Starptautiskās sūtījumu piegādes kompānija SIA "Venipak Latvija" sola novērst situācijās, kurās uzņēmuma kurjeri apdraud citus ceļus satiksmes dalībniekus, aģentūru LETA informēja "Venipak Latvija" pārstāvji, atbildot par sociālajos tīklos izplatīto video, kur uzņēmuma kurjera vadītais busiņš uz Bauskas šosejas veica bīstamus apdzīšanas manevrus.
"Mēs nosodām agresīvu braukšanu jebkādos apstākļos, kas apdraud gan pašu kurjeru, gan arī citus ceļu satiksmes dalībniekus, tas nav pieļaujami, un ar abiem šoferiem jau veiktas nopietnas pārrunas," norāda "Venipak Latvija" izpilddirektore Sanita Bērziņa.
Tāpat viņa papildina, ka uzņēmums darīs visu, lai novērstu šādas situācijas arī turpmāk, jo uzņēmuma mērķis ir uzlabot gan piegādes servisu, gan arī reputāciju.
"Atvainojamies visiem, kas bija iesaistīt konkrētajos notikumos un apstiprinu, ka esam sākuši katra gadījuma izmeklēšanu," norāda Bērziņa.
Tāpat viņa atzīmē, ka uzņēmums veido dažādas iniciatīvas, lai šādas situācijas novērstu, piemēram, "Kurjeru akadēmija", lai apmācītu jaunos kurjerus, tostarp arī par uzvedības normām uz ceļa un sadarbojoties ar klientiem.
"Otrkārt, izstrādāti iekšējās kārtības noteikumi, kas paredz, ka šoferi jeb kurjeri reprezentē uzņēmumu, tāpēc jāievēro gan ceļu satiksmes noteikumi, gan arī virkne citu normu," papildina Bērziņa.
Jau vēstīts, ka "Venipak Latvija" apgrozījums pērn bija 22,996 miljoni eiro, kas ir par 14% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 9% - līdz 1,783 miljoniem eiro.
Kompānija "Venipak Latvija" reģistrēta 2011.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2845 eiro. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Nīderlandē reģistrētā kompānija "Venipak".
Starptautiskais sūtījumu piegādes uzņēmums "Venipak", kas dibināts 2004.gadā, piedāvā sūtījumu loģistikas risinājumus uzņēmumiem un privātpersonām Baltijas valstīs, Polijā, Vācijā, ASV un Ķīnā. Klientiem Lietuvā, Latvijā un Igaunijā ir pieejami gandrīz 1000 paku saņemšanas punktu.
Paši kurjerus slauc, kā tādas govis(jo negrib palielinat kapacitāti- pieņemt darbā vairāk šoferus, uzturēt lielāku autoparku, jo priekškam? Ja var uzgrūst vienam- divu pat trīs cilvēku darbu!)
UN TAS VISS TIEK PASLAUCĪTS, ZEM ZAĻO NORMU PAKLĀJA! (mazāks autoparks, ''efektīgāks'' darbs blah blah blah)
Protams, ka tas šoferis darīs visu lai nekavētu, jo par kavējumiem, pirmo reizi ir rājiens, katru nākamo reizi velk no jau ta niecīgās algas nost!
Un tajās retajās reizēs, kā šoreiz gūst pārak lielu popularitāti kāds nofilmētais materiāls, tad izmanto smukus copy-paste PR tekstus, ar ''nosodījumu''
Tādā pasaulē dzīvojam.... Un diemžēl tāda ir šo kurjeru ikdiena, kurš ir nostādīts muļķu lomā!(nevis kompānija)