Zolitūdē, Imantā un Pļavniekos izbūvēs vairāk nekā 500 jaunu bezmaksas autostāvvietu 21

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Nozare.lv | 4.novembris 2020 12:32

Sākti autostāvvietu izbūve Zolitūdē, Imantā un Pļavniekos, lai šo apkaimju iedzīvotājiem būtu pieejamas 519 bezmaksas autostāvvietas, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Sabiedrisko attiecību nodaļa.

Zolitūdē autostāvvietu izbūve notiek Rostokas ielā, posmā no Zolitūdes līdz Jāņa Endzelīna ielai. Plānots, ka darbi varētu ilgt aptuveni četrus mēnešus, bet pēc to pabeigšanas iedzīvotājiem būs pieejamas vairāk nekā 90 labiekārtotas un ērtas bezmaksas stāvvietas, tai skaitā trīs stāvvietas cilvēkiem ar īpašām vajadzībām.

Pļavniekos autostāvvietu izbūve notiek A.Keldiša ielā, posmā no Ilūkstes ielas līdz Ulbrokas ielai. Arī šeit darbus plānots veikt četros mēnešos, iegūstot aptuveni 260 jaunas stāvvietas, tostarp 15 stāvvietas cilvēkiem ar īpašām vajadzībām.

Kurzemes prospektā, Slokas ielas posmā un posmā no Bebru ielas līdz Jūrmalas gatvei, būvdarbu laikā paredzēts izbūvēt kopā 169 autonovietnes, tajā skaitā deviņas autonovietnes cilvēkiem ar īpašām vajadzībām. Būvdarbu pabeigšana Imantā plānota 2021.gada būvdarbu sezonā.

Visos ielu posmos būvdarbu laikā tiks ierobežota satiksme.
 

 
Visi komentāri
 
Vēl 4.novembris 2020 12:54
2 5 Atbildēt

Vairāk auto, vēl šaurākas ielas. Un tad paši kunkst, ka nemitīgi sastrēgumi....

eidis 4.novembris 2020 13:03
1 0 Atbildēt

Šis jau laikam otrādi - tas paredzēts Park & Ride nolūkos.

aha 4.novembris 2020 13:12
0 2 Atbildēt

vietējie piebāzīs ielu malas ar šrotiem, paši aizbrauks - kurš uz laukiem, kurš uz Īriju un parkraideri braukās lielus lokus, meklēdami kur piemesties.

'Tas strādātu tikai vienlaikus ar ceļa zīmi, ka pāra datumos stāvēt atļauts vienā ielas pusē, nepāra - otrā. Pa dienu - stāvi, Pa nakti - stāvi. Bet izmantot ielu kā ilgtermiņa stāvvietu vairs nevarētu.

Viendien skatījos - brauc traktors ar birsti, uzkopj ielas malu, bet 10os no rīta visa mala aizņemta. Absurds! Salikt zīmes tā, ka no rīta vienu stundu nevar stāvēt nevienā malā - laiks uzkopšanai. Pēc tam - katru dienu sava mala.

... 4.novembris 2020 13:28
1 0 Atbildēt

Laikam jābūt lielam smadzeņu deficītam, lai iedomātos, ka vietējie brauks uz laukiem, atstājot mašīnu Rīgā. Fantazēt par parkraideriem piem. Keldiša ielā ir slimi. Tā ir plsētas nomale nekurienē, no kurienes ir ļoti ierobežots transports uz centru. Reāli šajā rajonā jau kādu laiku notiek "stāvvietu kari", jo iekšpagalmos vietu katastofāli trūkst un tās tiek aizvien samazinātas un ierobežotas.

slimam 4.novembris 2020 14:15
0 1 Atbildēt

Tad kā tu izskaidrosi to, ka ielu malās pat dienas laikā ir ļoti daudz auto? Tie ļoti netīrie ir tie, kuru saimnieki tos nav aiztikuši nedēļām ilgi. Tā nu tas ir, ka ielu malas tiek izmantotas kā ilgtermiņa stāvvietas. Tu domā, ka saimnieks katru dienu ar taksi brauc uz centru, un auto tur ielas malā? Agrāk, gastarbaiteru laikos, daudzi tiešām pameta savus auto ielas malā, jo tas neko nemaksā un nav nekādas atbildības.

... 5.novembris 2020 8:42
1 0 Atbildēt

Izvelc galvu no smiltīm.

Ja vēl neesi dzirdējis, šobrīd visi kas var, strādā no mājām un auto kustina pāris reizes nedēļā.

Jā, protams ir daži šroti, kas netiek kustināti gadiem. Bet tas ir nedaudz cits stāsts...

+-+ 5.novembris 2020 9:18
0 0 Atbildēt

Ja jau strādā no mājām, tad auto tiem nevajag. Kāpēc pieblīvēt ielas ar auto? Autovadītāji grib gan turēt auto uz braktuves, gan braukt pa to - divas pretrunīgas domas vienā galvā ir simptoms kognitīvajai disonansei.

... 5.novembris 2020 14:03
0 0 Atbildēt

Patiešām tāds kā tu noteiks vai man vajag auto vai nē? Covids beigsies un visi brauks uz darbu kā līdz šim...

Kur tu savā aprobežotajā prātiņā izlasīji, ka auto jātur uz BRAUKTUVES? Tāpēc jau plānots uzbūvēt stāvvietas, lai stāvošie auto netraucētu braukšanai.

Atbildēšu ar velokomunistu loģiku. Aizliegt braukt velo pilsētā! Gribi braukt, paņem velo pie rokas un aiztaigā pāris km līdz tuvākajam mežam un drīkstēsi tur braukt!

hehe 5.novembris 2020 15:14
0 1 Atbildēt

>Covids beigsies un visi brauks uz darbu kā līdz šim...

Kādam kovids jau saēdis smadzenes....pasaule vairs nekad nebūs kā agrāk, pat kad būs vakcīna, bizness vairs neatgriezīsies pie agrākajiem modeļiem ar bezjēdzīgo braukāšanu. Privātie auto kļūs tikpat pieprasīti, kā privātie kuteri.

hehe 5.novembris 2020 14:52
0 0 Atbildēt

Velo aizliegs kaut kad nākotnē, kad visi brauks uz monoratiem vai tikpat maziem verķiem. Kā saproti, tas notiks kādu laiku pēc tam, kad privātie auto būs iznīkuši kā suga.

Krotow 4.novembris 2020 15:01
0 0 Atbildēt

Tagad, kad daudzi strādā no mājām, tas īsti nedarbosies. Vai arī sakritīs uz nerviem, ka katru dienu mašīna jāstumda no vienas ielas pusi uz otru. Pēc tam nebrīnies par sekām.

Ek 4.novembris 2020 15:30
0 0 Atbildēt

Negribi pārvietot - turi maksas placī, tur nevajdzēs.

Nav normāli, ka stāvošu auto dēļ ne sniegu, ne smiltis var novākt....

... 5.novembris 2020 8:52
0 0 Atbildēt

Nez kāpēc tur kur ielas malā iekārtotas maksas stāvvietas, neviens par tīrīšanu neuztraucas un mašīnu var turēt 7x24 režīmā.

Laaciz 4.novembris 2020 14:48
0 0 Atbildēt

Risinājums Kurzmes prospektā tajos posmos man liekas diez gan muļķīgs. Lielākā daļa šī posma ir ar kokiem ielas malā, tas nozīmē, ka tos visu naherizēs?

Manuprāt, lielāka problēma ir uz Anniņmuižas bulvāra. Tur stāv kaudzēm auto, kas praktiski labo joslu padara nelietojamu. Kāpēc netaisīt tur? Tur arī ir lielāko ties lieli laukumi ar vienkāršu zālāju. Uz tā rēķina mierīga varētu iekārtot normālas stāvvietas. Sabiedriskais varētu izbraukt no pieturām netraucēts labajā joslā un visi varētu apsteigt mierīgi pa kreiso.

Ha 4.novembris 2020 15:28
0 1 Atbildēt

Tas zālājs savulaik tika atstāts rezervei un tagad uz tā rēķina jābūvē atsevišķs veloceliņš, jo tagad uz apvienotā )*( ir gan no velo, gan gājēju viedokļa. Pēdējo gadu laikā Imantā ir ļoti audzis iedzīvotāju skaits.

Dzīvojamos rajonos priekšroku vajadzētu dot gājēju, ne auto vajadzībām.

Krotow 4.novembris 2020 16:05
1 1 Atbildēt

Varētu, vajadzētu... taču auto arī kaut kur ir jānoliek.

nuja 4.novembris 2020 16:26
0 0 Atbildēt

Tie rajoni vispār ir būvēti sabiedriskā transporta lietotājiem, tikai vienai mājai ir sava daudzstāvu novietne. Jauno māju pagrabos ir mazliet stāvvietu, bet pārsvarā tos tur uz ielām. Tajos geto nekad nebūs ne kur auto turēt, ne arī normāli uz centru aizbraukt varēs, jo visi kad mauc, tā uz pārvada satiekas un korķējas palēnām uz priekšu. Ne velti daudzi ar velo aizbrauc līdz centram ne lēnāk, kā ar auto sastrēgumu laikā, reizēm ātrāk.

Laaciz 4.novembris 2020 16:27
4 0 Atbildēt

Centrā priekšroku gājējiem, veļukiem. Dzīvojamos rajonos priekšroku gājējiem, veļukiem. Kur tad tam auto palikt? Izkūpēt gaisā?

Uz tā zālāja rēķina i to nelaimīgo velo celiņu, i autostāvvietas varētu izveidot. Vietas atliektiem galiem.

pēc idejas 4.novembris 2020 16:52
3 1 Atbildēt

risinājums būtu daudzstāvi novietnes uz Kleistu pusi - ar velo aizminies līdz garāžai, ar auto kur vajag. Problēmas - pašiem jāapmaksā celtniecība, un kurš gribēs no rīta mīties pēc auto, ja ir pierasts aiziet līdz ielas malai?

Bet fakts ir tāds, ka turpinot aizbūvēt katru brīvu pleķīti ar mājām, vietas auto novietošanai drīz nebūs. Tagad jau Dumbrāja ielu gandrīz pieliek pilnu, un tikai laika jautājums kad tur būs tikpat aizbāzts kā Annm. bulvāra. Bet mājas būvē un izskatās, ka plāno vēl. Protams, tas ir idiotisms - neplānot, kur turēs auto un kā brauks uz centru....

uupis 7.novembris 2020 21:58
1 0 Atbildēt

Džekiņ ELEMTĀRI – Te ir tikai divi varianti!!!

Variants viens - dzīvo 10 km rādiusā no darba daudzzīvokļu guļamrajonā (nahren tev auto, lai brauktu uz darbu)...

Variants divi - dzīvo Mārupē vai vēl kaut kādos Lejas Bebros, Slapjajās vāverēs un citos Dzērumos, nu tad brauc ar savu spaini līdz Rīgai un tālāk ar sab. tr.

Abos variantos nekur nav jāizkūp gaisā - ir jādomā un jārīkojas...

elementāri 7.novembris 2020 23:27
0 0 Atbildēt

Stāvvieta Rīgā sākot ar eur5, bezmaksas stāvēšana pirms Rīgas (un nevis guļamrajonos, kur aborigēni jau pieblīvējuši brauktuves ar saviem auto), ātrs sabiedriskais, ar 50% atlaidi uzrādot OCTA polisi uz sava vārda (nevis nebraucoša srota tehnisko apliecību, kas piedevām palienēta no kaimiņa).

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti