Kaut kur pa ausu galam esmu saklausījis, ka ES un droši vien arī pārējā civilizētajā pasaulē pieļaujamā spidometru rādījumu kļūda ir -0 līdz + 8% Tātad nekādā gadījumā spidometrs nedrīkst rādīt mazāk! Tad nu ražotāji uzliek ~ +3 - +6% lai kompensētu iespējamo kļūdu. Gan no drošības viedokļa labi, gan īpašnieki apmierinātāki, jo nosacīti max ātrums iznāk lielāks gan dinamika līdz simtiņam labāka, (it sevišķi ja jāieskrienas tikai līdz 93 )
Un vēl lai pārbaudītu spidometru. Ja brauc uz 60km/h. tad 1km vienā minūtē. Ja brauc 2x ātrāk 120km/h tad 30sek. Attiecīgi ja brauc pa vidam uz 90, tad laikam vajadzētu būt 45sek.
Salta-M nebija, bet par Tekkton paldies, tas netālu, pamēģināšu iegriezties. Ja ne, tad Barona ielā solīja pirmdien būšot (ha ha). Tikmēr nāksies zāģēt ar pašizgrieztām blīvēm
Sūc tas radiotehnikas tjuneris. Pameklēšu, ja neesu izmetis ārā.
Viņam tak nav frekvenču sintezatora. fiksētās stacijas tikai 4. Nemaz nerunājot par tālvadības iztrūkumu. Stabilizācija sūdīga, ja kaste pie loga, tad vēsākā laikā atverot logu gadās, ka stacija aizpeld. Koroče 10L piena būtu labs ieguvums.
Braucot no skanstes ielas uz Hanzas ielu tūlīt pēc krustojuma pa labi ir dzelsbetona sēta ar iebrauktuvi. Ir reklāma par riepu servisu. Tur kādus 200m jābrauc iekšā uz to riepu servisu nu un blakām tam servisam ir arī viena estakāde. Cik esmu tur braucis vienmēr tukša.
Es nu nezinu, variet mani saukt par pofigistu, bet es ieliktu to vienu virzuli, iepriekš dabūnot to vienā svarā ar veco. Nu labi, nebūs tik ideāli, kā varētu būt, bet nu tak nebrauks viņš sacīkstēs un neturēs ilgstoši max apgriezienus uz bāņa.
Tu esi pārliecināts, ka Tev to vajag? 3x220 taču parasti dabā nepastāv. Nav tāda standarta. Starp tā saucamā "3x220" fāzēm ir 380. Starp fāzi un nulli ir 220, kas arī ir parastais 220. Tātad man ir pamatotas aizdomas, ka tie tavi 3x220 patiesībā ir parastais 3x380. Pārbaudi labi nomēri ar testeri spriegumu starp fāzēm. Ja ir 380, tad neko tev nevajag.
Es ieteiktu izraustīt štekerus sākot no drošinātāju bloka.
Ja ieteikumi nelīdz un piepīpētājā arī nav sprieguma, tad īslaicīgi var izlīdzēties novelkot vadu no aizdedzes atslēgas uz štekeri, ko iesprauž piepīpētājā
Saštukoju, ko īsti gribu. Tad DEPO sapirku vajadzīgos skapīšus bez durtiņām. Piemeklēju un nopirku tīkamas krāsas materiālu virsmai un durvīm, zāģis & skrūvgriezis rokā un aiziet.
Bremzu diski iet normali 1-2 gadi, tad var saakt kjimikjoties ar virposhanu utt, bet labak nomaina un viss.
Tev tie diski no kartona vai?
Es ar savu pēdējo lūzni esmu 5gados nobraucis kādus 90000 ar tiem pašiem diskiem.
Tas vienkārši ir vēl viens no punktiem, ko nav sarežģīti aptaustīt un ko tomēr neliek kā stūres pārvalkus un pedāļu gumijas. It sevišķi, ja vēl daļai autiņu, disks nāk kopā ar stupicu un attiecīgi tad jāliek uzreiz arī jauns gultnis.
2Siksnu šūšanas speciālistus var meklēt pie kravas un krānu stropu izgatavotājiem. Ir tādi Latvijā.
3Kaut kā neticas, ka tās siksnas tik īsas. Varbūt ir kāda iespēja to siksnu izvērt pa īsāku ceļu? Kas rakstīts instrukcijā? Kādreiz, kad nekas vairs nelīdz, to var palasīt.
Bet vispār nopietnāk runājot, atcerējos, ka tad kad savējam kādas piekares detaļas pirku (bieži) Tad mūždien 1.4 un 1,6 dzelžiem bija cita izmēra bukses, lodbalsti un citas figņas, kā 1,9td un 2,0 . Viss ar lielāku diametru. Tā, ka ielikt gan jau , ka var (ko tik nevar izdarīt) bet vai nebūs tā, ka pa bedrēm viss izjuks vēl 3x ātrāk, kā parasti.
Sadedzinu garāžas "buržujkā". Zinu, ka sūdīgi priekš dabas, toties silti