Palīdziet! Meklēju avārijas aculieciniekus 22

 
6.novembris 2003 9:39

Varbūt atceraties ziņu par "mācībnieku, kas taranējis mersedesu"? Tas notika nesen - 31.oktobrī plkst. 8 no rīta uz Vienības gatves un Graudu ielas krustojuma.

Varbūt varētu atsaukties tie, kas šo negadījumu reāli redzēja, jo no tā varētu būt atkarīgs spriedums "par vainīgajiem"...

Šīs avārijas aculieciniekiem lūdzu zvanīt 6594380.

iAuto lasītājs
avārijas dalībnieks

 
Visi komentāri
 
103719. viesis 6.novembris 2003 9:49
0 0 Atbildēt

Kas tad nu, merens mācībnieku iegruzī.

103728. viesis 6.novembris 2003 9:59
0 0 Atbildēt

Ja mūsu lasītājs ir mācījies braukt - tad jau pofig.

Ja mūsu lasītājs ir instruktors - tad jau it kā apdrošināšana, kādas problēmas - iekš pašriska? Jeb runa par mācībnieka auto - tas jau bez CASCO droši vien (kas liekas diezgan muļķīgi)

103734. viesis 6.novembris 2003 10:16
0 0 Atbildēt

KSI tu esi redzeejis kaadu apdroshinaataaju kas apdroshinaatu par normaalu naudu maaciibniekus ? Liigumos pat iipashi apredz ka auto nepiedalaas sporta saciikstees un autovadiishanas apmaaciibaas...

Turklaat skaade mersim var stipri paarsniegt tos 4000 latus ko apdroshinas OCTA un var naakties maksaat atlikusho muuzhu krediitu mersha iipashniekam...

103736. viesis 6.novembris 2003 10:23
0 0 Atbildēt

vakar takš pa taļļuku rādīja kā LIECINIEKAM tiesā jāuzvedas :) večuks trīcošām rokām saka, ka viņš citu darīšanās neiejaucas :) kāpēc lai šajā gadījumā būtu savādāk :)

103741. viesis 6.novembris 2003 10:36
0 0 Atbildēt

To: viesis 06.11.2003 10:16

Nu tā jau ir.

Par apdrošināšanu - ja grib ar šo biznesu nodarboties - ar izmaksām ir jārēķinās. Bet CASCO jau arī neko negarantē - diez kā veicas tam tur, kas savu moci iekš BTA bija apdrošinājis...

Par mersi - tur pavisam cita runa - nepaveicās. Labi, ja liecinieki ko mainīs. Jo gadās, ka pofig, kurš vainīgs - piedzen no tevis un basta.

103747. viesis 6.novembris 2003 11:00
0 0 Atbildēt

to viesis 06.11.2003 10:16:

ja mācībnieks bija apdrošināts ar civiltiesisko tad merša īpašniekam viņam ne santīms nav jāmaksā!!

103750. viesis 6.novembris 2003 11:06
0 0 Atbildēt

To user

Cik saprotu, varbūt ir runa par mācībnieka remontu - ja nav CASCO un liecinieku, ka mersis vainīgs - pašam jālabo.

103752. viesis 6.novembris 2003 11:14
0 0 Atbildēt

1. Ja tiesa izlemj, ka vainīgs ir viens, tad tam vainīgam var piespiest regresa kārtībā atmaksāt radušos zaudējumus apdrošināšanai.

2. Ja vainīgs, tad ir vietas, kad CASCO nemaksā- rupji pārkāpumi.

3. Kas ir. Neviens nevar palīdzēt? Pats zinu, kā man ieskrēja viens sānā, bet kad vēlējos visiem kas sēdēja uz soliņa netālu ko paprasīt- neko nezinu utt. Labi, ka tas pats visu atzina. Citādi apdrošinātāji ir apdrošinātāji...

103754. viesis 6.novembris 2003 11:19
0 0 Atbildēt

To Neaizskaramais.

>>>1. Ja tiesa izlemj, ka vainīgs ir viens, tad tam vainīgam var piespiest regresa kārtībā atmaksāt radušos zaudējumus apdrošināšanai.

103759. viesis 6.novembris 2003 11:35
0 0 Atbildēt

Visu zinaashanaam. Tas M iebuhnjiija Mercedes busu. Cik atceros. Visi jau te nopriecaajaas ka ir variants tjipa zaparozjec un 600-tais mersis :)))

103770. viesis 6.novembris 2003 12:02
0 0 Atbildēt

Manuprāt, te nav runa par apdrošināšanu, bet gan par administratīvo. Mēs gatavojam konsultatīvās ekspertīzes par CSNg norises mehānsmu un konsultējam transportlīdzekļu vadītāju vainas pakāpes noteikšanā pārkāpjot CSN un izraisot CSNg.

Liecinieks palīdzētu tikt pie skaidrības par to, kā notika sadursme.

Iebukņītie dzelži šobrīd nevienu īpaši neinteresē.

103772. viesis 6.novembris 2003 12:10
0 0 Atbildēt

man gan vairāk liekas, ka palīdzību lūdz Mercedes busa vadītājs. Redzēju to busu, vecs apruūsējis buss, kuram, starp citu, skāde nemaz tik liela nebija. Taču mācībniekam bija gan. Visiem ir zināms, ka instruktoriem ir gali visās CP institūcijās (pats atceros, kā mans instruktors rokojās ar visiem CPistiem un vēl lielījās, ka instruktoriem krašu gadījumos problēmu neesot. Un tā tas noteikti ir arī šoreiz. Domāju, ka ir tā, ka viens saka, ka bija zaļais, otrs - ka sarkanais. Tāpeč arī ir vajadzīgi leicinieki, nevis demagogi, kas raksta komentārus par problēmām un pieredzi ar OCTA un KASKO, kā arī par tiesu praksi šo jautājumu risināšanā. Cilvēks lūdz REĀLU palīdzību! Lai atsaucas tie, kas tiešām to redzēja.

Es varu pateikt tikai savu viedokli (kuram nav nekādas nozīmes principā) par avāriju. "M" nieks no Graudu ielas veica kreizo pagriezienu uz Vienības gatvi. Noteikti bija tā, ka pie zaļā krustojumu pabeigt nepaspēja (varbūt pat mašīna noslāpa), tād''el reāli krustojumu pabeidz pie sarkanā, savukārt busiņš pie zaļā (iespējams, arī pie dzeltenās) ir laidis pāri taisni pa Vienības gatvi. Katrā ziņā bremzēšanas ceļš bija kādi 4-5 m, līdz ar to ātrums īpaši liels nav bijis.

103774. viesis 6.novembris 2003 12:23
0 0 Atbildēt

Par krustojumu - avāriju neredzēju, bet pēc CSN busiņam bija jāļauj beigt manevru. Tas nu tā, offtopic.

103779. viesis 6.novembris 2003 12:59
0 0 Atbildēt

To KSI:

gadījumus, kuros apdrošinātāji izmanto REGRESA prasību vainīgai personai atlīdzināt zaudējumus un ar to noteikšanu saistītos izdevumus, nosaka CAOA likums.

103780. viesis 6.novembris 2003 13:01
0 0 Atbildēt

Piemēram: CAOA visi bezpolises izraisītie zaudējumi ir regresi!

103781. viesis 6.novembris 2003 13:05
0 0 Atbildēt

Kas vēl?

103797. viesis 6.novembris 2003 14:28
0 0 Atbildēt

Regresa prasība pret vadītāju:

ja ir noteikts alkohols;

nav attiecīgās kategorijas tiesības;

patvaļīgi atstājis CSNg vietu;

izvairīšanās no alkohola pārbaudes;

lietojis alkoholu pēc CSNg līdz pārbaudei;

nodarījis zaudējumus ar nodomu;

nodarījis zaudējumus aiz rupjas neuzmanības.

Rupja neuzmanība ir CSN pārkāpums, kur zaudējumu iespējamība vadītājam bija jāparedz un vadītājs ar savu darbību iespējamību ir pastiprinājis.

103803. viesis 6.novembris 2003 15:15
0 0 Atbildēt

Skaidrs.

Ja, piemēram, kāds atsaldenis, rupji pārkāpjot noteikumus, tevi gandrīz vai nosit, ir iespēja noskaidrot, vai tam tika piemērots regress - tas tā, sirdsmieram :)

Vai CP piespriesto sodu vainīgajam kā iesaistīta persona (cietušais) var noskaidrot?

Bet šādi jautājumi laikam ne šeit ...

103815. viesis 6.novembris 2003 16:13
0 0 Atbildēt

Rupji pārkāpj noteikumus - tā ir administratīva kategorija, kuru nevar un nedrīkst pielietot regresa noteikšanā.

Rupja neuzmanība ir civillikuma termins.

Rupja neuzmanība apdrošināšanas regresa prasības noteikšanai ir nepieciešama speciālista, eksperta slēdziens, kas to pamato.

Piemērs.

Sarkanā luksofora signāla pārkāpums pats par sevi vēl nav rupja neuzmanība. Ja to apstiprina objektīvie - pārkāpa, un subjektīvie - apzinājās un pastiprināja ar darbību vai bezdarbību, tad ir regress.

103896. viesis 7.novembris 2003 10:34
0 0 Atbildēt

Glābiet mūs - pārdaugavas iedzīvotājus no mācībnieku apsēstības.Tie kropļi darbadienu rītos jau 7.00 čunčina pa ielām ar 20-30 km/h.Pārdaugavā ielas ir šauras - O.Vācieša,Tēriņu,Valdeķu,Graudu utt.It sevišķi sūdīgs periods sākas ap 7.45.Un ja vēl 3 mācībnieki zosu gājienā velkas priekšā auto kolonnai 30 vieglo auto garumā, tad sirms vari palikt, kamēr tie 3 izbrauks neregulējamu krustojumu.Tā ir nelaime, ja gadās iekulties M astē.Saprotiet pārdaugaviešus - mācīnbnieki citās Rīgas daļās nebraukā , jo eksāmeni jākārto Pārdaugavā.

103899. viesis 7.novembris 2003 10:51
0 0 Atbildēt

2 viesis 07.11.2003 10:34:

Pats laikam ar tiesībām rokās piedzimi... ;-)

Par šaurām ielām piekrītu, tikai Valdeķu iela nemaz tik šaura nav... Bet visumā ņemot, ne jau mācībnieks vainīgs, bet instruktors, kas viņus palaiž vienu aiz otra rindā. Kad mācījo eksāmenam, instruktors speciāli izvairījās no ielām, kurās sāk veidoties sastrēgums dēļ traktora, vēl viena mācībnieka utt. Jo vairākas mašīnas jāapdzen, jo iesācējam grūtāk. Vēl jo vairāk, ja priekšā vēl viens mācībnieks, no kura nezini ko sagaidīt.

103936. viesis 7.novembris 2003 15:44
0 0 Atbildēt

viesis 07.11.2003 10:34

labaak uzreiz noshaujies.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 34

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Pilnīgi jaunais C3 Aircross sola pievilcīgas cenas (+ FOTO) 2

Citroën ir atklājis pirmos pilnīgi jaunā C3 Aircross attēlus. C3 Aircross un C3 hečbeku vieno dizaina identitāte, solījums par salona telpu un komfortu, kā arī ambīcijas satricināt tirgu ar ārkārtīgi konkurētspējīgām cenām. Abi modeļi ir balstīti uz Smart Car platformas, kas nodrošina daudzpusīgu dzinēju pieejamību un efektivitāti izmaksu ziņā. Lasīt vairāk

 

Briškens: Latvijā ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme 1

Latvijā biežākie smago ceļu satiksmes negadījumu veidi uz valsts ceļiem ir saistīti ar sadursmēm, tāpēc ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme, un tā noteikti saglabāsies kā prioritāte no Satiksmes ministrijas (SM) puses, ceturtdien ikgadējā Latvijas ceļu nozares konferencē sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P). Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 13

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti