Jautājumu par papildu 50 fotoradariem un 50 "mulāžām" skatīs valsts budžeta sagatavošanas procesā 20

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 17.jūlijs 2019 10:19

Jautājums par papildu uzstādāmajiem 50 fotoradariem un 50 "mulāžām" tiks izskatīts valsts budžeta likumprojektu sagatavošanas procesā, lēma Ministru kabinets.

Valdība atbalstīja Iekšlietu ministrijas priekšlikumu par laikā no 2015.gada līdz 2018.gadam uzstādīto 100 fotoradaru darbības nodrošināšanu līdz laikam, kamēr tie tiks atzīti par derīgiem.

Valdība arī konceptuāli atbalstīja jau iepriekš publiski izskanējušos priekšlikumus par jaunu tehnisko risinājumu ieviešanu, piemēram, ar radaru konstatēt luksofora signāla neievērošanu, kā arī fiksēt transportlīdzekļu vidējo braukšanas ātrumu. Tāpat plānots ieviest arī ierīces, kas ļaus fiksēt tālruņa lietošanas pārkāpumus, transportlīdzeklim atrodoties kustībā, drošības jostas nelietošanu, luksoforu signālu prasību neievērošanu, kā arī citus ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumus. LETA jau vēstīja, ka daļa no minētajiem priekšlikumiem uz ceļiem jau ir reāli ieviesti.

Lai īstenotu minētos priekšlikumus, Iekšlietu ministrijai sadarbībā ar Satiksmes ministriju līdz šī gada 1.septembrim jāiesniedz grozījumi valdības iepriekš pieņemtajā rīkojumā, kas paredzētu uzdevumu Valsts policijai noslēgt attiecīgu līgumu ar Ceļu satiksmes drošības direkciju. Tāpat nepieciešams precizēt Iekšlietu ministrijas ilgtermiņa saistības un izdevumus, kā arī valsts pamatbudžeta ieņēmumus no naudas sodiem.

Jau ziņots, ka patlaban uz ceļiem izvietoti 100 stacionārie fotoradari, bet Valsts policijas rīcībā ir 12 pārvietojamie fotoradari.

 
Visi komentāri
 
WALA 17.jūlijs 2019 12:01
0 0 Atbildēt

Lai nu ko bet šo naudas izmetienu es līdz galam neizprotu, nu jā valsts budžets protams jāpapildina, bet tomēr. Cik atceros Lietuvā tām mulāžām kā iet garām pilnā ātrumā tā joprojām iet. Cilvēki ātri pierod "pie jaunievedumiem".

Palaidniex 18.jūlijs 2019 10:41
1 0 Atbildēt

Zviedri darīja daudz interesantāk - Sakarināja savulaik pa visu valsti teiksim 250 FR "būrīšus", bet pašu pildījumu - proti FR iekārtu - ir tikai ~50. Un tad nu tos rotēja pa visām 250 kastēm. Ej nu sazini - šodien būris ir tukšs vai pilns.

Un nav vairs drosmes vilkt "būrim" garām.

ja nekļūdos, vai tik līdzīgi nabija arī Igauņos, bet neesmu drošs...

WALA 18.jūlijs 2019 16:00
3 1 Atbildēt

Tas būtu principā OK,ja runa būtu par satiksmes drošību, bet tam man kaut kā trūkst ticības brīžos kad bez krustojumiem taisnos ceļa posmos uz Tīnūžu - Kokneses ceļa ieraugu radarus. Un pat ne tie radari ir tik traucējoši, cik idoti kas jau tā knapi brauc ar 90 km/h un tad pie radara vēl nobremzē - WTF ?!?!?

Es pat brīnos ka tur piemēram kādi poļu smago braucēji nav jau "izdupsējuši" vietējos cirvjus kas tā dara.

Palaidniex 19.jūlijs 2019 9:10
0 1 Atbildēt

Tas, ka gana daudzi cilvēki pie mums tā labi un droši nemaz nemāk braukt, taču piekritīsi?

Un piekritīsi, ka milzīgs apjoms no tiem braukt nemācētājiem tam nekad nepiekritīs...

No malas kritizēt ir elementāri... Kādi ir, tavuprāt, reālie paņēmieni vest pie prāta tos braucējus, kuri lido krietni ātrāk par savām spējām? Jo lēnāk tie gribēs lidot, jo vieglākas sekas viņu līkrocības radītajām avārijām - parasta fizika.

Valsts izmanto tās pilsoņu nevēlēšanos tukšot savu maku saturu, līdz ar to ir iespēja izmantot fizikas likumus, lai mazinātu avārijas sekas.

Saprotu - valsts savā rīcīā nav diez ko oriģināla. Tāpēc aŗī vaicāju - kā tieši (praktiski un finansiāli realizējami) varētu sakārtot situāciju uz ceļa, uz kura ir tik daudz šumaheri, aizvainotie, apbižotie... ?

WALA 19.jūlijs 2019 10:55
0 0 Atbildēt

Risinājums ir plūsmai atbilstoša platuma un kvalitātes ceļu būve. Un LV - dzīvē var redzēt ka problēma nav tik daudz skrējēju līkrocība un prāta aptumsums, cik kolektīvais idiotisms - ja kāds ir sācis dzīt auto "kolonnu ar bremzēm", tad īsti vietā tiem bremzēm būtu jau laicīgi atstāt vietu tam apdzinējam. BET tā nenotiek, un tad tam skrējējam nostrādā kaut kāds smadzeņu aptumsums, un jams jau veic kaut ko super dīvainu - nereti ar letālu crash.

Man dzīvē kad vēl braukāju ar mazmotoriem bija situācija, kad dzenu lielu baru garām ( nu konkrēti viens otram pakaļā ielīduši), pretī nāk auto, mierīgi atmetos un jau līdīšu iekšā savā joslā - skatos aimugurē BMW lido, un tam toč nebūs kur palikt, uzbēru (cik nu tas 1.6 to var) un lienu joslā + vienam kas tur brauc kārtīgi pakaļā neatmetoties - - bembists ar samērā saprātīgs - pielipa bamperim un abi tur ielīdām un tad sabremzējām līdz tiem kolonnu mīlētājiem, tas nekas ka sākumā tur pat vienm auto nebija pārāk komfortabli ielīst ...

650 17.jūlijs 2019 13:40
0 1 Atbildēt

Vēl varētu "piemest" projektu par atbilstošu ceļamalas marķējumu un drošības aprīkojumu.Pirms tam to morāli-Atbildīgo P-ersonālu varētu nosūtīt p-ieredzes apmaiņā uz brālīgo Koreju,kuras autoizsrādājumi beidzamajā laikā mums ļoti patīk..

ps- īpaši "prēmēt"(tam varētu izmantot attēlā redzamajiem veidoumiem līdzīgus izstrādājumus) varētu TO kropli, kurš izdomāja un kura vadībā tika savilktas greizās/dzeltenās remontjoslu marķējuma līnijas uz pašlai kaPremontējamā Jūrmalas mokuceļa.Tās ir pēc mēneša lietošanas "Īpaši" ļoti informatīvi moderni saredzamas diennakts Tumšajā laikā.Kad tur nedeg itin neviens suuudalukturis (izņemot garāmbraucējiem acīs spīdošo pie tiltiņa būvvietas zirgustaļļa rajonā).Itin vēl jo īpašāk ,kad kustība notiek LIETUS laikā- tad tur redzams nav itin nekas.

Paskatīsimies, kādos "paaugstinātas drošības" apstākļos tā kustība tur notiks laikā, kad drīzvien tumšs un slapjš būs jau no paša rīta- kad notiek masveida migrācija rīgas virzienā (tieši pa kādreizājām 2gab sliktākā stāvoklī esošajām joslām un ar vienu riteni tieši pa ūdens pilnu reni).

... 17.jūlijs 2019 15:38
0 0 Atbildēt

Mulāžām nav ne vaina, ja ik pārdienas tiek mainītas to atrašanās vietas. Principā satiksmes drošībai fotoradaru jau ir pietiekoši. Varētu iegādāties 100 mulāžas un regulāri mainot vietām mulāžas un īstos radarus satiksmes drošība tikai uzlabotos. Bet gribās jau saglabāt esošos fotoradarus, kas vairumā ir salikti naudas iekasēšanai nevis drošībai...

WALA 18.jūlijs 2019 11:24
0 3 Atbildēt

Nu tam lai mainītu jābūt diezgan palielai budžeta pozīcijai, jo katru lohu šitādam nevar laist klāt … nez vai tas ir pietiekoši reāli

Palaidniex 19.jūlijs 2019 9:11
0 0 Atbildēt

Zviedrija kaut kā realizēja... Tur kas - citplanētieši dzīvo?

WALA 19.jūlijs 2019 10:43
0 0 Atbildēt

Budžets, un velkot cauri uz Norvēģiem kaut kā nessmu manījis ka zviedros būtu salikti radari tādā stilā kā pie mums - tur tas atvainojos šķiet kaut kā saprotamāk izdarīts. Pie kam zviedros absolūti normāli skatās uz to ja tu pat CP priekšā tur kur droši pat ar 120 apdzen kādu lēnāk braucošu.

Damn 18.jūlijs 2019 7:58
3 0 Atbildēt

Jostas fiksēs tikai tiem, kas pārkāpj ātrumu vai pētīs visu auto plūsmu?

Ja tikai tiem, kas pārkāpj ātrumu - vai Latvijā mēdz piemērot sodu par diviem pārkāpumiem vai tikai par lielāko. IMO, šķita ka pie mums pagaidām sodus nesummē.

Ja pārbaudīs visus auto - arī tos, kas nepārkāpj - privacy issue.

Bradypus 18.jūlijs 2019 8:37
1 0 Atbildēt

Jau tagad vidējā ātruma kameras pārbauda visus auto.

Damn 18.jūlijs 2019 9:07
1 0 Atbildēt

Slinkums meklēt, bet būs kaut kad jāiedziļinās -> Vai ar vidējā ātruma mērīšanu nav tā, ka dati netiek uzglabāti par tiem, kas nepārkāpj?

Ir šaubas, ka "AI" šobrīd spēs patstāvīgi noteikt jostas nelietotājus ar pietiekoši lielu precizitāti.

Palaidniex 18.jūlijs 2019 10:43
0 0 Atbildēt

Toties OCTA esamību - spēj

Bradypus 18.jūlijs 2019 14:55
1 1 Atbildēt

Ir šaubas, ka to vispār varēs noteikt. Laikā, kad CP aktīvi medīja jostas "uz aci", nācās ar tiem malačiem bieži lamāties, jo lielākoties braucu ar mašīnām, kam ir gaišās, nevis melnās, jostas. Ko tagad - ja AI nevarēs, tad tie paši pusaklie menti mēģinās to notiekt bildē, kas uzņemta no konkrēta leņķa ar visiem stikla atspīdumiem?

Protams, ka īstais mērķis ir vēl viena lielā brāļa visuredzošās acs risinājuma ieviešana, ko lohiem pārdod ar "ārkārtējām rūpēm par viņu pašu drošību"

Vernons 18.jūlijs 2019 14:39
3 13 Atbildēt

"kā arī valsts pamatbudžeta ieņēmumus no naudas sodiem."

Šim tiešām der! Satiksmes drošību neuzlabos un bojā gājušo skaitu arī ne.

Tajā vietā, lai iekārtotu ātruma samazināšanas joslas un CSN ieliktu divas sadaļas: "Ātruma samazināšana" un "Brīdinājuma signāli un to lietošana" prāta nepietiek! Varbūt tāds ir patiesībā mērķis, neko neuzlabot un neko nesamazināt.

650 18.jūlijs 2019 15:04
3 1 Atbildēt

Ja kas nav atrunāts Csn, tad tas ir skaidri un saprotami pateikts tajā lohu-definīcijā.Izspiests lohs ar izgrieztām kabatām nevienam nav vajadzīgs.Loham ir jābūt samaksāt/spējīgam.Maksas pieprasīšanas veidus var un vajag radīt tādus, lai pamazām maksātu visi un par visu.Sākotnēji jārada iespaids, ka atsevišķās jomās kontroles nav ,ka visu var +20 un ka pofig un ka uttt.Pēc tam vienā jaukā brīdī grožus vajag pievilkt.Jo- lohu dricelētāji itin labi zin to, ka P-ieradumus mainīt ir ļoti grūti.Dažkārt pat vienas paaudzes laikā neiespējami.Tapc būs jāmaksā.Bet, līdz šai atziņai lai nonāktu, katram individuāli nāksies par kaut ko vismaz pārisreiz samaksāt.

Kā arī, katrs bis-ness prasa paplašināšanos.Ja tu esi iestagnējis, tava peļņa ar laiku saruks.Tāpēc kaļam,ieviešam un raujam, kamēr var.Ideoloģiski-demagoģiskais pamats ir radīts izcili- visu gadu visi portāli kladzina par "nozīmi un jēgu", tiek pasniegti rezultāti, grafiki un kiber-pamatojumi.Valsts Kontroles 2017g atzinums par nekārtību,bezcerību un idejas virziena kļudainību tajā pat laikā tiek jo rūpīgi slēpts,jo lohiem to nedrīkst rādīt.iAuto ir vienīgais kosmiskais portāls,kur tas suuds vispār ir ticis pieminēts.Citur ir vienīgi grafiki un tāmes.Tā ka gatavojamies atskaitīt,ieplānotais būs jāpilda.Jāveic arī "uzkrājumi" nākamajam iepirkuma vilnim.Jo, tehnoloģijas nestāv uz vietas un senkārotās tā saucamās privācijas/ievainojamības iespējas aug astronomiskā ātrumā.

Vernons 18.jūlijs 2019 17:32
0 4 Atbildēt

Un kurš vēl ir patiesā labuma guvējs?

Pļurkt 18.jūlijs 2019 18:09
0 0 Atbildēt

Da kur problēmas???? Vajag kā visduslaikos, uz katra tilta, uz katra krustojuma uzbliezt nodokļu iekasēšanas kantori un lieta darīta!

------

Būs valdošajai kliķei no kā kārtējo algas pielikumu saskribināt!

650 18.jūlijs 2019 18:38
0 1 Atbildēt

Kur ir tā saucamais izmaksu skaidrojums? Piem, kā benzīntanka tualetē karājas tā lapa- no 1 litra tik un tik viss kaut kas.Akcīze tik,pvn šitik,tirgotājam paliek pāri nekas un ar mīnuszīmi un tapc aktīvāk ēdiet mūsu desas un pie viena apmeklējiet šo te Podu.

Kas diez te ir- cik, piem, varētu būt tā amat (vai autor vai kāviņtur) atlīdzība ātrumpārkāpumu nodaļas pētniecības papildsekcijas vadītājam, cik Octa pārkāpumu reģ.nod. pr-nieka vietnieka asistentam, cik noiet par visa uzturēšanu,cik tiem telephotovideo-zoom novērotājiem, kasieriem,operātoriem, to palīgiem,un Oikam cik vēl aiziet par elektrību.Un kas no visa tā jāpaliek tiem te dulburiem ceļalietotājiem.Un ko viņi vispā uzdrošinās "prasīt",- te ir jāpriecājas vien par to, ka kāds vispār viņu labā vispār šo visu dara.Vo ka atnāks reiz otrs KUlmanis un sāks te kultivēt piespiedu lauksaimniecības darbus, lūk ta jūs redzēsiet, kā ir ka kādam reāli jāstrādā un kopgalds jāvairo.

ps- apsveicu ar Jauno nupat 18:35/18.jul. Swh re-portu.Uz J-šosejas esot avārija, "varot" apbraukt caur (P)iņķiem.Ok.Es nupat no turienes,tagd labāk pagaidīsu lai tumšs paliek.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Hyundai iepazīstina ar modernizēto i30 N (+ FOTO)

Dienvidkorejas autoražotājs Hyundai parādījis sportiskā hečbeka i30 N modernizēto versiju, kas Eiropas tirgū kļūs pieejama 2021.gada pirmajā pusē. Lasīt vairāk

 

Jaunais Renault Arkana būs pieejams arī Eiropā 10

Renault sportiskā un dinamiskā apvidus auto kupeja ienāk Eiropas tirgū ar jaunām tehnoloģijām, ar E-TECH hibrīda versiju un jaunu R.S. Line apdari, kam piešķirts vēl izteiksmīgāks un dinamiskāks dizains. Lasīt vairāk

 

Bēgot no policijas, Krievijā iet bojā pieci cilvēki (+ VIDEO) 10

Traģiski beigusies policijas pakaļdzīšanās Irkutskas apgabalā, Krievijā - saduroties ar kravinieku, bojā gāja visi, kas atradās vieglajā auto. (Uzmanību! - nepatīkami skati). Lasīt vairāk

 

Jauno Volkswagen Passat izstrādās Škoda 12

Čehijas autobūves kompānija Škoda, kas ietilpst Volkswagen koncerna sastāvā, reizē ar jauno Superb, izstrādās arī devītās paaudzes (B9) Volkswagen Passat. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti