Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Agresīvi apdzenot, "Venipak" busiņš gandrīz izraisa masveida avāriju; uzņēmums reaģē 52

 
Nozare.lv | 15.novembris 2023 14:58

Starptautiskās sūtījumu piegādes kompānija SIA "Venipak Latvija" sola novērst situācijās, kurās uzņēmuma kurjeri apdraud citus ceļus satiksmes dalībniekus, aģentūru LETA informēja "Venipak Latvija" pārstāvji, atbildot par sociālajos tīklos izplatīto video, kur uzņēmuma kurjera vadītais busiņš uz Bauskas šosejas veica bīstamus apdzīšanas manevrus.

"Mēs nosodām agresīvu braukšanu jebkādos apstākļos, kas apdraud gan pašu kurjeru, gan arī citus ceļu satiksmes dalībniekus, tas nav pieļaujami, un ar abiem šoferiem jau veiktas nopietnas pārrunas," norāda "Venipak Latvija" izpilddirektore Sanita Bērziņa.

Tāpat viņa papildina, ka uzņēmums darīs visu, lai novērstu šādas situācijas arī turpmāk, jo uzņēmuma mērķis ir uzlabot gan piegādes servisu, gan arī reputāciju.

"Atvainojamies visiem, kas bija iesaistīt konkrētajos notikumos un apstiprinu, ka esam sākuši katra gadījuma izmeklēšanu," norāda Bērziņa.

Tāpat viņa atzīmē, ka uzņēmums veido dažādas iniciatīvas, lai šādas situācijas novērstu, piemēram, "Kurjeru akadēmija", lai apmācītu jaunos kurjerus, tostarp arī par uzvedības normām uz ceļa un sadarbojoties ar klientiem.

"Otrkārt, izstrādāti iekšējās kārtības noteikumi, kas paredz, ka šoferi jeb kurjeri reprezentē uzņēmumu, tāpēc jāievēro gan ceļu satiksmes noteikumi, gan arī virkne citu normu," papildina Bērziņa.

Jau vēstīts, ka "Venipak Latvija" apgrozījums pērn bija 22,996 miljoni eiro, kas ir par 14% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 9% - līdz 1,783 miljoniem eiro.

Kompānija "Venipak Latvija" reģistrēta 2011.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2845 eiro. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Nīderlandē reģistrētā kompānija "Venipak".

Starptautiskais sūtījumu piegādes uzņēmums "Venipak", kas dibināts 2004.gadā, piedāvā sūtījumu loģistikas risinājumus uzņēmumiem un privātpersonām Baltijas valstīs, Polijā, Vācijā, ASV un Ķīnā. Klientiem Lietuvā, Latvijā un Igaunijā ir pieejami gandrīz 1000 paku saņemšanas punktu.
 

 
Visi komentāri
 
Jony 15.novembris 2023 15:32
7 0 Atbildēt

Pa seju! Pagaidīt, lai sadzīst un tad vēlreiz, lai atcerās par ko.

uupis 15.novembris 2023 15:43
21 7 Atbildēt

Klasiskais sētas vīna konvencijas stūrmanis kuram priekšā braucošie negarantē drošību!

:-) 15.novembris 2023 16:31
10 5 Atbildēt

Un piegādes grafiks svarīgāks par visu citu! Šoseja tak tik plata, ka var "pabītities", vietas pietiek!

Vernons 17.novembris 2023 11:26
0 0 Atbildēt

Var un vajag pabīdīties, bet ne šajā gadījumā!

Krišs 15.novembris 2023 15:51
23 6 Atbildēt

Paši kurjerus slauc, kā tādas govis(jo negrib palielinat kapacitāti- pieņemt darbā vairāk šoferus, uzturēt lielāku autoparku, jo priekškam? Ja var uzgrūst vienam- divu pat trīs cilvēku darbu!) 

UN TAS VISS TIEK PASLAUCĪTS, ZEM ZAĻO NORMU PAKLĀJA! (mazāks autoparks, ''efektīgāks'' darbs blah blah blah)

Protams, ka tas šoferis darīs visu lai nekavētu, jo par kavējumiem, pirmo reizi ir rājiens, katru nākamo reizi velk no jau ta niecīgās algas nost!

 

 Un tajās retajās reizēs, kā šoreiz gūst pārak lielu popularitāti kāds nofilmētais materiāls, tad izmanto smukus copy-paste PR tekstus, ar ''nosodījumu''

Tādā pasaulē dzīvojam.... Un diemžēl tāda ir šo kurjeru ikdiena, kurš ir nostādīts muļķu lomā!(nevis kompānija)

Krotow 15.novembris 2023 15:54
10 6 Atbildēt

kas blee siem kropliem spiez braukt un stradat nestrada ja tads kroplis uz cela nemaki uzvesties mudaku aizstavis piss nahuij

Krišs 16.novembris 2023 8:36
9 2 Atbildēt

Kas spiež tevi izmantot jebkuru kurjerdienestu/pakomātu?!?? Āāāā.. ērti?!? Ka pakaļa jāpieceļ no dīvāna un jaiziet maksimums 5min gajienā, līdz tuvakajam pakomātam, vai vispār pieved pie mājas durvīm....

Silti tev iesaku šogad pērkot lietas, VISU pašam saņemt veikalā! ;) Tad šiem kurjeriem nebūs pārslodze un nebūs jāskrien pa galvu pa kaklu, dēļ tādiem, kā tu kas gaida, ka sūtijumi un paciņas būs ar sekundes precizitāti! Un ja nav tad atkal čīkst un raud, ka kavējas utml....

Ja šoferīši brauktu nesteidzoties, pēc likumiem, stāvot visos korķos, tad sūtijumi būtu ar dienas-divu vai pat tagad 'karstajā' laikā ar trīs dienu piegādes nobīdi! Bet tas jau tev neder! Tev vajag TAGAD UN TULĪT! Nu tad neraudiet, ka kurjeri agresīvi pārkāpj noteikumus....

A 15.novembris 2023 17:21
9 1 Atbildēt

kad spiež piekrist šādiem darba notikumiem? 

Kāpēc kurjerus neaizstāv kurjeru,  vai loģistikas darbinieku arodbiedrības ? Jo visdrīzāk tādu nav! Tāpēc ka Lohi neprot sevi aizstāvēt,  bet māk tikai notrit uz UK, kuras pilsoņi prot par sevi pastāvēt.

0pis 15.novembris 2023 16:05
4 3 Atbildēt

Venipak piegādā ļoti ātri. Tagad arī saprotu, uz kā rēķina. Lai Dieviņš nogrābstās!

0pis 16.novembris 2023 9:31
2 1 Atbildēt

Cik saprotu, tad mīnuso Venipak vadība, kas rada apstākļus šādas braukšanas iespējamībai?

es 15.novembris 2023 16:07
14 1 Atbildēt

Šis jau ir klasiskais Bauskas šosejas šturmēšanas stils. Ne pirmais, ne pēdējais tūkstošais gadījums. Tā tur brauc visu kalibru indivīdi. Un tam visam pamatā ir izcili debīlais PL ceļa projekts.

No dzives pieredzes 15.novembris 2023 16:16
6 14 Atbildēt

Luk sis ir piemers kapec Latvija nevar braukt ar 120km/h lielu atrumu , jo lielakai dalai Latvijas autovaditaju piemit sata brauksanas kultura , jo viss ir pie kajas un kad vins vada auto , tad parejiem ir jadod celu , jo sevi uzskata par krutako autovaditaju pasaule

Sawron 15.novembris 2023 17:04
17 8 Atbildēt

120 var un vajag braukt, tikai ir viena nelaime- nespējnieki! Kuriem 90 jau ir 1 kosmiskais, kuri braucot lēzenā līkumā, sabremzējas līdz 30, jo tiem ir sajūta paurī, ka tā lamata, ko tie stūrē, tūlīt gāzīsies uz sāniem, tie kuri nespēj dēļ redzes noteikt attālumu un rada vilcieniņu no 10 auto, jo apdzīt tie spēj tikai tad, kad kilometru nav redzams neviens pretībraucējs, un visbeidzot- kafijas streblas un hotdogu rijēji, kas grib apvienot rīšanu ar braukšanu... Ja lielakai dalai Latvijas autovaditaju būtu šāda braukšanas kultūra-t.i. braucot, pievērst visu uzmanību ceļam un uz tā notiekošajam, avārijas situāciju nebūtu!

Ja 15.novembris 2023 17:13
7 2 Atbildēt

tu nevari apvienot kafijas strebšanu ar braukšanu uz 120 un apdzīšanu, tad labāk iet ar kājām 

msh 15.novembris 2023 17:15
8 4 Atbildēt

Ja kādam hotdogs traucē braukšanu, tad tādam nav ko braukt - es ne reizi vien esmu apvienojis pilnīgi normālu braukšanu pa šoseju ar karbonādes ēšanu - cita lieta ka tad, ja jāsāk apdzīšanas manevri, tas spēcīgi maitā ēšanas procesu...

Sauruman 18.novembris 2023 14:18
0 0 Atbildēt

Idiots

650 15.novembris 2023 16:27
4 0 Atbildēt

Kas tas ir, klasiskais bauskas šos stils? Cik tur (mums,Lohiem) aizturēto/sodīto par šādu stilu? Kur statistika? Kādi "mēri" ir pieņemti? Kur visi profesionālie kretīnmuldoņas un zvērinātie demagogi, kur visi pašpasludinātie experti, kur "trūkumu nopvēršanas" plāns (grafiks)? Kurš īsti tur atbild/Par!?

twitter.com/tomsbirz/stat...PACQa_ostH6jqA -tā tiešām ir Grēku Nožēla, jeb (tomēr) Venipak reklāma? Kam man nafig jāzin viņu apgrozījums un pārējie nopelni?

KUR ir tā dēvētā (citkārt beidzamajās dienās varen runātīgā) policijas Pr-nieka komentārs? Kādi te ir (būs) viņa pieņemtie "konkrētie mēri"?

Kur ir viņa (tā runīgā Pr-nieka) komentārs par nupat nesen sociālajos tīklos izplatīto sižetu, kurā bars bandītu ar bmw spēkratiem rīgas Valstspilsētas centrā slaidi iespļauj ģīmī gan visai sabiedrībai, gan satiksmes drošībai, gan viņam (tam Pr-niekam) personīgi? twitter.com/realNepareiza...2224240595138?

ZZZZ 15.novembris 2023 16:44
3 1 Atbildēt

Ja Bauskas ceļa malās saliktu bojāgājušo piemiņas krustiņus, atstarojošos stabiņus varētu nelikt.

Lūk 15.novembris 2023 17:08
4 1 Atbildēt

Šeit (Bauskas šoseja) būtu īstā vieta,  kur CSDD varētu izpausties un audzināšanas nolūkos,  likt savus plakātus   Pat nebūtu nekas jāizdomā.  Var izmantot screen shot u , no šī video,  ar starp 2 fūrēm iespiestu baltu busiņu. ar pareizo komentāru apakšā vai augšā.

Rr19 15.novembris 2023 17:29
5 3 Atbildēt

Viņš ieslēdza avārijas sig., tas nozīmē, ka viņš atvainojas par sagādātām neērtībām.

Bils 15.novembris 2023 18:13
3 2 Atbildēt

Viņam bija avārijas situācija, pedālis iestrēga, un ne jau vidējais... 😡

Pļurkt 15.novembris 2023 18:45
2 1 Atbildēt

Pipuks nevis pedālis viņam iestrēga!!

topinamburs 15.novembris 2023 18:24
5 2 Atbildēt

filmētājs lien malā - lien malā pāri nepārtauktai strīpai  lai gan labi redz, ka nekāda apdzīšana nav īsti droši iespējama - pats veicina šitādu izlēcēju rīcību.

Principā 15.novembris 2023 21:25
0 0 Atbildēt

ierosinu, turēt visiem šiem garām  lidejiem un purnā skrējējiem.  Palaist,  paiet malā,  ot īpaši ja pretī nāk.  Bet parādīt ar signālu un gaismām,  ka viņš dara nepareizi ! Savādāk tā tolerance, noved pie šādām situācijām...

Rr19 16.novembris 2023 9:53
1 0 Atbildēt

Šitiem var rādīt, ko gribi, tie ir nozombēti.

Vernons 15.novembris 2023 18:53
3 0 Atbildēt

Fūru vadītāji izglāba situāciju!

650 15.novembris 2023 22:45
12 1 Atbildēt

Var piekrist tikai daļēji.Pretim'braucošās fūres vadītājs NEKO nedarīja- viņš vienkārši truli brauca virsū, ne par kapeiku nepaņemdams pa labi (kaut gan tur vieta bija, tieši tie daži cm. Pašā beidzamajā sekundē viņš vienkārši gļēvi parāva nost pa spoguļa tiesu- to laikam žēl palika.

Būtu tas buss nomiizis kaut pa pāris cm,- tur būtu kraššš tāds, ka nākamajā 6dienā/pus1nos te pus LVija zvanītu zvanus.

Tieši fūristi savulaik bij vieni no tiem, kuri "ieviesa" šīs te 3rindu izdarības.Tagad gan viena krietna fūristu daļa ir nevis šoferi, bet vienkārši slāvu un/vai čucmeku izcelsmes pirdari.

:-) 16.novembris 2023 9:12
2 1 Atbildēt

"Viss, kas priekšā ir nepareizs un sabraucams kā spainis", Tas kāda pseidospeciālista citāts!

anoagask 15.novembris 2023 19:21
9 1 Atbildēt

Piegādes transportam tahogrāfa/videoreģistratora combo, kas datus augšupielādē uz VP un AI meklē odziņas.

Šoferim agresīva braukšana, venipakai x10 vai % no apgrozījuma, lai kompānijai ir pozitīva motivācija izstrādāt reālistiskus maršrutus

Sergejs 16.novembris 2023 13:22
0 0 Atbildēt

+1

Freijers 16.novembris 2023 15:34
0 0 Atbildēt

Pēc tam, pakas piegāde 20 eiro, pakomāts sākot no 10ka par paciņu...

Sergejs 16.novembris 2023 15:59
1 0 Atbildēt

Nebūs tik traki, pirmkārt jo cik tas nebūtu dīvaini darot kaut ko bez sevišķas steigas un vienmērīgi bieži sanāk gala rezultātā gan ātrāk gan labāk. Otrkārt tad arī padomās vairāk vai vajag to sūdiņu vispār un vai vajag ātro piegādi. Kā likums izvēloties nesteidzīgu piegādi cipars ir ļoti saudzējošs. Un ja pat būs +1+2 eur par paciņu bet tā būs tā cena ka šādi varianti tiks izkauti pilnībā tad tas ir ok (viedoklis subjektīvs).

vietējais 15.novembris 2023 20:07
0 4 Atbildēt

Kārtējais pierādījums, ka mums nah nav vajadzīgs lēni braucošs tranzīts. Valstij no tā nekāda labuma.

Kanibaals 15.novembris 2023 20:52
3 0 Atbildēt

Diemžēl atteikšanos no manevra autoskolās nemāca, lai gan tieši to derētu ieaudzināt, jo citādi mācīsies pie pirmās reizes, kur var arī nepaveikties kā šajā video.

seller 16.novembris 2023 10:15
0 0 Atbildēt

Jāpiekrīt! Tur apdzīt nedrīkstēja! Pat ja vieglais nelaida atpakaļ joslā, vajadzēja piebremzēt un ieņemt vietu aiz vieglā. Ar piebremzēšanu ir ļoti viegli iekļauties atpakaļ joslā  starp lēnāk braucošiem t/l. Protams nevar to pielietot, kad līst vai sniegs un ledus.

ro 15.novembris 2023 21:23
5 0 Atbildēt

Piekrītu viedoklim,ka gan jau venipaks negrib nevēlas mespēj pietiekami lielu autoparku uzturēt,šoferiem represijas veic un lai fiziski reāli paspētu notiek šādas lietas.. te darba inspekciju varētu pašam venipakam uzsūtīt..neticu,ka viņi tādi balti pūkaini ,a šoferi debiloīdi,kuri pa pretējo tik gāž sava prieka pēc

Šoferiem 15.novembris 2023 21:30
4 0 Atbildēt

nav nekāda aizsardzība. Tāpēc,  ka Lohi.  Nedibina un neiestājas mūsu valstī atļautās arodbiedrībās, kas aizsargātu viņu tiesības.

Un 15.novembris 2023 21:33
3 0 Atbildēt

arodbiedrības nav nekāda psrs palieka.  Tādas ir arī ASV  un EU.  Tikai pie mums nez kāpēc nav

Janka 15.novembris 2023 22:02
4 2 Atbildēt

Šai situācijā vainīgi ir busa un vieglā vadītājs! 

Jā, uz doto brīdi nav likuma, kas sodītu par distances neievērošanu! Kā tas ir Vācijā! Jo īpaši smagajiem! Sodi ir kosmiski! 

Pat par pārāk ilgu apsteigšanas vai apdzīšanas manevru!

Tieši distances neivērošana ārpus pilsētām, vismaz 50% gadījumu ir iemesls šādām situācijām!

Freijers 16.novembris 2023 9:09
4 1 Atbildēt

Par distances neivērošanu varētu sākt sodīt, kad ir paņemti pie pakaļas satiksmes pisinātāji t.i. tie, kas brauc ar nepamatoti mazu ātrumu, kad ir izveidotas nogriešanās joslas uz šosejām un pieņemti mēri pret tiem, kas neizmanto iekrējiena/bremzēšanas joslas un nedod ceļu, jo pie šādas staiksmes raustīšanas, kā tas ir tagad, kvalitatīvu distanci nevar ievērot, jo nemitīgi "peld" priekšā braucošā/-o ātrums.

Freijers 16.novembris 2023 9:07
6 5 Atbildēt

Tas, ka to šoferi normāli izspiež ar pilnu busu piegādēm vienā maiņā un 60-70-80 km rādiusā, visiem pie kājās, tajā skaitā tiem dīvānpirdējiem, kas tagad tēlo sašutušos. 

Par Bauskas šoseju atsevišķs stāsts - tranzīta ceļs, kam ir sūda 1+1 josla un pastāvīgi vilcieniņi, ko pa šiem 30 gadiem neviens ar nav uzlabojis....

Šāds bīstams manevrs ir tikai augstāk uzskaitīto apstākļu sekas, lai kā kādam negribētos to atzīt !

Sergejs 16.novembris 2023 13:25
2 0 Atbildēt

+1

CSDD 16.novembris 2023 9:53
1 3 Atbildēt

Atcerieties, ka pie visa vainīgs ātrums. Ja ātrumu nepārkāpj, tad var braukt arī kā idiots starp joslām un kraviniekiem , tas ir droši!

CP 16.novembris 2023 9:54
2 0 Atbildēt

Jā, par idiotismu naudas sodi un soda punkti nav paredzēti.

Daunipak 16.novembris 2023 11:31
4 1 Atbildēt

Venipak šoferi lielākoties ir divpirkstu pierītes.

Freijers 16.novembris 2023 15:25
1 0 Atbildēt

Iespējams, bet ir attiecīgi apstākļi, kādēļ zinātņu kandidāti tomēr nepiegādā paciņas vai arī venipaks nespēj tādus piesaistīt.

Vernons 17.novembris 2023 10:13
0 0 Atbildēt

Zinātņu kandidāts drīkst ar lāpstu tikai grāvi rakt! Labāk protams būtu Doktors!

Vernons 17.novembris 2023 11:28
1 0 Atbildēt

CSL 51. pants "Agresīva braukšana" no 70-280 Eiro sods un 6 soda punkti! Te būtu pareizi piemērot 280 Eiro un 6 soda punktus.

es 17.novembris 2023 21:02
0 0 Atbildēt

Ja šitā ir agresīvā braukšana, tad kādu sodu saņēma tas Lux express voģila, kurš šādā stilā braucot pie Ādažiem izraisīja avāriju? Vismaz čokā iesēdās?

650 18.novembris 2023 16:16
0 0 Atbildēt

Svētku novakarā jo īpaši gribētos Noskaidrot. Skaidrību, tāteikt,ieviest. CIK ir aizturēto/Par! joslu ievērošanas (vai neievērošanas) pārkāpumiem uz šīs te teroristu iecienītās "bauskas" šosejas?

Nu taču kauč/kādai statistikai tak ir jābūt, vane,ko, cien.Lohi?

Otrs- kur var izlasīt (citkārt runīgā) POLICIJAS PRIEKŠNIEKA tā dēvēto "komentāru" par šo: twitter.com/realNepareiza...2224240595138? - kas (konkrēti) šis ir, ja ne bandītu (vai teroristu) salidojums Valstspilsētas centrālajā daļā? Vai (gadījumā) te kāds nejūtas apdraudēts vai pazemots.

es 18.novembris 2023 16:29
0 0 Atbildēt

A ko tur komentēs! Dažu bandītu dēļ policija nobloķēja Dienvidnieku, lai varētu šādi izpildīties.

650 18.novembris 2023 19:50
0 0 Atbildēt

Katrs no sižetā redazmajiem bandītiem rupji pārkāpj visu iespējamo, turklāt, vistiešākie draudi tika radīti visiem, kuri bija tur tuvumā,apkārtnē un šo bandītu tālākajā(???) ceļā.

Zināma ir gan vieta, gan laiks, gan arī šos bandītus (vai vismaz viņu braucamrīkus) varētu identificēt vieglāk, nekā 2pirskstus /apmīsszt.

Taču visi klusē- gan mūsu mutīgais autonomais Depopupotāts (autoīpašnieku interešu kvēlākais aizstāvis,visulohu.elvē priekšstāvis,Ģērboņa ieviesējs..), 

gan draudīgi/varonīgais drukni-trenētais pol.Pr-nieks, 

gan ARĪ tie LOHI, kuru uzdevums bija tajā vietā un laikā aizsargāt tā dēvēto LV Rep.pilsoņu tā saucamās Tiesības.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai arvien vairāk būs avāriju dēļ luksofora sarkanās gaismas kamerām! Kāpēc? (+ VIDEO) 1

iAutolv prognozē, ka Jūrmalā palielināsies avāriju skaits, jo LMT uzstādīto kameru dēļ, autovadītāji strauji bremzēs, baidoties no soda, kas sekos, ja neizdosies ievērot luksofora signālu maiņu. Lasīt vairāk

 
 

Drūms skats, iebraucot Latvijā no Igaunijas puses (+ FOTO) 36

Uz Igaunijas-Latvijas robežas skatu pievelk degradēta teritorija, ko agrāk izmantoja robežsargi. Lasīt vairāk

 

Kažociņš: Baltijas valstis ir tehnoloģiski ļoti ievainojamas 3

Baltijas valstis ir tehnoloģiski ļoti ievainojamas, un tas ir jāsaprot, komentējot konstatētos zemūdens kabeļu bojājumus Baltijas jūrā, intervijā TV3 raidījumam "900 sekundes" sacīja bijušais Valsts prezidenta padomnieks nacionālās drošības jautājumos Jānis Kažociņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti