Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4 5
Storms 25.01.2009 10:59

Degvielas filtru nomaini. Apakšā labajā pusē zem pakaļējā beņķa. Jāmaina regulāri, nevis kad autiņš apstājas.

Un nav nekādu elektromagnētisko vārstuļu monošpricei. Viena elektriskā sprausla un sauja vakuma trubiņu - that's all.

Storms 27.04.2009 15:03

msh rakstīja: Varētu padomāt ka centimetrs gumijas kaut ko milzīgi amortizē un aizvietojot to ar poliuretānu, vairs nekas neamortizētos

Un kā vēl amortizējas! Piekare uzvedas absolūti savādāk ar poliuretānu. Un piedevām nenolietojas.

P.S. - Un es ietilpstu tajos 10% ar ielas un sporta autiņiem kas apgādāti ar poliuretāna buksēm. Tā kā kautko bišķiņ zinu ko saku.

Storms 06.05.2009 0:06

Starp citu, kādam nav nevajadzīgs Zubrjonok priceps. Var nebūt tehniskā kārtībā. Interesē tikai dīsele ar daļu rāmja. Ja ir kas piedāvājams būšu pateicīgs par info uz mailiņu storms [at] vwmotion.lv

Storms 30.11.2009 12:42

Brrr, šitādā laikā peldēties... Galīgi dulns...

Storms 30.11.2009 13:42

Kaksis rakstīja: Nebūtu slikti, ja visi motobraucēji sabrauktu Daugavā. Vismaz drošība Rīgas ielās palielinātos.

Nogalini sevi. Par vienu sabiedrības atkritumu mazāk būs...

Storms 02.01.2010 22:51

Pārbaudi vakuma šļaukas no ieplūdes kolektoru uz kur nu viņas tur aiziet - bremžu pastiprinātājs etc.

Storms 02.01.2010 22:52

P.S. - Bet topiks pēc zsvētku un jaungada svinībām ar nosaukumu "slāpst" ir visai divdomīgs. Un pirmā doma - šalim labas paģiras...

Storms 27.01.2010 13:41

Aizd*** izpūtēji gadās arī benzīnniekiem. Sēņojot ar štruntīgu zupu katalizators aizaug itin veiksmīgi. Tikai lēnāk kā dīzeļiem. Papildus tam veidojas uzdegumi uz vārstiem, virzuļiem svecēm un tā tālāk līdz eļļas gredzenu iecepšanos mēslos.

Braucot dinamiski ir augstākas temperatūras kas izdedzina tos mēslus. Diemžēl pie viena tiek izdedzināts arī pats katalizators kā tāds, kautgan... vismaz nau kam aizd***ies.

Tāpēc reizēm sēņotāju benzīnniekiem iedodot spuslās šie paliek ņiprāki.

P.S. - Pie mana braukšanas stila gan uzdegumi neveidojas un nau jāķēpājas ar katalizatoru izņemšanu - tie dematerializējas paši.

Storms 02.03.2010 13:52

Veiga rakstīja:

Bet es vēlreiz uzsveru, ka problēma ir normālas satiksmes organizācijā, nevis satiksmē kā tādā.

Stiepjams jēdziens.

Varšava. Darba diena, pīķa stunda, galvenā iela, virzienā uz pilsētas centru. Krustojumi ik pa 100-150 metriem. Sarkanais ieslēdzas tieši tajā brīdī, kad pie luksofora pietuvojas plūsma kas gaidījusi zaļo pie iepriekšējā luksofora. Īsāk sakot tāda kā ķengura lēkāšana - KATRS svetofors tavējais. Tur arī piedzīvoju lielāko "vilcieniņu" kādu esu redzējis - no viena svetofora līdz nākošajam. No vidus neskartas izbrauca 2 mašīnas - es un viens aiz manis.

Barselona. Pofik kurš laiks un virziens. Centrālā iela kas šķērso visu pilsētu. Luksofori ik pa 100-150 metriem. Pārslēdzas visas ielas garumā vienlaicīgi - vai nu viss zaļš vai nu viss sarkans. Mēģināju pabraukt - pilnīga šiza. Tāpēc uz tās ielas maz transporta - visi gasē pa bāņiem vai arī nespringstot ar metro. Starpcitu pārbaudīju - ar metro sanāk ātrāk nekā ar auto (pat taksis netiek līdzi).

Rīga. Ārpus pīķa stundām, vēlos vakaros/agros rītos. Līdz lampām kurā virzienā braucot, KATRS luksofors uzskata par pienākumu mana autiņa priekšā pārslēgties uz sarkano. Neatkarīgi no mana braukšanas ātruma un plūsmas intensitātes. Es šo ielu neciešu... un šķiet ka viņa mani arī. Jebkura cita iela man sanāk ātrāk par Brīvības ielu. Manuprāt kaut kāds sviests...

Sviests ir visur. Tikai tur, kur mums šķiet ka nav sviests, tas ir atrisināts savādāk kā mēs domājam. Parasti šajās pilsētās ir normālas šosejas/bāņi _un_ metro. Parastās ielas un luksoforus vajag tikai priekš tam lai no bāņa nokļūtu līdz mājai/veikalam un atpakaļ uz bāni. Un ta ka esi normāli vilcis pa bāni, uz mazās ieliņas ar tur klīstošiem pensionāriem galīgi vairs negribas lidot. Tāpēc visi nespringstot brauc 50 vai pat vēl lēnāk. Līdz ar to visa satiksme kopumā ir mazāk nervoza un bīstama.

Dienvidu tilts ar visām savām kārtām un Ziemeļu koridors manuprāt būs liels solis uz satiksmes normalizēšanos. Bet ne zemās grīdas tramvaji... Viņi ir baigi OK, bet ne mūsu apstākļiem. Liela datorkaste ar dzelzs riteņiem nespēj normāli noreaģēt situācijā kad sliedes ir 50cm zem ūdens... Barselonā vētras laikā zemās grīdas tramvajs pārvietojās rīstīdamies, jo uz sliedēm bija sapūstas drazas...

Storms 02.03.2010 19:39

Palaidniex rakstīja: nezinu, par pīķa stundu, vai pie vainas luksofori... - tur pie vainas bremzes un gulētāji pie krusta...

Gan Čakenei, gan Brīvības ielai čuķ ne visā garuma ir zaļais vilnis, ka strādā, ja visi kustās...

Piemērs - Vācijā bieži vien pie krusta dzirdēsi uzspolējam pat omi ar mazmotora mašīnu... Un tas nav tāpēc, ka tā baigā agresīvā goņšica, viņa vienkārši neguļ pie krusta un straujāk braukšanu uzsāk gandrīz visi...

Nu nezinu gan. Ja neviens nemaisās starp riteņiem - velku. Bet līdz lampām - nākamais svetofors manējais. Man gan parasti sanāk laikam pretēji vilnim braukt, bet nu nezinu... nemīl tā iela mani i basta. Valdemārene un Čakene jā - vienā mierā. Tik tur tas vilnis tāds... nu ne priekš 50km/h, bet "maķenīt" ātrāks, kā reizi manam kruīza ātrumam... :->

Kuznecss, tām ekosēnēm Smakoila dakteris āķis ieborējis smadzenēs ka velkoties un bremzējot var ieekonomēt 100 gramus, bet aizmirsa pastāstīt ka tusēšanā pie luksoforiem viņi nokurina vairāk. Un vēl vairāk - Smakoila dakteris galīgi piemirsis pastāstīt ka dēļ tās ekosēnes vēl vismaz 20 dabūs nodedzināt katrs pa 150 gramiem. A te skat jau nākamais Smakoils aiz stūra kur papildināt nosēņoto zupu pa cenām kas apsteidz pat Europu...

Febrāra sākumā pa Spāņu zemi kurināju zupu kas maksāja pa ~2-3 santikiem lētāk kā mūsu Banānijā. Un es tur sajutos kā sēne, jo vietējie tantuki no svetofora plēsa kā pie mums atsalēdie Xi, toties vairāk par 50-60 centās necelt pilsētā. Un tur svetofori no zaļā uz sarkano pāslēdzas bez dzeltenā. Tobiš tu brauc, redzi ka ir zaļš un pēkšņi blaukc - jau sarkans. Rāpies kaut kokā aiz pārsteiguma.

Storms 27.12.2010 11:48

Pēdējā laikā strīpanie mēdz uzdarboties Ulmaņa gatves sākumā virzienā uz Jūrmalu uzreiz aiz krusta ar Vienības gatvi.

Jauki protams ka viņi izķer un soda rupjus pārkāpējus, agresīvus bremzētājus vai velns viņu zina ko, tikai, vai to nav iespējams izveikt kaut kā... māzāk "ķorķiski"? Kamēr šie tur 4 nostopētajiem kopē protokolus, tikmēr 1 josla ir nelietojama un Salu tilta galā sāk veidoties korķis. Pieplusojam klāt darba dienas rītu un atšķaidam ar sniega pļuru pēc garšas... :-/

Storms 03.10.2012 16:25

Esi ļoti tuvu patiesībai. Man par +10km/h uz Venēcijas tilta gadu atpakaļ ieslēdza 36EUR sodu, plus vēl visādas nodevas etc = 62.20EUR.

Sākumā vietējā varasiestāde sūta cedeli īpašniekam (manā gadījumā Hertz). Tad nomas kantoris šiem aizsūta datus par to, kas šajā laikā ir nomājis auto. Protams, par šādas informācijas izsūtīšanu (tb soda kvīts atfutbolēšanu) Hertz no kredītkartes novilka 36.60EUR "administratīvie izdevumi".

Kad varasiestāde saņem informāciju par to, kurš tad īsti ir vainīgais (tipa es), tad šie sāk lemt ko īsti darīt ar sodu. Galu galā esmu saņēmis cedeli itāļu un vēl kaut kādā man nesaprotamā valodā par 62.20EUR.

Pārkāpums fiksēts 23.09.2011, bet ierakstīto vēstuli no pasta izņēmu tikai šodien 03.10.2012.

Un šeit sākas pats interesantākais: Itālijas policija (manā gadījumā municipālā policija) jau gadu gadiem saglabā "bremzes" statusu. Viņiem ar likumdošanu ir noteikt 360dienu termiņš soda kvīts piestādīšanai nerezidentiem, bet ļoti bieži viņi nespēj ievērot šo termiņu - arī manā gadījumā. (Viņiem pat sagādā problēmas piestādīt kvīti vietējiem 90 dienu laikā.)

Otra lieta ka pēc ES oficiālajiem papīriem viņiem ir jānodrošina soda kvīts tulkojumu man saprotamā valodā (nu, vismaz angļu).

Itālija jau reiz ir dabūjusi pa kaklu no EK tiesas par abiem šiem punktiem.

Šobrīd ir doma paprasīt tulkojumu tam, ko šie ir atsūtījuši. Un pēc tam padomāt ko darīt ar termiņiem. Skaidrs ir tas, ka municipālā policija neko vairāk kā cedeles atsūtīšanu pasākt nevar un ja 5 gadu laikā (nu jau 4) es netaisos iegriezties Itālijā tad pēc būtības varu to papīru sarullēt...

Ja sodu būtu uzlikusi tipa valsts policija - tad ir nedaudz skarbāk, tie var arī līdz šejienei tikt.

BET, vienu gan ir vērts ielāgot: Itālijā sodi ir nežēlīgi. Par +10 var piespriest līdz 143EUR + visādas nodevas etc. Ja labi "paveicas" var norauties 1400EUR. Un ja tas ir nomas autiņš, tad ne tikai papildus 36EUR nomas kantorim būs jāmaksā, bet arī Itālijas varasiestādes zinās kam un kur sūtīt cedeles.

Tā kā varam priecāties par saviem 5Ls par +10km/h.

KSI rakstīja:

Seene rakstīja:

Protams, tikai uz šāda līguma pamata var tiesiskā ceļā piedzīt sodus, kas ir uzlikti īpašniekam.

Bet nekādi nevar piedzīt sodu, kura NAV.

Nepiekrītu.

Nedomāju, ka viņiem Romā sistēma tikpat stulba, kā pie mums, ka soda ĪPAŠNIEKU. Gan jau Romas policija nosūtīja nomas kantorim informāciju par pārkāpumu ar lūgumu informēt par automašīnas vadītāju pārkāpuma laikā. Tā kā nomas līgumā ir noteikts vadītājs, tad nomas kantoris policijai nodeva visu info par konkrēto pilsoni no Latvānijas, t.sk. adrese, personas kods, vadītāja apliecības kopija.

Un IT policija arī sūta dokumentu pa tiešo konkrētai fiziskai personai - vadītājam.

Tāda ir mana versija par juridisko ķēdīti šāda Romas soda gadījumā.

Nav izslēgts, ka Itālijā ir īpaša kārtība attiecībā uz nomas kantoriem (kam regulāri vadītāji mainās) un ir paredzēs izņēmums - sodīt var īpašnieku (nomas kantori). Tad tālāk papīreli uz LV sūta nomas kantoris savā vārdā kā regresa prasību.

Šādā gadījumā gan manuprāt rēķinu nesūta - normāla prakse ir kredītkarte ar automātisku noskaitīšanu un pa pastu post factum atnāk tikai kvīts

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti