Lasītājs: Ceļu policija ķer «uz muļķi» 36

 
14.maijs 2009 15:28

Lasītājs: Šodien, kā jau katru dienu braucu uz Rīgu pa savu Mālpils šoseju. Par cik bišķi kavēju - braucu nedaudz ātrāk kā parasti. Brauc man pretī viens auto, un mirkšķina gaismas.

Reflektīvi uzliku kāju uz bremzes pedāļa. Aptuveni pēc sekundes sapratu, ka man nevis mirkšīna par pulicijas klātbūtni uz ceļa, bet mirkšķina policijas subaru aicinot apstāties. Mašīna nav trafarēta, zilas lampiņas radiatora restē neko man nenozīmē. Braucu tālāk. Šie protams, met riņķī un skrien pakaļ.



Noķer mani, iebrauc pretējā joslā (likās, ka arī kaut ko bļāva pa savu skaļruni - bija grūti dzirdēt, kad sieva blakus sāka aurot). Nu labi, apstājos. Pienāk klāt inspektors, un seko apmēram šāds dialogs:

CP: Kapēc tikai tagad piesprādzējāties?
Es (mazliet šokēts): Es biju piesprādzējies visu laiku!!! (es tiešām biju)
CP: Cik ātri Jūs braucāt?
Es: …nu nezinu…
CP: Jūs braucāt ar ātrumu 114kmh, šeit ir atļauts braukt uz 50kmh!
Es(pilnīgi “uz pakaļas”): 50? Nevar būt, šeit ir šoseja!
Te es nedaudz sāku aizdomāties par to, ka uz šīs šosejas pēdējās dienās veic kaut kādus mistiskus remontdarbus, un vietām ir izliktas zīmes 70. Pieļaju iespēju, ka šādu zīmi es būtu neievērjis, vai ignorējis. Bet zīmi 50 uz šīs šosejas neesmu redzējis.
CP: Par šādu pārkāpumu sods ir 40Ls…..
Es: …nu nevar būt, ka šeit ir 50.
CP(apstaigā mašīnu): Jums skate arī beigusies!
Jā skate tiešām ir beigusies pirms pāris nedēļām. Nu ko teikt…. krīze! :)
CP -  Paprasa dokumentus, savāc un aiziet uz savu auto.

Es par šo te “50″  lietu nevaru nomierināties, izkāpju no mašīnas un eju lamāties. Aizeju un saku - “Davai veči, kamēr rakstat papīrus, braucam, parādiet man to zīmi”
Uz, ko šie saka “nu labi, varbūt arī nav, bet mēs tev liksim sodu par to ka nav skates”

Sodu uzlika, vēl pārmijām pāris “labus” vārdus. Un braucu tālāk. Nomarinēja mani kādas minūtes 30. Riktīgi visu nokavēju Rīgā.

Tad nu lūk  - diemžēl šī man nebūt nav pirmā reize, kad policja ķer uz muļķi ar mērķi izdabūt vieglu “kukulīti”. Ja uzskatītu, ka no tā būtu kāda jēga - noteikti uzrakstītu sūdzību CP vadībai.

Ja nu tā sanāk, ka šo izlasa kāds no CP vadības, tad policijas auto numurs bija “GU-7512″, inspektors protokolā parakstījās kā Aigars Puriņš. Iespējams var vismaz mutiski pateikt, ka šādi rīkoties nav labi. Un brīnās vēl policija, kapēc neviens viņus ciest nevar.

2.kārt - par tiem netrafarētajiem Subaru. Gribu noformulēt juridiski korektu jautājumu: “Kas pie velna tas tāds ir???” Ja es stipri nekļūdos, tad šāds transporta līdzeklis nekādā veidā nevar tikt uzskatīts par operatīvo transporta līdzekli. Un pat ja tas ir operatīvais - tad tam bākuguņu vietā ir divas zilas lampas radiatora restē. Skaņas signāls gan jau ka tur ir. Ar visu to - ja atceramies autoskolu, zila un sarkana lampa + skaņas signāls = stājies malā.  Divas zilas lampas + skaņas signāls = dod ceļu. Ar šo es gribu teikt, ka vienīgais likumīgais veids, kā viņi mani var apturēt ir apdzīt, noskriet metrus 300 priekšā, apstāties, izkāpt un tad ar zizli mani apturēt. Un lai pamēģina to izdarīt intensīvas satiksmes apstākļos.

Ar šo es gribu teikt, ka man nav nekas pret to ka Latvijas CP ir labs ekipējums. Un šie Subaru tiek uzskatīti par kaut ko līdzīgu vācijas autobānu policijai. Ir idioti, kas tiešām taisa sūdus uz ceļa un brīžiem tie 250 zirgi zem kapota ceļu policijai tiešām var noderēt. Bet kāpēc vajag izlekt un taisīt kaut kādu netrafarēto slepenpoliciju. Nu nokrāsojiet tās mašīnas. Ja gribas padarīt tās neredzamas - tad vismaz kaut kur uzkrāsojiet to “Polcija” kaut vai mazākā fontā. Jo, ja man skrien pakaļ melna Impreza, nu var sabīties. Jā es esmu par šiem auto dzirdējis, tapēc arī reaģēju relatīvi adekvāti. Bet ja iebrauc kāds estipojs Latvijā?

Ivars B.
 
36 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
268836. viesis 14.maijs 2009 16:22
1 0 Atbildēt

No vienas puses varu piekrist, ka TA ir jābūt, bez tās braukt nav labi utt., tajā pašā laikā zinām arī to, ka TA esamība nav absolūti nekāds drošības garants, ka ar auto tomēr kaut kas nenotiks, līdz ar to pāris nedēļas nokavēta TA nav tik kritisks pārkāpums, lai tagad par to norietu nemaz neieklausoties autora teiktajā.

Ja CP vārdi par tiem 50km/h ierobežojumu tiešām bija "nu labi, varbūt arī nav" tad esmu "uz pakaļas" tāpat kā autors.

Un par to stādināšanu arī esmu ievērojis, ka CP nez kādēļ izvairās lietot sarkanās bākugunis, bet izsaka savas pavēles tikai mirgojot zilajām bākugunīm, kas manuprāt ir nelikumīgi. Pārbaudīt nestājoties gan neesmu mēģinājis :)

268850. viesis 14.maijs 2009 20:22
1 0 Atbildēt

jā nu tas raksta autors ir kārtīgs āksts, brauc ar transportlīdzekli kam nav pielaides dalībai ceļu satiksmē, ceļa zīmes arī it kā neredz, zilās ugunis neredz, skaņas signālu nedzird, un sievu sadzird tikai tad kad tā jau kliedz. Manuprāt viņam vajadzēja pārbaudīt vai medicīniskā izziņa šim nav nelegālā veidā iegūta. Un vēl mūžīgā taisnošanās kāpēc bruaca virs atļautā ātruma - "man bija jāsteidzās uz darbu", da izbruac 20 min ātrāk un nebūs jāsteidzas. No rīta cik, daudzi dodas uz darbu, bet vēl ir tādi, kas steidzas, pie tam katru rītu, un tas esot attaisnojums pārkāpumiem..

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti