Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
IkdienasViesis 14.01.2014 12:11

Ja pasažieris ir alkans, tad tādēl nav jācieš autobusu šoferiem. Alkana rīcība jebkurā gadījumā nav prognozējama. Manam brālēnam 80-tajos gados, kad vinš šancēja uz troļļuka, iznāca līdzīga situacija - un viens špana pusaudzis vairs nebija...toreiz tiesu sistēma pie mums tik humāna nebija - nācās teju ne par ko čalim četrus gadus Vecumniekos pavadīt. Diez kas nav. BET, alkanus tomēr centīsimies publiski neaizstāvēt.

IkdienasViesis 13.01.2014 10:40

Kā man viena paziņa no CSDD stāstīja - pieprasītākie divciparnieki esot : 11, 17,19, 66, 77. Un vēl - daudzi joprojām pieprasot kombinaciju, kas kopā saskaitot veido summu 21. Trīsciparnieki arī tiekot izgrābti visi.

IkdienasViesis 10.01.2014 14:55

Manam auto arī glīts numurs - 3737. Man patīk ši skaitļu kombinācija. Savulaik, tikai 20 ls par tādu piemaksāju. Bet, nu tērēties simtos vai tūkstošos par tādām muļķibām - TAS lai paliek biezo ļautiņu ziņā.

IkdienasViesis 09.01.2014 14:24

Ne jau tā vienīgā Krievijas pilsēta, kur tāda situacija ar sliežu ceļiem. Brīnos, par tramvaju vadītāju drosmi. Mūsējie joprojām ar zināmām izbailēm brauc pāri krustojumam pie bērnu pasaules - ievēroju, ka vadītājs tur visu laiku lūr videokamerās un spoguļos....baidās, ka pussastāvs var aiziet citā virzienā.

IkdienasViesis 20.12.2013 14:36

Nu i štrunts ar visiem tiem čekistiem. Jāatceras, ka štukači ir bijuši un būs visos laikos un vienmēr. Bet, ņemot vērā, ka vēl 30 gadus nevarēs atvērt čekas maisus, jāsecina, ka kāds tomēr no kaut kā baidās. Tas nu ir fakts.

BET, mēs ,labāk domāsim un priecāsimies par gaidāmajiem Ziemassvētkiem , Jauno gadu un euro naudiņām.

IkdienasViesis 20.12.2013 10:28

Izskatās, ka šajā gadā ši iauto lapa - joprojām viena no populārākajām. Tas ir apliecinājums, ka tramvaji joprojām ir iecienīti transporta līdzekļi ne tikai to pasažieriem, bet arī autovadītājiem. Arī sevi uzskatu par tramvaju atbalstītāju - jau kopš bērnības man tie man ir likušies interesanti braucamie. Arī šodien, teju jau 55 gadu vecumā, ar interesi sekoju līdzi procesiem, kas saistīti ar tramvaju vēsturi un attīstību. Ja būtu iespēja, labprāt uzkādu brīdi vēlētos piesēsties pie tramvaja vadības pults.... Paldies lasītājam Bamam, kas šajā sakarā ir sniedzis daudz interesantas un konkretas informācijas. Visiem šis lapas interesentiem - Priecīgus Ziemassvētkus un laimīgu Jauno gadu ! Nākamgad turpināt tāpat un pat vēl aktīvāk!

IkdienasViesis 17.12.2013 10:56

Vienīgais, kas tajā rakstiņā būtisks tajos laikos, netika pieminēts, bija čeka. Par mutes palaišanu pat nemanot varēja sanākt ziepes. Manu klases biedru,humora džeku, savāca čeka (kad mācījamies 7 klasē) par politisku anekdošu (Brežņevs un CO) stāstīšanu. Videnes direktore pat rājienu dabūja. Krustdēlu čekisti kopā ar videnes direktrisi pratināja vēl 1987.gadā - par to, ka sīkais(3.klase) bija izpļāpājies, ka kopā ar omi it kā braukšot uz ASV.... Bija arī smagāki gadījumi, kad daudziem dzīve bija ilgāk pabojāta.

IkdienasViesis 16.12.2013 16:24

lai nu kas to arī būty uzrakstījis, bet taisnība vien ir. Protams, digitālās tehnoloģijas cilvēcei ir devušas daudz laba, bet tajā pašā laikā negācijas no tā visa radušās un izveidojušās ne mazāk. Un nu jau tas skar visas vecuma grupas. Sīcis pēc dārziņa neies laukā spēlēties smilšu kastē un braukt ar riteni, jo viņam būs jāsēž IT, pensis neis vakara pastaigā pēc avīzes, jo viņš jau visu ir izlasījis IT tīkla portalos. Utt.... Vēl nesen par to visu domāju, vērojot teātra izrādi no 1 balkona Nacionalajā teātrī - parterī izrādes laikā vismaz puse skatītāju savos mobilajos darbojās socialajos tīklos. Nedomāju, ka tas ir normals processs....Šovasar, jau daudzi gudrīši aizdomājās tik tālu, ka pat jaunie LIKUMI no 01.07.13 netiek publicēti papira formātā. Ko nu vēl?

IkdienasViesis 11.12.2013 12:31

Nu,nu - es gan to veco 124. mersīti tik ļoti nekritizētu. Tie nebija un nav tie sliktākie auto. Gadu atpakal vienam paziņam no kaimiņu onkas par 750 latiem izgādāju 1993.gada w-124 ar jauno 320 dvižoku. Auto kā nupat no salona, ādas salons, sporta kārba, TA bez problemām. Džeks jau gadu nobraucis, par citu auto pat nedomā. Protams, nav jau jāpērk sarūsējuši šrotvāgeni, bet ja vēlas - var atrast ļoti labu auto.

IkdienasViesis 10.12.2013 16:25

Būtībā, ja kabatā ir 1000 ls, tad es rekomendētu pameklēt kādu labi saglabātu w-124 mersi ar nupat izietu TA. Tad varētu būt cerības ar to vēl pāris gadu nobraukt, neieguldot naudu remontos. galvenais, neuzķerties uzjaunākiem meršiem un bembjiem, sākot no e-39 : tad problēmas būs garantētas. Arī japāņu/korejiešu gals par tādu naudu nav lietojams - būtībā, vieni vienīgi šroti. Labāk jau to tūkstoti ieguldi pirmajā iemaksā, un paņem jaunu kādu normālu auto uz līzi. Jāizvēlas tāds auto kam tiek piedāvāta akcijas cena ar 3-4 tūkstošu eiro atlaidi. Pašlaik, tāds piedāvājums ir hundajiem i30 un i40.

IkdienasViesis 06.12.2013 11:36

Ja nu tie tramvaji centrāltirgus apkārtnes gājējiem tik ļoti traucē un NAV vajadzīgi, tad RS vadībai varbūt vajadzētu tos novirzīt pa 13.janvāra ielas pusi....Bet, diez vai par to priecāsies brauktgribētāji un tirgus apmeklētāji. Mans viedoklis - cilvēki ir pārāk izlaidušies un paši nezin ko grīb un vēlas. Protams, visi grib, lai nebūtu tālu jāiet uz tramvaja pieturvietu, tajā pašā laikā ir vēlme, lai tramvajs arī katru individualu lumpeni palaistu garām un pat apstātos tā priekšā... Apstāties un mirkli pagaidīt, kamēr tramvajs ar 300 galviņām iekšā pabrauc garām - tas jau ir teju personisks aizvainojums !? Un beigās, kad kādu MUĻĶI pa to jucekli tramvajs nedaudz saplacina, tad skandals līdz pat Saeimai un sūdzību kalni RS vadībai.

TAS nav risinājums.

IkdienasViesis 04.12.2013 15:29

Piekrītu minētajam autoinstruktora teiktajam, ka "tramvajs uz ielas ir dievs"... Pirms kaut ko taisies darīt - paskaties, ka dara tramvajs...." Man šos nosacījumus ir izdevies ievērot, un 37 gadu laikā pie stūres, ar tramvajiem konfliktu nav bijis. Arī kā gājējs, vienmēr esmu tramvajus respektējis. Agrākos laikos tramvaji izskatījās daudz draudīgāki - nu, tādi "vienacaini" (ar vienu lukturi), vienmēr netīri, apkvēpuši, skaļi rūcoši un graboši, salonā parasti bija jūtama smērvielu un deguma smaka....TAS viss lika cilvēkiem būt pret tramvajiem piesardzīgākiem un uzmanīgākiem. Tagad citi laiki - tramvaji klusi,ātri,tīri: komforts kā s-klass mersī. Mainās arī cilvēku attieksme ,viņi no tramvajiem vairs īpasi nebaidās, lien tiem garām no visām pusēm - kamēr notiek nelaimes gadījums. Vadītājs jau arī nevar vienmēr spiest avārijas /sliežu bremzes pogu/ - baidoties savainot savus pasažierus. Atceros, studiju gados, tramvaja vadītājs, uz Miera ielas, lai neuzbrauktu dzērājam, bremzēja vagonu ar sliežu bremzi....dzērājs palika dzīvs, bet vagonā cieta kādi 10 cilvēki. Būsim gudri - gan kā autovadītāji, gan kā gājēji : CIENĪSIM tramvajus !

IkdienasViesis 04.12.2013 11:14

Interesanti - vai Rīgā ir kāds tramvaja vadītājs, kurš par tramvaja vadīšanas pārkāpuniem ir nopelnījis kādu soda punktu ? Pats atceros, ka tikai no padomjlaikiem, ka VAI inspektors uz baronenes rīta pikā apturēja pilnu pasažieriem, tramvaju par braukšanu zem dzeltenās gaismas...un formēja protokolu teju 15 minūtes. Domāju, ka pasažieri to inspektoru notesīs - daudz jau netrūka....

IkdienasViesis 03.12.2013 11:02

Palaidniex ieliktā bilde ļoti interesanta - izskatās, kā privātais tramvajs personiskās mājas pagalmā...kaut kas tml. esot manīts čehijas privincēs: sliedes,vadi un veca tatra brauc aplī ap lauku māju.

IkdienasViesis 02.12.2013 11:40

Bamam: Kas ar tām ritošās daļas problēmām jaunajiem vagoniem ? Izdevās no vāczemes dabūt vajadzīgās rezerves daļas ? Katrā ziņā, vēl pagājušonedēļ pa 11. maršrutu braucu ar veco tatriņu. Un nekāda vaina - ripo ļoti labi. Atcerējos senos skolas gadus - kad 1976.gadā braucu speciali no Jurmalas , lai pavizinātos pa 7.maršrutu ar tolaik jauno tramvaju - tatriņu. Tas bija vesels notikums. Atceros, tajos gados tatriņas visas bija vienadā tumši sarkanā krāsā. Starp citu, pirmā tatriņu partijaRīgā bija tikai ar divām durvīm. Tādas jau vairs Rīgā nav saglabājušās. Cerams, ka kaut kad tiks restaurēti arī vecie MTV-83 un RVR-7 vagoni, un bus iespēja pavizināties arī ar tiem.

IkdienasViesis 29.11.2013 12:56

Piebildīšu, ka cena nokrīt arī dārgajiem auto. Īpaši jau s-meršiem un x-bembjiem. Šodien jau tiek piedāvāti 10 gadīgi x5 bembji par 5-6 tūkstošiem eiriku, kas ir salīdzinoši lēti. BET, ja tādu nopērk, tad jāmeklē vēl tik pat daudz, lai tiktu līdz TA...

IkdienasViesis 26.11.2013 11:56

Ja šodien izvēlētos pirkt jaunu auto - ņemtu jauno passatu 2,0 benzīnnieku ar automatu. Pirms 7 gadiem, patika jaunā Sonata - toreiz nopirku to. Arī ar atlaidi 3000 eiro. Un ne mirkli neesmu savu izvēli nožēlojis - auto kalpo ļoti labi, izskatās arī pavisam labi : PROBLĒMU nav. Izvēle pašlaik auto tirgū ir pietiekoša. Vajag pievērst uzmanību piedāvātajām atlaidēm. Skandi motors vēl pašlaik dod jaunajiem i30 -3000 eiro atlaidi, i40- pat 4500 eiro atlaidi. Tas ir izdevigi, jo reali nosedz lizinga procentu maxājumu izdevumus. Protams, ir arī daudz citu iespēju - piemēram opel-insignija. Jāatceras tikai fakts, ka tie laiki gan ir pagājuši, kad tikai meršus ,bembjus un audi uzskatīja par ĪSTAJIEM auto.

IkdienasViesis 25.11.2013 13:34

Jāsaka, ka man todien paveicās. Tieši, 21.11. biju paredzējis doties uz to maximu iepirkties - tas atrodas netālu no manas sievas dzīvokļa - kā saka "savējais" veikaliņš. Jau pāris gadus, Sieva gan uz to maximu gāja reti, viņai labāk patīk vietējais tirgus. Viņai patīk izbazarēties ar tirgus tantukiem. Bet, es gan to maximu apmeklēju vismaz reizi nedēlā. Todien sagadījās, ka pēc darba ar kolēģi kompanijas pēc iegāju vietējā Mego jēkabielā, un veiksmīgi sapirkos tur visu man vajadzīgo. Kad ar sievu piebraucām zoļļukā pie mājas, laiks rādīja 17:15. Teicu sievai, ka maximā sākas PIK laiks, un būs atkal pustundu jāstāv pie kases - labāk iztiksim ar to kas ir jau nopirkts mego. Kopā nolēmām, ka uz maximu šodien nebrauksim, lai nesanāk arī lieki "tranžēties" - bez dvacāra izlietošanas parasti no maximas laukā netikt... pārcēlām veikala apmeklējumu uz sestdienu. Noparkoju auto, un devāmies uz dzīvokli. Kad pēc stundas paskatījos pa dzīvokļa logu, visapkārt maximai jau zibinājās neskaitāmu operatīvo dienestu zilās ugunis... Stresiņš tomēr bija- trīs dienas lietoju relaxena tabletes. Tāds, lūk stāsts.

IkdienasViesis 12.11.2013 13:46

Un kas notiek tad, ja apkures sistēma pildīta ar eļļu, un pēkšņi tehniska defekta dēl sākas tās noplūde aktīvā katlā...?

IkdienasViesis 07.11.2013 11:57

Info priekš GB-12 : ja kas, tad es NEESMU ierēdnis. Neesmu bijis, un cerams arī nebūšu. Un kas bijis- tas bijis.

IkdienasViesis 07.11.2013 10:22

Iesaku tomēr vismaz reizi mūžā noriskēt un doties uz kādu no autosaloniem - un paņemt uz līzi JAUNU auto. Ja darba vietā ir jūtama stabilitāte, ja nav būtiskas veselības problēmas un darba alga uz ķepas ir vismaz 500 - 600 ls, tad tas ir pilnībā iespējams process. Es jau 10 gadu laikā reali esmu nomaksājis lizē 3 auto - divus mazlietotus un vienu jaunu. UN NEKO neesmu nožēlojis. Jaunais auto (hundai sonata) jau 7-to gadu kalpo vispār bez jebkādām tehniskām problemām, par servisu jādomā tikai reizi gadā, kad jāveic apkope. Nobraukums arī nav liels. Tīrs auto, kuru neviens iepriekš nav "piegāzējis" un piepīpējis, nav vadāti arī ķieģeļi un pilnīgi droši - neviens nav izmantojis bezceļu rallijā un dabas stihijās. Un kur nu vēliespēja iegrābties kādā iepriekš avarējušā šrotvagenā ? Par to vien vērts ir maksāt pērkot jaunu auto . Atceros, kā es līdz 2006.gadam mocījos ar savu e-34 bembi - dārgi remonti teju 3 reizes gadā, TA tikai pa blatiem... Ar Mondeo situacija bija līdzīga. Katrā ziņā- ja ir iespēja, iesaku katram JAUNU auto. Pašlaik, ar sievu kopā maksājam lizi par jaunu JUKu, ko izmanto meita. Un neko nenoželojam - par nabagiem vēl kļuvuši neeesam.

IkdienasViesis 05.11.2013 15:47

Zaķis kaut ko fleitē - šķiet, ka nepārzin faktisko situaciju. 3 maršruta tramvajam nekur nav jānogriežas - tas pie Bērnu pasaules brauc taisni. BET, izskatās,ka nelaikā kaut kādu iemeslu dēl ir ieslēgusies kreisā pagrieziena sliežu pārmija. Otrā vagona pakaļējie riteņi tāpēc aizgāja pa kreisi, un sanāca attēlā redzamais crachs. Labi, ka otro vagonu neuznesa virsū jaunajai škodai, kas iespējams jau stāvēja pieturvietā....Ticamākā versija, ka aizmugurē braucošais 11 maršruta tramvajs pāragri iebrauca vadu pārmijā un vadītājs to ieslēdza, nepārliecinoties par priekšā braucošā tramvaja atrašanās vietu. Tādi gadījumi Rīga notikuši bieži. VARBŪT, tehnisku defektu dēļ pārmija ir pārslēgusies pati no sevis. BET, lai jau nu lielāki RS speci pakomentē šo situaciju. Ko Bams domā par šo gadījumu ?

IkdienasViesis 04.11.2013 16:47

Atradu un apskatījos. Tiešām, neslikta ideja. Nākamsezon kaut kas būs jāsāk organizēt, jāsameklē kāda firma, kas nodarbojas ar to sagādi un uzstādīšanu. Jebkurā gadījumā, sanāks lētāk par gāzes ierīkošanu.

IkdienasViesis 04.11.2013 16:38

Skatos, ka jau Slokas - Valdemara stūrī nupat uzlikti jaunie vadu krusteņi , kas domāti jaunajam tramvajam. Tātad, tiek gatavots 4 maršryuts pārejai uz jaunajiem tramvajiem. Tas ,protams, ir ļoti jauki. Bet, vai reali pietiks ar esošo jauno tramvaju pašreizējo skaitu ? Vēl jau tehniskās problemas nav beigušās 11 maršrutā - tur joprojām daļa vēl kursē vecie vagoni.

IkdienasViesis 01.11.2013 9:48

Būtu jauki, ja kāds specialists zinātu pastāstīt par tām granulu apkures iekārtas "pristavkām" , kuras varot pievienot no ārpuses teju visiem vecajiem čuguna katliem . Vai kāda no Latvijas firmām tādas iekārtas piedāvā ?

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti