Uz Latvijas ceļiem darbojas 60 stacionārie fotoradari 12

 

Foto: Publicitātes attēls

CSDD | 21.decembris 2017 12:53

Uz Latvijas ceļiem kopumā darbojas 60 stacionārie fotoradari, līdz ar to ir izpildīts valdības apstiprinātais stacionāro fotoradaru uzstādīšanas plāns šim gadam.

Pēdējie uzstādītie radari sākuši fiksēt ātruma pārkāpējus Rīgā, Maskavas ielā.

Arī šoreiz pirms visām radaru atrašanās vietām ir izvietotas informatīvas ceļa zīmes, kas informē autovadītājus par atļauto braukšanas ātrumu un uzstādīto fotoradaru. Radaru mērķis nekad nav bijis iekasēt naudu, galvenais mērķis ir samazināt ātruma pārkāpēju skaitu, ko jau izdevies panākt. Turklāt stacionāro fotoradaru vietās nav bojāgājušo negadījumos, kas saistīti ar ātruma pārsniegšanu.

Valdības apstiprinātais stacionāro fotoradaru uzstādīšanas plāns paredz līdz 2018.gadam uz Latvijas ceļiem kopumā uzstādīt 100 ātruma mērierīces, kas ievērojami paplašinātu atļautā braukšanas ātruma pārkāpēju kontroli. Tas nozīmē, ka 2018.gadā uz ceļiem parādīsies vēl 40 jauni stacionārie fotoradari.

Vietas izvēlētas un saskaņotas, sadarbojoties CSDD un satiksmes drošībā un satiksmes organizācijā iesaistītajām atbildīgajām institūcijām - Valsts policijai, VAS „Latvijas Valsts ceļi” un pašvaldībām.

Vairāk par stacionārajiem fotoradariem iespējams uzzināt šeit, savukārt atrašanās vietu karte atrodama šeit.
CSDD Ziemassvētkos novēl, lai pienāktu brīdis, kad radariem vairs nebūtu ik dienu jāfiksē ātruma pārkāpumus, savukārt šoferi būtu disciplinēti un viņiem vairs nevajadzētu maksāt sodus par ātruma pārsniegšanu!

 

 
Visi komentāri
 
650 21.decembris 2017 14:54
7 5 Atbildēt

Krietnai Pusei LV ceļu ))ārpus pilsētas..(( nav uzzīmētas pienācīga izskata atstarojošas baltās līnijas un nezcik vietās desmitiem kilometru garumā NAV NEVIENA atstarojošā stabiņa gar ceļa malu.Tādējādi jebkurš šķērslis vai kustīgs objekts tumsā var palikt neievērots.Dzīvnieki savairojušies nemērā- bet žoga gar ceļu mums nav praktiski nekur...Piem, pilnīga Liekulības izpausme arī uz "slavenajiem" tikko atjaunotiem posmiem aka Biksti-Auce,Tume-Kabile.Tur atjaunotajos posmos it kā ir viss, bet tikko burtiski turpat seko "vecais" posms, tā tur pēkšni nav nekā.Uz Lielvalsts nozīmes ceļa Jelgava-Dobele Jelgavas rajonā var pirkstu acī bakstīt- zīmse "dzīvnieki" tur ir, abet drošības atribūtu tur NAV. Diezin ko par to visu "domā" šīi te jaukā plaši izreklamētā Iestāde uz burtu "c" ?? Varb';ur kkādus Plakātus ar kkādu āakstu ģimjiem vajadzētu pildus saražot- tā lai mms visiem "priecīgāk" svētkos? Misters Biins varbūt vai kāds vietējais Dakteris piekristu sevi izkarināt vai tml ?;PPPP

driveris 21.decembris 2017 15:37
4 2 Atbildēt

A kas traucē izvēlēties braukšanas ātrumu atbilstošu ceļa segumam??? Cik es esmu novērojis, tad pat uz izcilas kvalitātes ceļiem vairums braucēju sliktos ceļa apstākļos un ierobežotā redzamībā turpina lidot kā ierasts, pat neaizdomājoties par to vai spēs izvairīties no dzīvnieka, bojāgājēja vai krītoša koka.

Motorolers 21.decembris 2017 16:10
4 3 Atbildēt

driver - ej ar kājām!

driveris 21.decembris 2017 16:13
4 1 Atbildēt

Brauc ar galvu!

Vernons 21.decembris 2017 16:14
6 18 Atbildēt

10. Diennakts tumšajā laikā, ja ceļš nav pietiekami un vienmērīgi apgaismots, gājējiem, kas atrodas uz brauktuves vai nomales, jābūt tērptiem atstarojošā vestē vai apģērbā ar labi redzamiem gaismu atstarojoša materiāla elementiem.

""Ceļu satiksmes Likuma" 19.pants. Ceļu satiksmes dalībnieku vispārīgie pienākumi un tiesības: (3) Ceļu satiksmes dalībniekiem un citām personām jārīkojas tā, lai neradītu satiksmei bīstamas vai satiksmi traucējošas situācijas un nenodarītu zaudējumus."

Parādi man kādu ielu Rīgā, kur ir pietiekams apgaismojums. Bet gājējs var atļauties slāt kur vien ienāk prātā, bez atbilstoša aprīkojuma, bez pārliecināšanās par savu drošību. Kad tiks piestrādāts pie šīs problēmas?

Vernons 21.decembris 2017 15:57
5 24 Atbildēt

Ātruma samazināšanas process sākas ar savlaicīgiem brīdinājuma signāliem, skatu spoguļos, savlaicīgi ieņemtu braukšanas joslu un stāvokli joslā atbilstoši manevram. Ja kāds izdara atkāpi no šeit minētā, sadursme garantēta! LAPK 149. panta 4. punkts to traktē šādi: "Par agresīvu braukšanu, kas izpaudusies kā: 1) vairāku tādu citu citam sekojošu ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu izdarīšana, kas saistīti ar ceļu satiksmei bīstamu vai traucējošu situāciju radīšanu;

uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no septiņdesmit līdz divsimt astoņdesmit euro."

Un 6 soda punkti!

Bet lai tas tā tiktu noformēts kalpo "Likums par policiju" 4. pants! Kārtība tiks garantēta automātiski arī bez "ziedojumu kastēm"!

Pļurkt 21.decembris 2017 16:26
2 5 Atbildēt

Nu tad Latvānija kļūs par paraugvalsteli un nāves gadījumu CSN droši ka nebūs! Galvenais ir kāsts, kāsts un vēl reiz kāst!

Saliek radarus taisnos posmos un tik kāš. Tur kur ir kāds melanis punkts, tur radaru neviens i netaisās likt!

viencexperc 21.decembris 2017 18:06
15 2 Atbildēt

Noteikumu pārkāpšana ir maksas pakalpojums. Es redzu, ka daudzi idiņi to vēl neapjēdz.

Un labi, ka tā ir. Ja neviens nelidotu, radariem nebūtu jēga. Bet ir sponsori, kas finansē radaru uzstādīšanu, ir radari.

650 21.decembris 2017 19:17
4 4 Atbildēt

Kungi, runa te (diemžēl) NAV par noteikumu pārkāpšanu.To es te vnk tā sirsnīgi izteicos, vadoties no konkrēti savas 28 ziemu pieredzes konkrēti "nakts braukšanā".Nav te laika strīdēties Svētku priekšvakarā- kad katrs darām to, ko mums ir jādara.Varbūt steidzamies, bet varbūt viss iecerētais ir jau godam paveikts un mierīgi braucam katrs savā plezīrā uz kkādu ārpusrīgas vietu, kur Kāds mūs gaida. Stabiņi un līnijas NAV priekš tam, lai kāds no mums savureiz kko pārkāptu.Tie 600% attiecas uz Jebkuru braucēju.Lai viņš saprastu ceļa profilu un laikus uzredzētu tieši tās "savas" varbūtējās briesmas.Jo tās mums uzglūn itvisur- piem,smagsvara dzīvnieki pašlaik vazājas bezmēra skaitā un bezjēgā dajebkurā vietā.Brauc tu kā un cik ātri gribi, bet nāksies ar to rēķināties.Dzīvniekmīlestība un visvisādi "ekonomiskie" aprēķini mums šobrīd stāv augstāk par braucēja drošību.Kladzinam vienu- ka viss ok, ceļus taisa, radarus liek,lielceļa bandītus izķer,cp visu kontrolē un problēmu nav- abet aizkadrā tā ārpusrīgas realitāte ir diezgan skarba.Valsts mums nesastāv vienīgi no galvenajiem ceļiem.Arī "citur" kāds brauc.Un, nebūt ne pa kkādu tur "likvidējamo" ceļu, kur tas tikai 3-4 māju iedzīvotājiem interesē un ko mums izmanto izmanīgi demagogi savā kladzināšanā.Uztaisīt par EU naudu atjaunotu ceļa fragmentu, izlielīties ar padarīto un ar visiem atribūtiem un turpat burtiski jau pēc pēc pāris km atstāt uz tā paša ceļa nākamajā fragmentā visu nolaistu kā bijis jau pirms 30 gadiem- tā ir vnk maucība un demagoģija augstākajā pakāpē.

Vēl ko- arī autoskolu "zaudētie" izlaidumi mums dara savu- apzināti nelietošu lamuvārdus, bet tumsas braukšana krietnai daļai ir joprojām tumša bilde.Pie kam, grēko tie, kuri neba jau pirmo gadu brauc.Ja cilvēks brauc apzināti nelietojot Tālo Gaismu- nu nezinu, ko tur vairs teikt.Ja viņš piem pat (jaunums!!) Apdzen tālās gaismas lietotāju un turpmāk velkas viņam pa priekšu ar savu to nekādu Tuvo- nu tas tak ir ārprāts.

Ja apdzenamais IZSLĒDZ savu tālo gaismu jau tajā brīdī, kas apdzinējs tikko ir pietuvojies un knapi parādījis nodomu apdzīt- tur taču viņi abi divi kritisko momentu pavada bez gaismas.Divas mašīnas blakus- bet neviens neko neredz.......Kur te ir galva un kur ir vispār kaut kāda sapratne?Ja tevi apdzen- cilvēciskais pienākums ir apgaismot perspektīvu līdz tam brīdim, kamēr abi atrodas blakus apdzinējs jau ieslēdz savus tālos.Nav runa kko pārkāpt- runa ir par principu, cilvēcību un vispārēju Drošību.Nav teikts, ka jāapdzen vienmēr kko pārkāpjot- jo apdzinēja lomā savureiz nonāk jebkurš...

Par nestandarta +300% spuldzēm, kuras reklamē un Nekontrolēti tirgo šobrīd praktiski katrā Atejā...Nu tak esmu te 16x saucis pie saprāta un skaidrojis- nu nevar tā, ka vnk tupi ievieto vecajā lukturī to spožo spuldzi.Nu vismaz pie sienas piebrauc vai kkur uz reāla ceļa tumsā pārbaudi, kur tev tas viss Tagad pēc nomaiņas spīd.Parasti to visu lieto vecu un nederīgu lukturi īpašnieki,kuri meklē iespēju kko tur Uzlabot.Pie standarta spuldzes tā citiem/acīs spīdēšana nav tik kritiska, bet pie jaunas +100% spuldzes tas jau kļūst par klaju cūcību pret citiem.Katrs tas nenoregulētais centimetrs kļūst divkārši svarīgs.Bet cilvēki to nesaprot un nemaz negrib ieklausīties.Pilns ceļš, masveidā simtiem tādu un visur...Jo pasaules Čempioni,Pārdevēji un Ministri tādas lietas mums neskaidro.

Pļurkt 22.decembris 2017 17:13
1 0 Atbildēt

Būtu ļoti labi, ja remontējot vai renovējot kādu nojātu ceļu to vēl vairāk nesačakarētu!!

Diemžēl tādu piemēru ir jūrām!

Kanibaals 25.decembris 2017 15:47
0 0 Atbildēt

Joprojām nesaprotu kāpēc valstī, kur ir sniegs ceļa horizontālie apzīmējumi ir baltā nevis dzeltenā krāsā, vismaz būtu kaut kāda iespēja tos saskatīt arī zem neliela sniega.

? 25.decembris 2017 16:34
1 0 Atbildēt

Vai darbojas ari sadedzinātie un nogāztie aparāti?Plāns taču izpildīts!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 10

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 

Porsche Panamera sasniedz trešo paaudzi (+ FOTO)

Sportiskais modelis ir apritē jau 15 gadus, laiks jaunās paaudzes uznācienam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti