Visi komentāri - Uz Vidzemes šosejas atjaunots segums no Raunas pagrieziena līdz Smiltenes krustojumam (+ FOTO)

Uz Vidzemes šosejas atjaunots segums no Raunas pagrieziena līdz Smiltenes krustojumam (+ FOTO) 11

 

Foto: Renārs Koris

Latvijas Valsts Ceļi | 9.novembris 2020 10:14

Uz Vidzemes šosejas (A2) pabeigti seguma atjaunošanas darbi posmā no krustojuma ar autoceļu Branti–Pieniņi–Launkalne (V251) līdz divlīmeņu satiksmes mezglam ar autoceļu Smiltene–Gulbene (P27) (114,0.-126,4. km). Satiksmes ierobežojumu tur vairs nav.

Būvdarbos veikta izlīdzinošā frēzēšana, iesēdumu remonts un profila labošana, kā arī ieklāta asfalta virskārta un izbūvēta ribjosla. Uz ceļa strādāja AS A.C.B. par līgumcenu 3,98 miljoni eiro (ar PVN).

Vēl oktobrī uz Vidzemes šosejas seguma atjaunošana tika pabeigta posmā no krustojuma ar autoceļu Priekuļi–Rauna (P28) līdz krustojumam ar autoceļu Branti–Pieniņi–Launkalne (V251) (102,847.-114,000. km). Līdz ar to segums tagad ir atjaunots kopumā 24 ceļa kilometros – no Raunas pagrieziena līdz pat Smiltenes pagriezienam.

Uz Vidzemes šosejas vēl turpinās Līgatnes upītes caurtekas atjaunošana Augšlīgatnē (64,8. km), kā arī seguma atjaunošana posmā no Apes un Alūksnes novadu robežas līdz pat Igaunijas robežai (182,00.-195,57. km) – arī tur jau ir veikta izlīdzinošā frēzēšana, iesēdumu remonts un profila labošana, vēl tiek uzpildītas nomales, bet virsmas apstrādi šajā posmā veiks nākamgad. Savukārt posmā no Virešiem līdz Igaunijas robežai (152,5.-194,94. km) turpinās drošības barjeru uzstādīšana, ko pabeigs vēl šomēnes. Caurteku turpina atjaunot SIA 8 CBR, bet šosejas tālākajā galā strādā piegādātāju apvienība VNV.

Visi šie būvdarbi uz Vidzemes šosejas notiek, pateicoties valsts budžeta papildu 75 miljonu eiro finansējumam.

 

 
Visi komentāri
 
gunbox 9.novembris 2020 13:10
0 0 Atbildēt

Beidzot Vidzemes šoseju daudz maz sakārtojuši. Vēl tikai atliek virsmu nofrēzēt no Valmieras nobrauktuves līdz divu joslu beigām un pats kritiskākais posms no Smiltenes apļa līdz Gaujas tiltam. Tur pat maza lietus laikā ir bīstama braukšana, jo rises stāv pilnas ar ūdeni.

dtm 9.novembris 2020 21:15
0 0 Atbildēt

Posms starp dzelzceļa pārbrauktuvi pie Āraišiem un Rīdzeni arī jau sen gaida savu kārtu.

hmm 9.novembris 2020 13:46
0 0 Atbildēt

es priecājos par uzstādīto zīmi, kas parāda kā uz Gulbeni aizbraukt - iepriekš nekādi nevarēju saprast kā tie braucēji orientējas - tumsā un sliktā laikā tikai benzīntanks ar savām gaismām glāba

anoagask 9.novembris 2020 18:44
0 0 Atbildēt

latvijā brauc nevis pēc zīmēm, bet po poņatijam. Ja zīme norādītu, ka aplī ir pretējs kustības virziens, neviens to pat nepamanītu

Pļurkt 9.novembris 2020 15:15
1 5 Atbildēt

Asfaltu kad beidza liet?? Kad gaisa temperatūra bija ap + 5 grādi! Cik tāds asfalts nokalpos..... 2 - 3 gadi!??

gunbox 10.novembris 2020 12:18
0 1 Atbildēt

Vispār jau bija virs 15 grādi, bet tas nemaina faktu, ka par 3 gadiem ilgāk nenostāvēs. Tik pat jau asfalta masas sastāvā nelika dārgās saistvielas, lai čemodānus var nosegt.

seller 9.novembris 2020 16:31
0 0 Atbildēt

vispār viens no maniem maršrutiem, pēdējo reizi braucam caur Raunu Brantiem Smilteni! neticami ātri salabojuši

nu ja 9.novembris 2020 19:04
2 0 Atbildēt

redzi, tur jau tikai nofrēzēja virskārtu - kārtīgs remonts tas nebija, bet, nu, protams, liels paldies arī par to - nebijis covid, 100 gadu vēl būtu gaidījuši

gunbox 10.novembris 2020 12:24
0 0 Atbildēt

Baigi negribētos ticēt, ka tikai frēzēja. Tur viena otra vieta prasījās pēc dziļāka remonta. Savukārt asfaltētie atzari no Vidzemes šosejas gan tika absolūti neremontēti. Nolieti ar piķi un nobērti šķembām, kuras pēc tam nokrāsoja. Izskatās, ka krāsojuma tehnoloģija strādā un turas vēl labāk, kā tas notiek uz šosejas ar 6 mēnešu izturīgo krāsu. Es jau domāju, ka pēc mēneša tur viss būs pusdilis. Bet braukšana gan ir tāda, kā bijusi. Brauc kā pa bruģi. Tikai ar šķembām.

WALA 10.novembris 2020 15:33
2 0 Atbildēt

Tie šķembu veidojumi ir piemērotāki mūsu platuma grādiem, pat pie apledojuma riepas daudz labāk ķeras ar tādiem + tas nav nekas unikāls mums- pilna igaunija ar veciem ceļiem kuriem pa virsu kaut kāds minimāla izlīdzinoša kārta + šķembas salīmētas. Maģistrālos cēlus, gan es ceru ka tā nelabo, bet nu tāpat tas ir labāk kā nekas. ;)

Aigars 10.novembris 2020 13:10
0 0 Atbildēt

Kāda vajadzība bija pēc tās ribjoslas,tikai tracina(pamodina) pasažierus...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti