Skaists, jauns, inteliģents. Jaunais Citroën C3 8

 
3.jūlijs 2009 8:49

2009. gada novembrī gaidāmais jaunais Citroën C3 ir apņēmības pilns nomainīt bestsellera modeli, kas pārdots vairāk nekā 2 miljonos vienību.

“Šis ir vērā ņemams auto markas atjaunojums, kas palīdzēs mums sasniegt mērķi - vēl vairāk palielināt tirgus daļu gan individuālo, gan korporatīvo klientu sektorā,” teica Citroën izpilddirektors Frederiks Banzē (Frédéric Banzet).



Uzvaras formula: ņemt labāko, kas piemīt C3, un uzlabot to vēl vairāk. Jaunais C3 ir bagātīgi apveltīts ar pievilcīgām īpašībām: stingrāks stils, augstas klases apdare, inteliģenta arhitektūra, kas rada izcilu salona plašumu vienam no joprojām viskompaktākajiem automobiļiem tirgū, kā arī lielisku braukšanas komfortu un vadāmību gan pilsētā, gan ārpilsētas ceļos. Ar savā segmentā visprogresīvākajām funkcijām aprīkotais jaunais Citroën C3 būs ideāls ģimenes auto vai uzņēmuma autoparka līderis.

Bet arī tas vēl nav viss. Zenith vējstikls padara jauno C3 patiesi unikālu. Tas ne tikai bagātīgi piepilda salonu ar gaismu un paplašina redzamību, bet arī ļauj mūsu Visiodrive pasažieriem baudīt jaunus braukšanas iespaidus. “Citroën ar jauno C3 uzsāk jaunu laikmetu autobraukšanā. Tādu laikmetu, kur saprāts un atbildība iet roku rokā ar patiesu braukšanas prieku. Un jaunām izjūtām,” teica Citroën produktu un tirgu vadītājs Vinsents Besons.



Šīs kvalitātes īpašības rod apstiprinājumu jaunā Citroën C3 projektā un ražošanā. Šis Francijā, Aulnay and Poissy ražotnēs izgatavotais jaunais automobilis atbilst augstiem kvalitātes standartiem gan jaunu, gan lietotu auto vidū. Lai garantētu optimālu uzticamību un likvidētu pēdējās atlikušās nepilnības, tam pirms nonākšanas tirgū būs jāiztur vairāk nekā 2 miljonu kilometru testa brauciens ceļa apstākļos.

UNIKĀLA, VALDZINOŠA PERSONĪBA

Jaunais C3 izceļas ar spilgtu individualitāti. Tā priekšteča raksturīgās sargājoši apaļīgās kontūras kļuvušas sportiskākas ar stingrākām, gludākām līnijām. Aizraujošs ar maiguma pieskaņu – patiesa valdzinājuma noslēpums.
Jaunā C3 stils un izsmalcinātība ir neatvairāmi. Izmantoti augstākās klases materiāli, tādi kā instrumentu panelis ar termopārklājumu, ko rotā dekoratīvā josla satīna pelēkā krāsā vai no spoža alumīnija un hroma detaļas. Jaunais C3 atklāj jaunu dimensiju apdares līmenim un kvalitātei. To lieliski ilustrē rūpīgi nostrādātās virsmas un iedobes, ikvienai detaļai veltītā uzmanība un robustais dizains.

INTELIĢENTA ARHITEKTŪRA

Jaunais C3 ir viens no viskompaktākajiem automobiļiem savā segmentā. Ar garumu 3,94 m, platumu 1,71 m un apgriešanās loku 10,2 m tas ir ideāli piemērots braukšanai pilsētā.



Automobilis ir kompakts no ārpuses, nezaudējot plašumu salonā. Jaunais C3 ir pietiekami ietilpīgs, lai varētu kalpot jaunā statusā kā galvenais ģimenes auto vai uzņēmuma autoparka līderis. Par to liecina uzlabotā bagāžnieka bagātīgais 300 litru tilpums, daudzie mantu glabāšanas nodalījumi (konsole, cimdu nodalījums, vidējais roku balsts), vidēji augstie sēdekļi, kas uzlabo piekļuvi un redzamību, kā arī optimizētā salona platība, kas nodrošina vairāk vietas ceļiem. Jaunais Citroën C3 ir plašāks, tomēr joprojām kompakts. Tas ir “īsts” auto ar augstākā segmenta īpašībām.

JAUNI BRAUKŠANAS IESPAIDI

Jaunie iespaidi paplašinās un uzlabojas, pateicoties izcilajam tehnoloģijas sasniegumam – Zenith vējstiklam. Šis neparasti garais vējstikls paplašina vadītāja un priekšējā sēdekļa pasažiera redzamības lauku par 80° grādiem uz augšu. Apvienojumā ar slaidākiem balstiem Zenith rada visiem automobilī sēdošajiem neierobežoti plašu un izcili skaidru skatu uz ārpasauli. Visaptverošs baudījums. Pirmoreiz pasaulē izmantotais progresīvais stikls izlīdzina pāreju no aizsardzības pret spožu sauli virs priekšējā sēdeklī sēdošo galvām uz standarta caurspīdīgu stiklu skatam uz priekšu. Sedans ar vislielāko vējstiklu un vismazāko jumtu tirgū sagādā jaunus braukšanas iespaidus! Jaunais C3 piedāvā labāku redzamību un vairāk gaismas lielākai drošībai un braukšanas priekam.



Runājot par prieku, mūsu Visiodrive veiksmīgi izmanto visu Citroën uzkrāto pieredzi komforta radīšanā. Jaunā Citroën C3 salonā ikvienam būs sagādāts izcils komforts visās jomās: ne tikai samazināts troksnis un vibrācija, bet arī tīkami aromāti un jauks skats, ko nodrošina daudzie logi un gaisa atsvaidzinātājs. Relaksējoša atmosfēra. Lielisks auto gan vadītājam, gan pasažieriem.

Papildinot RD4 mp3 audiosistēmu, USB Box (USB slots + kontakts, pilnīga saderība ar iPod, Bluetooth® brīvroku komplekts) un MyWay navigāciju, jaunā Hifi System® rada spēcīgu un telpisku skaņu kā koncertzālē. Sistēma nodrošina izcilu skaņas kvalitāti par konkurētspējīgu cenu.

IESPAIDĪGAS UN SAPRĀTĪGAS DINAMISKĀS ĪPAŠĪBAS

Jaunais Citroën C3 ir vienlīdz komfortabls gan ārpilsētas ceļos, gan pilsētā, turklāt saglabājot "slaido līniju" un nepieņemoties svarā! Izcils sasniegums, ņemot vērā pārliecinošo komforta uzlabojumu un salona platības palielinājumu. Šī svara kontrole apvienojumā ar optimizētu aerodinamiku (Cx 0,30) ļauj jaunajam C3 inteliģenti pārvaldīt degvielas patēriņu un CO2 izmešus. Jau kopš izlaišanas brīža tas būs pieejams versijā ar izmešu daudzumu 99 g/km CO2, ar HDi 90 DPFS motoru.

Izcilā degvielas patēriņa pārvaldība sasniegs jaunu līmeni 2011. gadā ar jaunām spēka iekārtām, kurās iekļauta otrās paaudzes Stop & Start sistēma. Apvienojumā ar piecu un sešu pakāpju elektroniskajām ātrumkārbām tās tiks ierīkotas dīzeļmotoru versijām, kurām izmešu daudzums būs tikai 95 g/km CO2 un 90 g/km CO2. Īsumā – jaunās paaudzes trīs cilindru motori ļaus samazināt izmešu daudzumu zem 100 g/km CO2.
 
Visi komentāri
 
269800. viesis 3.jūlijs 2009 9:40
0 0 Atbildēt

smuks jau ir- man dizains dikti patīk- bet, vai šim būs iespējams lietus sensors- tas spogulis tajā stiklā izskatās kā lieks.

269830. viesis 3.jūlijs 2009 15:50
0 0 Atbildēt

Osi , tu zini lietus sensora darbības principu?

269835. viesis 3.jūlijs 2009 16:34
0 0 Atbildēt

nesaprotu tos lielos jumta logus, un rāzotāju tieksmi tādus mārketēt un iestāstīt, ka katram tādu vajag .. patiesībā tāds logs tieši traucē braukt, jo saule spiež acīs, apžilbina un tamdēļ ir izgudroti saulsargi priekšā, lai tieši pasargātu no saules gaismas ... un vai tiešām šoferim prikšā būtu jāskatās debesīs, braucot?

269837. viesis 3.jūlijs 2009 16:48
0 0 Atbildēt

Tieši tā tt. Sanāca braukt pa Franču zemi ar C4 Picasso un viņam tas stikls arī ir diezgan garš. Kamēr stāvi mežā viss ir smuki, bet braucot jekburos laikakstākļos izņemot lietu un nakti tie stikli bija jāvelk ciet ar saulessargu. Arī blakussēdētājs, kam itkā uz ceļu nav jāskatās ar laiku vilka ciet to logu, jo nu nogurstas tā gaisma no augšas.

269840. viesis 3.jūlijs 2009 16:56
0 0 Atbildēt

es jau neko- tikai domāju par savienojumu- varbūt bezvadu a bateriju- esmu redzējis tādus stikla vīdū, bet tāpat vadi smuki pievilkti līdz spogulim.

269856. viesis 6.jūlijs 2009 11:04
0 0 Atbildēt

Citroniem tas cipars nozīmē cilindru skaitu?

269862. viesis 6.jūlijs 2009 13:27
0 0 Atbildēt

TA vīri saka, ka jau ar trīsgadīgu tml. braucamo apskatē jau ir daudz problemu. Pavisam daudz problemu ir braucējiem, kuri skopuma dēļ nebrauc uz ikgadējām apkopēm.

280645. viesis 12.decembris 2010 15:17
0 0 Atbildēt

citroniņš Lietoju jauno C3 chic komplektācija.Stiklu vari izvēlēties kādu vēlies(parasto,vai zenit)ar parasto par 400 EU. lētāk.Man daudz autiņu bijis,lieli,mazi,taču šis gan pilsētā,gan uz trases brauc ideāli un arī fīčas pietiekami-pat vēl par daudz(manā vērtējumā). Lietus sensors liekas,ka pat bāzes komplektācijā ietilpst.Patīk tas,ka var atslēgt vilkmes kontroli- vispār autiņš izdevies konfortabls,neskatoties pēc klases.Kvalitāte arī OK.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti