Izlasīju Fun Fan rakstu "Paldies profesionālim", un gribēju uzrakstīt komentāru, bet tad padomāju, un rakstu šeit, jo tas ne gluži ir komentārs.
Protams "D" kategorijas vadītāji ir dažādi, bet tomēr negodīgums viņu vidū ir ļoti augsts. Vienkārši - kurš gan tīši vēlēsies savu auto nolikt zem Ikarusa vai troleibusa, un arī ar taksobusistiem ķēpāties nav jēga (avārijas gadījumā). Un ir ļoti maz tādu "D" kategorijas vadītāju, kas daudz maz ievēro braukšanas ētiku. Šeit gan neietilpst provinču un tālbraucēju autobusa šoferīši, bet gan tas ir laukakmens mūsu dārgās Rīgas pasažieru pārvadājumu kompāniju dārziņā.
Un te piemēri: firmas "Riga Taxi" taksobuss ar valsts Nr. ES 770 (Burti var būt mazliet nepareizi), uz aizmugurējām durvīm maršruta Nr.200, kad tam pie stūres sēž padrukns onkulis, ir uz ceļiem ārpus konkurences. Tas nozīmē, ka braucot viņš bez pagrieziena rādītāja var no otrās joslas veikt labo pagriezienu, un uz Jūsu izmisīgajiem argumentiem atbildēt ar pieckārtīgu "Pī....". Viņš drīgst no Kr.Valdemāra ielas braucot centra virzienā veikt kreiso pagriezienu uz Stabu ielu (un tas ir reāls CSN pārkāpums) ignorējot un ar "Pī...." apveltot pretīm braucējus. un tā varētu uzskaitīt vēl daudz. Citiem vārdie - redzot šo a/m - mūkat!
Tālāk, braucot pa Artilērijas ielu krustojumā ar Čaka ielu: ja Jums jābrauc taisni, bet pa kreisi griež lielāks transporta līdzeklis, kas aizsedz Jūsu skatienam kreiso pusi, iesaku iedegoties zaļajam piecas sekundes pagaidīt, lai tas kurš veic kreiso pagriezienu "nosedz krustojumu", jo šajā krustojumā neviens augstu sēdošais troleibusa vadītājs neredz sarkano gaismu, un tad var sanākt .....
Stacijas laukums ar pirmajām divām joslām pilnībā pieder sabiedriskajam transportam, un neiesaku tur nevienam līst.
Nesen redzēju komisku skatu: mācību mašīnīte ar kursantu pie stūres iebrauca pirmajā joslā (laikam veikt pagriezienu uz Čaka ielu, vai Merķeļa), un spriežot pēc visa instruktors nepaspēja neko izdarīt lietas labā, vai arī uzskatīja, ka viss ir O.K., un burtiski pēc trijām sekundēm šī mācību mašīnīte tika "iespiesta" starp troleibusu, autobusu un diviem taksobusiem, kuri vēl priekš pilnas jautrības steidzināja nekur braukt nespējušo mācībnieku ar jautriem skaņas signāliem. Arī instruktora argumenti nelīdzēja.
Un tā varētu turpināt vēl, un vēl....
Protams, katrā ģimenē savs kroplītis, bet sabiedriskā transporta kroplīgajā saimē gadās arī pa kādam labam šoferītim..., bet tikai jau nu ļoti reti........
markiz2003
taisnība... nu un? :)