000 km.
Patīk mašīnas dizains - gan salona, gan virsbūves. Salona apstrādē izmantotie materiāli neož pēc lētuma un ir diezgan gaumīgi. Kāds te kaut ko minēja, ka kļuvis gandrīz akls no lakotā materiāla, kas izmantots viduskonsolē - nezinu - man ar acīm viss kārtībā un šis materiāls patīk.
Vienīgā ķibele, kas līdz šim gadījusies - nebija pareizi riteņu ģeometrija norergulēta, tāpēc vilka mazliet uz labo pusi, nācās braukt uz servisu, kur trūkums tika garantijas ietvaros arī novērsts.
Par braukšanu - uzrāviens vēl labāks nekā benzīnniekam, braukšanas komforts - pilnībā apmierina. Mašīnai ir ļoti laba pilnībā automātiska kondicionēšanas sistēma, kas pati zin, kurā brīdī pa kuru spraugu jāpūš.
Vienīgais mīnuss, par ko nav padomājuši konstruktori, ka lukturu apskalotāji strādā katru reizi, kad apskalo logu - daudz tiek patērēts šķidrums.
Bet citādi - mašīnai ir gan pretizslīdēšanas sistēma, gan bremžu asistents, kas ziemā lieti noder - varu teikt tikai to labāko.
Protams, jāskatās kas notiks ar remontiem, bet pagaidām viss ir OK.
Shii noteikti jau ir Faceliftotaa versija .
Gnoms rakstīja: pēc iepakojuma liekas, ka zem haubes:
toyota.japancats.ru/...
še virziens no kura sākt:
toyota.japancats.ru/...
Gnoms kaa vienmeer uzdevumu augstumos ![]()
WALA rakstīja: Man domaat ka zem Haubes, iisti jau gan vairs neatceros. Bet nu principaa manuaalii var atrast un arii uz drosheklju vaacinja bija raxtiic kas i kas.
Un ja preciizi tad mania Carina bija starp radiatoru un motoru mazliet vairaak taa kaa vadiitaaj pusee melna kastiite ar vaacinju ( tur gan ir ariii liela melna kaste gaisa filtram, bet taa jau pilniigi blakus lonzheronam un pie pasha spaarna.
Shitaadas lietas jaameklee DIY portaalos un tuuninga lapaas umtl. nevis iAuto te cilveeki parasti vai nu pa lauku modei ar otu, vai arii brauc uz normaalu kraasotaaju kantori, kur ir attiecigs apriikojums kas nepiecuukaa vidi un arii uz detaljas nenonaak smiltis un visaada cita xernja.