iAuto aculiecinieks: No sadursmes izvairījos tikai bremzējot (+ VIDEO) 117

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 27.janvāris 2022 10:07

Autobraucējs iesūtījis video ar situāciju, kas liek apšaubīt kravas automašīnas šofera profesionalitāti.

Lūk, video autora nofilmētais un zemāk komentārs ar situācijas skaidrojumu.

iAuto lasītāja un video autora viedoklis:

"Autoceļš Madona - Gulbene. Baļķvedējs ignorē pilnīgi visus ceļu satiksmes noteikumus. Šoseja slidena, t` -1, slapjš sniegs, nenormālais nesās vismaz uz 100 km/h, pa gabalu var redzēt, piekabi "nēsā". Ceļa malā novietoti auto, elektriķi velk kabeli, brīdinājuma zīme, par ceļa sašaurinājumu uzlikta laicīgi. Pie tam, tur vismaz 1 km ir nepārtraukta sadalošā ceļa apzīmējuma līnija. No sadursmes izvairījos tikai bremzējot!"

 
Paldies iAuto lasītājam par iesūtīto materiālu! iAuto redakcija publicēja šo ziņu balstoties uz aculiecinieka sniegto informāciju un nevar pārbaudīt tās patiesumu.
 
Ja Tev ir VIDEO (no reģistratora, no mobilā), vai FOTO no avārijas, policijas darba vai citiem atgadījumiem uz mūsu ceļiem, tad sūti tos publikācijai iAuto.lv uz sociālajiem tīkliem Facebook, uz e-pastu iAuto at iAuto .lv, vai šeit >>>
 
Visi komentāri
 
?? 27.janvāris 2022 10:20
7 4 Atbildēt

Nu, Vernon, ir tā agresīva braukšana, vai nē?

Vernons 27.janvāris 2022 10:57
16 9 Atbildēt

Neko agresīvu neredzu!

topinamburs 27.janvāris 2022 10:27
53 15 Atbildēt

Apgalvojums "Baļķvedējs ignorē pilnīgi visus ceļu satiksmes noteikumus" ir, maigi sakot, pārspīlēts.

Vernons 27.janvāris 2022 10:59
5 13 Atbildēt

Ātrāk par 90 km/h smagais fiziski neiet, bet Latvijā tam ir piešķirts "satiksmes bremzes" statuss 80 km/h!

Sperm-nons 27.janvāris 2022 11:04
66 8 Atbildēt

nu šitas gan ir 1000x runāts - cik reizes nav piedzīvots, ka braucot uz 90 pēc pulksteņa, smagais tevi reāli spiež malā, tas pats ar autobusiem

Vernons 27.janvāris 2022 11:07
6 9 Atbildēt

Tad veicam izdruku no tahogrāfa par ātrumu! Atklāsies, kad Tu traucē braukt. Bet aiz Tevis ir vesela kolona!

Sperm-nons 27.janvāris 2022 11:17
3 4 Atbildēt

Varbūt es tā glābju kādam dzīvību - te bija stāsts par īpaši slideno 17.01 - apraksta autors "tika iedzīts zemē", jo apdzina autobraucēju, kurš todien brauca uz 50 km/h un bija sakrājis aiz sevis kolonnu: autoru nodēvēja par agresīvu, bet lēno braucēju par varoni, kurš "glāba dzīvības"

edza 1.februāris 2022 20:36
1 0 Atbildēt

Īpaši slidens mūsdienas ir lielakajai dalai , jo pasi nemak saprast vai ir vai nav un tik klausas laikazinas un ko radio stasta ja Riga snieg tad visa Lv sniega vai otradi , 70% uz cela lielas maza sajaga gan par zimem gan brauksanu !!

msh 27.janvāris 2022 18:54
6 0 Atbildēt

Nu redzi - tavi 90 visdrīzāk ir ar vismaz +5 kmph kļūdu - tikmēr ātruma ierobežotājus kalibrē, smagajiem uz 89 kmph, un nevis mistiskiem nepareiza spidometra kilometriem stundā, bet reāliem - tāpēc arī viņš brauc ātrāk par tevi.

Es varu tikai apbrīnot tādus "pulksteņotājus" kā tu kas vadās pēc rādītāja, bez pārliecības par to ko tas rāda.

A 27.janvāris 2022 19:44
1 1 Atbildēt

Ir arī (vieglie) ar mazāku par 5kmh kļūdu. Tik un tā braucot ar 80 pēc GPS smagais tādu vieglo, kas brauc ar kaut vai 82 nekad nepanāks, plus uz daudziem ceļiem smagie līkumos vispār bremzē līdz 60...70, kas vidējo ātrumu pamatīgi nosit.

Cilveks123 30.janvāris 2022 18:09
0 0 Atbildēt

Lielako dalu masinam spidometrs rada mazak neka tu brauc isteniba, tas jau jo rupnicas ta nak tad vel ja tev or vecaks auto kuram riepas un diski mainiti pec izmeriem utt. Smagajiem katrus 2 gadus veic tahografa kalibraciju kas nozime pec riepas izmera aprekina un kalibre masinas spidometru lai katrs nobrauktaus metrs ir fiksets pareizi. Vieglajiem to neviens nekad netaisa tikai ka razotajs.

Piemers- ja masinai stav riepas 205/45R15 un no rupnicas un tu uzliksu lielakas ka 205/55R15 faktiskais atrums masinai bus lielaks ka rada spidometrs. Tas pats notiek ja liek mazakas riepas tikai faktiskais atrums samazinas.

A 27.janvāris 2022 18:47
0 0 Atbildēt

Ir redzēti, kas iet 98, pēc GPS.

anonimikis 27.janvāris 2022 10:32
63 116 Atbildēt

Problēma ir aculieciniekam. Brīdinājuma zīme, pretī nāk piekrauts kravas auto, ceļa malā strādnieki, a šis nesās kā negudrs, jo "manā joslā tak nekā nav..."

skaties vērīgāk 27.janvāris 2022 22:52
75 4 Atbildēt

Smagajam joslā bija šķērslis, tātad apstājies un palaid pretīm braucošo. Un kur tu video redzi, ka vieglais nesās? Tieši otrādi, bremzē, lai nesaskrietos ar atsaldēto.

WALA 27.janvāris 2022 10:35
11 38 Atbildēt

Pirmkārt video iesūtītājs pārspīlē, otrkārt protams pareizi reaģēja un bremzēja.

Bet kravas auto vadītājs, ja ir slidens - pareizi darīja īpaši ja pret kalnu, jebkura cita darbība situāciju tikai padarītu vēl sliktāku, un ja apdzenot tam kravas auto iedeva "mizā" - tad arī pareizi izdarīja.

Bet darbu veicēji ir kretīni - viņiem nav nepieciešamības aizņemt brauktuvi vismaz ne tik garā posmā, jo ir mazs sānu ceļš, ja tur slidens, tad mazliet smilšu atrisinātu visas viņu muļķīgās problēmas ...

nja 27.janvāris 2022 10:35
47 4 Atbildēt

Ieteiktu izlasīt gadījums kad var šķērsot nepārtraukto līniju, lai nebūtu tizli jānorāda uz to, ka redz viņš viņu šķērsoja. Ja tur ir šķērslis un nepārtrauktā, jāgaida kamēr šķērsli aizvāks? Brīdinājuma zīme ir uzstādīta arī video autoram, nu tā par kaut ko brīdina, bet nu jā, pofig.

gunbox 27.janvāris 2022 13:32
5 4 Atbildēt

Kas par muļķībām? Priekšroka ir tam, kura pusē ir pilna josla. Ja tavā joslā ir šķērslis un garām netiec normālā veidā, tad tieši tā, tev jābremzē un jāstāv, kamēr ceļš būs brīvs vai tevi kāds palaidīs. Šis ir Rīgā tipisks CSN pārkāpums. 50% autobraucēju ignorē šķērsli priekšā un brauc iekšā pretēja un pajāt, ka pretī brauc. Piespiež apstāties tam, kuram tā šķēršļa nav. Vieni idioti uz ceļa.

WALA 27.janvāris 2022 14:32
7 0 Atbildēt

Attālumus paskaties, pilnībā pietiekošs lai viens otram netraucētu, ja vien brauc ar atļauto ātrumu, vienīgi, ka to 90km/h pa to ceļu reti kurš brauc ...

gunbox 28.janvāris 2022 11:01
2 2 Atbildēt

Es esmu auto, kur var būt tik akli. Paši pavērojat video. Bļin, ja man ir priekšā šķērslis un es redzu, ka apsteigšana piespiedīs pretī braucošo sabremzēties, tad es sabremzējos pirmais un gaidu, kad man būs ceļš brīvs. Tur viens otru fūristi redzēja vēl pus km iepriekš. Tas, ka pretī braucošais izbrauca un autors varēja piebremzēt laicīgi, tas ir skaidrs, bet pēc fakta, tam, kuram ir šķērslis, nav nekādas priekšrokas. Aunu bars.

nja 27.janvāris 2022 16:24
12 1 Atbildēt

Tiešām noskaties video, tad kad autors lepni apvilcis ceļa zīmi par sašaurinājumu, smagais jau ir viņa joslā, jau veic manevru. Jāļauj pabeigt šo manevru, netraucējot! Nav tā ka smagais iznira viņam tieši priekšā. Un bremzēja pēdējā mirklī, nevis uzreiz kad saprata.

A 27.janvāris 2022 18:58
1 6 Atbildēt

Manevrs nav vispār jāsāk, ja ir redzams, ka savlaicīgi nevarēs pabeigt. Manevrs ir jāļauj pabeigt, bet te ir jautājums, vai smagā šoferis savlaicīgi redzēja ka pretējā josla nav brīva, jo nu nav tas traucēklis 100tiem metru garš un no smagā kabīnes var tālāk redzēt, kā vieglā.

Nja 27.janvāris 2022 22:17
5 0 Atbildēt

Nakamreiz tik nebremzē un mauc virsū smagajam.

P.s internetā klejo video kur divi baļķinieki nesadalīja ceļu, tukšais bremzēja un kas ar piekabi notika? Kur garantija ka smagais varēja pamanīt laicīgi un vēl sarēķināt. Varbūt paļāvās ka citi ievēro atļauto braukšanas ātrumu. Beigas smagais bremzētu un autors ar piekabi atrautos. Tālāk zils maiss.

Par savu taisnību cīnāties tiesā ja tik ļoti vajag, uz ceļa labāk nemēģini. Zilie maisi pietiekamā daudzumā sapirkti.

A 29.janvāris 2022 20:46
0 0 Atbildēt

Ātrumu samazina PIRMS šķēršļa, lai beigās nevajadzētu strauji bremzēt. Un tavs piemērs ar 2 smagajeim to parāda.

WALA 27.janvāris 2022 10:37
12 0 Atbildēt

Un norādes uz nepārtrauktām līnijām video ir absolūti ne pa tēmu !

ha-ha 27.janvāris 2022 10:38
13 11 Atbildēt

spriežot pēc pirmajiem komentiem, baļķvedējam, kas laikam nepārkāpa it neko (video samontēts vai?), vajadzētu uzsaukt prēmiju, bet aculiecinieku nolinčot (a varbūt nesās uz 120 km/h?). Es tik domāju, ka nonākot līdzīgā situācijā, dīvāna komentētājiem būtu mute līdz ausīm

core 27.janvāris 2022 10:58
9 2 Atbildēt

Es neredzu kāpēc tur "mutei jābūt līdz ausīm". Ikdienišķa situācija, ja tu tādās nenonāc, tad laikam ļoti reti sēdies pie stūres.

ha-ha 27.janvāris 2022 11:01
4 2 Atbildēt

Ja jau mēs tik priekšzīmīgi braucēji, tad kādēļ mums tik daudz bojāgājušo uz ceļiem?

core 27.janvāris 2022 11:22
8 2 Atbildēt

Tā ir atbilde man? Kur es rakstīju ka esam priekšzīmīgi? Es tik saku, ka nav par katru nieka situāciju jāliek video internetā un jāuztaisa drāma.

Vernons 27.janvāris 2022 11:22
4 12 Atbildēt

Ja Tu būtu paraugbērns un prastu laicīgi ieslēgt virzienrādītāju manevram, palūkotos spogulī, prastu ieņemt atbilstošu stāvokli joslā uz ceļa (ielas), tad varētu cerēt uz progresu ceļu satiksmē! Bet pagaidām Tavā esamībā uz ceļa visi citi ir vainīgi! Un tam ir specifisks zīmogs "Ievēro Distanci"!

Tikko Tu izbrauc ceļu, Tu automātiski esi vainīgs! Un ne vienmēr kāds spēs labot Tavu pieļauto kļūdu! Un ne vienmēr to vajag.

core 27.janvāris 2022 10:40
22 5 Atbildēt

Tas aculiecinieks ir, tā maigi sakot, "dīvains". Nu un ka tur ir tā nepārtrauktā? Ko tam smagajam vajadzēja darīt? Stāvēt līdz strādnieki aizvāksies, un tad nešķērsojot līniju braukt tālāk? Un kā jau te augstāk rakstīja, nevajag pārspīlēt, ne tur bija VISMAZ 100km/h, ne tur piekabi nēsāja. Vienkārši savā garlaicīgajā ikdienā atrada vismaz kaut kādu notikumu ar ko padižoties, re kāds es malacītis, bremzējot izvairījos no avārijas, kaut gan līdz avārijai tur tālu.

Aivars 27.janvāris 2022 10:40
19 4 Atbildēt

Nabadziņš, nācās nedaudz pieremzēt

Kārtējais pārgudrais, kas domā- man tak priekšroka, lai visi citi iet d...

vīrs 27.janvāris 2022 15:47
5 11 Atbildēt

Interesanti, ko tu, gudriniek, teiktu, ja vieglajā mašīnā būtu tava sieva ar bērniem, un, uz slidenas šosejas, tai virsu nestos 60-tonnīgs atsaldēts idiots?! Arī teiksi - ak nabadzīte. Šādi agresīvi braucēji jāņem nost no trases, viņiem ir tieksme uz apzinātu slepkavību!

Aivars 27.janvāris 2022 16:30
8 1 Atbildēt

Ja būtu un ja nestos un ja slidens ceļš utt.

Man sieva brauc un skatās uz ceļa. Un ja arī kāds iebrauc pretējā joslā 100 metrus pierm viņās tad arī piebremzē, palaiž. Un arī ja es būtu pie stūres, piebremzētu un palaistu smago. Tur līdz avārijai bija ļooooti tālu.

A 27.janvāris 2022 19:23
0 1 Atbildēt

Šis būtu loģiski, ja uz tā ceļa būtu milzīgi intensīva satiksme un to šķērsli nevarētu apbraukt. Video, izņemot autoru, smago un šķērsli, ir redzams tukšs ceļš.

WALA 27.janvāris 2022 10:40
6 3 Atbildēt

Ja kādu jālinčo, tad tikai darbu veicējus, par nepamatoti radītu šķērsli uz valsts nozīmes autoceļa , pārējie darīja to kas šai situācijai bija atbilstoši ...

EEE 27.janvāris 2022 11:57
3 0 Atbildēt

Pēc video izskatās ka otra zīme kas ir darbu veicēju pusē, uzstādīta ļoti tuvu no darbu veikšanas vietas. Ja smagais bremzētu šai situācijā, tad viennozīmīgi būtu grāvī un baļķvedēja piekabe vēl noslaucītu elektriķu furgonu.

ZZZZ 27.janvāris 2022 10:47
10 2 Atbildēt

Šeit arī visiem jāsteidzas, bet steiga ir negadījuma priekšvēstnesis. Tā pat galvenajā pilsētā...paskatamies kā vālējam, un kur? Šos visus csn kalambūrus var atrisināt savstarpējā laipnība

zz-top 27.janvāris 2022 10:52
2 1 Atbildēt

šim piekrītu 100%

Vernons 27.janvāris 2022 11:05
7 10 Atbildēt

Nu iestājās CSN 100. punkta nosacījums - priekšā šķērslis, piebremzē! Piebremzēja! Un no tā "gabals nokrita"?

Vispār katram braucējam jāzina no galvas "Ceļu satiksmes Likuma" 19. pants "Pienākumi un tiesības"!

Elze 27.janvāris 2022 11:46
2 1 Atbildēt

90 ātrākais ko var izspiest

650 27.janvāris 2022 13:07
5 1 Atbildēt

Te drīzāk izskatās, ka filmētājam būs "sakrājies".Jo pēc būtības situācija tiek izrullēta cilvēcīgi pareizi.Baļķis ievēro līniju bezmaz teorētiski visiespējamākajā pieklājīgākajā veidā,savukārt filmētājs regulē "filmu" tā, lai abu atšķirīgās intereses nesatiktos tieši visšaurākajā vietā.

Nu labi vismaz, ka konkrētā situācija nerisinās uz zemesceļa un/vai līkumā (ar abpusēji izgrauztā apmalēm un špūrēm ar metru treknu sālssūdu strīpu pa vidu).Jo (dažkakārt paranormāli runīgie) tā saucamie sat.droš. a.god.prof.tech.ing.dr.jur. "Ex-Perti" taču neies lieki virinninināt muti (mēteli) un te kaut kādiem Lohiem lieki klāstīt KONKRĒTUS uzvedības modeļus (kur nu vēl ja ziemā vai kādā citā specifiskā situācijā).

Cita lieta, ka Gulbene/Madona drošvien ir viena no (atlikušajām) baļķvedēju karalistēm, tāpēc (iespējams) kādam varētu arī "sakrāties".Ja atceramies 90-tos, kad baļķus reāli veda "uz cik iet" ar visiem 120, un nedaudz vēlāk, kad pie/aiz šo te pārkrauto monstru barankām tika sasēdināti reāli lohi, tad šodienas situāciju būtu krietni vieglāk paciest.

Pats 27.janvāris 2022 13:09
7 2 Atbildēt

Es jau agrāk minēju , ka Latvijā "B" kategorijas autovadītājiem ir ļoti zems drošas braukšanas un satiksmes noteikumu zināšanu līmenis.To veicina arī saucamie "auto eksperti" . Tādus aculieciniekus vajag aizsūtīt uz CSN papildus apmācību.

Šoferis 27.janvāris 2022 13:16
15 3 Atbildēt

Es video redzu, ka tālumā notiek kaut kādi darbi, ir saliktas zīmes un konusi un tālumā var redzēt, ka fūre apbrauc šķērsli. Normāls cilvēks samazina ātrumu pirms bīstamas vietas, bet video autors laikam ir no tiem, kas piedod gāzi un ātrāk apbrauc bīstamo vietu, bet fūre redz patraucēja uzgāzēt!

Man būtu aicinājums CSDD uzmeklēt video autoru un pārbaudīt, vai viņam vadītāja apliecība ir izsniegta pamatoti un vai viņš vispār spētu nokārtot auto vadītāj eksāmenu.

gunbox 27.janvāris 2022 13:33
5 9 Atbildēt

Tam nav nozīmes, jo pretī braucošajam tiesības ir pirktas. Neviens normāls neapbrauks šķērsli, kad pretī kāds brauc.

WALA 27.janvāris 2022 14:37
4 0 Atbildēt

Dīvaini gan ..., bet kad Rīgā pat pa Čaka ielu apbrauc troli pieturā pāri dubultajai nepārtrauktajai, tad neviens neraud ...

gunbox 28.janvāris 2022 11:04
1 2 Atbildēt

Super loģika tev. Tā teikt - aitu bara. Tātad ja tu redzi, ka trollis apdraud, apbrauc, neievēro CSN, kas ir normāla parādība Rīgā, jo cik tad troļļu vadītāji vispār zina CSN?... tad tu vadies uzreiz pēc tāda paša principa, ka tev CSN nav jāievēro un trollis ir tavs elks un pielūgsmes objekts, kā ir pareizi jāpārvietojas pilsētā?

WALA 28.janvāris 2022 11:48
1 0 Atbildēt

Nevis mana loģika, bet autovadītāju loģika, troli/busu tā apbrauc visi kam nav slinkums, mierigi braucot pretejam arī "purnā" ... tikai mani novērojumi ... ne grama vairāk...

P.S.disklaimeris - es arī neesmu nekāds rātnais utml. bet nu beigsim varbūt izlikties, ka visi visu zin, pārzin un ari ievēro ....

P.P.S. izlasi manu pašu zemako komentaru , un pasaki, par ko man tajā nav taisnība ! Bet nevienu citu kurš tam butu te pievērsis uzmanibu - es neredzu ...

kur loģika? 27.janvāris 2022 15:58
3 5 Atbildēt

Interesanta loģika - vadītājam, kura joslā nav šķēršļa jābremzē, jāpagaida, kamēr traktorists ar baļķvedēju izārdīsies, pie tam vēl jāpārbauda vadītāja apliecība. Bet loham, kurš nepalaida garām, jo viņa joslā šķērslis, jāuzsauc alus kaste, lai var krāt spēkus jauniem varoņdarbiem.

WALA 27.janvāris 2022 16:53
6 0 Atbildēt

Loģika ir tajā, ja CSL un CSN pieļauj iespēju, ka 1 vaditājs kļūdās, un attiecīgi otram ja kļūdu pamana, ir pienākums izvairīties no iespējamā negadījuma.

Šajā gadījumā tas ko es redzu , vienīgais ar ko kravas auto vaditàjs kļūdījas - novērtējot filmētāja braukšanas ātrumu ...

A 27.janvāris 2022 19:04
0 1 Atbildēt

...kas ir spēkā, tad ja tās kļūdas nav sistemātiskas.

WALA 27.janvāris 2022 19:12
1 0 Atbildēt

Vai ātruma pārsniegšana ir sistēmiska kļūda.

A 27.janvāris 2022 20:07
1 2 Atbildēt

Ir sistemātiska, tas visiem ir zināms. Bet priekš smagajiem un busiem un autobusiem regulāra parādība ir ignorēt 206. zīmi vai video redzamajā stilā apbraukt šķērsli arī vasarā uz sausa ceļa braucot ar 20-30 kmh. Un vel piedot pirms manevra gāzi, lai gan mierīgi varētu apstāties.

Autoskola 27.janvāris 2022 13:23
21 1 Atbildēt

Mēs saviem kursantiem mācām, ka nedrīkst strīdēties ar māju, ar koku un ar fūri. Visi iepriekš minētie sadursmes gadījumā vienmēr uzvar!

Conqueror 27.janvāris 2022 19:03
1 1 Atbildēt

pareizi un taisnība

Fūrists 27.janvāris 2022 13:31
12 41 Atbildēt

Katram sava dzīvība ir tuvāka , tāpat kā paša krekls , man ar 40 (četrdesmit) tonām bremzēt un atstāt savu ģimeni bez apgādnieka , tikai tāpēc ka "B" kategorijai ir priekšroka un nezina CSN , ka, ja iespēja izvairīties no avārijas ir jābremzē neskatoties uz priekšrocību.Lieciet man mīnusus cik vien iespējams , bet tiem kas grib ātri kaut kur nokļūt(kapā) ir jāzina ka , pasēdēšu cietumā , sasizdams tadus "aculieciniekus", bet nost nesitīšos!!!!

Sāciet likt pajoliņi mīnusus !

jaaanis 27.janvāris 2022 14:46
14 2 Atbildēt

Tad brauc lēnāk vai skaties tālāk, ja negribi nosisties un savus apgādājamos atstāt ar jaunu abgādnieku! Nez vai tā pat rīkotos ja pretī brauktu nevis vieglais, bet tādas pašas 40 tonnas!

Vidzeme 27.janvāris 2022 15:07
11 4 Atbildēt

es arī nesteigtos tiesāt filmētāju - tajos dažos kilometros ikdienā redzami autoskolu mācībnieki, nepieredzējuši autobraucēji, pārsvarā sievietes, bet te viens Vernona teorijas piekritējs gatavs katru "sabraukt kā spaini". Un kas tad baļķvedējam liedza piebremzēt, viņam citi noteikumi vai?

WALA 27.janvāris 2022 15:19
2 12 Atbildēt

Nu tad izdomā, cik lielā attalumā baļķvedējam no šķēršļa bija jāpamana filmētājs, lai tas pasākums būtu drošs, ja puslīdz uzminēsi, tad varam parunāt tālāk ...

WALA 27.janvāris 2022 15:20
4 0 Atbildēt

P.S. tas ir pieņemot, ka vieglais brauc ar normaliem uguņiem nevis ar sudainiem dienas gaitas, vai varbūt vispār bez ...

LA 27.janvāris 2022 15:31
4 0 Atbildēt

manuprāt, baļķim vispirms bija jāierauga kabeļu vilcēji un izliktie brīdinājumi, jānolasa situācija, ka tur var būt cilvēki, varbūt vēl kāda tehnika vai negaidīti šķēršļi un, protams, arī pretimbraucošie. Šeit redzam pilnīgi pretējo - maucam uz dullo, paļaujoties uz to, ka nobremzēs pretimbraucošais

WALA 27.janvāris 2022 19:10
0 3 Atbildēt

Ja viņam bija jānolasa tava aprakstītā situācija, tad bez ceļa sašaurinajuma tur bija jātrados ātruma ierobežojuma zīmei, ko parasti tie kas uz ceļa arī reāli mēdz atrasties/strādāt izliek - dzīvot tomēr gribas.

Te savukārt ir izdomājuši, ka izkrauties vajag tieši uz ceļa, un auto arī atstāt daļēji uz ceļa, kāpēc tas šeit ir vajadzīgs - man nav saprotami ... iebrauktuve pret vārtiem neizskatās tik slidena, lai stāvēšanai radītu problēmas ...

WALA 27.janvāris 2022 15:46
1 3 Atbildēt

Nu es tā prikola pēc piemetu yz cik brauca vieglais, "diemžēl vai par laimi" ar visu nobremzēšanu tā vidējais ātrums posmiņā kas redzams video ir ap 65 km/h ... tad no droši varat paspekukēt cik cītīgi tika ievērots atļautais ātrums, vai attiecīgi, cik ļoti ticama ir "basņa" par slidenu ceļu.

P.S. Vieta pie Latgran granulu ražotnes Gulbenē ...

Skats no malas 27.janvāris 2022 16:30
5 3 Atbildēt

WALA, saki, kāda nozīme, ar kādu ātrumu brauca vieglais!? Šeit ir runa par super nekaunīgu, agresīvu slepkavnieku, kuram bija jābremzē, jāpalaiž garām, tad jāapbrauc šķērslis savā joslā. Un, varbūt pat šeit nav runa tik daudz par CSN, kā par to, ka ceļi pašreiz ir reāli slideni. Kas notiktu, ja pieņemsim, apbraucot šķērsli smagais saslīdētu vai tajā brīdī plīstu riepa. Runa taču ir elementāru drošību, nevis kaut kādiem principiem. Var jau te pielietot visādas formulas, bet uz ceļa taču arī vajag saglabāt cilvēcību.

WALA 27.janvāris 2022 17:06
2 0 Atbildēt

2 Skats no malas : Slideni ceļi, tas ir pilnīgs fufelis - pie mums ziema ir normālstāvoklis, ceļi ir slideni. Ekstrēms ir tikai joks ar lietu kurš piesalst un spēcīgu sānuvēju, viss cits ir normāli ceļa apstākļi, tik nu braucam "kā sanāk", un bremzes lietot nemākam ...

WALA 27.janvāris 2022 16:48
1 3 Atbildēt

Vai tiešām, kapēc dažādi piemērojam likumu un CSN ???

Ja atbilstoši stāstam ceļš slidens un "aculiecinieks" es teiktu brauc ar reāliem vismaz 110+ km/h (tātad pats ir slepkavnieks attiecībā pret jebkuru citu neveiksmīgāk pa kājām trāpījušos satiksmes dalībnieku) . Es pat teiktu tā, ja pats ievērotu CSN, šeit vispār nebija pat nepieciešams bremzēt - visi bez iespringuma izmainītos ...

Bet tiem kas gudri spriedelē par to ka kraviniekam bija jābremzē - nu neslinkojat, sarēķinat, cik tālu pirms šķēršļa bija jābremzē, tad atrodat to vietu kartē, un pamēģinat pēc google maps saprast cik tālu jūs redzat, tad piemetat klāt pretim braucoša auto 90 km/h un attālumu kādā būtu šams tur jāsaskata, ieliec teiksim tepat rezultātu šādai analīzei, paskatīsimies, kā iet ar matemātiku, vēsā garā pīpējot ... un tad pieliekam klāt pasākumu, ka tas jāizdara pietiekami precīzi, braucot ar krautu kravinieku ...

WALA 27.janvāris 2022 15:49
0 1 Atbildēt

Ja pašiem gribas parēķināt, tad posma garums ir apmēram 200-210 metri, un veic to apmēram 11 vai 12 sekundēs ar visu bremzēšanu ...

A 27.janvāris 2022 20:26
2 3 Atbildēt

Viņam vajadzēja pamanīt pašu šķērsli, nevis filmētāju un vajadzības gadījumā (ja tiek pamanīts filmētājs) būt gatavam apstāties.

WALA 27.janvāris 2022 20:37
0 1 Atbildēt

Teiksim tā es ļoti gribētu zināt "cik tieši zemu lidoja" filmētājs, lai vispār būtu vērts apspriest kravinieka rīcības adekvātumu. Taj posmā regulārie brauceji pat pa sudīgo asfalta daļu reti brauc zem 100, ta ka lavaja daļā kur šis video tapos, nedomaju ka daudz zem 110 iet, un lieka daļa iet ar 120+

eseris 27.janvāris 2022 15:12
15 2 Atbildēt

tipiska "fūrista" domāšana.

Es ir liels (vēders) un galviņa cik nu tā materiāla atlicis....

anoagask 27.janvāris 2022 16:02
12 4 Atbildēt

Fūrei, ieraugot šķērsli, ir jāizvēlas atbilstošs ātrums, nevis jāspēlē chicken game uz publiska ceļa. Moralizēšana par bremzēšana=nāve nozīmē, ka neko vairāk par mopēda tiesībām neesi pelnījis.

Kokvedēji it bieži nerēķinās ar citiem, vieglākiem satiksmes dalībniekiem.

Vieglajais varēja izvērtēt situāciju, samazināt ātrumu laicīgi un pamirkšķināt ar gaismām, un atrisināt visu bez konflikta

WALA 27.janvāris 2022 16:24
2 15 Atbildēt

Jā tik "nezin kāpēc" aculiecinieka ātrums nav nekur pamanāms ... varbūt nejauši izrediģējies ...

anoagask 27.janvāris 2022 17:59
1 0 Atbildēt

Ticami

Pats 27.janvāris 2022 13:38
1 1 Atbildēt

Ja uz ceļa var redzēt ,kā brauc ar "M" "B"Kategorijas apzīmētas mašīnas un bieži paši instruktori ir pie stūres .

Ja būtu ,kā "Autoskola" raksta ,tad nebūtu šī kretīniskā "autoliecinieka video.

Pļurkt 27.janvāris 2022 15:52
3 5 Atbildēt

Video autors ir nopircis tiesības un nekad savā mūžā nav pat ieskatījies CSN!!

Pļakt 27.janvāris 2022 16:07
5 1 Atbildēt

nu davai, rauj vaļā - uzraksti, ko pārkāpa filmētājs, būs interesanti palasīt

core 27.janvāris 2022 16:40
3 1 Atbildēt

Piesēdās pie stūres bez smadzenēm

Kanibaals 1.februāris 2022 20:58
0 0 Atbildēt

Pārkāpt nepārkāpa, bet nez ko ap līnijām vilka apļus. No video redzams, ka ne jau apdzīšanu smagais veic. CSN šāds manevrs ir paredzēts un tam pat ir termins. Bet ja ir tik slikta laika un telpas uztvere, ka nespēj paredzēt situāciju un jābremzē pēdējā brīdī tad vismaz neliec video.

Vietējie 27.janvāris 2022 16:10
3 0 Atbildēt

Aculieciniek, uz cik tu brauci?

atbilde Fūristam 27.janvāris 2022 16:13
2 5 Atbildēt

Nedod Dievs "Fūrist", lai tava ģimene vieglajā auto negadās ceļā tādai 40-tonnīgai fūrei, ar tādu idiotu, kā tu, pie stūres. Baļķiniekam bija pietiekami daudz laika, lai pamanītu šķērsli savā joslā, bremzētu, palaistu garām pretīmbraucošos un tad turpinātu ceļu. Kā minēja autors, brīdinājuma zīme "Ceļa sašaurinājums" uzstādīta savlaicīgi, kalna tur nav, tātad, bija iespēja visu izdarīt pēc noteikumiem. Bet, droši vien, ātrums tika pārsniegts pamatīgi, vai arī kolhozņiks ar baļķvedēju bija piedzēries.

iciks 27.janvāris 2022 17:04
3 0 Atbildēt

Gribu pakomentēt "nesās uz 100 km/h". Kādreiz, kad vēl biju jaunāks un glupāks, man arī bija domas, ka visi smagie traki ātri brauc, līdz viens fūrists izskaidroja, ka nebrauc vis. Tad nu kopš tā brīža sāku kraviniekus vērot un mistiskā kārtā izrādījās, ka patiešām nebrauc vis. Pietiek pavērot spidometru un allažiņ secināt, ka ar 100 km/h es viņiem visiem allaž tuvojos.

Nenoliegšu iespēju, ka gadās kāds, ka tīri pa Latviju braucot ir apgājis ierobežotājus, jo risks mazs, bet tādi uz pirkstiem skaitāmi gadījumi neraksturo tendenci.

Vaļera 27.janvāris 2022 17:17
1 4 Atbildēt

Padomju traktorists pārregulēs un apies visus ierobežotājus. Nav tādas ierīces, ko pufaiknieki nespētu pārtaisīt pēc sava prāta. Ielies vēl pa virsu 0,5l, jūra līdz ceļiem un "pojehaļi"!

ezis711 27.janvāris 2022 18:31
0 0 Atbildēt

Tieši tā icik bet Vaļera,reti stulbs radījums kurš notiekti katru dienu pipelē.

anoagask 27.janvāris 2022 19:32
2 0 Atbildēt

Lielākoties 89kmh pēc GPS, bet dažreiz par reāliem 100+ pēc GPS ir gribējies zvanīt CP, lai atbrauc nokalibrēt spidometru

ES 27.janvāris 2022 19:58
9 2 Atbildēt

Aculiecinieks ir pilnīgs duraks, un tādiem uz ceļa nav vietas! Jā fūrists nedaudz neaprēķināja attālumu, jā vieglajam vajadzēja nedaudz piebremzēt, un? Es pats braucu ar smago pa visu Eiropu, ja katru reizi ietu uz principu man "priekšroka" tad vairāki desmiti vieglo un pāris smago būtu saplacināti, es tai skaitā! Iesaku būt vairāk saprotošākiem vienam pret otru, laimīgu ceļu Visiem!

jozziks 27.janvāris 2022 22:26
6 0 Atbildēt

Nevienu negribu lamāt vai kā savādāk apvainot, bet vai uz ceļa nav jādomā visiem? Redzi ka otrs satiksmes dalībnieks tādu vai citādu iemeslu pēc ir kļūdījies, vai nevar savādāk, takš atmet to gāzes pedāli, vai nedaudz piespied bremzes, varbūt uzdod gāzi un "aizlido" garām. Pilnīgi piekrītu (Es) komentam, esiet nevis saprotošāki, bet domājošāki uz ceļa. Un nekomentējiet, ka nu es tādas lietas uz ceļa nedaru. Jo braucot minivenā vai sedanā Jūs nekad nevarat saprast, ko nozīmē savākties baļķvedējam! p.s neesmu fūres vadītājs. Tik zinu ka uz ceļa diezgan bieži sanāk kļūdīties un ja trāpās pretīm šādi "aculiecinieki" tad ir popa. Jo ja redzi ka tam pretīm braucošajam ir nu kaut kas nesanācis, vai viņam nav variantu, tad padomā un parauj malā vai bremzē, pēc situācijas. Un nekomentējiet, ka visiem viss ir jāparedz, nav starp cilvēkiem tik daudz gaišreģu. Un gaišreģi savu nāvi nevar paredzēt. Par pašu video, nu tik nedaudz atmest gāzes pedāli, nedaudz bremžu pedālis un vnk turpinam ceļu. Nekad neuzskatīšu ka mana dzīvība ir lētāka, par CSN. Nu ja nu akurāt rītdien paredzēts nāves spriedums, tad gan, tuviniekiem varētu dzīvības apdrošināšanas summu nodrošināt. Peace.

anoagask 27.janvāris 2022 22:30
1 7 Atbildēt

kokvedējs nekļūdījās, bet apzināti izlēma ietaupīt pusmitūti un puslitru dīzeļa, jo fūre pretī nenāk, bet par vieglo poh...

jozziks 27.janvāris 2022 22:51
1 0 Atbildēt

Nu nezinu, varbūt, bet neredzu panikai iemeslu. Un nav jau viņiem poh tie vieglie, kam gribās nosist cilvēku? Un ja tā piekasamies, tad no fūres puses, tās ceļa sašaurinājuma zīmes ir pa tuvu, tam ceļa sašaurinājumam. Un ir otrs ja nu kas, mums tā ceļu zīmju likšanas kultūra ir pilnīgā popā, zīmes liek kam nav slinkums un kā ir slinkums. Tie paši mežu izstrādāji, kam baļķus ved arā ceļa malā, saliek zīmes 70 km/h, bet nekur neapstiprina viņas un ja kontroles dienesti paņem šo zīmju robežās uz ātrumu, tad pilnīgs čau. Visi var iet sēņot, sodu nekad nepiedzīs. Un tā var turpināt par daudzām vietām.

Un domā ka ja tas baļķvedējs sāktu strauji bremzēt, vai tas liecinieks, nedarītu to pašu? Vai riskētu un brauktu uz priekšu ar 90% iespējamību, ka dabūtu to baļķu kravu sev uz galva??? Es tā nedarītu. Domāa līdzi, bez abid.

jozziks 27.janvāris 2022 23:04
2 0 Atbildēt

Lai visiem mierīgāks prāts. Ir vadītāja apliecība tikai uz B kategoriju. Dzīvē esmu "sastapis" izjukošu gāzbetona kravu, kas izbirst auto priekšā. Esmu pats rāvis grāvī, kad esmu k'ļūdījies, jo grāvis vienmēr būs draudzīgāks, nekā purns, purnā. Baļķi biruši ārā no piekabēm, priekšā braucošajai fūrei, šķeldas kravas izbirušas, salūzusi piekabe, (pārkrauta) arī priekšā manis vadītam auto. takā šitais video ir tikai nepieredzējuša (vieglā) šofera ieiešana reālajā dzīvē uz autoceļiem. Neatbalstu pārkāpumus, bet dzīve ir dzīve. Un visiem mesties par prokuroru, nu nē man tam nav tik daudz brīva laika.

atrabotka 27.janvāris 2022 23:34
5 1 Atbildēt

Video autors pūš no mušas ziloni. Var redzēt ka braukšanas pieredze neliela un izpratne par ceļu satiksmi diezgan apšaubāma. Kad autors atrodas blakus zīmei, var redzēt ka fūre nāk pretī, bet vadītājs laikam guļ un attopas tikai pēc pāris sekundēm. Būtu laicīgi atlaidis gāzīti, nedaudz piebremzējis un viss labi.. Neredzu nekādu milzīgu apdraudējumu šeit.

P.S. Nepārtrauktas līnijas un zīmes atzīmesāna vispār kaut kas unikāls. Cerams ka video autors tādos gadījumos, esot pretējā lomā, stāv ceļa malā un gaida kad ceļu atbrīvos

jozziks 27.janvāris 2022 23:48
0 0 Atbildēt

Komentārs tikai uz P.S sadaļu: Nekad dzīvē, Tu ko iedomājies??? Viņš tak vilks, tikai taisni................ Lai viņam vieglas smiltis.

650 28.janvāris 2022 2:40
3 1 Atbildēt

Te ir kārtējā naida kurināšana no atsevišķu tradicionālo naida kurinātāju puses.No kuriem dažs labs visdrīzāk ka startē ar vairākiem anonanimīmajiem randoma lietotājvārdiem.

Tikai Lohs var iedomāties traucēt smagsvaru šādā situācijā,pie kam ja smagais praktiski pat neko nepārkāpj. Tie pārdesmit cm ir vienkārši formāla kašķa tiesa.

Ja tēlot gaili šādā sīkuma situācijā,var "garantēt" tikai to,ka šāds te filmētājs reāli riskē iebraukt auzās,ja pagadītos reāli tiešām bezatbildīgs fūrists un situācija plūsmā vai tumsā.Ieradumam un gaiļa sindromam ir liels spēks un tālejošas sekas.Pamācību vietā tikai un vienīgi naids.

Satiksmes drošības "diplomētie" speciālisti lietas labad ir darījuši absolūtu nulli,gadu garumā publicēdami lažu,kur lohs/loham nevar "ieteikt" neko noderīgāku,kā vien pieliet ūdeni pareizajā cohumā.Viņus pašos vajadzīgākajos brīžos nedzird itin nekad.Gluži kā tos kretīnus,kuri te plātīja maximā nopērkamās "ziemass" riepas un iedrošinoši mudināja Lohus nepārcensties ar izvēli.Jo Ziema mums esot labi ja 3d pa 5g un vienmēr ir aizvējš (aizvaigs)..Jā.

ezis711 28.janvāris 2022 7:11
0 2 Atbildēt

Timrots noteikti nepublicētu tik jēlu video ar sabiezinātām krāsām,ar aci var noteikt ātrumu un vel piekabi nēsā.Noteikti video autors ir viņa,šitadus pekstiņus par piekabi tikai sieviete var sacerēt.iAuto ir gatavs visu publicēt lai tikai būtu vairāk lapas skatījumi.

WALA 28.janvāris 2022 8:04
0 0 Atbildēt

Bet ir taču, un mēs te veikli vēl piekomentējam ;)

iAuto 29.janvāris 2022 23:53
0 0 Atbildēt

Tā ir!

mans viedoklis 28.janvāris 2022 8:19
3 2 Atbildēt

Timrots ir klauns - es viņu neuztveru nopietni. Par video - tas, ka to komentējuši tik daudz cilvēku nozīmē, ka satiksmes situāciju (jas) mēs uztveram viennozīmīgi un vienota viedokļa šeit nav. Es domāju, ka pēc CSN taisnība ir filmētājam, lai kā to negribētos atzīt pretējai pusei - notiktu avārija, taisnība un zilais maiss filmētājam. Bet no otras puses, tur tiešām nekā nebija - atlaid gāzi, "palaid trako" un brauc tālāk - filmētājam bija tikai nedaudz jāsamazina 1,5 tonnu skrējiens, kamēr otrajam būsu jācīnās ar 40 tonnu inerces savaldīšanu.

mans viedoklis 28.janvāris 2022 8:22
0 0 Atbildēt

mēs neuztveram viennozīmīgi (tā gribēju teikt)

core 28.janvāris 2022 9:06
0 0 Atbildēt

Pie mums varbūt arī būtu taisnība filmētājam, jo mūsu policijai nepatīk aizrauties ar CSNg izmeklēšanu, bet normāli tur būtu jābūt vismaz 50/50

650 28.janvāris 2022 12:05
2 4 Atbildēt

PTimrots ir nevis klauns,bet gan vienīgais atlikušais satiksmes nejēdzību apskatnieks.Kurš savu sirdsapziņu vēl nav passpējis līdz galam pārdot.Atšķirībā no dažiem te ilggadējajiem anonimizētajiem naida cēlājiem.Ja ne Timrots,LV lohi vispār vairs neuzzinātu,kādā veidā un apmērā un dziļumā viņu pakaļās tiek bāzti kloķi un ausīs batoni/makaroni.

Daļa komentētāju vienkārši ir LOhi,gan ekrānā,gan simtpunkt tādi pat arī uz ceļa.

Kanibaals 1.februāris 2022 21:04
0 0 Atbildēt

Pārdevās Jakrinam, Ušakovam un Saskaņai, ka smird. Nenomazgāsi baltu. Kārtējais pašpasludinātais eksperts, skribents.

core 28.janvāris 2022 9:30
4 0 Atbildēt

Nu gan sakomentējuši, bet prieks par to, ka lielākā daļa ir loģiski domājoši cilvēki, nevis kā filmētājs "es braucu pa savu joslu un man viss po". Man daudz mazāk būtu bail uz ceļa satikties ar to baļķvedēju, kā ar filmētāju.

Tie, kas saka, ka smagais brauca agresīvi virsū, uzliekat pauzi pašā video sākumā, tur var redzēt, ka smagais jau ir blakus stāvošajām mašīnām, bet filmētājam līdz tai vietai ir vismaz 200m, nu nevar viņš to manevru izveikt sekundes laikā, varbūt mazliet pārrēķinājās, varbūt filmētājs lidoja, bet nu filmētājam atlika tajā brīdī atlaist gāzi, varbūt pat jābremzē nebūtu.

Uzjautrināja teksts "nesās vismaz uz 100km/h,pa gabalu var redzēt, piekabi nēsā" Piedod, bet tu esi LOHS? Ja es redzētu, ka pretī nāk piekrauts smagais, kuram nēsā piekabi, es liktu pa bremzēm, vai rautu uz nomales, bet ne jau turpinātu neatmetoties gāzt tālāk. Bet nu skaidrs, ka ne tur bija 100km/h, ne tur piekabi nēsaja, tas tā, lai viņa notikums iespaidīgāks būtu.

Tad vēl būtu jautājums kuri ir tie "pilnīgi visi"noteikumi kuri tiek ignorēti? Varētu pa punktiem? Es tur aiz ausīm vienu pārkāpumu varu pievilkt.

Patika arī ka autors izceļ brīdinājuma zīmi, kas ir no viņa puses, nez kā to smagajam vajadzēja redzēt? Bet nu pats jau arī to neņem vērā. Par bezsakarā izcelto līniju jau te pietiekoši komentāri bijuši. Tik video beigās autors laikam aizskatījās riņķī,nenoturas joslā, un pats, bez iemesla šķērso nepārtraukto, tas gan jau ir pārkāpums.

WALA 28.janvāris 2022 11:14
2 0 Atbildēt

Pie kopējā "fleima" piemetīšu vēl mazliet "citas malciņas", no CSN burta ieverošanas aspekta ...

Problēmas cēlonis ir nepareizi organizēta darbu veikšanas vieta. Zīme par sašaurinājumu nedod nevienam precīzu info par to cik tieši šaurāka būs brauktuve, normāli to atradīsiet vietās, kur kravinieks bez stresa izlien pa savu joslu.

Šeit viss liecina par to ka līdz nepārtrauktajai var knapi vieglais "ielīst". Un ko saka CSN par stavēšanu tuvāk par 3 m līdz nepārtrauktai līnijai ???

Tātad patiesībā situācija video ir sekas bezatbildīgai darbu organizācijai, nometot transporta līdzeklus neatbilstoši CSN, vai izvēloties darbu veikšanas vietā uzstādīt neatbilstošas zīmes. Te atbilstošākas situācijai ar "nomesty tehniku" būtu zīmes kas nosaka braukšanas priekšroku + ātruma samazinājums ...

BET kāda X pēc šeit to tehniku uz ceļa bija jānomet "in the first place", ja darbi notiek "grāvī" ...

core 28.janvāris 2022 11:33
0 1 Atbildēt

Piekrītu, ka strādnieki ir lielākie pārkāpēji, kaut gan, varbūt viņiem viss ir saskaņots, un tad jau ir pieļaujamas atkāpes no noteikumiem.

WALA 28.janvāris 2022 11:41
0 0 Atbildēt

Nu tad jāsaka, ka arī skaņotāji ir lohi, ja nepielec, ka ziemā uz valsts nozīmes ceļiem mulķība noved pie nepatīkamām sekām ...

Kanibaals 1.februāris 2022 21:02
0 0 Atbildēt

Tieši tā. CSN/CSL nenosaka šīs zīmes nozīmi. To daudzi uztver kā joslas beigas, bet tā tas vienmēr nav. Piemēram Rīgā no centra puses uzbraucot uz Gaisa tilta ir šī zīme, lai gan ne tur josla beidzās ne ir izteikts sašaurinājums, kā brauci tā aizbrauci, bet eksperti tur ar putām uz lūpām skaidro kā tur esot jārāvējslēdzējas un kuram kurš jālaiž, jo josla beidzās...

Janka 12.februāris 2022 0:13
0 0 Atbildēt

Viens no smagajiem ved horizontālās caurdures iekārtu un nevar savadak nostaties, lai iekrta salidzinoši droši izbrauktu no kravas auto jo nobrauktuve stipri par īsu priekš smagâ+ trapi+ caurdures iekārta - tad jau sanaktu ka visam ceļam stav šķersam pari kamer nobrauc. Un otrs tralis puuved ekskavatoru būvbedru rakšanai.

Baļķvedējs 28.janvāris 2022 20:50
1 0 Atbildēt

Vismaz uz 100

Inf 28.janvāris 2022 21:01
0 0 Atbildēt

Tieši par to arī tur ir zīme! Notiek remontdarbi - pabīdies malā, jo pretī var lidot baļķvedējs. Pilnīgs bezsakars.

Viesturs 28.janvāris 2022 21:37
3 1 Atbildēt

Pilnīgs idiots ir video iesūtītājs. Smagais jau iet garām šķērslim. Viņam būtu strauji jābremzē, lai kundziņu ar milzīgu ego un pārliecību par savu taisnību palaistu? Mazliet samazini ātrumu un brauc tālāk

bez bremzēm 29.janvāris 2022 12:55
1 1 Atbildēt

Ieskaties vērīgāk, smagais iebrauca pretējā joslā, ļoti labi redzot un apzinoties, ka nepaspēs veikt manevru, un pa brīvo joslu braucošajam būs jābremzē, lai izvairītos no sadursmes. Pirms šķēršļa savā joslā smagajam ceļš bija labi pārredzams, kā arī uzstādīta brīdinājuma zīme. Nevis idiots, bet "bezpriģels" smagā šofera izpildījumā!

Pļurkt 29.janvāris 2022 14:35
2 0 Atbildēt

Vieglais brauca uz 90 km/st???

Ezis71 28.janvāris 2022 23:12
0 2 Atbildēt

iAuto mani nobanja uz mūžīgiem laikiem jo es biju pārāk negatīvs,izdariet secinājumu ja neesat loši.

71 29.janvāris 2022 8:51
2 0 Atbildēt

jau izdarījām - esi pieklājīgs pret citiem, tad arī tevi cienīs

Dainis 29.janvāris 2022 9:56
1 0 Atbildēt

Labi ka suns zina kas darāms, kad nav ko darīt… vifeo autoram iesaku mācīties no suņa! Un varbūt sākt spriest loģiski…

Toms 1.februāris 2022 10:29
0 0 Atbildēt

Nevarēja nešķērsojot nepārtraukto apbraukt.lielajam samest mierā ir daudz grūtāk nekā vieglajām.

Rupucis 1.februāris 2022 13:12
2 0 Atbildēt

Normāls braucējs bez mazvērtības kompleksiem būtu laicīgi novērtējis situāciju, mierīgi atlaidis gāzīti un vispār nekāda stresa. Bet protams jāžmiedz grīdā lai tik pēc tam varētu parādīt kādi visi apkārt noziedznieki. Es regulāri samazinu ātrumu un pabraucu uz labo pusi šādās situācijās, kad piemēram pa ceļa malu brauc velosipēdists un redzu ka mēs ar pretim braucošo smago satiksimies visi kopā. Tā saucās elementāra pieklājība.

Chorts 1.februāris 2022 14:24
0 0 Atbildēt

Aculiecinieks, tik pat stulbs ka musu valdiba!

Janka 12.februāris 2022 0:04
0 0 Atbildēt

Un tu baigais būvspeciālists- tu vispar zini kam kura no tam mašīnām paredzēta un cik kura ilgi tur atrodas un kāpec viņas stāv kā stāv tai brīdī? Nedomaju vis

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 6

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 27

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti