Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4 5
insekc 25.10.2018 19:12

Drīz būs 2 gadi kopš nopirku Subaru Outback 2.5 (Variators) 2015 - leišu Amerikāni. Nu jau būs 50 k uz šiltes. Drīz pēc iegādes nomainīju ABS devēju un riteņa gultni, tie bija traumēti jau US. Servisus neapmeklēju, eļļu un filtrus pats māku apmainīt. Pagaidām viss apmierina, nav kam piesieties. Nesēņojot LPG patēriņš 12 l/100 km, kas pēc naudiņām atbilst 6 l dīzeļa.

insekc 26.10.2018 8:17

Sāc ar to, ka sameklē sava auto elektrisko shēmu. Droši vien priekšas un aizmugures sensoriem ir viens bloks un tas varētu nedarboties, ja kāds sensors nav pieslēgts vai ir uz īso (ticamāk). Domājams, ka kāds no sensoriem vai tā kabelis ir maitāts. ja kabelis uz īso, to var samērīt ar multimetru, bet sensoru tik vienkārši nepārbaudīsi. Vai nu baksties pats, vai brauc uz sakarīgu servisu uz kompi. Ar parasto OBDII pie sensoriem klāt netiksi.

insekc 30.10.2018 8:05

Kāds sakars amerikāņiem ar Opeli.

Man visiem "amerikāņiem" VIN bija caur priekšējā loga stiklu redzams.

insekc 19.11.2018 9:41

Izskatās, ka termostats neveras ciet. Termostatu pārbaudīt vienkārši (gan ārpus auto). Ieliec katliņā ar ūdeni un uzliec uz plīts. Īsi pirms vārīšanās termostatam jāatveras un atdziestot ūdenim jāaizveras. Precīzāk, protams, ja pie rokas ir attiecīgs termometrs.

Tas, ka nomainīts, nenozīmē, ka "jaunais" ir O.K. Aftermarketi mēdz būt visādi.

Un kāpēc tika mainīts?

insekc 19.11.2018 16:35

Vai pirms termostata maiņas bija tāpat?

insekc 20.11.2018 13:58

Ja ar dzeses šķidruma temperatūru viss O.K., bet pečka nesilda, tad nekādā gadījumā nav vainīgs termostats. Visticamāk gaisa burbulis sistēmā. Vajag atgaisot. Nezinu, kā Tavam auto, bet audi 90 trubā uz pečku augstākajā punktā bija skrūvīte, kuru izskrūvējot varēja atgaisot. Tāda lieta ir redzēta arī citiem auto.

1. veltīgi mainīts termostats, turklāt vai nu sūds ielikts, vai kas cits sačakarēts. Brauc uz servisu un saki biezu vārdu, lai salabo, ko sačakarējuši.

2. atgaiso pečku.

insekc 26.11.2018 19:27

"Sūdīgi ka pašam nav kur pārbaudīt termostatu, jo gan jau ka mēģinās iestāstīt ka ķibele citur un atkal noplēsīs kāpostu."

Skat augstāk, kā pārbaudīt termostatu!

Nav mājās virtuvē plīts, katliņa un ūdens?

insekc 27.11.2018 17:42

Nu es pirktu leišu amerikāni. BET skatītos bildes, kāds tas bijis pirms remonta vai neremontētu. Varat smieties, bet man pēdējie 3 auto no leišiem, visiem sertifikāciju kārtoju AmerikasAuto. Kā vēl var iegādāties 2 gadīgu auto ar reālu nobraukumu ~20 kkm par 1/2 cenu? Patlaban braucu ar SubaruOutback '15 (no Mažeiķiem). Drīz jau būs 2 gadi manās rokās un šī auto iegādi nenožēloju ne brīdi.

insekc 28.11.2018 19:13

Patīkams izņēmums ir 1. tramvajs.

insekc 30.11.2018 21:16

Ragavas jau vasarā netaisa...

insekc 05.12.2018 19:19

Ir jau patīkami, ka darba devējs apgādā ar auto un daži par degvielu apmaksā. Bet lielākoties tas viss tomēr no paša maciņa. Un tā ir ne tikai Latvijā. Pat tad, ja esi labākais speciālists savā jomā Latvijā, Baltijā vai pat visā Eiropā - ne visās profesijās pienākas bezmaksas auto.

insekc 05.12.2018 19:52

Izskatās, ka T-Roc ir riktīgi pārcenots. Cenu lapā vislētākā pilnpiedziņas versija 31 080 EUR. Par to naudu sanāk ne tikai labi aprīkots Subaru Forester, bet pat Outback. Par Nissan Qashqai pat nerunājot (tur nav nevienas versijas virs 30 K EUR).

Nudien neredzu nekādus argumentus tajā auto pat iekāpt.

insekc 06.12.2018 8:09

Katram savs. Ja dzīvojas tikai pa pilsētu un šoseju, tad pilnpiedziņa nav nepieciešama. Laukos, dubļos, sniegā - citas vajadzības. Lai kāda būtu blīve starp stūri un sēdekli, 20 cm sniega kārta uz lauku ceļa bez pilnpiedziņas būs nopietns šķērslis. Un testēts jau tika T-Roc 4x4 versijā, tad to arī jāvērtē.

insekc 06.12.2018 15:32

Tad vēl jo vairāk nesaprotu, par ko VW grib noplēst pāri par 30 000 EUR? Un kāpēc tad testēja 4x4?

insekc 07.12.2018 17:01

Papūt ap ieplūdes kolektoru starta gāzi. Pārbaudīsi gumijas savienojumus.

insekc 07.12.2018 18:36

Ja ir neblīvi savienojumi, nosprukušas vai saplaisājušas šļauciņas, tad uzpūšot vainīgajai vietai starta gāzi (ĒTERIS) pieaugs apgriezieni. Nekas pa gaisu neies.

insekc 13.12.2018 18:49

Ja ticētu rakstītajam, tad maksimālais degvielas patēriņš tam Camry ir 4.3l/100 km!

Neticu!!!

Apēdīšu savu cepuri, ja normāli braucot pa maršrutu Rīga - Parīze (vai jebkurš cits galamērķis, kur velkam arī pa bāni) var iekļauties tādā ciparā. Pat nerunājot par pilsētas štoperiem vai meža ceļiem.

Papīrs jau visu pacieš, arī uzrādīto "4,2-4,3 l/100 km". Te nav runa par "eko" braukšanu - vilkšanos un ripināšanos no kalna un pa vējam.

insekc 13.12.2018 21:07

Nu man Subaru Outback '15 tērē 12 l LPG/100 km, kas naudas izteiksmē atbilst tiem 6l/100 km. Pilnpiedziņa, automāts un galīgi nav mazs auto.

insekc 19.12.2018 18:36

Es gan parasti pildos "LPG" uzpildes stacijās.

insekc 20.12.2018 9:17

aigi rakstīja: Jā, atvainojos 7 ātrumu EDC (Renault's Efficient Dual Clutch (EDC) automatic transmission) tipa pārnesumu kārba un, protams, ka ar turbīnu, kurš mūsdienu auto ir bez turbīnas?

Subaru Outback 2.0, 2.5 un arī 3.6. Visi atmosfēriskie. Turbo benzīnnieks ir tikai Forester 2.0.

insekc 22.12.2018 12:56

Volx rakstīja: Divnieks ir turbodīzelis

Subaru ir trīs 2.0 motori: 2.0 turbodīzelis - Foresteram un Outbackam, 2.0 benzīnnieks - XV, Imprezai un Eiropas Foresteram un 2.0 turbo benzīnnieks - Foresteram.

insekc 22.12.2018 17:41

Diez vai tie, kuri diskutē par jauniem auto domā kas ar motoru notiks pēc 500 k km. Ģimenē ir Forester un pirmos 200 k km eļļas rīšana nav novērota, tikai ik pēc 10k tiek mainīta eļļa. Nevaru arī iedomāties, kā to varētu pārkarsēt. Kkā nav arī dzirdēts par atmosfērisko Subaru motoru kaitēm. Cita lieta pirmie dīzeļi (līdz 10.g.) ar bloka/kloķenes defektiem un turbomotori, kuri uzforsēti uz 300+ Zs. Pašreizējais auto ir Outback '15, tam gan tikai 50k uz šiltes, bet nu līdz 500k es ar to braukt neplānoju.

Par salona kvalitāti (un auto kvalitāti vispār) nevaru teikt nevienu sliktu vārdu. Viss ir savā vietā un nekas negrab.

insekc 22.12.2018 19:40

Nav šaubu, ka motors bez eļļas tiks nokauts. Bet ja 10k laikā no vienas eļļas maiņas līdz otrai līmenis uz tausta nenokrītas līdz MIN, tad laikam par eļļas ēšanu nav jāuztraucas (Forester '07 200k). Es uzskatu, ka var ekspluatēt mašīnu līdz tam, kad starp eļļas maiņām ir jāpielej līdz 4-5 l. Nu tas ir laucinieka draugs vecs VW/audi80. Tad ir jātaisa kapitalka motoram (šodien tas vairs nav ekonomiski izdevīgi) vai jāmaina auto. Pārkarsēt motoru var ja nav kārtībā ūdenssūknis/termostats/termodevējs jeb sistēmā maz antifrīza un piedevām pilnīgi jāignorē sarkanas signālspuldzītes panelī. Man sieva zvana pat tad, ja ierauga kādu dzeltenu gaismiņu, kaut labi zina, ka jāuztraucas tikai par sarkanajām.

insekc 23.12.2018 10:26

Jā, izskatās, ka VAG izstrādājumi kļuvuši naudu ēdoši. Mana pieredze ar tiem beidzās jau pasen ar Audi90 '89 (kad pārsēdos uz Voyager). Tad tik traki nebija. Šķiet, ka ar Subaru nav tik traki. Motoram un kārbai (automāts) nekas pa 200 k km nav darīts, tikai mainīta eļļa. Zobene ar ruļļiem - 2x un ūdenssūknis 1x - tas jau atbilst normālai

ekspluatācijai. Stabilizatora atsaites un lodbalsti 2x, dažas gumijas bukses un visi amortiņi - 1x. Jā, vēl jāsaka, ka auto darbojas ar LPG - vienreiz būts uz iekārtas apkopi (reduktora membrānas maiņa).

insekc 23.12.2018 11:27

Oskars_Irbitis rakstīja: Vērtējot konkursa automobiļus, es mēģināju uz tiem paskatīties kā uz potenciālajiem manas ģimenes auto. Pārlaidu skatu plašajam šī gada klāstam un skatiens kaut kā apstājās pie Hondas CRV. Auto pēc izmēriem atbilst manām prasībām un trāpa ari tajā cenu kategorijā, kuru es varētu atļauties. Hondas ekspluatācijas izdevumi ir pietiekoši saprātīgi. Caurskatot atsauksmes un reklamāciju klāstu par konkrēto modeli, ir secināms, ka ari ar kvalitāti Hondai viss ir kaut cik kārtībā.

Par braucienu runājot, pirmais pārsteigums ir, ka 1,5 L dzinējs ar savu uzdevumu tiek galā pārsteidzoši labi – biju gaidījis pat sliktāku veiktspēju. Tā kā dzinējs nav pārlieku liels, tad auto ari ir pietiekami ekonomisks un degvielas patēriņš mana brauciena laikā tiek rādīts ap 7L/100km, kas ir apsveicams rādītājs.

Auto ir plašs un ietilpīgs – vietas pietiek daudzām lietām. Man patīk automobiļi, kuros nav jādomā, kā iekraut mantas ģimenes izbraucienam uz nedēļas nogali. Auto ir ari pietiekoši kluss un ar labām gaitas īpašībām, par kuru rūpējas modernizēta balstiekārta un transmisija.

Pēc manām domām, šis ir īsti piemērots auto Latvijas apstākļiem un ne pārāk labajiem ceļiem, ko apliecina iepriekšējo modeļu lielā popularitāte.

Auto nav pārsātināts ar kādiem elektriskiem jauninājumiem, bet tam ir visas nepieciešamās jaunākās drošības tehnoloģijas – labi turas savā joslā (automātiski), aklo zonu kontrole, labas bremzes, vilces kontrole un viss cits, kas nepieciešams drošai braukšanai.

Rezumējums: sajūtas ir labas, un šis ir auto, ar kuru es labprāt brauktu ikdienā. Varbūt.

Nu cenas gan man nešķiet īsti konkurētspējīgas. Lētākais 4x4 automāts sākas virs 33 k EUR. Pat Subaru Outback var dabūt zem 30 k, kaut gan CRV īstais konkurents ir mazākais un lētākais Forester.

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti