Vai pa sliedēm drīkst? Domstarpības satiksmes organizācijā Miera un Brīvības ielu krustojumā 49

iAuto.lv | 4.aprīlis 2017 12:29

Nonākot Miera un Brīvības ielu krustojumā Rīgā, autovadītājiem rodas dažādas interpretācijas par satiksmes organizāciju krustojumā. Vai pa sliedēm drīkst braukt, vai nē?

Intensīvas satiksmes apstākļos regulāri var novērot, ka satiksmes dalībnieki iedalās divās frontēs: vieni, kas uzskata, ka krustojumu Matīsa ielas virzienā drīkst šķērsot pa tramvaja sliedēm, otri - ka to darīt nedrīkst. Apmulsumu rada virs luksofora izvietotā zīme, kas daudzu autovadītājuprāt ir viena no 513.-518. grupas zīmēm - tās nosaka braukšanas virzienus joslās.

Domstarpības raisošā ceļa zīme Matīsa un Brīvības ielu krustojumā Rīgā Foto: iAuto.lv

Ceļu Satiksmes noteikumu 72. punkts nosaka, ja krustojumā joslu skaitu un braukšanas virzienu tajās nosaka 513.–518. ceļa zīme, uz tramvaja sliežu klātnes uzbraukt aizliegts, izņemot gadījumu, ja tā ir iekļauta kādā ar minētajām ceļa zīmēm noteiktā braukšanas joslā. Ikdienā redzams, ka lielākā daļa autovadītāju izvēlas braukt pa labo malējo joslu, taču intensīvas satiksmes apstākļos šādā veidā tiek stipri samazināta krustojuma caurlaidība. Tiem, kuri vēlas braukt taisni pa labo malējo joslu, bieži vien nākas gaidīt uz tiem, kuri krustojumā griežas pa labi uz Brīvības ielu centra virzienā un apstājas, lai palaistu gājējus. Līdz ar to pie zaļā signāla krustojumu šķērso vien pāris automašīnas.

Miera iela Rīgā Foto: iAuto.lv

Miera iela Rīgā Foto: iAuto.lv

Bet vai krustojumā uzstādītā zīme tiešām aizliedz braukt pa tramvaja sliedēm? Kā redzams attēlā, konkrētā zīme uz Miera ielas atšķiras no tām, kas regulē braukšanas virzienus joslās tālāk, Matīsa un Tērbatas, kā arī Matīsa un Kr. Barona ielu krustojumos - tur nepārprotami ir uzstādītas 513.-518. grupas ceļa zīmes. 

Zīme, kas norāda braukšanas virzienus joslā Matīsa un Tērbatas ielu krustojumā Rīgā Foto: iAuto.lv

Matīsa iela Rīgā Foto: iAuto.lv

Ceļa zīmju salīdzinājums Foto: iAuto.lv

Par šo situāciju pretrunīgu informāciju sniedz Rīgas pašvaldības policija un CSDD.  Policija sociālajos tīklos pauž viedokli, ka minēto krustojumu pa sliedēm nedrīkst šķērsot, attiecīgo zīmi uzskatot par 513.-518. grupas ceļa zīmi. Savukārt CSDD norāda, ka pa sliedēm krustojumu drīkst šķērsot, jo zīme nav saistāma ar iepriekšminētās grupas ceļa zīmēm.

Rīgas pašvaldības policijas viedoklis Foto: Ekrānšāviņš no Twitter

Ceļu Satiksmes Drošības Direkcijas viedoklis Foto: Ekrānšāviņš no Twitter

Arī pašreizējā Ceļu satiksmes noteikumu redakcijā šādai ceļa zīmei ir pieļaujamas plašas interpretācijas iespējas. Iespējams, ka tā ir kāda no 718. līdz 720. zīmju variācijām, vai arī šādi tiek norādīti atļautie braukšanas virzieni krustojumā, ņemot vērā to, ka 401.-406. ceļa zīmju izvietošana attiecīgajā vietā radītu vēl lielākus pārpratumus, jo krustojumā piekļaujas arī vienvirziena Šarlotes iela, kurā no krustojuma iebraukt aizliegts.

Vai šī ceļa zīme ir atbilstoša Ceļu satiksmes noteikumiem? Turpmāk informēsim par atbildīgo dienestu skaidrojumu, kā rīkoties šajā situācijā.

Raksti komentāros savu viedokli par to, kā pareizi interpretēt šo ceļa zīmi Miera un Brīvības ielu krustojumā!

 
Visi komentāri
 
Pēteris 4.aprīlis 2017 15:21
25 0 Atbildēt

PP nav nekāda teikšana un darīšana par šāda rakstura ceļa zīmēm. CSDD pareizi atbildēja, nav aizlieguma to darīt.

Kronvalda bulvārī ir attiecīga zīme kas aizliedz kustību pa sliežu klāju, šeit tādas nav!

Mehs 4.aprīlis 2017 16:20
16 0 Atbildēt

No pieredzes, PP ir ļoooti dīvaina izpratne par ceļu zīmēm. Kaut vai tajā pašā Sētas ielā. Pārdaugavas PP zina, par ko ir runa ;)

Bils 4.aprīlis 2017 16:28
4 2 Atbildēt

Jā, dīvaina zīme, es gan teiktu ka izvēlētos NEBRAUKT pa tramvaja sliedēm taisni.

Vēl ir interesants pagrieziens no Aspazijas bulvāra (Opera aiz muguras, lai sapratu) pa kreisi uz Krišjāņa Barona ielu. Noteikumi nosaka ka to jādara no sliedēm, bet visi pārsvarā to dara no brauktuves blakus sliedēm, vizuali tur daudz vietas.

Vienmēr jau griežos pa kreisi nost no sliedēm un pārējie man taurē ka esmu mudaks, kas paliek man pa labi, kad aizbraucu visiem garām.

Nu varbūt es esmu lohs? Tad paskaidrojiet!

nomiks 4.aprīlis 2017 16:47
9 3 Atbildēt

nav gan no sliedēm, jo tramvaja sliedes nesadala divas brauktuves puses. Vidū vēl ir apstādījumi.

Tā man stāstīja instruktors, kad kārtoju C kategoriju. Tieši par šo konkrēto krustojumu uzdevu jautājumu.

Līdzīga vieta ir Maskavas ielā pie Grebenščikova ielas, kur pa kreisi vienā gadījumā jāgriežas no sliedēnm, bet otrā - no joslas.

Uggga 4.aprīlis 2017 17:02
8 2 Atbildēt

No sliedēm drīkst nogriesties pa kreisi, ja sliedes atrodas pa vidu brauktuvei. Aspazijas bulvārī tās nav pa vidu!

Bils 4.aprīlis 2017 17:19
6 1 Atbildēt

Paldies par skaidrojumu, tagad zināšu! Izrādās esmu bijis lohs kādus ~15 gadus, kad darbs bija Vecrīga un tur regulāri braucu. Pirms nedēļas vēl pamanīju ka aiz krusta stāv poliču auto un pasī. Labi ka vajadzēja braukt taisni, savādāk būtu ar sodu atrāvies!

Paldies arī "nomiks", līdzīgs izskaidrojums.

Konuss 4.aprīlis 2017 17:20
4 1 Atbildēt

Nav tiesa! Ir izmaiņas noteikumos un tagad ir tā:

71. Ja braukšanas joslas kreisajā pusē vienā līmenī ar to atrodas tramvaja sliežu ceļa klātne, jānogriežas pa kreisi vai jāapgriežas braukšanai pretējā virzienā no kreisā malējā stāvokļa, kas ieņemts uz tā paša virziena tramvaja sliežu ceļa klātnes.

Tātad no Aspazijas bulvāra griežot pa kreisi uz Barona ielu, jāieņem kreisais malējais stāvoklis uz tramvaja sliežu ceļa klātnes, kas iet braukšanas virzienā.

Konuss 4.aprīlis 2017 17:21
2 0 Atbildēt

Tas, protams, ja nav zīmes, kas izkārtojumu uz brauktuves regulē citādi

nomiks 5.aprīlis 2017 9:09
3 0 Atbildēt

Konusam taisnība.

Tiko palasīju Ceļu satiksmes noteikumus, kas ir spēkā nepilnus 2 gadus. Iepriekšējos noteikumos formulējums bija savādāks, par sliežu klātni brauktuves vidū.

Tā kā, ja nav zīmes, kas aizliedz, drīkst braukt gan taisni, gan pa kreisi (tikai no sliedēm) vai apgriezties braukšanai pretējā virzienā (tikai no sliedēm)

Bils 5.aprīlis 2017 12:46
2 0 Atbildēt

He, labais, nu tad es atkal sajutos ka neesmu lohs :D

Erix 4.aprīlis 2017 20:38
0 0 Atbildēt

Tur nedrīkst griezties no sliedēm. Izlasiet uzmanīgi CSN un apdomājiet krustojuma uzbūvi!

gunbox 5.aprīlis 2017 9:09
0 0 Atbildēt

Ja tiktu mācītas pareizi zīmes un ik pa laikam atvērta noteikumu grāmata, lai atkārtotu, tad neliktos dīvaina. Zīme ir pilnīgi vienkārša un ļoti atšķirīga pēc uzbūves no braukšanas joslās. Tur pat tālāk pamanīju braucot pretējā joslā Matīsa un Tērbatas krustojumā uzlikta braukšana joslās un visi tie, kas nogriežas pa kreisi, joprojām to dara no sliedēm.

nomiks 4.aprīlis 2017 16:44
8 0 Atbildēt

Braucu šajā krustojumā regulāri, jo blakus atrodas ofiss. Parasti izmantoju sliedes. Argumentācija ir tāda pati kā CSDD.

Rīgas pašvaldības policijai gar šādu ceļa zīmju izvoetojumu un interpretāciju nav pilnīgi nekāda sakara

Jurģis 4.aprīlis 2017 18:11
2 0 Atbildēt

i.imgur.com/DWJpFk4.png

Savulaik uzdevu identisku jautājumu Rīgas domes Satiksmes departamentam. Atbildi saņēmu, tiesa, piedāvātais skaidrojums pārliecināja vēl mazāk kā RPP piedāvātais.

4diena 4.aprīlis 2017 20:32
3 2 Atbildēt

Vispār jau Sat.dep. ir atbildējis korekti un pareizi. Tas ja kāds nespēj saprast, tad neko darīt. Visiem ar karoti mutē neielies.

Vispār jābrīnās kā cilvēki nokārto eksāmenus!

Šajā krustojumā NEKAD nav bijušas šaubas un vienmēr esmu braucis pa sliedēm. Jo tālāk, jo stulbāka jaunatne aug!

Erix 5.aprīlis 2017 8:46
1 1 Atbildēt

Šaubas ir bijušas pat ļoti lielas. Pat Zebrā bija sižets, kurā CSDD teica, ka drīkst un Cp, ka nedrīkst. Pēc sižeta CP tomēr pārstāja tur dežūrēt rītos un sodīt pa sliedēm braucošos. Tagad gadi ir pagājuši, bet kā redzam skaidrības nav joprojām.

Xxx 4.aprīlis 2017 19:27
6 0 Atbildēt

Vecs stāsts. Protams, ka drīkst, jo tā ir informatīva zīme nevis sadalījums pa joslām, malās nav pārtrauktās līnijas!

Kanibaals 4.aprīlis 2017 21:08
0 0 Atbildēt

Vēl par to pašu krustojumu - laacz.lv/2012/07/09/kr...bez-luksofora/

Konuss 5.aprīlis 2017 19:41
0 0 Atbildēt

Komentāros arī stipri dažādas interpretācijas, tāpat kā tur ikdienā var novērot.

Manā skatījumā braucot pa Šarlotes ielu pēdējā roka būs jebkurā gadījumā - neatkarīgi no tā, kāds signāls deg luksoforā. Luksofors šajā krustojumā regulē tikai prioritāti starp Brīvības un Miera/Matīsa ielām.

Ja vēl gribētu uzlikt luksoforu uz šarlotes ielu, tad tur būtu jāparedz atsevišķs zaļās gaismas periods, lai nekonfliktētu ar pa Miera ielu braucošajiem, vai arī luksofors tikai ar zaļo papildsekciju. Bet esošais variants pašlaik šķiet visoptimālākais.

seaman 4.aprīlis 2017 21:25
0 5 Atbildēt

Tad lai sliežu braucēji ari turpina Matīsa ielā pa sliedēm, nevis lien labajā pusē. PUNKTS

nomiks 4.aprīlis 2017 21:35
17 0 Atbildēt

Nelaid. Visbiežāk ir iespēja pārkārtoties uz labo joslu jau uzreiz, jo daudzi nogriežas uz Brīvības ielu. Tāpat LV ir ļoti raksturīga tūļīga uzsākšana pie zaļās gaismas. Pateicoties šādiem tūļām nekad nav problēmu pārkārtoties uz blakus joslu.

Veesais 4.aprīlis 2017 22:03
8 0 Atbildēt

Tas tak jau sen bija skaidrs, ka šo krustojumu drīkst šķērsot braucot pa tramvaja sliedēm.

gunbox 5.aprīlis 2017 9:31
6 0 Atbildēt

Atzīšos, neizlasīju līdz galam rakstu. Fascinē policija, kura pati neatšķir zīmes. Tā nu nekādi nav ieskaitāma braukšana joslās kategorijā. :D

Es to zīmi vairāk traktētu kā - drīkst braukt pa sliedēm, ja aizņemta brauktuve, bet nogriezties nedrīkst, jo ceļa zīme jau parāda, kur drīkst braukt. Viņa kā reiz neatļauj pa kreisi un informē, ka Šarlotes ielā ir ķieģelis. Attiecīgi Šarlotes ielā ir zīme tikai pa labi.

Konuss 5.aprīlis 2017 12:03
3 0 Atbildēt

Bet vai kāds var tā konkrēti nodefinēt, kurai zīmei CSN šī atbilst? :D

gunbox 5.aprīlis 2017 12:17
3 0 Atbildēt

Tak jau nodefinēja RDSD - zīmes Nr.709 "Braukšanas shēma" modifikācija.

Bils 5.aprīlis 2017 13:26
2 0 Atbildēt

Par Matīsa x Brīvības krustu skaidrs, laižam pa sliedēm.

Bet varētu paturpināt diskusiju par Aspazijas x Barona ielas krustu. Ne velti CP tur dežūrē. Un ļoti labi atceros ka gadus ~15 atpakaļ, man kolēģi norāvās sodu, par to, kad griezās nost NE no sliedēm!

Lai gan kā te diskusijā runā, noteikumi mainīti tikai pirms 2 gadiem!

Kanibaals 5.aprīlis 2017 14:01
0 0 Atbildēt

Uz tā krusta pēc iepriekšējiem grozījumiem griežoties pa kreisi ne no sliedēm(pēc CSN tai brīdī) uz Aspazijas bulvāri tur sanāca tā, ka tramvaja pietura bija tieši blakus un kamēr gaidi zaļo piestāj tramvajs un laiž pasažierus, kuri nemaz tur vairs nevar izkāpt.

Bils 5.aprīlis 2017 14:36
0 0 Atbildēt

Patreiz tramvaja pietura ir vismaz 100m atpakaļ no krusta.

Konuss 5.aprīlis 2017 15:25
1 0 Atbildēt

Līdzīgi ir arī Miera X Kazarmu virzienā uz centru. Tur griežoties pa kreisi reti kurš to dara no sliedēm. No otras puses var saprast - tur tas sliežu bruğis dikti nelīdzens. Bet ja pavēro šādas vietas, tad domāju, ka lielākā daļa nemaz nezin, ka no sliedēm jāgriežas.

ABECEDE95 5.aprīlis 2017 17:44
14 0 Atbildēt

Pašvaldības policija dedzina! :DDD

Brīvības-Matīsa-Miera-Šarlotes krustojumā nav vis norādijuma, bet septītās grupas ceļazīme (info un virzienu rādītāji). RPP atbildes sniedzēju steidzami kursos. Var pie manis. Lēti.

ABECEDE95 5.aprīlis 2017 18:45
13 0 Atbildēt

Kopš 01.01.2016., nogriežoties pa kreisi no Aspazijas bulvāra (virzienā no Nac. teātra uz centru) uz Barona ielu, tas jāpaveic no tramvaja sliežu klātnes, kura ir gan vienā līmenī ar brauktuvi, gan PA KREISI NO BRAUKŠANAS JOSLAS. Kamēr šo kārtību neizmainīs ar 513., 516. vai 518..

gunbox 5.aprīlis 2017 22:38
2 0 Atbildēt

Njā, par šo arī aizvakar pārliecinājos. Brauc priekšā buss un vieglais, zīmes braukšanas joslās nav, blakām tramvajs, kurš brauc taisni, abi auto nerāda pagriezienus un beigās iebraucot krustojumā sāk rādīt un protams nākas variēts pa labi, lai šos apbrauktu. Nu vot nemāca skolās pareizi, māca tikai, lai noliktu tiesības un aizmirstu noteikumus. Braukšanas kultūru tāpat. Man vēl vecā gājuma instruktors centās iestāstīt, lai brauc pa apļa pirmo joslu, jo nav noteikumos rakstīts braukt dziļāk. Labi, ka otrs instruktors bija iemācījis izbraukt apli pareizi. Tagad jo īpaši eksāmenos skatās braukšanas kultūru, nevis skaita punktus.

ABECEDE95 5.aprīlis 2017 22:51
8 0 Atbildēt

Noteikumos patiešām nav aizliegts braukt pa pirmo joslu rotācijas apļī. "Pareizi/nepareizi" - tie ir gana diskutabli jēdzieni, lirika, kura nemaina likumu. Šķēpus par to var lauzt bezgalīgi ilgi, jo šajā "vienādojumā" ir ļoti daudz nezināmo.

gunbox 6.aprīlis 2017 8:59
7 0 Atbildēt

Tāpēc jau ir nerakstītie likumi līdzīgi "rāvējslēdzējs". Aplī tas pats. Aplī pamatā ir divas problēmas, tie, kas uzskata, ka viņi var braukt tikai pa pirmo joslu un ir tie paši, kuri nepalaiž ārā no apļa un neskatās, kur iekšējā joslā braucošais grib izbraukt. Cik reizes nācies bremzēt dēļ tāda, kuru esmu aplī ielaidis, bet mani ārā vairs neizlaiž.

Erix 6.aprīlis 2017 0:17
6 0 Atbildēt

Mani vairāk izbrīna, kādēļ šis jautājums tika uzdots RPP, nevis CP. Bet CP nekautrējās tur (Matīsa ielas sākumā) rītos dežurēt un masveidā rakstīt protokolus pa sliedēm braucējiem, līdz jautājums toreiz tika publiski pacelts un ar CSDD atzinumu atzīts, ka braukšana pa sliedēm tur ir atļauta. Ieteikums iAuto žurnālistiem - nevis atkārtot vecu jautājumu nepareizai policijai, bet noskaidrot CP, cik protokoli tik sastādīti par it kā izdarītu pārkāpumu un cik no tiem ir anulēti un samaksātie sodi atgriezti.

Konuss 6.aprīlis 2017 0:38
3 0 Atbildēt

Twitter sarakstē redzams, ka RPP bija pirmie, kas atsaucās uz jautājumu.

gunbox 6.aprīlis 2017 9:05
5 0 Atbildēt

Jāuztver tos sodus, kā samaksu par noteikumu nezināšanu. Zirgam skaidrs, ka tā nav braukšana joslās. ;)

Erix 6.aprīlis 2017 9:25
0 0 Atbildēt

Nezināšanu? Ko palīdz zināšana, ja zinot pārbrauc krustojumu, bet CP izraksta sodu? Pārsūdzēt un izcīnīt savu taisnību ir dārgāk. Atliek vien maksāt...

ABECEDE95 6.aprīlis 2017 11:37
9 0 Atbildēt

Vergam verga liktenis.

Erix 6.aprīlis 2017 11:55
0 0 Atbildēt

Interesantākais jau tas, ka tos nedaudzos, kas ir gatavi cīnīties par principiem, nevis samierināties, visi pārējie draudzīgi "norej", aizstāvot sistēmu.

gunbox 6.aprīlis 2017 11:56
0 0 Atbildēt

Tev ir visas tiesības neparakstīt protokolu, jo nepiekrīti. Ja esi pārliecināts uz 100%, ka CP kļūdās, tad kāpēc jāuztraucas par taisnības izcīnīšanu? Pieprasi ja nepieciešams vēl, lai samaksā par tavu patērēto laiku tiesai. Domāju, ka pietiks ar vienu lietu, lai CP tur ne mūžam vairāk nestāvētu, bet kamēr ir ko cirpt, ir cērpēji.

Erix 6.aprīlis 2017 13:42
5 1 Atbildēt

Bēdīgi... Cilvēks, kas nezina pat to, ka protokola neparakstīšana ir bezjēdzīga, iesaka iet uz tiesu. Par patērēto laiku neviens kompensāciju nemaksās. Pat par advokāta pakalpojumiem ne. Tikai valsts nodevu atmaksās, kas ir mazākais ieguldījums visā. CP nesatraucas par tiem retajiem atsevišķajiem pārsūdzētajiem un atceltajiem protokoliem, kamēr viņu pusē ir sistēma, kas vairumu mudina samaksāt arī nepelnītu sodu. Tagad taču pat ir ieviesta sistēma, ka var maksāt pusi soda, ja atzīst vainu. Ko parastam autovadītājam darīt? Izvēlēties dārgu un laikietilpīgu procedūru, lai principiāli pierādītu savu taisnību vai nospļauties un ātri un lēti samaksāt?

gunbox 6.aprīlis 2017 16:19
0 0 Atbildēt

Erix .. Jā ar mani ir bēdīgi. Es noteikumus apzināti nepārkāpju, tātad neesmu ieinteresēts zināt pat virspusēji lietas ar kurām dzīvē nesaskaros. :P Un ja saskāršos ar nepatiesi uzliktu sodu, tad sava laika tērēšana visdrīzāk būs principa jautājums komplektā ar iespēju parādīt soda izrakstītājam augsti paceltu vidējo pirkstu.

ABECEDE95 6.aprīlis 2017 15:06
9 0 Atbildēt

Lai mainītu "sistēmu", vajadzīga politiskā griba (lasi - ministrijas augstākā vadībā ar ministru priekšgalā). Griba nav un nebūs. Trekns punkts.

ABECEDE95 6.aprīlis 2017 15:02
8 0 Atbildēt

Administratīvo pārkāpumu (ceļu satiksmē) pārsūdzību ar valsts nodevu neapliek.

nomiks 6.aprīlis 2017 15:49
8 0 Atbildēt

Administratīvā pārkāpuma protkola parakstīšanai vai neparakstīšanai nav nekāda sakara ar savas vainas atzīšanu vai neatzīšanu.

Ja pārkāpumam nepiekrīt, vislabāk ir uzreiz protokolā norādīt "pārkāpumam nepiekrītu, paskaidrojums pielikumā". Un parakstīt protokolu

Vernons 6.aprīlis 2017 16:07
0 6 Atbildēt

Pēdējā laikā Tev protokolu nedod rokā! Tu tur neko nevari fiziski ierakstīt. To piesūta pa pastu. Nezinu kur ir fīča, bet tiesa atceļ arī šādas muļķības.

lynx85 6.aprīlis 2017 16:21
5 0 Atbildēt

pildspalvu arī nelaiž vaļā? tad paņem šamos uz muļķi, ar strauju rokas kustību izrauj to protokolu un drukā ko vēlies:D

Erix 6.aprīlis 2017 16:39
0 0 Atbildēt

Protokola veidlapā nav paredzēts neko ierakstīt. Tikai jāparakstās, ka ar protokolu esi iepazinies un LAPK 260. punktā minētie pienākumi un tiesības saprotamā valodā izskaidroti. Ierakstot protokolā piezīmi, ka iepazinos, bet minēto skaidrojumu nesaņēmu, protokols tika anulēts, jo es to esot sabojājis. Kopā ar pievienoto paskaidrojumu, kuru arī lika rakstīt no jauna, kamēr tika sastādīts jauns protokols. Protams otru parakstu, ka kopiju esmu saņēmis, gribēja no manis pirms man kopija bija iedota. Apstrīdēju tiesā šādu rīcību - t.i. protokola anulēšanu, lai slēptu savu procesuālo pārkāpumu (nevis pašu pārkāpuma faktu un piemēroto sodu). Tiesa atzina, ka es pārkāpumu esmu izdarījis un sods piemērots pamatoti - tiesnesis pat nebija iepazinies ar prasības saturu...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Puisēnu glābj mugursoma (+ VIDEO)

Puisēns piedzīvo šausminošu sadursmi ar vieglo automobili, taču šķiet, ka viņu būs paglābusi skolnieku mugursoma. Lasīt vairāk

 

Pie ASV krastiem apgāzies kravas kuģis ar 4000 automobiļiem 14

Atlantijas okeānā, Austrumkrasta tuvumā apgāzies kravas kuģis ar aptuveni 4000 jauniem Hyundai un Kia automobiļiem. Lasīt vairāk

 

Pauls Jonass izcīna ceturto vietu kvalifikācijā

Latvijas vadošais motokrosa braucējs Pauls Jonass no "Rockstar Energy Husqvarna" komandas sestdien izcīnīja augsto ceturto vietu sezonas pēdējā posma - Ķīnas "Grand Prix" - kvalifikācijā prestižākajā MXGP klasē. Lasīt vairāk

 

Frankfurtē prezentēts apvidus auto ar izbīdāmu kāpurķēdi (+ VIDEO) 11

Ramsmobile, amerikāņu uzņēmums ar krievu saknēm, Frankfurtē iepazīstināja ar apvidus auto Protos RM-X2. Ražotājs uzskata, ka viņu automobilis spēj pārvietoties pat vissmagākajos bezceļos, kur tam palīdzēs centrā novietota kāpurķēde ar hidraulisko pievadu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti