Uz Latvijas ceļiem kopumā darbojas 60 stacionārie fotoradari, līdz ar to ir izpildīts valdības apstiprinātais stacionāro fotoradaru uzstādīšanas plāns šim gadam.
Pēdējie uzstādītie radari sākuši fiksēt ātruma pārkāpējus Rīgā, Maskavas ielā.
Arī šoreiz pirms visām radaru atrašanās vietām ir izvietotas informatīvas ceļa zīmes, kas informē autovadītājus par atļauto braukšanas ātrumu un uzstādīto fotoradaru. Radaru mērķis nekad nav bijis iekasēt naudu, galvenais mērķis ir samazināt ātruma pārkāpēju skaitu, ko jau izdevies panākt. Turklāt stacionāro fotoradaru vietās nav bojāgājušo negadījumos, kas saistīti ar ātruma pārsniegšanu.
Valdības apstiprinātais stacionāro fotoradaru uzstādīšanas plāns paredz līdz 2018.gadam uz Latvijas ceļiem kopumā uzstādīt 100 ātruma mērierīces, kas ievērojami paplašinātu atļautā braukšanas ātruma pārkāpēju kontroli. Tas nozīmē, ka 2018.gadā uz ceļiem parādīsies vēl 40 jauni stacionārie fotoradari.
Vietas izvēlētas un saskaņotas, sadarbojoties CSDD un satiksmes drošībā un satiksmes organizācijā iesaistītajām atbildīgajām institūcijām - Valsts policijai, VAS „Latvijas Valsts ceļi” un pašvaldībām.
Vairāk par stacionārajiem fotoradariem iespējams uzzināt šeit, savukārt atrašanās vietu karte atrodama šeit.
CSDD Ziemassvētkos novēl, lai pienāktu brīdis, kad radariem vairs nebūtu ik dienu jāfiksē ātruma pārkāpumus, savukārt šoferi būtu disciplinēti un viņiem vairs nevajadzētu maksāt sodus par ātruma pārsniegšanu!
Krietnai Pusei LV ceļu ))ārpus pilsētas..(( nav uzzīmētas pienācīga izskata atstarojošas baltās līnijas un nezcik vietās desmitiem kilometru garumā NAV NEVIENA atstarojošā stabiņa gar ceļa malu.Tādējādi jebkurš šķērslis vai kustīgs objekts tumsā var palikt neievērots.Dzīvnieki savairojušies nemērā- bet žoga gar ceļu mums nav praktiski nekur...Piem, pilnīga Liekulības izpausme arī uz "slavenajiem" tikko atjaunotiem posmiem aka Biksti-Auce,Tume-Kabile.Tur atjaunotajos posmos it kā ir viss, bet tikko burtiski turpat seko "vecais" posms, tā tur pēkšni nav nekā.Uz Lielvalsts nozīmes ceļa Jelgava-Dobele Jelgavas rajonā var pirkstu acī bakstīt- zīmse "dzīvnieki" tur ir, abet drošības atribūtu tur NAV. Diezin ko par to visu "domā" šīi te jaukā plaši izreklamētā Iestāde uz burtu "c" ?? Varb';ur kkādus Plakātus ar kkādu āakstu ģimjiem vajadzētu pildus saražot- tā lai mms visiem "priecīgāk" svētkos? Misters Biins varbūt vai kāds vietējais Dakteris piekristu sevi izkarināt vai tml ?;PPPP
A kas traucē izvēlēties braukšanas ātrumu atbilstošu ceļa segumam??? Cik es esmu novērojis, tad pat uz izcilas kvalitātes ceļiem vairums braucēju sliktos ceļa apstākļos un ierobežotā redzamībā turpina lidot kā ierasts, pat neaizdomājoties par to vai spēs izvairīties no dzīvnieka, bojāgājēja vai krītoša koka.
driver - ej ar kājām!
Brauc ar galvu!
10. Diennakts tumšajā laikā, ja ceļš nav pietiekami un vienmērīgi apgaismots, gājējiem, kas atrodas uz brauktuves vai nomales, jābūt tērptiem atstarojošā vestē vai apģērbā ar labi redzamiem gaismu atstarojoša materiāla elementiem.
""Ceļu satiksmes Likuma" 19.pants. Ceļu satiksmes dalībnieku vispārīgie pienākumi un tiesības: (3) Ceļu satiksmes dalībniekiem un citām personām jārīkojas tā, lai neradītu satiksmei bīstamas vai satiksmi traucējošas situācijas un nenodarītu zaudējumus."
Parādi man kādu ielu Rīgā, kur ir pietiekams apgaismojums. Bet gājējs var atļauties slāt kur vien ienāk prātā, bez atbilstoša aprīkojuma, bez pārliecināšanās par savu drošību. Kad tiks piestrādāts pie šīs problēmas?