Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
KSI 24.04.2007 17:37

Neķer kreņķi - nav perfektu auto (ja neskaita dienesta auto).

Mans T&C AWD 3.8 nekur neko nesit cauri, visus off-road sniegs/grants ņem gandrīz kā apvidnieks. Gandrīz tāpēc, ka tas tomēr nav džips (izmēri, uzbūves īpatnības), tāpēc klintīs ar to nevar uzbraukt, arī pa smiltīm grūti...

Kas attiecas uz konstrukciju, tad (cik zinu) visi CV tiek būvēti kā atsevišķi auto, un nevis uz kādas no kompaktās / vidējās klases auto bāzes. Tāpēc arī visi tehnoloģiski tas noteikti ir sakārtotāks, nekā pārējie

KSI 27.04.2007 10:00

Man ar vienreiz gadījās iegriezties šajā salonā. Sidzenes nav dy default, bet par nelielu naudiņu solīja noorganizēt. Kas mani pāsteidza visvairāk - neļāva pašam izbraukt!!! Tipa saimnieks neļauj, jo OCTA nav un ja nu kas notiek ? Sviests

KSI 03.05.2007 8:55

Tas par to nodevas iekasēšanas maksu ir Ok. Valsts nodeva pilnā apmērā aiziet valstij, bet CSDD arī kaut ko grib par šo izveikto procedūru - līdzīgi kā bankās komisija par maksājumu uz citu banku.

Kas attiecas uz «atļauju piedalīties satiksmē» - sviests. Tad jau drīz dzemdību namā būs jāmaksā Lsxx par atļauju elpot gaisu...

KSI 03.05.2007 9:46

Tak po, kā to sauc. CSDD izceļas ar dažādiem mistiskiem maksājumiem - tās pašas vadītāja / transporta apliecības maksa, izsniegšanas maksa, maksa par viskautko. It kā jau saprotama ir uzskaites sistēmas optimizācija / detalizācija (lai ir skaidrs cik un par ko) bet tik un tā.

Tad jau, maizi pērkot, arī čekā sitīs: maize Ls0.30, iepakojums Ls0.02, nosaukuma izdruka Ls0.03, cenu uzlīme Ls0.01, plaukta noma Ls0.06, maksa par naudas pieņemšanu Ls0.10 = Lsxx

P.S. Vai tad uzlīmes cena kādreiz jau nefigurēja tajā TA maksājuma kvītī?

KSI 03.05.2007 9:47

laikam «uzlīme» pēc kaut kādiem standartiem nedrīkstēja būt, tāpēc tagad ir «atļauja»

KSI 03.05.2007 12:57

Šitas man ar besī Vienam 12tā otram 9tā...

Es parasti prasu - man lūdzu AUTO civiltiesiskās atbildības apdrošināšanu. Apdrošinātāji parasti spurojas pretī - sak, tā esot vadītāja OCTA, nevis auto OCTA. HA!!! - kamēr būs tāds bardaks ar bonus-malus, tikmēr tā būs AUTO OCTA.

Un tāpat tomēr nav īsti korekti, ka viena īpašnieka trim auto ir jāpērk katram sava OCTA - piemēram: keksam ir C2 braukšanai pa pilsētu, TownCountry - izbraukumiem weekendos un Pajero, ko medībās aizšaut - fiziski ar šiem auto brauc viens cilvēks, bet OCTAS trīs. Kamēr OCTA būs piesieta auto, nevis tā vadītājam, tā būs dzelžu un plastmasas komplekta (auto) civiltiesiskās atbildības, nevis vadītāja CA apdrošināšana

KSI 28.05.2007 11:38

juriz rakstīja: Tieši tā, lai to bērnu NEIZVESTU no Latvijas pa visam, vajag arī otra vecāka atļauju.

1. Pasi vajag arī zīdainim

2. tā vecāku atļauja ir absolūti sviestaina no juridiskā viedokļa - pāris gadus atpakaļ kārtoju - precīzi neatceros, bet saturs bija apmēram tāds: es, 3gadīgs bērns neiebilstu, ka ar mani ārpus LV var izbraukt jebkurš. Un parakstīju es viens pats - tobiš sieva varēja pat neko pat nezināt, jo kinders brauca ar maniem vecākiem

KSI 28.05.2007 11:39

un nevienam to atļauju ur robežas nevajadzēja, ja kas...

KSI 21.06.2007 17:13

Izskatās Ok.

Tik kāpēc diez nekur nav nekāda infa?

Kaut vai te- iekš iauto...

KSI 26.06.2007 17:38

Nu McDonald's gan nekur nav ar kartēm un tāpēc, lai rindas neveidotos... Izklausās fufelis, jo, piem., Prismā karti apkalpo momentāni - paspēj iebāzt, uzspiest PIN un gatavs.

Kas attiecas uz vairākiem servisiem, tad Latvijā jau sen TUF vairs nav monopols - lauku pilsētās (ne Rīgā) ir vairākas SIA, kas nav TUF un veic apskates pakalpojumu. Cik saprotu, tā sertificēšanas procedūra nav draudzīga un nodevas maksājumi palieli, un tāpēc šī lieta nav populāra.

Daudzās normāli attīstītās valstīs apskati dod serviss - tas ir tikai normāli, ka tas meistars, kas Tavu auto remontē, dod arī apskati (garantiju). Iespējams, ka meistars var arī novērtēt situāciju un izlemt apskates termiņu (to nezinu). Ja tiek izrasīts CSNg auto tehniskas kļūmes dēļ, tad servisu uzmauc riktīgi, tāpēc neviens serviss nav ieinteresēts dzīt fufeli ...

KSI 26.06.2007 17:44

Man labu laiku atpakaļ čomam bija gadījums - nopirka pirmo auto, tepat uz vietas Latvijā, ar svaigu (tās pašas dienas) TA. Nākošā dienā uz Brīvībenes nolūza priekšējais ritenis, kā rezultātā auto iemauca sienā = sasits auto + pasažieri ar traumām.

Džeku ilgi vazāja pa tiesām un šuva klāt kriminālu par CSNg ar cietušajiem izraisīšanu, kaut gan uzskatu, ka šajā situācijā vienīgais vainīgais ir TUF, kas iedeva / pārdeva lūznim TA (pieņemot, ka džeks nav auto experts un ievēroja visas CSN prasības)

KSI 24.08.2007 15:45

Piekrītu kaspars un ronalds

Visā pasaulē ir apļi, pats esmu braucis pa UK apļiem

Ādažos aplis ideāli padarīja savu darbu

KUR RODAS TĀĀĀĀDI IDIOTI ?!?!?

KSI 24.08.2007 16:09

Apvedceļš pēc 10-15 gadiem būs tagadējā Jugla

KSI 06.11.2007 8:53

Pie Operas nav laukuma ar Rozes grāmatnīcu

KSI 22.11.2007 17:08

Kā tas ir - braukt skujiņā? Zinu, kā ir parkoties skujiņā...

KSI 26.11.2007 15:22

Ja arī tā, tad apmainījās ar vizītkartēm un viss. Godmanis tak administratīvi neaizskarams, par šoferi nezinu.

KSI 28.11.2007 10:37

Taisnību jau R99 laikam saka - uz ministrēšanas laiku deputāta mandāti tiek nolikti, BET ... skat Ikdienas viesis komentāru

KSI 19.12.2007 12:35

Klasiski tīra degviela ir tikai Norway - tur, pa visiem kalniem utt ar pilnu autiņu patēriņš sanāk 10% mazāks nekā LV pa šoseju tukšā. Visi lokālie tirgotāji bendžu ņem no vienas mažeiķu cisternas, piedevas tik katram savas ... ultima, v-power, super-clean utt

Tak veca patiesība.

Bet tas, ka ar katru mēnesi pie daudmaz vienādiem paradumiem (pildamies kad iedegas lampiņa, ko vada kompis atkarībā no atlikušo km skaita) bākā «saiet» arvien vairāk degviela - arī es to esmu pamanījis.

KSI 27.12.2007 9:05

Ja auto jau ir reģistrēts uz fizisku LV personu (kas nav PVN maksātājs), tad nākošajam pircējam PVN nav jāmaksā (bet, visticamākais, ka pārdevējs šo PVN jau ir iekļāvis cenā).

Ja auto pārdod LV reģistrēts SIA, tad formāli PVN tiek maksāts, taču gala cenu tas nemaina (tirgus cena ir un paliek tirgus cena - kāpēc lai par vienu un to pašu auto kāds būtu ar mieru maksāt 18% vairāk?)

Ja fiziska persona ieved auto no EU, tad PVN nav jāmaksā.

Ja juridiska persona ieved auto no EU, tad PVN ir jāaprēķina un jāuzrāda PVN deklarācijā, taču valstij nekas nav jāmaksā (jo šo aprēķināto PVN tajā pašā deklarācijā uzrāda kā samaksātu priekšnodokli)

Ja ieved auto no neES (USA, RUS utt), tad PVN ir jāmaksā gan juridiskai personai, gan fiziskai.

KSI 27.12.2007 9:10

nu ja - PVN ir jāmaksā Cullman gadījumā - ja LV PVN nemaksātājs (fiziska vai juridiska persona) pērk auto no EU SIA (piem., vācija) - vācieties var nerēķināt PVN, ja pircējs ir PVN maksātājs. Ja pircējs nav PVN maksātājs, tad vācietim jārēķina PVN (tāda, šķiet, ir tā sistēma)

KSI 28.12.2007 16:24

Muļķības - no pagalma izbraucošie te galīgi nepričom. Braucu tur katru dienu, un visi (ok - 95%) «lidotāji» dara to apzināti - startē no otrās joslas, laicīgi atstājot distanci no priekšā braucošā, sagaida, kad beidzas pretim braucošie un mauc.

Satiksmes organizācija Rīgā ir aplama, bet šis nav satiksmes organizācijas jautājums.

KSI 28.12.2007 16:25

Un PĒC BŪTĪBAS visi šie ir agresīvi braucēji - lai arī likuma definīcijai, iespējams, 100% neatbilst...

KSI 02.01.2008 12:41

Zinot mūsu ierēdņu attapību, iespējams, ka protokols nemaz netiks reģistrēts datu bāzē, jo pēc protokolā norādītā personas koda datu bāzē, visticamāk, neviena persona neatradīsies. Iespējams, ka tad meklēt pēc vārda / uzvārda vai auto numura. Jebkurā no abiem pēdējiem gadījumiem teorētiski pastāv iespēja tiesāties (Lembergs vs Grīnbergs case), taču tas prieks prasīs laiku (naudu) un nervus.

No otras puses - var jau it kā samaksāt, taču šeit arī pastāv sekojošs risks: autors samaksās, un internetbanka automātiski norādīs pareizo personas kodu, un atkal CSDD ierēdņi apmulsīs, jo uz šāda personas koda, iespējams, nekāds sods nebūs reģistrēts. Tāpat pastāv niecīga varbūtība, ka CSDD datu bāzē karāsies parāds uz auto, un pārmaksa no personas koda - šādā gadījumā viss var beigties ar tiesu izpildītājiem, un tad nu pierādi, ka neesi zilonis - dators saka ka esi, pārējais po.

Es ieteiktu pēc kādas nedēļas izmantot CSDD info pakalpojumus un noskaidrot, vai ir reģistrēts sods, vai nav.

Ideālā gadījumā CSDD apmaksu reģistrācijai vajadzētu notikt pēc protokola numura - šādā gadījumā viss škokos - tik jāsamaksā...

P.S. CSDD noteikti ir ieviesuši metodes, kā tikt galā ar šādām situācijām - ņemot vērā vidējo CP IQ (t.sk. latviešu valodas zināšanas), šāda tipa kļūdas ir biezā slānī, regulāras un neizbēgamas.

KSI 02.01.2008 16:44

Mjā - variants par aizdomām uz šmigainu CP ir dzirdēts, taču tas, ka šoferītim kaut kur jākavējas (netiekot pie omes) un vēl jāatmaksā kaut kas atpakaļ - tas gan ir aplam. Tā tam nevajadzētu būt.

No otras puses .... ja nebūs nekādas sankcijas pret šoferīšiem-jokotājiem, tad katrs apturētais šoferītis cels CP nost no posteņa un sūtīs uz ekspertīzi neatkarīgi faktiskā no CP paskata - tas arī nav Ok.

Kā būtu jābūt - pat nezinu...

KSI 03.01.2008 16:49

Personas kods ir vienīgais unikālais personas identifikators.

Personas kodi nevar sakrist, tāpat maza ir varbūtība, ka nepareizajam kodam vispār atbilst kāda persona.

It kā jau šoferīts var tēlot, ka nezin, kas par protokolu un ka nav adresāts, rokraksta ekspertīzi diez vai taisīs, CP diez vai būs nofotogrāfējis protokola saņēmēju ar protokolu rokā (kā dažās filmās, izniedzot tiesas pavēstes), taču ir diezgan daudz netiešās norādes (vārds, uzvārds, auto reģistrācija): reāli ņemot - grūti būs pierādīt, ka neesi akta saņēmējs un ka akts ir nepareizs pēc būtības.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti