Visi komentāri - Rīgā sniegs neesot radījis būtiskas problēmas satiksmei

Rīgā sniegs neesot radījis būtiskas problēmas satiksmei 3

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 24.februāris 2023 11:19

Stiprā snigšana naktī un piektdienas rītā neesot radījusi būtiskas problēmas satiksmei, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Komunikācijas pārvalde.

Piektdienas rītā turpināti ielu un ietvju uzturēšanas darbi, kuros iesaistītas 99 tehnikas vienības. Savukārt Vecrīgā ietvju tīrīšana notiekot ar rokām.

Satiksme Rīgas ielās šorīt esot lēnāka nekā ierasts, bet situācija pašvaldības amatpersonu ieskatā esot apmierinoša, informē Rīgas domes Komunikācijas pārvalde.

Uzņēmums "Rīgas satiksme" ziņo, ka šobrīd autobusi un trolejbusi brauc ar kavējumiem līdz 10 minūtēm, savukārt tramvajiem kavējumu nav.

Ilgstošas snigšanas laikā tiek nodrošināta ielu caurbraucamība, izmantojot gaisa temperatūrai atbilstošu kaisāmo materiālu. Snigšanai beidzoties, maģistrālo ielu brauktuves attīra no sniega trīs stundu laikā. Apkaimju ielas ar mazāk intensīvu satiksmi attīra pēc nepieciešamības, un uz tām ir pieļaujama neliela sniega kārta, norāda Rīgas domes Komunikācijas pārvalde.

Rīgas vēsturiskajā centrā un tā aizsargjoslā, kur ietves šoziem kopj pašvaldība, ietvju mehanizētās tīrīšanas darbi sākti plkst.5.
 

 
Visi komentāri
 
Janka 24.februāris 2023 13:00
0 2 Atbildēt

Atkal čīkstēsu, ka nav labi, bet šo veco sāls izmantošanu ir JAIZBEIDZ! Nav pie katras sniegpārslas kaislīgi jākaisa tā kad ceļš ir balts nevis no sniega bet sāls.... Un pat -5c ceļi pludo it kā būtu rudens....

Sasālīts sorīt bij tā ka uz ceļa bija izkauseta pretīgi šķidra pļura uz kuras viegli akvaplanē! Ir jaunas labas brendu ziemas riepas un tapat mainot joslas uz jūrmalenes vajadzeja nomesties uz 70 savādak esp mirgoja.... Nespēju iedomāties ja brauc ar kādām pāris gadu lietotām '5mm ziemenēm' ...

Šogad Mārupes pašvaldība ir pierādījums visiem, ka sals bezjēga nav jāber pirmajā sniega minūtē!

Jo Mārupē ar sāli šogad neaizraujas, no rītiem ir smuki sniegoti un SAUSI ceļi. Jā, šad tad jūtami apledojuši, bet TĀ IR ZIEMA! Kur pašam vispirms ir jagāda par labām riepām, nevis jabrauc ar 4.5mm jo likums atļauj.. Respektīvi pa zinoši slideniem apstākļiem tu arī ar to uzreiz reiķinies ka slīdēs un dabiski brauc uzmanīgāk!)

tādejādi es pat teiktu Mārupē šogad ceļi ir drošāki ne kā tā sals-smilts-sniega pļura Rīgā kura ir neprognozējama cik viņa tur uz ceļa ir un kad autiņš uzplanēs!

Jo vienā vietā brauc droši, no tā atslābinies jo tak viss ir okei un bam... Un tad salocīti bleķi, diena pagalam, jāčīkst beztabū ka ceļi ziemā 'slīd' u.t.t.

vietējais 24.februāris 2023 18:38
0 0 Atbildēt

Ja Rīgā sniegu nešķīdinātu ar sāli, tad visas ietves būtu sniega kupenās, jo fiziski nav kur viņu izšķūrēt.

0pis 25.februāris 2023 14:09
0 0 Atbildēt

Rīgā tak visi brauc ar krosoveriem, klīrensa pietiek lai izbrauktu cauri tiem 3cm sniega šļuras. No virsraksta rodas iespaids ka sasniega 60cm.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti