«Peugeot» Frankfurtē ierodas ar vairākiem pārsteigumiem 1

 
17.septembris 2009 13:01

Peugeot ir sev izvirzījis mērķi atkal parādīt savu vēlmi un prasmi kombinēt braukšanas baudījumu un draudzīgumu videi, kā arī Peugeot raksturīgo vīziju par nākotnes transporta iespējām. Frankfurtes auto izstādē Peugeot stendā būs redzami 28 sērijveida ražošanā esoši modeļi, ideju automobiļi un projekti.

Peugeot strādā ar mērķi parādīt savu radošumu un atbildīgumu, vienlaicīgi mainot noteiktas metodes un pazīstamas nozares, jaunā veidā palūkojoties gan uz šodienas, gan rītdienas satiksmes iespējām - ar patieso mērķi izgudrot automobili visās tā dimensijās par jaunu!

Elektriskie un hibrīdautomobiļi

Peugeot izstādē iepazīstinās ar pilnīgi jaunu, revolucionāru un unikālu projektu: BB1. Koncepcijas transportlīdzeklis BB1 ir tikai 2,50 metrus garš (20 cm īsāks par Smart), taču tajā var atrasties 4 pieauguši braucēji, kas pasaulē ir vēl kas nebijis! Automobili uz priekšu virza divi motori, kā jauda ir pietiekoši 7,5 kW un kas novietoti aiz aizmugures riteņiem. Ar diviem akumulatoriem, kas novietoti zem aizmugures sēdekļiem, automobiļa kustības apjoms bez uzlādes ir līdz 120 kilometriem. Vadītāja vieta ir vertikālāka kā parastajā automobilī un telpa ir ietaupīta arī ar to, ka uz grīdas nav pedāļu. Šis ir pilnībā elektrisks automobilis, kā konstrukcija, stils, salons, savietojamība u.t.t. apgriež autopasaules pieņēmumus ar kājām gaisā.

Papildus izstādē izrādīs Peugeot pilnībā elektrisko pilsētas automobili iOn, kas nonāks pārdošanā nākošajā gadā. iOn galvenā izmantošanas vieta ir pilsētas ielas. 100 % elektriskajam modelim iOn ir četras durvis, četri sēdekļi, automobilis ir 3,48 m garš un tā apgriešanās rādiuss ir 4,50 m. iOn maksimālā jauda ir 64 ZS, griezes moments - 180 Nm un maksimālais ātrums - 130 km/h. Ar litija - jona akumulatoriem ir iespējams bez uzlādēšanas nobraukt līdz 130 km un akumulatoru uzlāde parastajā 220 voltu kontaktligzdā ilgst sešas stundas. Ātrās uzlādes sistēma ļauj akumulatorus uzlādēt par 80 % tikai pusstundā.

Izstādē būs pārstāvēti arī dīzelis - hibrīds 3008 HYbrid4, kas pārdošanā nonāks 2011.g., un eksperimentālais RCZ HYbrid4.

Sērijas automobiļu pirmās prezentācijas

Ar 5008 Peugeot piedāvā oriģinālu risinājumu no kompakta universāļa, optimizējot īpašības, kādas klienti sagaida no šīs kategorijas automobiļiem. 5008 ar pludlīnijām un aerodinamisko virsbūves konstrukciju ir pirmais Peugeot kompaktais universālis, kas piedāvā greznu un plašu salonu 5 vai 7 pasažieriem, kurā ietilpst pārsteidzoši daudz, ērtības un daudzveidīgas mantu izvietošanas iespējas, kā arī lielāko lietderīgo telpu savā klasē. Un papildus visam iepriekš minētajam 5008 paceļ braukšanas baudījumu pilnīgi jaunā līmenī.

Peugeot Frankfurtē prezentēs arī tādu 5008 versiju, kurā ir iebūvēts WiFi savienojums. Automobilī iebūvētā elektroniskā ierīce ir pievienota bezpaketes 3G/3G+USB saskarnei, kas izmanto klienta SIM karti un nodrošina interneta savienojumu gan automobilim stāvot, gan braucot. WiFi ierīce tiks pārdota kā papildu aprīkojums no 2010. g. sākuma un turpmāk tiks uzstādīta arī citos Peugeot modeļos. Šāda iespēja iepriecinās visus, pēc kuru domām interneta lietošanai nebūtu jābūt saistītai ne ar cilvēka, ne automobiļa atrašanās vietu.

RCZ - nosaukums simbolizē jaunā modeļa īpašo vietu Peugeot modeļu izvēlē, jo šis ir pirmais automobilis, kas savā nosaukumā neizmanto vienu vai divas nulles.

RCZ izsaka Peugeot nelokāmās, taču laikam līdzi ejošās vērtības. RCZ proporcijas (augstums 1.36 m), rūpīgi apstrādātā virsbūves forma un jumts ar dubulto izliekumu nodrošina optimālu aerodinamiku, kur savu ieguldījumu dod arī aizmugures spoileris ar regulējamu augstumu, kas maina savu stāvokli atkarība no braukšanas ātruma. Ievedot tirgū, RCZ ir pieejams ar trim dažādiem, Euro 5 normām atbilstošiem motoriem: 1,6 THP 200 ZS (6 ātrumu manuālā pārnesumu kārba), 1,6 THP 156 ZS (6 ātrumu manuālā vai automātiskā pārnesumu kārba) un 2,0 HDi 163 ZS (6 ātrumu manuālā pārnesumu kārba).

Papildus ikviens klients, ja vēlas, var personalizēt savu RCZ. Papildu piedāvājumā ietilpst: oglekļa jumts, jumta loki dažādos krāsu toņos (melns hroms, bēšs), 18 un 19 collu diski ar dažādu apstrādi (matēts un spīdīgs melns, tumši pelēks un dimants), melnas, lakotas virsbūves detaļas, oglekļa spoguļa korpusi u.t.t.

{page}


BB1

{page}
 


5008


iOn


RCZ

 

 
Visi komentāri
 
271226. viesis 18.septembris 2009 10:01
0 0 Atbildēt

Tas BB1 ir dīvains ... bet simpātisks. Starp pilsētām ar tādu vizināties droši, ka negribētos, bet par Rīgu būtu ērti!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti