Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Jūrmalas attīstības pārvaldei iesaku aizbraukt uz Rīgu, lai mācītos satiksmes organizēšanu (+ FOTO) 6

 
Māris Ozoliņš, iAuto redaktors | 6.aprīlis 2019 14:23

Maigi izsakoties satiksmes organizēšana Jūrmalā ir neprofesionāla un nesaimnieciska. Turklāt to visu pavada vadības "arogantā" attieksme.

Jā, māk paprasīt 2 eur par iebraukšanu Jūrmalā un tas arī diemžēl ir viss. Te gan jāatzīmē, ka tikai māk paprasīt, bet iekasēšanas sistēmu jau 2 gadus nemāk realizēt.

Taču Rīgā ir ieviestas vairākas jaunas ļoti labas lietas, kas uzlabo satiksmes drošību, lūdzu apskaties, kā ir realizētas gājēju pārejas tieši pie stāvvietu zonas.

Labs piemērs: Skolas un Elizabetes ielas krustojums Foto: iAuto.lv

Labs piemērs: Skolas un Elizabetes ielas krustojums Foto: iAuto.lv

Labs piemērs: Skolas un Elizabetes ielas krustojums Foto: iAuto.lv

Gājējus var daudz labāk ieraudzīt, jo tos vairs neaizsedz stāvošie automobiļi!

Labs piemērs: Skolas un Elizabetes ielas krustojums Foto: iAuto.lv

Ceru, ka ierēdņiem doma ir skaidra, vai man tomēr labāk aizbraukt pie Jums un izskaidrot, kāda ir būtiskā atšķirība attēlos redzamajā situācijā, salīdzinot to ar Jūrmalas gājēju pārejām, piemēram,uz Dubultu prospektu krustojumā ar Kļavu ielu, krustojumā ar Ceriņu ielu vai Asaru prospektā iepretī Asaru stacijai u.c.?

Labs piemērs: Skolas un Elizabetes ielas krustojums Foto: iAuto.lv

Velosipēdu vadītāji, šajā vietā gājējiem ir priekšroka!

Te vēl daži piemēri, turklāt tie nemaz nav tik dārgi. Aizbrauciet uz Rīgu ar vilcienu un pārņemiet labo pieredzi, Jums taču birojs ir pie pašas Dubultu stacijas, Jūrmalas pašvaldības policijas ēkā.

Labs piemērs: Antonijas un Elizabetes ielas krustojums Foto: iAuto.lv

Labs piemērs: Antonijas un Dzirnavu ielas krustojums Foto: iAuto.lv

Es gribu teikt to, ka liela daļa negadījumu notiek, jo atbildīgie ierēdņi nedara savu darbu un visādi tik domā, kā ierobežot dažādu transportu vadītājus, liekot nepamatoti lielu uzsvaru uz ātrumu. Sakārtojiet infrastruktūru, ak jā, nav taču zināšanu!

Stavošie auto kreisajā pusē aizsedz skatu, lai ieraudzītu gājējus pie Dubultu prospekta gājēju pārejas pie Ceriņu ielas Foto: iAuto.lv

Lasi vēl iAuto par šo tēmu:

iAuto.lv: Jūrmalā skolniekus un gājējus paliek zem automobiļu sitiena (+ VIDEO)

Gājēju pāreja Asaru prospektā Jūrmalā, ko varētu darīt labāk (+ VIDEO)

Ja piekrīti rakstā paustajam viedokli, tad lūdzu "Dalies" ar šo rakstu savos sociālajos tīkos, tas tiešām palīdz! Pat Jūrmalā ir redzami daži blāvi uzlabojumi, bet ir :). Kā arī komentāros raksti arī citus labos un sliktos piemērus, kurus mums derētu aprakstīt iAuto.lv.

 
Visi komentāri
 
650 6.aprīlis 2019 16:28
1 0 Atbildēt

Te tak bija aprakstīta reālā pieredze par trauksmes cēlāju/sūdzībmaņu "sirsnīgo" uzņemšanu tās pilsētas domē.Cerību tapt uzklausītam ir reāli 0,0xx%.

Šie te šodienas fotopiemēri diemžēl nav saprotami tādam vidējajam vidusmēra garām/gājējam/braucējam.Tas visdzrīzāk tiks vērtēts kā piekasīšanās pie staba.Oficiālās jūrmalnieku pastkastēs pienākošās vietējās avīzes slavina panākumus un sasniegumus, kamēr "par lietu" bikli runājošie izdevumi (pagaidām) atrodami vien tādās eksotiskās vietās, kā rimī atejas telpa un miskastes galdiņš mahimas ieejā.

ps- ārā +17, sezona klauvē, abet gājēju pāreju marķēšanas Akts te notikšot (varbuuuut...) "kaut kad Maijā"(informācijas avots- iAuto, apm aizvakar...).Tā ka visu vaigu sviedors jāturpina fotografēt no visām pusēm,citas izejas te nav.

ps2 uzkopašnas darbi norit mellu mutti pillā sparrā (drošvien/iespējams tā paša sia vadībā, kurš "atbildēja" par sniega kausēšanu Asaros) - tas izpaužas apm tā: pl.ap11 vakkarā aizvakar pa remontzonu starp domi un dubultiem ar 8km/h brauc "par putināšanu atbildīgais" tarktors, aiz viņa rindā (tos suudus elpodami) kādi 5-6-7 auto.Jo pl11pm ne visi guļ,kāds mēģina arī braukt- pašā šaurākajā pilsētas vietā iedomājušies to darīt...To, ka tādu opPerāciju varētu trijos naktī izveikt, nu nee,gribat tīrību,uzēdiet arī suuudus.

Turpat netālu uz Lielupes tilta- traktors braucis,visi apmales meesli pusotra metra platā joslā uzslaucīti uz braucamās daļas, tumsā paceļas tāds putekļu mākonis apm kā sahāras atejā.Tur ka kaut ko noskalot un savākt max bez liekas cūcības- nee, tas nav 23gadsimts un kas par to "maksās" (kā kas- Lohi/Jūrmalnieki, kurš gan cits...)

iAuto 6.aprīlis 2019 18:56
0 0 Atbildēt

Paldies. Šis bija vērtīgi. Īpaši par avīzi, ļoti interesanti, kā tiek izmantots pašvaldības resurss.

650 6.aprīlis 2019 22:27
0 0 Atbildēt

Jā, ok.Lai būtu vairāk skaidrības ārzemniekiem,cilvēkiem no malas un vienkāršajiem lasītājiem,es vēl pieminēšu,ka "pastkastēs bāžamās" oficiālās domes avīzes mums ir divas.Tāteikt, viena cildina atspoguļo ofic viedokli, otra mazmadrusciņ taam visam oponē, bet idejas novirziens aptuveni abām vienāds.

Savukārt, Šī avīze, no kuras te augstāk tie pāris "asāki/aktuālāki" foto, tā ir mahimas veikalā ieejā pie miskastes atrasta.Tāteikt,dezinformātoru un savas pilsētas "necienītāju" inspirēta.Kam ir tā Reālā Taisnība- lai katrs pats vērtē.Kaut vai šie i- vai e- diotu inspirētie par lētticīgo iedzīvotāju naudu ierīkotie nonstopā mēnešiem ilgi sarkani degošie un dzelteni mirgojošie bezdafori,kuri vairo mūsu kopējo labklājību- tur šaubu nav.

Vis-Oficiālākā "avīze" toties 4.apr. izdevuma titullapā raksta šo,skat zemāk (tur, pašsaprotams, Jūs neatradīsiet 4.apr iekš iAuto izlasāmo un visus Labos Darbus noniecinošo apšaubāmo info par gatavību (Maijā !!) uzvilkt Likumā paredzētās līnijas uz g-pārejām..).Jo Lohi taču var Lieldienas sagaidīt gluži labi arī bez līnijām.Galvenais, ka ir sakasīts 83 tūkstoši puķu stādu- JO, līnijas tikai tupi Dilst, toties stādi labi AUG, visiem ir ko Darīt(...).Tur kāds tas LLP-gājējs ja vairāk/mazāk, tās jau ir detaļas, bet pa lielam ir pofig un nav pamata kasīties un celt kādam neslavu.

ivars. 7.aprīlis 2019 0:37
2 4 Atbildēt

Tik debīla satiksme,kā Rīgā nav nekur.Liekiet mierā Jūrmalu ,pamuļķi.

iAuto 7.aprīlis 2019 7:28
3 0 Atbildēt

Notiek arī labas lietas un dotie piemēri, kā reiz ir tādi. Tas , ka ir šausmīgā stāvoklī asfalta kvalitāte ir cits jautājums.

Tie paši luksofori ar sarkano X, ja pretējai plūsmai ir iededzies sarkanais... ļoti labi.

650 7.aprīlis 2019 13:15
1 1 Atbildēt

Skatos viens Jūrmalas Patriots te ieklīdis.Vispār labāk vajadzētu drusku iedziļināties sniegtajā informācijā un atturēties te neapdomīgi lietot vārdus uz burta P. Jo sazin kā atkal var tā saruna sanākt, ja nu atbildot izsprūk kāds izsmeļošāks vārds uz to burtu..

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Konkursā “Latvijas Gada auto 2025” sīva konkurence dārgāko auto segmentā (+ VIDEO)

To, kurš auto kļūs par konkursa “Latvijas Gada auto 2025” uzvarētāju un kuri modeļi iegūs speciālās nominācijas, paziņos apbalvošanas ceremonijā 12. decembrī TV un interneta tiešraidē plkst.19.00. Par savu “Latvijas Gada auto 2025 Tautas simpātiju” var balsot ikviens internetā gadaauto.lv, kur var laimēt Dacia Duster uz nedēļas nogali vai apmeklējot lielformāta foto izstādi tirdzniecības centrā “Mols”. Lasīt vairāk

 

Vai arvien vairāk būs avāriju dēļ luksofora sarkanās gaismas kamerām! Kāpēc? (+ VIDEO) 33

iAutolv prognozē, ka Jūrmalā palielināsies avāriju skaits, jo LMT uzstādīto kameru dēļ, autovadītāji strauji bremzēs, baidoties no soda, kas sekos, ja neizdosies ievērot luksofora signālu maiņu. Lasīt vairāk

 

Mercedes paziņo par drastisku taupības plānu 18

Pēc ievērojama aprozījuma un ienākumu krituma Vācijas autobūves uzņēmums Mercedes-Benz paziņojis, ka nākamajos gados samazinās izmaksas par vairākiem miljardiem eiro. Lasīt vairāk

 

Jaunais Jaguar būs līdzīgs tankam – pirmie attēli atkal “šokē fanus” 9

Britu autoražotājs Jaguar tikai dažu dienu laikā jau otro reizi nepatīkami pārsteidzis markas entuziastus parādot tā saucamo tīzeri – attēlu, kas tikai daļēji atklāj jaunā modeļa izskatu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti