Aizaugušas ceļa zīmes kā dabas stihija vasarā! (+ foto) 5

Foto: Publicitātes attēls

LAMB | 21.jūlijs 2017 13:16

Rīgā un citur Latvijā daudz kur koki un krūmi ir noseguši informatīvas zīmes, kas vēsta par kustības virzienu caur pilsētu, it īpaši šajā mitrajā un straujai augšanai labvēlīgajā vasarā.

Pirms slikti redzamām ceļa zīmēm autovadītājs ir spiests samazināt ātrumu, lai censtos tās saskatīt, tomēr, ja neizdodas, seko maldīšanās pa pilsētu, meklējot pareizo virzienu. Tās laikā autovadītājs var izraisīt vai nokļūt ne vienā vien satiksmes negadījumā, jo braucējs ir stresa situācijā pazaudējis orientieri un var sākt veikt manevrus, kas rada risku uz ielas, piemēram, kādas negaidītas un nevajadzīgas pārkārtošanās, apgriešanās vai ko citu.

Kāds mūsdienīgs lasītājs teiks, ka pastāv taču dažādas navigācijas sistēmas, un lielajām informatīvajām zīmēm vairs nav nekāda nozīme. Jāpiekrīt, ka navigācija ievērojami atvieglo pareizu virzīšanos caur pilsētu, tomēr ne visi to izmanto. Tātad, ja autovadītājs neizmanto navigāciju, tad lielās, zilās, informatīvās ceļa zīmes ir vienīgais palīgs, lai ārvalstu autotūrists Daugavpils vietā neaizbrauktu uz Siguldu, bet, ja navigācija ir, tās apstiprina pareizu kustības virzienu, un galu galā, ja ceļa zīme ir izvietota, to ir jāredz!

Ja ir aizaugušas tādas ceļa zīmes kā “dodiet ceļu” un “iebraukt aizliegts” vai citas aizlieguma un brīdinājuma zīmes, autovadītājs iespējams to nepamanīs, un var notikt smags satiksmes negadījums. Spēkrats negaidīti izbrauc uz galvenā ceļa un notiek sadursme, tādēļ LAMB aicina autovadītājus rakstīt un ziņot par aizaugušām ceļa zīmēm, aicinot tās atbrīvot no koku un krūmu zariem un lapām. Ierosinām rakstīt un, ja iespējams, sūtīt arī attēlus Latvijas Valsts ceļiem [email protected], galvaspilsētā Rīgas domes Satiksmes departamentam [email protected] , citur Latvijā savām pašvaldībām, bet ja nevarat atrast adresātu, sūtiet informāciju uz LAMB [email protected], un mēs pārsūtīsim atbildīgajām institūcijām.

Autoklubam LAMB kā sabiedriskai organizācijai ir 20 gadu pieredze satiksmes drošības procesu analīzē. Dalība Starptautiskajā automobiļu federācijā (FIA), kurā ir miljoniem biedru 132 pasaules valstīs, sniedz zināšanas par satiksmes drošības aktualitātēm piecos kontinentos, tādējādi paverot iespēju salīdzinājumiem un labākās prakses meklējumiem Latvijas satiksmes drošībai.

 
Visi komentāri
 
ff 21.jūlijs 2017 14:01
5 1 Atbildēt

Varbūt atkal tauta vai šoferīši būtu vainīgi?Par maz nodokļus maksājuši?Par šitiem nodokļiem mums būtu jābrauc pa ideālu asfaltu ar žogiem gar meža malām!

Kā naudu plēst tā šie pirmie,kā uzturēt,tā neliekas ne zinis!!!

Un tā gadu no gada!Cik var muļķot MŪS!

viencexperc 21.jūlijs 2017 20:15
0 1 Atbildēt

cik tu maksā nodokļos? spriežot pēc tava santīmpiša komentāra, braukā ar bēgļu auto un tavs "lielais" nodoklis ir 50 eiro.

Es maksāju virs 200, bet nesaku, ka lieli nodokļi. Tie tiek nepareizi aprēķināti.

Bils 21.jūlijs 2017 15:59
1 0 Atbildēt

Šajās bildēs vēl nekas.Šovasar viena STOP zīme bija pa pusei aiz zariem, braucot no Kuldīgas uz Pāvilostu. Labi ka zināju to vietu.

k442 21.jūlijs 2017 19:16
0 0 Atbildēt

Neapstrīdot to, ka ir vietas, kur ceļa zīmes ieaugušas zaros vai krūmos (arī te publicētās), gribu atzīmēt, ka rakstam pievienotie attēli uzņemti no pozīcijas, kas absolūti neatbilst saskaņā ar noteikumu prasībām braucoša autiņa vadītāja pozīcijām - pirmais no labās nomales, otrais no kreisās nomales. Pa savu joslu braucoša autiņa vadītājs to "bildi" redz gandrīz vai no ceļa vidus...

MJanis 21.jūlijs 2017 21:09
0 0 Atbildēt

Džimbuļa vadītājam visi aizaugumi pie kājas .....

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ātri braucošs motocikls un auto kreisais pagrieziens (+ VIDEO) 7

Divu komponentu savienojums, kas arī šoreiz noved pie smagas avārijas. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Peugeot 3008 Hybrid 4 pret Suzuki Across (+VIDEO)

Uzlādējamā hibrīda sistēma padara automašīnu draudzīgāku videi un piešķir parametrus, kādi pamatmodelim nekad nav bijuši. Peugeot 3008 ir dabūjis pilnpiedziņu un 300 zirgspēkus. Līdzīgi parametri ir Toyota RAV4, taču ir viens āķis - šī nav Toyota, bet gan Suzuki Across. Lasīt vairāk

 

Auto iegādes tendences: Latvijas autoparks kļūst “zaļāks”, ko veicina jaunu auto iegādes pieaugums 3

Šogad būtiski pieaudzis pieprasījums pēc finansējuma gan jauno, gan lietoto automašīnu segmentos, liecina Swedbank dati. Populārākais auto jauno automašīnu segmentā ir Toyota, bet mazlietotu auto segmentā – BMW. Lasīt vairāk

 

Tesla atliek Roadster, Cybertruck un Semi ražošanas startu 7

ASV elektromobiļu ražotājs Tesla paziņojis, ka atliek sportiskā Roadster, pikapa Cybertruck un kravas vilcēja Semi ražošanas startu Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti