Croft rakstīja: Ar TA, stūres pastiprinātaju, pēc iespējas ekanomiskāku. (ne gāzi)
kur tu biji Janvārī? pārdevu savu Astru pat nedaudz zem 500 Ls.
Croft rakstīja: Ar TA, stūres pastiprinātaju, pēc iespējas ekanomiskāku. (ne gāzi)
kur tu biji Janvārī? pārdevu savu Astru pat nedaudz zem 500 Ls.
Pirmais rakstīja:
osiss rakstīja:
Pirmais rakstīja:
osiss rakstīja: Atbalsta gultņi nomainīti, man Astrai, bija tā, ka tā pati vieta- tā lielā bukse, kur tie gultņi stāv iekšā bija izsista ovāla un bija Tevis aprakstītais būkšķis/krakšķis, bet ne auto peldēšana.
jau kādu laiku neko nevarēju atrast, tad skatē večiem uzstāju, lai paskata, jo pats nevarēju atarst- šīe noņēma vāciņus un ievēroja, ka tas uzgrieznis nestāv gluži pa vidu un tad izkratīja tā, ka tas pārleca uz otru pusi- ielika 2, bet tad izlīdzējos ar pievilkšanu ar pneimatisko pistoli.
Pats uzprasījos!
tam audim atbalsta gultnis nav atsevišķi, bet ir integrēts tajā gumijā, ko topica autors ir nesen mainījis
Ak šitā? man nekad OOOO nav bijis!
nav tik traki - A6 jau ir atsevišķi - nu tā kā tavam žopelim
Žopelīc man gan vairs nav, bet par to var palasīt: www.iauto.lv/...
Pirmais rakstīja:
osiss rakstīja: Atbalsta gultņi nomainīti, man Astrai, bija tā, ka tā pati vieta- tā lielā bukse, kur tie gultņi stāv iekšā bija izsista ovāla un bija Tevis aprakstītais būkšķis/krakšķis, bet ne auto peldēšana.
jau kādu laiku neko nevarēju atrast, tad skatē večiem uzstāju, lai paskata, jo pats nevarēju atarst- šīe noņēma vāciņus un ievēroja, ka tas uzgrieznis nestāv gluži pa vidu un tad izkratīja tā, ka tas pārleca uz otru pusi- ielika 2, bet tad izlīdzējos ar pievilkšanu ar pneimatisko pistoli.
Pats uzprasījos!
tam audim atbalsta gultnis nav atsevišķi, bet ir integrēts tajā gumijā, ko topica autors ir nesen mainījis
Ak šitā? man nekad OOOO nav bijis!
Atbalsta gultņi nomainīti, man Astrai, bija tā, ka tā pati vieta- tā lielā bukse, kur tie gultņi stāv iekšā bija izsista ovāla un bija Tevis aprakstītais būkšķis/krakšķis, bet ne auto peldēšana.
jau kādu laiku neko nevarēju atrast, tad skatē večiem uzstāju, lai paskata, jo pats nevarēju atarst- šīe noņēma vāciņus un ievēroja, ka tas uzgrieznis nestāv gluži pa vidu un tad izkratīja tā, ka tas pārleca uz otru pusi- ielika 2, bet tad izlīdzējos ar pievilkšanu ar pneimatisko pistoli.
Pats uzprasījos!
Nu te tik daudz to izteikumu, lai najauktu galvu- skatiet šeit:
ļoti baudāms (c) un atbilstošs zīmējums
Bezmiegs rakstīja:
Šodien tiku aizslājis uz tā saucamo \"Lielāko auto šovu ziemeļēiropā\"..... nu @#$%^&.... par to kas tur bija (vai precīzāk par to kā tur NEBIJA). Bet ne par to stāsts.... nu noskatu dotajā brīdī lietos diskus savam pepelacam, vasaras sezonām... gribu tā saucamos \"deep dish\"...līdz šim uzskatīju ka zinu pēc kādiem un kādus parametrus meklēju....bet šodien izstādē man galīgi galvu sajauca!!! Tad nebūtu te kāds čeloveks, kurš vienkāršā valodā izstāstītu kas tad ir tas ET par attālumu reālā dzīvē???? Paldies
Kas grib paspamot- kā vienmēr laipni, jūs jau neviens neaizturēs!
Ja par diskiem, es ar gribētu nopirkt diskus, bet vai izstādē ir peidāvājumi lētāki kā šeit? rēķinot, ka viņi dos 10% atlaidi un 5 EUR par piegādi gabalā?
Vis ko uzrakstīja Pinguin ir taisnība, bet varētu noskaidrot, ko visvairāk čakarē nepareizs ET? Esmu dzirdējis, ka gultni.
Pirmais rakstīja:
osiss rakstīja: Ir pieejamas 205/55 R16 paplikas Michelin Pilot ar 2-3 mm protektoru. Cēsīs. Der skatei- pats vairs virsū nemontēšu - lieki aizņem vietu. 25 Ls visas četras.
fm@tvnet.lv vai divi6311sešitrīstrīs.
man pie mājas ir musarņiks, tur blakus šodien no rīta vēl mētājās apmēram tādas pašas, tikai ar lielāku protektora atlikumu
es viņas tur atstāju- zinu, ka Tev pie mājas tas viss ir musarņiks!
Savu F Astru ar Isuzu Turbodīzeli zem haubes pirms pāris mēnešiem pārdevu ar 343 000 km pulkstenī. Ja nemaldos no Vācijas viņš atceļoja 11 gadus vecs ap 200 k uz ODO. pilnīgi neslikts auto. pieredzi var palasīt šeit pat iekš iauto:
šoreiz pats gan nelēju, bet norēķināšanās bija ar Nestes karti, no kuras vēl 1/2santīmu var atrēķināt, ja nemaldos.
Tātad atkal varu padalīties pieredzē par degvielas cenu Igaunijā. 04.04.2009. Pērnavā Nestē 95E maksāja 12.90 EEK, t.i. x 0.0449 = 57.9.
PAR KO MŪS TĀ???
Ir pieejamas 205/55 R16 paplikas Michelin Pilot ar 2-3 mm protektoru. Cēsīs. Der skatei- pats vairs virsū nemontēšu - lieki aizņem vietu. 25 Ls visas četras.
fm@tvnet.lv vai divi6311sešitrīstrīs.
Slinkais rakstīja:
osiss rakstīja: Katram savs- tāpēc tie auto ir tik dažādi.
Bet pa to diznēju- lai brauc pie dīlera un sataisa izplūdes traktu.
auto ir knapi 20000tkm noskreejis. ipashnieks saka taa ir kopsh sakuma.
cik zinu nav PSA koncernam neviens tik skaļš benzīnnieks, izņemot to C1 trīscilindrnieku, vai 1,4 8v dzinēju.
Katram savs- tāpēc tie auto ir tik dažādi.
Bet pa to diznēju- lai brauc pie dīlera un sataisa izplūdes traktu.
VWfans rakstīja:
Sretsked rakstīja: Buju aizbraucis uz Tallinu 2 dienas. Neredzēju nevienu Opel Insignia.
Bet nopirkt pie viņiem Insignia var. Es labprāt pirktu universālu ar 2 litru 110 zirgspēku dīzeļmotoru. Tāds tur maksā 363 tūkstošus kronu (16,3 tūkstošus latu):
www.opel.ee/...
Labāk automātu... Subjektīvi...
_____________________________________
Sports Tourer, Insignia
2,0 CDTI ECOTEC®, 81 kW / 110 HJ
6-käiguline manuaal
Mudeli hind: 362 848 EEK
K-kur ķekavā esot šrots tieši priekš frančiem- parocies pa ss.lv
Shiirs rakstīja:
osiss rakstīja:
TDIOTS rakstīja:
osiss rakstīja: šīri- samaini pret ideālu Audi- vismaz,kad tirgosti to, nebūs tik daudz dzeļoši komenti:
www.ss.lv/...
Tu par šito :www.ss.lv/...
kāpēc ne- viņš tāpat ar to auto nebrauks.
toties kā šādus audi pērk laukos... ja vēl būtu labais 1,9TD
tadus audi tak tagad liela vairuma zem 1000ls var dabuut. nav jegas mainiit. vismaz ne bez piemaksas man.
Ja jau viņš vēlas sev Alfu, tad un ja tā Tava Alfa ir tiešām laba, visticamāk viņš piemaksās.... un topiku varēs slēgt.
TDIOTS rakstīja:
osiss rakstīja: šīri- samaini pret ideālu Audi- vismaz,kad tirgosti to, nebūs tik daudz dzeļoši komenti:
www.ss.lv/...
Tu par šito :www.ss.lv/...
kāpēc ne- viņš tāpat ar to auto nebrauks.
toties kā šādus audi pērk laukos... ja vēl būtu labais 1,9TD
šīri- samaini pret ideālu Audi- vismaz,kad tirgosti to, nebūs tik daudz dzeļoši komenti:
drags rakstīja: Ziemā laukos sniegu šķūrēt ....
www.ss.lv/...
vājprāc!
Vai ir cilvēki, kas šādu šķūningu uzskata par plusu?
Ja nesaprati, tad es nesūdzos- ja paša roka būs pa resnu aizlaidīšu pie dīlera, kas manā gadījumā ir citā pilsētā ~35km.
Bet pa atslēgu gan negribas maksāt Ls 100+, jācer, ka Phenom k-ko izdomās.
Pirmais rakstīja:
osiss rakstīja: Tuvo un gabarītgaismu nomainīt nav problēmu, vienīgi rokas pēctam jāmazgā un aizņem tas kādas min 15 ar visu roku mazgāšanu. ber Tālā spulddze ir vēl tālāk- neesmu pētījis, tāpēc jautāju.
hReno nav vienīgais ar šādiem risinājumiem, piem Colt arī maina caur arku.
Centis_Nuudele rakstīja:
osiss rakstīja: Nav gan gadījies, bet ja nu kas kā nomainīt tālo lukturu spuldzīti? arī caur izpūtēju?
Caur priekšējā riteņa arku (līdzīgi kā ķenguram nospriegot ģeneratora siksnu). Dodu 99% ka tu gribi pamēģināt.
Renaulta inženierrisinājumi spārda.
jebkurai mašīnai inženieri ir ļoti daudz samaksājuši nodevās dizaineriem.... diez vai tu pirktu tādu mašīnu, kurai būtu viegli nomainīt lampiņas, bet jamā izskatītos pēc dzelezceļa lokomotīves
scenikam var nomainīt "no augšas"... megānei nevar.... tobiš redzēt to vietu var, roku iebāzt nevar...
dīlerservisā lampiņas maiņas pakalpojums maksā mazāk par 10 latiem (ieskaitot pašu lampiņu)
tad man rodas jautājums - kuļi vairums vidusmēra pilsoņu neko nejēdzot KĀ to izdarīt tomēr mēģina? nu labi mēģināt ir viena lieta, bet kuļi viņi pēc tam savu tizlumu tiraž
Tuvo un gabarītgaismu nomainīt nav problēmu, vienīgi rokas pēctam jāmazgā un aizņem tas kādas min 15 ar visu roku mazgāšanu. ber Tālā spulddze ir vēl tālāk- neesmu pētījis, tāpēc jautāju.
hReno nav vienīgais ar šādiem risinājumiem, piem Colt arī maina caur arku.
Centis_Nuudele rakstīja:
osiss rakstīja: Nav gan gadījies, bet ja nu kas kā nomainīt tālo lukturu spuldzīti? arī caur izpūtēju?
Caur priekšējā riteņa arku (līdzīgi kā ķenguram nospriegot ģeneratora siksnu). Dodu 99% ka tu gribi pamēģināt.
Renaulta inženierrisinājumi spārda.
Scienic un laguna arī laikam aizslēdzas, kad karte " aiziet" , bet Megane tāda fīča, laikam, nav, jo "bībelē" nav minēts.
Jā logus var aizvērt gan ar karti, gan ar pogu uz durvīm, kā rakstīji.
Nav gan gadījies, bet ja nu kas kā nomainīt tālo lukturu spuldzīti? arī caur izpūtēju?
Pirmais rakstīja:
osiss rakstīja: Un kā ar aizslēgšanu, aizslēdzas ejot prom no auto, vai jāspiež poga uz roktura? Kā īsti jābūt?
man ir tā, ka jāspiež poga uz mašīnas.... 2 reiz nospiežot pogu aizverās arī logi
gadījumā, ja tīšām vai netīšam atslēdz, bet neatver durvis, tad gan viņa pati aizslēdzas pēc kautkādas minūtes
man pazīstamam džekam espeisam ir tā, ka koga nav jāspiež - mašīna aizslēdas pati, kad karte aiziet projām....
pilnīgi iespējams, ka kautkā var konfigurēt to lietu - nezinu.... man labāk patīk sistēma, kad ir jāspiež poga lai aizslēgtos...
Un kā ar aizslēgšanu, aizslēdzas ejot prom no auto, vai jāspiež poga uz roktura? Kā īsti jābūt?
Pirmais rakstīja:
osiss rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja:
nu varbūt audī tik traki pziģī,
Noliec blakus divus kartupeļus - vienu labu, otru sapuvušu. Kuru nopzģīs? Tak jau labo..
Es nesaprotu, kāpēc Renaultiem vispār vajag tādu sarežģītu imobilizāciju
Bez tās sistēmas tak būtu vāl lētāks!
Centi- labāks, sliktāks, pizģī, nepizģī, bet vienu toč varu teikt- ērtāks. pats ar biju skeptisks, pirms tādu sistēmu nelietoju- tagad esmu starā kā mazs puika, kad atslēga nav jāizņem no kabatas.
Pirmais- kā Tavam auto, ja auto iedarbina un karti aiznes no auto prom, pēc cik ilga laika viņš noslāpst, ja vispār noslāpst?
nenoslāpt - papīkst bišķi....
pats esmu braucis bez kartes.... ja nospiež pogu un mēģina noslāpēt, tad viņš saka, ka karte nav atrasta - lai noslāpētu ir vēlreiz jānospiež poga... ķipa, ko tu dari - noslāpēsi un iedarbināt nevarēsi
stikli neredzami atšķiras