Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
droom 17.03.2007 23:43

Ir redzēti gadījumi kā kāds pakruts autiņš ar tonētiem logiem apbrauc visu kolonu un lien priekšā nagļekā, ka tipa tā tam ir jābūt. Un vai man tas traucē? Jā, man tas ne tikai traucē, man tas besī. Pēc tam aizmugures skata spogulī paskatos a tur pie stūres tāds lošariks sēž skala lielumā un knapi pāri stūrei redz, toties 7simtajā bembī sevi apaudzējis un iedomājies ka pasaule ap viņu griežās un ir lielais bandīts. Nebūtu viņam tumšās plēves un tad tik naglijs uz ceļa arī nēbūtu. Ātri vien taurē no kāda dabūtu.

droom 15.02.2007 17:28

Apsveicu ar otro piedzimshanu !!!

Ne katram tā gadās.

droom 09.02.2007 11:26

Nu nezinu. Neteikšu, ka tas būtu kaut kas uberkruts. Par to naudu varētu iepirkt arī ko jēdzīgāku.

droom 09.02.2007 10:01

Yonas rakstīja: sveiks! manam jaunajam Renaultam bija tieši tā pati problēma. bet tā kā auto jauns, tad neko nemainīju. Gadījās man ierakties ar viņu kārtīgos mālos līdz slieksnim. kārtīgi izbuksēja pa tiem māliem, nosmirdināja sajūgu, pietrina kolodkas un tagad nekas vairs nečīkst.

ja tevi tas interesē, varu parādīt to vietu kur tas notika. Tikai tagad viss sasalis, jāpagaida atkusni.

Vai man arī parādīsi man to vietu ar dubļiem? Domāju varbūt arī man būtu vērts profilaksei izbraukt caur tiem dubļiem. Pie reizes dursku sajūgu pasvilinātu. Tā teikt nodrošināties jau laicīgi pret čīkstēšanu

droom 05.02.2007 12:36

Rāmis ir atrasts, pagaidām šis jautājums vairs nav aktuāls.

droom 05.02.2007 11:38

Nopirkšu vecās jawas vecenītes rāmi. Ja ir ko piedāvāt, dodiet ziņu.

droom 03.02.2007 21:40

Ja dzīvo laukos, tad malkas centrālā apkure ir vienkārši ideāls variants.

droom 03.02.2007 21:09

Tam siltumsūknim tāpta aizies tas sotaks mēnesī pa elektrību.

droom 31.01.2007 12:09

nopērc par to maudu perfektu žigulīti un vēl pāri paliks degvielai veselam gadam. Uz ceļa arī sieviņa nepaliks. Un pie apkopes arī problēmu nekādu. Vienkārš kā cirviss.

droom 26.01.2007 11:22

pzd.... jauns autiņš un šitādas problēmas. kaut kāds murgs. Un 600 Ls tas vispār liekas kosmoss cena.

droom 22.01.2007 19:57

RLaguna rakstīja:

sleepnis rakstīja: 50Ls!! Cik tad tāds sūds var jauns maksāt. Stienis ar šarnīru un vītni pastiprinātāja galā un pliku vītni stūres pirksta galā.

renaultam ap 300.

VW Corrado arī ierubīja kādi 300~400 Ls. Pa vairākiem forumiem tā arī neesmu ticis skaidrībā kā notiek reikas luftes likvidēšana. Ir tikai pieņēmumi un minējumi

Un par stūres savirzes regulēšanu gan nevajadzētu būt problēmas. Savirzi jau regulē aiz stūres reikas stieņa. Un pati reika jau nevar mainīties ne garāka, ne īsāka.

droom 17.01.2007 13:51

Jā tā ir ar tādiem autiņiem. Man 94 gada VW lietota kārba maksā 100Ls + klāt vēl pieved. Nav nedz škrobe, ne galvassāpes par kādiem lieliem izdevumiem, ne servisa apmeklējumiem. Un tas man patīk.

droom 13.01.2007 23:57

ArtursOP rakstīja:

droom rakstīja:

Mezhax rakstīja:

okartis rakstīja: Tirgojas rez.daļās Opel Vctra B 96'. Pēc avārijas. Motors 2.0 Ecotec (16v, 136zs). Atrodas Gulbenē.Tel.29422980

ecotec man neder man vajag dohu

escortsRS 2000 neder? Pašam kādreiz tāds bija. Varēja likt blakus jebkuru piecsimto bembi, visus lika ārā. Ar 325 bija tā kā kuro reizi kuram paveicās. Gāja daudzmaz vienādi.

smiekli nāk..jebkuru 5.sērijas bembi. Ja nu vienīgi 518 vai nojātu 520 tie kas nevar atļauties normālu mašinu ar normālu motoru (virs 2.5) tie arī apliek visus kurus var un runā par to cik lopistiski griežas sūda 2.0 litru motors da pat ja vinjam 150 zs.

Ja tu esi sūds un stulbs, tad smejies vien vesels. Es protams nedomāju M5 eksemplāru. Neesi smieklīgs ar 2,5 skaidrs ka paliksi apsmiekla lomā Nu ar 3,5 varētu sākt par kaut ko vēl domāt.

Tu salīdzini cik sver tāds RS2000 un piektās sērijas BMW un parēķini masas un Zs attiecību.

droom 13.01.2007 18:57

Mezhax rakstīja:

okartis rakstīja: Tirgojas rez.daļās Opel Vctra B 96'. Pēc avārijas. Motors 2.0 Ecotec (16v, 136zs). Atrodas Gulbenē.Tel.29422980

ecotec man neder man vajag dohu

escortsRS 2000 neder? Pašam kādreiz tāds bija. Varēja likt blakus jebkuru piecsimto bembi, visus lika ārā. Ar 325 bija tā kā kuro reizi kuram paveicās. Gāja daudzmaz vienādi.

droom 10.01.2007 12:58

hatebreed rakstīja: piedāvā vienu lietotu par LVL 60, kā lai zin, ka tas ir normāls, jo ar lietotu tieshi ir tā gjeela, ka negribu ieberzties, nav jau tā garantija vajadzīga, bet tomēr....

Es tavā vietā noņemtu to pašu interkūleru nost, kas tev stāv virsū un apskatītu, kas pa vainu. Kāda jēga, ka nopirksi tadu pašu pa 60Ls. Rezultāta būsi pakāsis 60Ls. Domāju, ka tur tad ir jābūt tādam konkrētam cauruma un ar aci saredzamam, ja jau reiz zūd tas spiediens. Un ja vispār tur ir tā vaina meklējama. Man kaut kā neticās.

droom 09.01.2007 13:04

hatebreed rakstīja: Interesē cik varētu maksāt Intercoolers prieksh 2001. gada vectras 2.0DTI, kas vispār LAtvijā/Rīgā tos piedāvā par normāliem cipariem?!

KAs viņam noticis? Vai labošanas iespējas neesi izskatījis?

droom 02.01.2007 17:59

Es domāju, ka ir jāliek mīkstais un viss.

droom 10.11.2006 15:18

Dzuba rakstīja: Vai jūs nevarētu pateikt kādu vietu Rīgā ,kur varētu parjaukt vecās jawas motoru?

Ja ir kādi jautājumi, tad raksti normunc@tvnet.lv Paskaidrošu no savas pieredzes ko un kā darīt.

droom 23.10.2006 16:30

Yonas rakstīja: Nekā īpaša no tā 1,7 l ņivas inžektora nav.

Ko tad tu īpašu ceri sagaidīt? tas ir VAZ. Vēl jau ir variants, kur krosinieki no golfiem 16V lika klasikās iekšā motorus. kaut kā pārtaisīja un lika viņus garensiski kā žiguļiem nāk.

droom 23.10.2006 15:35

Jā cik atceros, tad jaunie 2107 nāca ar 1,7 litru motoru un piecinieci kārbu. Cenai nu nevajadzētu būt augstai.

Un vēl tak ir ņivas ar 1,7 inzektoru. Tā kā domā pats.

droom 23.10.2006 15:14
droom 23.10.2006 15:12

Par Fiat croma šaubos, ka varēti derēt. var jaubūt, bet dzirdejis neesmu. Reālais ir FIAT ARGETNTA 2,0 16v, ~122 Zs, inžektors. bet eij nu atrodi mūsu platuma grados tādu. Pat kad kādreiz meklēju, tad atradu tadu tikai ar 2,0 un karburatoru, tam arī attiecīgi mazāk Zs.

Un, ja pats īpaši nerubī tehnikā, tad labāk nesāc. Tur tāpar ir nedaudz arī ar bleķiem japaņemās, jo kārba nelien iekšā u.c. problēmas. Arī karteris jāpārmetina, jo traucē. Nu izmakasa 500 Ls un uz augšu, un pats ar melnu muti staigāsi.

Reiz runāju ar vienu krieviņu, kurs bija šo lietu izbīdījis cauru. Prasīju nu kā gāja? Atbilde bija īsa - KOSMOSS

Vēl ir variants no BMW 2,0 litri četrcilindrīgo. tas variants ir pat reālāks, tikai kronšteini būs jāpārtaisa.

Bet viss reālākais variants ko arī tev iesaku ir to pašu 1,6 litru dzinēju uztaisīt uz 100~120 Zs un tev pietiks. Viņam svars iz zem tonnas un ies labi. Būtu labs aparāts ziemā uz ezera gonkām. vēl tik bloki ielikt un uz priekšu.

droom 29.09.2006 11:21

Skatos, ka "ursis" ir nostājies uz pareizā ceļa. Apsveicu ar atgriešanos JAWistu saimē

droom 29.09.2006 10:52

Labojums- nekustamā īpašuma vietā bija domāts kustamais

droom 29.09.2006 10:51

Ja ir vecie numuri un veca tehniskā pase, tad VAR tikt pie jaunajiem numuriem. Bet tikai tādā gadījumā, ja īpašnieks ir dzīvs. Vai arī, ja īpašnieks miris, tad ir tur kaut kāds tiesas spriedums par mantas sadalīšanu, kustamo un nekustamo īpašumu. Kur kopā ar mantiniekiem, kuriem novēlēts tas nekustamais īpašums un to orginālo papīru no tiesas ir jāierodās CSDD un mocis jāuztaisa uz vienu no mantinieka vārda un tikai pēc tam uz tava vārda. Par šo jautājumu biju konsultēties CSDD.

1) JAWAS pārrakstīšana no jaunajiem numuriem uz mana vārda man izmaksāja ~25Ls.

2) Otrajā variantā ar ar tiem mantiniekiem es sarēķināju, ka varētu izmaksāt uz kādiem ~70Ls. Skaiti, ka divreiz jāpārraksta + jaunie numuri.

3) Motora numurs ir vienalga. Līdzīgi kā autiņiem. Svarīgs ir rāmja Nr.

4) Par tiem spoguļiem un pagriezieniem nezinu, bet domāju, ka var to moci noformēt kā antīko un ej uz skati. Jo ne jau tu to moci esi izgudrojis, tāds viņš nāk no rūpnīcas un tas ir oriģināls izpildījums.

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti