Līdere starp jaunajiem auto jopojām - Mazda6 29

 
5.septembris 2003 0:07

Šā gada astoņos mēnešos Latvijā reģistrētas 354 jaunas japāņu "Mazda 6" automašīnas, un līdz ar to šis modelis joprojām ir absolūts līderis pārdoto jauno automašīnu vidū, liecina Latvijas Pilnvaroto autotirgotāju asociācijas informācija.

Otrajā vietā ierindojas vācu "Opel Astra" ar 231 automašīnu, bet trešajā vietā - franču "Peugeot 307" ar 218 pārdotām jaunām automašīnām. Tāpat astoņos mēnešos Ceļu satiksmes drošības direkcijā (CSDD) reģistrētas 206 "Toyota Corolla", 139 "Opel Vectra", 134 "Honda Civic", 133 apvidus automašīnas "Honda CRV", 130 "Toyota Land Cruiser", 122 "Peugeot 206", kā arī 112 "Honda Accord" un 111 "Mazda 323". Kopumā šā gada septiņos mēnešos Latvijā reģistrētas 5567 jaunas vieglās automašīnas, kas ir par 452 automašīnām jeb 9% vairāk nekā pērn pirmajā pusgadā. Pagājušajā gadā jauno automašīnu tirgus līderis ar 385 automašīnām bija "Opel Astra". RĪGA, SEP 04, BNS
 
Visi komentāri
 
95348. viesis 5.septembris 2003 8:23
0 0 Atbildēt

ku tad "tautas" auto - golfs? vai tad tautiņa nav lasījusi, ka tautas auto ir jābūt golfam? :)

95349. viesis 5.septembris 2003 8:30
0 0 Atbildēt

Ne, tagad tautas auto ir Mazda 6, vismaz ta sak skist kad pabrauc pa ielam, jo nu vinu ir savairojies tik daudz, ka nav brinums ka pirmaja vieta!

Tagad gan viniem konkurents ir uzradies lidzibas zina Honda Accord!

95362. viesis 5.septembris 2003 9:21
0 0 Atbildēt

kapeec to japaanju grabuli izpeerk? nekaa tachu iipasha...

95363. viesis 5.septembris 2003 9:42
0 0 Atbildēt

NAV NE VAINAS TAI M6 TIKAI UZGRIEZ SKALAK MUZONU UN BRAUC. GAN JAU CIVEKI TULIT SAPRATIS KAS IR KAS.

95364. viesis 5.septembris 2003 9:43
0 0 Atbildēt

Esmu braucis ar labākajām komplektācijām mazda6 un accord. Varu teikt ka līdzības nav , ja vienīgi ievērtē cenu starpību tad varbūt. Mazdisti ta arī nevareja komentet ko darīt ka pa sliktu ceļu stipri kratas ksenona lukturi.

95368. viesis 5.septembris 2003 9:55
0 0 Atbildēt

Pēdējam viesim:

neesmu piefiksējis, ka manai M6 kratītos ksenona lukturi.

Visādus citādus sīkus trūkumus esmu piefiksējis, bet šito nu gan ne.

95369. viesis 5.septembris 2003 10:06
0 0 Atbildēt

Protams, ka savs iemesls tam visam ir, jo savaadaak jau cilveeki nepirktu - cena, dizains utt., neba jau visi Mazdas6 iipashnieki ir baigie muljkji, ka nav pamaniijushi kaadu mashiinu nopirkushi. Saveejais jau vienmeer buus labaaks, jo sevishkji latvietim.

95370. viesis 5.septembris 2003 10:18
0 0 Atbildēt

Nu disains jau nu tām abām japānietēm ir z.bis ustaisīts, tāds dikti salds un ņemams, nu bet par kvalitāti neņemos spriest...

95375. viesis 5.septembris 2003 10:35
0 0 Atbildēt

Latviskajiem kritizetajiem:

1) cenas/ vertibas izteiksme M6 noteikti top augshdala;

2) kas vienreiz iesedies jauna autina, BU vairs negribes braukt - nelidzes argumenti, sak, par to pashu cenu uh kadu mazlietotu autinu var nopirkt!

95381. viesis 5.septembris 2003 10:46
0 0 Atbildēt

2 Lielais:

Pirmajam punktam piekrītu. It sevišķi tāpēc, ka, kad pirku pagājušo vasaru pirku M6, tā maksāja 2kLs(!) lētāk un tāda Accorda vēl nebija pie apvāršņa (Latvijā).

Otrajam punktam gan var mēģināt nedaudz nepiekrist, jo šad tad apsveru domu, ka nākošais auto (pēc gadiem 2) varētu arī būt kāds 2-3 gadus un 100tkm vecs luksusīgāks verķis ar lielu, lepnu dīzeli (man daudz jābraukā).

95383. viesis 5.septembris 2003 10:49
0 0 Atbildēt

to Gasijs,

es gan esmu 3g 60k pamanijies norullet ar M6 vecako masinu. pec 100k domashu par mainu, bet notiekti jaunu.

95388. viesis 5.septembris 2003 11:00
0 0 Atbildēt

ksenona lukturi tiešām vibrē. servisā nevarēja palīdzēt!!!

95398. viesis 5.septembris 2003 11:37
0 0 Atbildēt

Par kvalitāti viennozīmīgi varu teikt, ka japāņi ir daudz labāki par eiropiešiem. Dzinēji vispār nestāv līdzi un tie kas kā galveno argumentu vāciešiem min kvalitāti, tad tas ir vecs 15 gadīgs mīts ar kuru var paķert vienu otru jefiņu.

95399. viesis 5.septembris 2003 12:01
0 0 Atbildēt

Arii pirms 15 gadiem jau japaanji bija eiropieshiem priekshaa. Driizaak tas ir 25 gadus vecs miits :)

95410. viesis 5.septembris 2003 12:40
0 0 Atbildēt

ne velti eiropā tirgo izkastrētas japānas iekšējās versijas, lai japāņu mazā un vidējā klase nelīgi neizspiestu jevropas ražojumus no tirgus.

95414. viesis 5.septembris 2003 12:48
0 0 Atbildēt

Domaju, ka vieniigais ar ko Mazda ir panemusi tas ir daudz dzelzu par mazu naudu.

Un izveles pareizibu vai kludainumu izskirs tas kada stavokli sis aparats bus bridi, kad to vajadzes realizet otro reizi, baidos, ka stavoklis tam pec 150kkm bus zeeligs un stipri graboss un ta pardosanas vertiba bus krietni zemaka ka kaut vai Golf IV...

Dizains, imho, pirma bridi smuks, ieskatoties pilniga peleciba, vienigi bezgaumigi hrometie lukturi pievers uzmanibu

95417. viesis 5.septembris 2003 13:07
0 0 Atbildēt

Romige

Pēc 150tk km ir jāpērk jauna mašīna, nevis jājājas ar vecu dzelzi.

Arī tavs Golf IV pēc 150tk diemžēl būs morāli un fiziski vecs. Japāņi māk rēķināt.

95420. viesis 5.septembris 2003 13:13
0 0 Atbildēt

viesi:

Es jau ari par to runaju, es pec paris gadiem pardosu savu 2002 Golfu un domaju, ka tas bus krietni izdevigaks darijums, ka pardodot M6, ta pasa gada un ar tadu pat noskrejienu.

95421. viesis 5.septembris 2003 13:16
0 0 Atbildēt

Aarkartiigi kompetenti viedoklji :)) japaanji labaaki nekaa eiropas auto... :) Kaads tieshi japaanis un kaads tiesi no eiropas??

Nu bet mazda 6 taads japaanju moskwitchs vien ir...

95422. viesis 5.septembris 2003 13:21
0 0 Atbildēt

Latvju bāleliņus jau tīri vēsturiski paņem auto LIELUMS ....tā tas pirms 20 gadiem bija ar Volgu, pēc tam - ar pārējiem vidēji lielās un prestižās klases auto, kuri second hand topos bija visus 90-tos gadus.. Nu, šodien - jauno auto tirgū, viennozīmīgi tas lielākais un lētākais pieejamais braucamais par visnotaļ"draudzīgu" cenu ir M6. Cik maksā jaunai BMW 500, katram ir skaidrs... M6 - vizuāli glīts auto, par to no comment, BET, pastāv iespēja, ka pēc 3-4 gadiem būs tas pats, kas šobrīd notiek ar vecajām meganēm un 90-to beigu peugeotiem. Kā saka zinoši srervisu šloseri - VISAS jūk laukā.

95430. viesis 5.septembris 2003 13:48
0 0 Atbildēt

I Viesi>> nezileshu ka bus ar M6, 626 Y2K izstradajums pec 3 gadu normalas ekspluatacijas iet ka bitite - ritoshas diagnoztika uz stenda neparadija nevienu! defektu, par motora resursu vel paragri runat, vienigas izmaksas - benzins un kartejas apskates ik pec 15k:) tpu, tpu, tpu - savukart par Renault, Fordari VW lidziga gajuma spekratiem ir dzirdets (no lietotajiem) vairak defektu. OK, shis nav apmaksats Aura Auto vai MMotors reklamas laukums!

95433. viesis 5.septembris 2003 14:15
0 0 Atbildēt

LV iestajies totals MAZDEC - hohma . Citadak skatos dileri cinas , saloni par extra ls tiek klusinati , tauta M6 grabj ka piradzinus - nu ka lai naf MAZDEC iestajies .

TDI

95434. viesis 5.septembris 2003 14:19
0 0 Atbildēt

Kas te atkal sarakstijis mulkibas par MAZDA neizturibu :) Plinigi idioti, ja nezin, nevajag rakstit mulkibas! Man ir bijusas 3 MAZDA 626 un izturigaku masinu ekspluatacija neesmu redzejis!

Manai 626 kupejai 3 gadu laika nomainija tikai vienu stures pirkstu!!! Vispar 88.-92.g parejas modeliem ir izcila piekare, pie tam neatkariga, atskiriba no vacu brinumberniem :)))

Ari motori iet ka minimums 300t bez problemam.

John

95437. viesis 5.septembris 2003 14:30
0 0 Atbildēt

sen jau skaidrs, ka eiropa suukaa japanjiem auto jomaa! Ja eiropietimir kas labs piedaavaajams, tad tikai pa akuuno pikji....

95440. viesis 5.septembris 2003 14:37
0 0 Atbildēt

1. Par to kāda Mazda6 būs pēc 3 gadu un >100tkm ekspluatācijas spriedīsim tad, kad tie pienāks. Pēc >1 gada un 37tkm Mazda6 vēl neizrāda vēlmi izjukt. Dzīvosim redzēsim. BTW čoma VW Passat pie šāda nobraukuma jau prasīja iejaukties hadenē.

2. Neviens nenoliedz, ka Mazda6 ir viens no lētākajiem vidusklases auto. Tāpēc nesāksmi bļaut, ka padsmit gadus veci BMW ir viennozīmīgi labāki par šo Volgas kvalitātes japāņu moskviču.

3. Tas, ka ir iestājies MAZDEC arī mani besī. Pērkot Mazda6 zināju, ka auto būs populārs, bet, ka būs ilgs bestsellers - to necerēju. Šo auto skaits uz ielām mani nomāc.

95442. viesis 5.septembris 2003 14:56
0 0 Atbildēt

divaini, ka kopsh pagajusha gada anounceshanas M6 cena ir tikai celusies. dizains, ja sakuma bija wow, tad tagad jau ir nogurdinajis ar savu visuresibu. butu interesanti palasit, ja kads nokomentetu salidzinajumu ar jauno Honda Accord.

95450. viesis 5.septembris 2003 16:36
0 0 Atbildēt

Varbūt drīkstētu salīdzināt ar vienkaršākajām 2,0 accord versijām, bet 2,4 un ar navigaciju, kuru ekranu var lietot audio reg, nevar salīdzināt. 190zs , klusa , kaudze extru kvalitatīva salona apdare un daudzi pasaules zurnāli šo auto salidzina ar BMW un SAAB. Un liekas taisnīgi.

95461. viesis 5.septembris 2003 17:19
0 0 Atbildēt

bet MAZDEC taču ir super ! pēc pāris gadiem sekundārais tirgus piedāvās M6, šrotos daļas būs pieejamākas nekā citiem 5 g.v. auto, servisiem būs pieredze ar izplatītākajām probzām. Galu galā, jo auto izplatītāks, jo lētāka apkope un remonti (nu, nav tā ka pāris auto un daži cilvēki tik zin kas un kā). Man jau tas patīk.

Un tad vēl M6 īpašnieki, besoties no tā, ka tās ir tik daudziem, būs ar mieru pārdot lētāk nekā varētu dabūt, lai tik ātrāk ielēktu citā auto, bet pircējiem tas būs izdevīgi. Tā kā viss rulez ;)

95464. viesis 5.septembris 2003 17:27
0 0 Atbildēt

nu nezinu, mani citi mazda6 uz ceļiem nekretinē. auto ir auto. man tas braukšanai domāts nevis krāniņa palielināšanai.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 4

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 18

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti