ak rakstīja: Es arī braucu testa braucienu pa gandrīz to pašu ceļu. Jā, patika tas, ka salons diezgan labi nostrādāts, nekas negrab.
Atradis ar maršrutu, kur testēt salona grabuļus... Pa jūrmaleni...
sorry...
Ja gribas pamatīgāk notestēt Hondu-CR-V pirms iegādes, tad par 45 latiem diennaktī plus benzīna izmaksām var to noīrēt un izbraukt kaut vai pa jauko Kabiles - Kuldīgas grants ceļu:
TDIOTS rakstīja: citaadi jaunais tomaac ir stipri baudaamaaks bet nu tie max 2,0 diibeliishi reaali besii pat uz sierzemi nu jau oficciaali dod 2,4l , nemaz nerunaajot par ACURA turboo un 3,5l 280zs , karoch apdala muuss- jevropieshus konkreeti
Es gan salīdzinoši ne tik jaudīga 2 litru benzīnnieka esamību Honda CR-V modeļu klāstā uztveru ar prieku kā iespēju ietaupīt, jo auto cena tad neskrien debesīs, bet no skata taču auto tāpat kruts.
Vakar Mažeiķu naftas tirdzniecības nama dīzeļdegvielas vairumcena pārsniedza 95.benzīna vairumcenu par 9 santīmiem, sasniedzot 80,6 santīmus. Tas nozīmē, ka drīzumā dīzeļdegvielas mazumtirdzniecības cena pārsniegs 85 santīmus. Man kā dīzelistam tas nepatīk.
Eu a kādas figņas taisa uz A2 pie Siguldas... Es domāju ka mok uztaisīs 4 joslas, bet fig tās pašas 2 joslas, bez tam tagad apmales ir tik šauras ka reāli auto nobraukt tur nevar, kas nozīmē ka tiek kam notiek kāda tehniska šaize stāv uz pusceļa..
Un grāvis 2 metri uz leju iet...
To posmu var apbraukt, pie Sēnītes nogriežoties uz Inčukalnu, tad Inčukalna pievārtē pārsimt metrus aiz dzelzceļa nogriežoties pa kreisi, tad pēc 5,5 km vēl pa kreisi uz Stīveriem un Stīveros pa kreisi uz Siguldu. Zaudējums apmēram 10 minūtes, ja pa grants ceļu brauc saudzīgi.
Savukārt garo brīvdienu viducī 4.maijā braucot no Gaujienas un aiz Siguldas laižoties taisni vairākkārt stāvot pirms Lorupes gravas un pēc tam pie luksofora, pakāsu 25 minūtes.
Dzonijs_007 rakstīja: es teiksu taa ja blakus buus neste un statoil tad pildiisos nestee, kaut vai taapeec ka leetaak un galvenais nav rindaa jaastaav aiz visiem desmaižu pirceejiem bet ja masiinas panelii mirgos briidinaajuma lampina ka loti az benziina un statoils buus pa celam tad citu tanku speciaali nemekleesu, tatad kurs tanks pa celam tur pildos.
Es pie iespējas uzpildu dīzeļdegvielu Nestē, bet, ja nav pa ceļam un bāka tuvojas tukšumam, tad, izmantojot ,,Latvijas Avīzes,, atlaižu karti, kas dod 0,9 santīmu atlaidi uz litru - Statoilā. Jelgavā ir tāda situācija, ka Statoili ir centrā, bet Neste nomalē, uz kurieni retāk sanāk braukt.
Ja braucu uz Rīgu, tad parasti iebraucu Nestē Vienības gatves un Graudu ielas krustojumā.
Beļģijā jaunas mašīnas pērk ģimenes kur ģimenes ienākumi ir no 5-6k mēnesī ar nosacījumu, ka nav nekustamā īpašuma kredīta. Pārējie pērk lietotas. Cilvēki tur nevēlas pasliktināt dzīves kvalitāti dēļ mašīnas.
Nu, nu, neticu. Nav viņiem tai Beļģijā tik lielas tās algas. 1000 latu uz rokas mēnesī ir pasūdīga alga, 1500 - vidēja, 2000 - palaba alga, vairāk par 2000 - laba alga. Ja ģimenē viens pelna, teiksim, 1800 latu, otrs - 1400 latu, tad ģimenes ienākumi ir 3200 latu uz rokas mēnesī. Nesaki, ka šādi cilvēki tur nepērk jaunu vidusmēra vieglo auto, piemēram, lieliskos Opel-Meriva 1,7 CDTI vai Nissan-Note 1,5 dCi !
Apdrošinātāji sava biznesa labad pakļauj riskam cilvēku dzīvības. Cēloņsakarība šāda:
1) klients saņem Ātruma polisi;
2) klients jau pavisam droši brauc ar 110 km/h, pārkāpjot ātrumu;
3) klients pierod pie šī nelegālā ātruma;
4) klients biežāk panāk lēnāk braucošos;
5) klientam biežāk rodas situācijas, kad ir vēlēšanās apdzīt;
6) viena no apdzīšanas reizēm izrādās liktenīga, jo netiek veikta drošos apstākļos, redzot pietiekami garu ceļa gabalu uz priekšu - rezultātā avārija ar cietušajiem.
Ļaunums nav tik daudz pašā ātrumā, kad auto brauc pa savu joslu, bet gan tajā apstāklī, ka ar 110 km/h braucošs pārkāpējs diezgan bieži panāk noteikumus ievērojošos vadītājus un tad nespēj nogaidīt apdzīšanai piemērotu brīdi. Brīvdienās, nobraucot 696 km pa Latviju, šitādus kretīnus atskatījos dafiga.
Nevajag nekādus baisos kalnus. Vidusmēra nemotors bez pārslēgšanās netiks galā pat ar mūsu līdzenumu zemes šosejām. Piemēram, Valmieras. Ir sanācis braukt ar kruīzu mašīnai, kam motors ir uz robežas - Multivan ar 1.9 - kruīza izmantošana bija gandrīz neiespējama - kruīzs atslēdzās ātruma krituma dēļ ļoti bieži.
Mana Meriva 1,3 CDTI stāvajā kalnā pie Plāča, braucot no Valmieras puses, ceturtajā pārnesumā stabili velk augšā ar 60 km/h.
Savukārt garo brīvdienu viducī 4.maijā braucot no Gaujienas un aiz Siguldas laižoties taisni vairākkārt stāvot pirms Lorupes gravas un pēc tam pie luksofora, pakāsu 25 minūtes.
Ko labu Gaujienā darīji?
Bieži braucu uz turieni ar sievu un bērniem pie viņas vecākiem.
Ozz rakstīja: bija te taads pilsonis, Vigants peec nika...
ar putaam uz luupaam klaastiija, ka hjundai matrikss( laikam ka)ir zaebis štelle un komplektaa ar opliizi vispaar labaaks nekas buut nevar....un taa vinjam laiks ietaupaas par ko $$$ pelniit ka vai nu....
tagad gribeetos zinaat kaa vinjam iet, vai tas matrikss veel dveš, un kaadas ir prognozes, ka vinjam to urnu diileris panjems atpakalj bez batonu spraušanas visaadaas atverees...
Manai Merivai 1,3 CDTI tagad divarpus gadi, 54332 km nobraukums un viss rullē.
Centis_Nuudele rakstīja:
ak rakstīja: Es arī braucu testa braucienu pa gandrīz to pašu ceļu. Jā, patika tas, ka salons diezgan labi nostrādāts, nekas negrab.
Atradis ar maršrutu, kur testēt salona grabuļus... Pa jūrmaleni...
sorry...
Ja gribas pamatīgāk notestēt Hondu-CR-V pirms iegādes, tad par 45 latiem diennaktī plus benzīna izmaksām var to noīrēt un izbraukt kaut vai pa jauko Kabiles - Kuldīgas grants ceļu:
netcar.lv/...