No šā gada 1. jūlija VAS „Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) pārņem Rīgas Motormuzeju. Tā tiks ietaupīti valsts budžeta līdzekļi, kas tērēti muzeja uzturēšanai, kā arī efektīvāk nodrošināta muzeja darbība un attīstība.
Ar Ministru kabineta rīkojumu 25. jūnijā tiek likvidēta tikai valsts aģentūra kā iestāde un Rīgas Motormuzejs turpinās darbu jaunā statusā – kā CSDD struktūrvienība. Muzeja ēka paliks CSDD īpašumā, bet eksponāti, tāpat kā līdz šim, būs valsts īpašumā un tiks nodoti kapitālsabiedrības valdījumā. Visas darbības ar muzeja eksponātiem būs jāsaskaņo ar atbildīgajām institūcijām. CSDD pienākums būs saglabāt un apsaimniekot muzeja krājumu un nodrošināt apmeklētājiem to pieejamību. Muzeja atrašanās vieta un darbības profils nemainīsies.Pēdējos gados, lai uzturētu telpas un nodrošinātu muzeja darbību, valsts aģentūras vadība bija spiesta daļu ēkas iznomāt ar muzeja funkcijām nesaistītiem uzņēmumiem. Tai pat laikā telpu trūkuma dēļ nav iespējams nodrošināt visa muzeja nacionālā krājuma eksponēšanu. Turpmāk visa muzeja ēka tiks atvēlēta muzejam.
Rīgas Motormuzejs Latvijas un starptautiskā mērogā darbojas kā sabiedrībai plaši pieejama pētnieciska un izglītojoša iestāde, kas vāc, saglabā, pēta, restaurē un popularizē senos spēkratus, kā arī izglīto interesentus ceļu satiksmes drošības jautājumos.
Satiksmes ministrija uzskata, ka ir lietderīgi saglabāt muzeja darbību, tādēļ, reaģējot uz sarežģīto ekonomiskas situāciju valstī, veic reorganizāciju.
Tur jau vajadzētu daudz investēt un paplašināt ekspoziciju. Varētu izveidot ekspoziciju par populārakajiem rietumu auto Latvijā uzreiz pēc Neatkarības atjaunošanas - ielikt kādu veco granadu, sierru,kadetu, skorpi, "cigaru", golf2, passatu 82, bembi e-21,28,30, audi 80 "ziepinieku",meršus w-123,124 un vēl kādus jaunākus(vai vecākus) ļoti savulaik iecienītus 90-to sākuma latviešu braucamos. Būtu vietiņa, kur pēc 5 gadiem aizvest mazbērnus un pastāstīt par vectēva savulaik piepildītiem un nepiepildītiem sapņiem.