Auto uzticēšana autorizētam servisam – pieci argumenti, kāpēc tas atmaksāsies 5

 

Foto: Publicitātes attēls

Deep White | 21.maijs 2019 9:57

Piemērotākā autoservisa meklējumi ir ne mazāk nopietns uzdevums kā laba ārsta izvēle – auto remonts ir ne tikai materiālo līdzekļu un laika ieguldījums, no tā veikšanas kvalitātes ir atkarīga arī drošība uz ceļa un auto kalpošanas laiks.

Kritēriji uzticamam autoservisam ir dažādi – gan remontdarbu izpildes kvalitāte un to veikšanas termiņi, gan izmaksas; daudziem būtiska ir klientu apkalpošanas kvalitāte, izmantotās rezerves daļas, veikto darbu ilgums un citi faktori. Kādas priekšrocības gūst tie autovadītāji, kas savu spēkratus uztic autorizētu autoservisu darbiniekiem, stāsta Daimler AG ģenerālpārstāvja Latvijā SIA “Domenikss” Vieglo automašīnu servisa vadītājs Ainars Straume.

“Tā kā oficiālo dīleru servisos darbinieki ir apmācīti darbam ar konkrēta ražotāja automobiļiem un viņiem ir pieejama gan plaša informācija, gan tehniskais atbalsts, ražotāja pārstāvis defekta cēloni atradīs daudz ātrāk nekā meistars neatkarīgā autoservisā. Tas gan nenozīmē, ka labu meistaru nevar atrast arī citur, taču remontu atbilstoši rūpnīcas tehnoloģijām ar speciāliem instrumentiem un garantēti kvalitatīvām rezerves daļām šādi meistari gan ne vienmēr varēs nodrošināt,” norāda Ainars Straume un piebilst – no dīleru pārstāvja vienmēr var prasīt atbildību par paveikto darbu, kas var aiztaupīt daudz lieka satraukuma.

Ļauj paredzēt konkrētu remontdarbu laiku un izmaksas

Ikvienam autorizētam servisam ir pieeja ražotāja datu bāzēm, shēmām, programmām un speciāliem instumentiem, kas ļauj operatīvi diagnosticēt bojājumus. “Jebkuras auto detaļas remontēšana vienmēr atbildīs visaugstākajām ražotāja tehnoloģiskajām prasībām, un tas arī nodrošinās kvalitatīvu funkciju veikšanu. Ja remonts tiek veikts bez speciālajiem instrumentiem vai ražotāja akceptētām iekārtām, auto var nodarīt vairāk ļauna nekā laba, un tad jau defektu novēršana var pārsniegt sākotnēji plānotās remonta izmaksas,” brīdina Ainars Sraume.

Piemērotu instrumentu un aprīkojuma izmantošana atvieglo arī meistaru darbu un ļauj remontdarbus paveikt noteiktā laikā, kas savukārt klientam jau pirms remonta ļauj precīzi zināt samaksu par darbu. To oficiālo dīleru servisos parasti aprēķina, ņemot vērā ražotāja noteiktos normatīvus katram darbam minūtēs, izslēdzot patvaļīgu gala samaksas apjoma pieaugumu, kā tas nereti notiek neatkarīgajos servisos.  

Remontdarbos tiek izmantotas tikai oriģinālās rezerves daļas

Oriģinālās rezerves daļas garantē augstu kvalitāti, pārbaudītu drošību un ražotāja noteiktos garantijas nosacījumus. “Kravas auto tie var atšķirties, garantijas laiks var būt īsāks, tomēr jebkurš sevi cienošs oficiālais dīleris sniegs klientam garantiju par paveikto darbu,” uzsver “Domenikss” Vieglo automašīnu servisa vadītājs. Turklāt, izmantojot oriģinālās rezerves daļas, klients var justies drošs, ka katra no tām ir pilnībā piemērota konkrētajam auto.

Autorizētajos servisos parasti tiek nodrošināts ļoti plašs rezerves daļu piedāvājums. Ja kādas detaļas uz vietas noliktavā nav, to iespējams pasūtīt no ražotāja, parasti īsā laikā – vienā vai pāris darba dienās, kas ievērojami saīsina auto remontdarbu laiku.

Pieejams rūpnīcas informatīvais nodrošinājums un tehniskais atbalsts

“Informācija nenoliedzami ir viens no vērtīgākajiem kapitāliem, tāpēc oficiālo dīleru servisu darbinieki pastāvīgi tiek apmācīti obligātās ražotāja noteiktās regulārās apmācībās,” par servisa ikdienu stāsta Ainars Straume. Sertificēti tehniķi regulāri saņem visu jaunāko informāciju, tāpēc plaši un precīzi pārzina ikvienu auto modeli un spēj efektīvi novērst jebkuru bojājumu. Ja tomēr nākas saskarties ar īpaši sarežģītiem gadījumiem, autorizētos servisos ir pieejams rūpnīcas tehniskā eksperta atbalsts – eksperts ieradīsies pēc pieprasījuma ar specifiskām diagnostikas iekārtām.

Garantija veiktajiem darbiem un rezerves daļām

Pārliecība par paveiktā darba un ieguldīto līdzekļu ilgstamību ir viens no noteicošajiem kritērijiem, izvēloties autoservisu. “Prakses ir dažādas – mēs nodrošinām garantiju ne tikai rezerves daļām, bet arī paveiktajam darbam. Taču ikviens oficiālais dīleris zina, ka klientam ir svarīga drošība un pārliecība, ka remontdarbu veikšana autorizētā servisā ir ieguldījums, kas atmaksājas. Tāpēc autorizētajos servisos parasti ir pieejamas visas auto ražotāja paredzētās obligātās plānveida tehniskās apkopes visiem šī ražotāja auto,” stāsta Ainars. Viņš atklāj, ka ražotāja noteikto tehniskās apkopes darbu sarakstā ietilpst gan eļļas un filtru maiņa, gan plašs citu veicamo darbu apjoms, turklāt nereti rūpnīcas piedāvā atlaidi lieliem remontdarbiem pēcgarantijas periodā.

Dažādi bonusi

“Šis arī ir jautājums par ražotāja attieksmi pret klientu, un te klientiem tiek piedāvāti dažādi bonusi, kas atkarīgi no katra ražotāja iespējām un radošuma. Viens gan jāņem vērā – lielākoties šie bonusi, piemēram, ražotāja brīvprātīgās rūpnīcas atlaides tiek piedāvāti tikai tad, ja tehniskās apkopes tiek veiktas pie autorizēta pārstāvja, jo mēs varam uzņemties atbildību par pašu paveikto darbu,” uzsver Ainars. Neatsverams bonuss ir mobilais serviss, kas klientiem var ietvert bezmaksas tehnisko palīdzību, lai kur Eiropā klients atrastos, un palīgtransportu, lai klients varētu operatīvi turpināt ceļu auto tehniska bojājuma gadījumā. Bez papildu maksas klientiem pieejami tādi pakalpojumi kā tehniķa izbraukums un remontdarbi vietā, kur auto apstājies, auto transportēšana līdz servisam, taksometra, sabiedriskā transporta, lidmašīnas vai vilciena biļetes apmaksa; nepieciešamības gadījumā tiek segti arī viesnīcas izdevumi, kamēr auto atrodas servisā.

“Ņemot vērā, ka ražotājs veic pastāvīgu  produktu kvalitātes uzraudzību un uzlabošanu visā to dzīves ciklā, apmeklējot autorizētu servisa centru, auto bez maksas tiks veikti visi ražotāja paredzētie kvalitātes pasākumi. Neatkarīgos servisos šīs pārbaudes nav iespējamas, un par iespējamiem remontdarbiem nāksies maksāt,” uzsver Ainars, piebilstot – pats galvenais ieguvums, uzticot savu auto autorizētam servisa centram, būs prognozējamība, kvalitāte un sirdsmiers.

 

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
qwerty 21.maijs 2019 16:56
5 0 Atbildēt

Sētas basņa

Pļurkt 21.maijs 2019 13:05
3 1 Atbildēt

Jā, jā, jā.... autorizētajā autoservisā oriģinālas detaļas maksā krietni virs 10 9DESMIT) reizēm dārgāk, kā analogās un pietiekami prātīgās....

ATai autorizētajā servisā, kad nespēja tikt galā ad dīzēlaparatūru, klusām iečukstēja ausī djadjas Fedjas telefoniņu.... kurš par smiekla naudām saremontēja un rullēju gadiem ilgi!!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti