Sarkandaugavā būvētā tilta pār dzelzceļu Rīga-Skulte būvniecības darbi notiks arī naktīs, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Satiksmes departamentā.
Līdz 7.maijam būvdarbi notiks atbilstoši valsts AS "Latvijas dzelzceļš" noteiktajiem laika periodiem - galvenokārt naktīs, kad nekursē vilcieni.
Šī dzelzceļa sliežu līnija ir ar intensīvu dzelzceļa satiksmi, tādēļ būvdarbus pārsvarā ir atļauts veikt tikai naktīs. Šajā laikā tiks rūpīgi sekots līdzi, lai netiktu pārkāpts pieļaujamais trokšņu un vibrācijas līmenis.
Satiksmes departaments aicina iedzīvotājus pret būvdarbu laikā radītajām neērtībām izturēties ar sapratni.
Minētajā laikā plānots veikt rievsienas demontāžu, kontakttīklu pārbūvi un smago sastatņu montāžu, dzelzsbetona siju montāžu virs dzelzceļa, kā arī citus darbus.
Kā ziņots, tilta izbūvi Sarkandaugavā veic piegādātāju apvienību "OTC," kurā ir apvienojušies trīs būvnieki - SIA "Binders," AS "LNK Industries" un AS "Latvijas tilti".
Tilta būvdarbi sākās 2020.gada 30.martā, bet tos pilnībā pabeigt plānots 2022.gadā.
Tilta izmaksas ir 45,4 miljoni eiro. No tām Eiropas Savienības Kohēzijas fonda finansējums 27,15 miljoni eiro, Latvijas valsts budžeta dotācija - viens miljons eiro, savukārt pārējais ir pašvaldības finansējums.
"Jā, tu kādreiz esi redzējis, ka Binders pats dara kaut vienu tiltu darbu izņemot divu asfalta kārtu ieklāšanu uz pārbūvēta tilta? " - es neesmu redzējis ka viņi vispār kaut ko darītu, lai arī A11 posmu starp Nīcu un Rucavu būvēja ķipa viņi - lūk par to arī viņus vajadzētu iemest cietumā, kopā ar atbildīgajiem ierēdņiem - par korupciju, jo ne jau prikola pēc Rīgas firma dabūja darbus ko izpildīja vietējie, bet lai nokāstu naudiņu.