Visi komentāri - 2019.gadā satiksmes intensitāte uz valsts ceļiem sasniedza visaugstākos rādītājus pēdējo 10 gadu laikā

2019.gadā satiksmes intensitāte uz valsts ceļiem sasniedza visaugstākos rādītājus pēdējo 10 gadu laikā 7

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Nozare.lv | 29.janvāris 2020 12:59

Vidējā diennakts satiksmes intensitāte vai plūsma valsts galveno autoceļu tīklā 2019. gadā pieaugusi par 5 %, salīdzinot ar 2018. gadu, un bija 6 525 transporta vienības diennaktī uz ceļa kilometru.

Kopš 2011. gada satiksmes intensitāte ik gadu turpina pastāvīgi augt un pērn tā sasniedza visaugstākos rādītājus pēdējo 10 gadu laikā.

Viss blīvākā satiksme koncentrējas uz valsts autoceļiem Pierīgā: uz Rīgas apvedceļa A4 (Baltezers–Saulkalne) – 12 222 un uz Rīgas apvedceļa A5 (Salaspils–Babīte) – 14246 autotransporta vienības vidēji diennaktī uz ceļa kilometru. Kā arī par 16% pieaugusi satiksmes intensitāte uz autoceļa Liepāja - Lietuvas rob.(Rucava) (A11), kur vidēji diennaktī uz ceļa kilometru 2019. gadā bija 3249 autotransporta vienības.

2019. gadā uz Rīgas apvedceļa visvairāk jeb par 23.9% satiksmes intensitāte ir palielinājusies autoceļa Baltezers – Saulkalne (A4) posmā no krustojuma ar reģionālo autoceļu Rīga – Ērgļi (P4) līdz krustojumam ar reģionālo autoceļu Ulbroka – Ogre (P5).

Intensīvākie šoseju posmi pēc automašīnu skaita 2019. gadā diennaktī:

•      Jūrmalas šosejas (A10) posms no Rīgas robežas līdz pagriezienam uz Rožu ielu. (13.45.km – 15.37. km) – 48540 transportlīdzekļu vidēji diennaktī gada griezumā.

•      Jūrmalas šosejas (A10) posms no pagrieziena uz Rožu ielu līdz kontroles punktam iebraukšanai Jūrmalas pilsētā. (15.37. km – 19.49. km) – 41316 transportlīdzekļu diennaktī gada griezumā.

•      Rīga - Sigulda - Igaunijas robeža (Veclaicene) (A2) posms no Rīgas robežas līdz satiksmes mezglam krustojumā ar Tallinas šoseju (A1) un Rīgas apvedceļu (A4) (12.41.km – 14.13. km) 40 994 transportlīdzekļu diennaktī gada griezumā.

Līdz ar pieaugošo satiksmes intensitāti uz valsts autoceļiem, aktuālāks kļūst jautājums par autoceļu tīkla attīstību. Vistuvāk realizācijai ir Ķekavas apvedceļa izbūve, kas tiks realizēta publiskās un privātās partnerības projekta veidā. Šogad plānots pabeigt partnerības iepirkumu un uzsākt projektēšanu.  Bauskas šosejas (A7) posms no Rīgas līdz Ķekavai ir viens no noslogotākajiem valstī un satiksmes intensitāte konkrētajā Pierīgas posmā sasniedz pat 17 000 transporta vienību diennaktī. Bauskas šoseja turklāt ir vienīgais ceļš, kas ienāk Rīgā ar vienu braukšanas joslu katrā virzienā.

 
Visi komentāri
 
Janka 29.janvāris 2020 14:02
3 0 Atbildēt

nevar saprast, vai tas grafiks pa gadiem nav pareizs, vai tas cipars grafikā, kas norāda, ka 2007. gadā bija 6830 vidējais auto skaits.

Vizuāli izskatās, ka sen jau pārsniegts 2007. gada līmenis (augstākais Latvijas vēsturē), bet pēc cipara it kā vēl ir jāpagaida.

manerheims 29.janvāris 2020 15:08
0 1 Atbildēt

Tev taisnība, es ar lineālu izmērīju

jaaanis 30.janvāris 2020 14:17
0 0 Atbildēt

2007 gadā jābūt 5830, jo ja būtu 6830 tad 2008.g. -4% nebūtu 5622.

Ješks 30.janvāris 2020 20:56
0 0 Atbildēt

Janka,bet grafiku uztaisīt taču vajag mācēt!Skaties saknē!Un netici.Arī tam,kurš pielietoja neverificētu lineālu.

Freijers 29.janvāris 2020 22:02
0 0 Atbildēt

Un abi pirmo vietu ieņēmušie ceļi ir vnk mēsls, par kādu tur apvedceļu nerunājot, varbūt apvedieliņa tiem atbilstošāks termins, jo vagoni, vilkšanās, lieki tērēts laiks un nervi kā arī iespēja piedzīvot visādus brīnumus tur bezmaz vai garantēta....brīnums vēl ka pārdauagvas pusē tur ir tik daudz 2 līmeņnieku...jo ar P4 un P5 ir varenie luksofori (kas arī kādreiz tur nebij).

9 mm 30.janvāris 2020 19:50
1 0 Atbildēt

Nebūtu P4 luksoforu,Tu no Rigas nemaz neizbrauktu.Sponsorē divu līmeņu krustojumu!iAuto- Nepareizs drošības kods klikšķu biznesa centu .isējs.

manskomentārs 30.janvāris 2020 20:53
1 0 Atbildēt

Mēs esam malači.Dzīvojam slikti,mūsu auto ir veci,degviela dārga un ne visai,ceļi slikti.Mobilo pie stūres lietot aizliegts.Bet-braucam arvien vairāk,un komentējam.Ik nedēļu viens beigts vidēji,bet mūsu daudz!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti