Reklāma, kas strādā 10

 
9.janvāris 2002 16:55

Droši vien visi autovadītāji ir redzējuši ar skaistām reklāmām izkrāsotas automašīnas, reizēm pat tās ir pilnībā ietītas reklāmā. Kas to dara, kā tas notiek un kāpēc tas vajadzīgs? iAuto to mēģināja noskaidrot pilna servisa reklāmas pakalpojumu firmā 3 PUNKTI…

iAuto sarunājās ar firmas 3 PUNKTI vadītāju Oļģertu Rāviņu, kurš atbildēja uz maniem jautājumiem. Ar ko nodarbojas firma “3 PUNKTI”? Mēs esam firma, kas “spiež” uz vizuālismu: kinētiskā gaismas reklāma, lielformāta reklāma, digitālā druka, izstāžu konstrukcijas, reklāmas stendi un reklāma uz autotransporta. Grafiskās reklāmas priekšrocības, pret citiem reklāmas veidiem, ir iespēja nodot ne tikai informāciju par produktu, bet arī izjūtas, emocijas, piemēram, ar fotogrāfiju palīdzību. Ar grafiku mēs aplīmējam visu, ko vien var aplīmēt: sākot ar interjeru, tehnikas noformējumu un beidzot ar lidmašīnām. Jāsaka gan, ka tas viss nav nekas jauns pasaulē, vienkārši Latvijā mēs vēl neesam līdz tam tikuši. Salīdzinoši pasaulē nav tik daudz brīvas vietas reklāmai, kā tas ir pie mums. “3 PUNKTI” darbojas reklāmas nozarē jau kopš 1995. gada, šajā laikā ir iegūta arī vērā ņemama pieredze. Reklāma uz auto… Ja firma nodarbojas ar kāda produkta ražošanu vai tirdzniecību, tad tās automašīnu virsma ir viena no pateicīgākajām, lai reklamētu šo produktu. Reklāma uz transporta ir samērā lēts veids, kā parādīt sevi ļoti lielai auditorijai. Patiesībā sanāk pat nedaudz mānīt cilvēkus – ja viens auto ar reklāmu visu laiku atrodas kustībā, tad liekas, ka firmai ir daudz tādu mašīnu. Svarīgākais pluss reklāmai uz auto ir tās dinamiskums. Ja kādam gājējam vai autovadītājam pajautātu, kāds izskatās tā vai cita veikala skatlogs, ne katrs to spētu atbildēt. Automašīnas ar reklāmu būs redzējuši daudz vairāk cilvēku. Vides reklāma ir pamanāma tikai tās eksponēšanas sākumā, vēlāk tā “ieaug” kopējā vides ainavā. Cilvēki biežāk pievērš uzmanību tieši kustīgām lietām. Ko “3 PUNKTI” var izdarīt ar auto? Pamatjautājums ir: ko klients vēlas saņemt? Tehnoloģiski ir iespējams viss – sākot no parastām vienkrāsu līmplēvēm līdz pat pilnkrāsu digitālām izdrukām. Ja klients nāk pie mums ar domu, ka viņš vēlas īstu reklāmu uz mašīnas, kura arī strādās, tad viņš ir atnācis uz pareizo firmu. Mēs piedāvājam pilnu spektru: sākot no idejas, dizaina izstrādes līdz pat mašīnas aplīmēšanai un nodošanai klientam. Mūsu firmā strādā kvalificēti datormākslinieki, kā arī labi tehniskie speciālisti, kuru zinās, kā vislabāk izdarīt reklāmas uzklāšanu uz mašīnas. Kādas būs darba garantijas? Tas lielā mērā ir atkarīgs no klienta budžeta. Jo dārgāks materiāls, jo lielākas garantijas. Mēs varam dot garantiju līdz pat 11 gadiem, bet tad rodas jautājums - kam tas ir vajadzīgs? Reklāma pa šo laiku noteikti būs kļuvusi neaktuāla. Viss atkarīgs no pielietotā materiāla; reklāma attiecīgi noturas no 2-7 gadiem. Mēs dodam apkopes garantiju uz 1 gadu. Ja dažādu apstākļu dēļ uz klienta auto ir sabojāta reklāma, tad mēs to varam restaurēt. Visi darbi, kurus esam veikuši tiek arhivēti, ierakstīti uz CD un glabāti mūsu arhīvā. Cik maksā noformēt vienu automašīnu? Vidēja izmēra automašīnu (piemēram “Berlingo”) noformēšana var izmaksāt līdz 150 latiem. Tomēr, ja klients vēlas aplīmēt mašīnu ar fotogrāfiskām plēvēm, tad cenu vairs nevar viennozīmīgi definēt. Tad tā varētu būt līdz 55 Ls/m2. Vai eksistē arī kādi reklāmas aplīmēšanas ierobežojumi? Nē, nav. Mēs varam aplīmēt jebkuras sarežģītības virsmas. …ja manai firmai nav automašīnas? Tad mēs varam piedāvāt jūsu firmas reklāmu izvietot uz pilsētas autobusiem. Mums laba sadarbība ar autobusu parkiem “Imanta” un “Tālava”. Mēs izstrādājam, izdrukājam, uzlīmējam un autobusi brauc pa Rīgu – reklāma strādās. Kur var uzzināt sīkāk par jūsu firmas pakalpojumiem? Ir vairāki veidi: * internetā www.s3p.lv - ienāciet, redzēsiet : mums labi padodas! * piezvanot uz mūsu firmu 7313705 * atbraucot personīgi uz mūsu biroju Pērnavas ielā 34 Mēs labprāt sniegsim konsultācijas par visiem iespējamajiem pakalpojumiem, kā arī ieteiksim labākos risinājumus, ņemot vērā jūsu firmas reklāmas budžetu.
Un pašās beigās teiksim, redzot šādu uzlīmi, ziniet - tas ir viens no mūsu darbiem!
spied seit Apskati «3 PUNKTI» mājas lapu šeit. sarunājās iAuto redaktors Fotoaparāts no CANON centra
 
Visi komentāri
 
8816. viesis 11.janvāris 2002 10:39
0 0 Atbildēt

Izskatas, ka dzheki nopietni pieiet pie lietam.

Mums pashiem viena firma aplimeja autinju - nau jegas vinjus saukt varda, jo jau neeksiste. 'Pec vasaras/ziemas sezonas visas uzlimes saka lobities un iet nost. Drizak ka antireklama.

8822. viesis 11.janvāris 2002 10:52
0 0 Atbildēt

Viesim -ta vien liekas, ka tev vienmer ir ko teikt un vienmer-neko labu. Varu pakomenteet, ka tada reklama uz auto,pie mums Latvijaa dzivo tikai kadus gadus 5-6. Tas viss bij kautkas jauns un neiepaziits. Arii mees esam iebraukusi auzaas ne vienu reizi vien, kameer "izkodaam" visus knifus, limplevju tehnologijas, garantijas un specefikas. Tagad (jau gadus piecus

"apdarinaam" masinas) tiesaam viss iet no rokas un neveiksmju procents ir tiesaam minimaals. Daudziem jau galvenais-ka tik leetak-un tad ari dabuu no pashas leetakkas liimpleeves,neprofesionaali uzliimeetas uzliimes, kas ilgi neturaas. un ir jau ari taa, ka katru gadu sitajaas tehnologijaas ir kas jauns un vel labaaks...

8938. viesis 11.janvāris 2002 22:37
0 0 Atbildēt

Jaa, taa reklaama tieshaam darbojas. Darbojas pat taada reklaama, kaa piemeeram automashiinas numura ziimes paliktnis. Nereti korkjii staavot izlasu uz prieksaa stavoshaas automashiinas numura ziimes paliktnja malinjas, ka auto pirkts , piemeeram, ProVento vai VW centraa.

Darbojas reklaama uz automashinas- ja piemeeram, auto ir aplimets ar vienu reklaamu - manupraat iisti nedarbojas tie PAARSPIILEETIE reklaamas kavantumi uz mikroautobusiem.Nu nav iespeejams izlasiit kaut 3 no taam reklaamaam, kas uzliktas uz to mikrinju saaniem.

9894. viesis 21.janvāris 2002 15:36
0 0 Atbildēt

Nū ja var jau protams visādas pīlītes pūst, bet nu šādi... Tas būtu maigi teikts, ja teiktu, ka bāž batonus ausīs... Padomājies tikai mēs esam profesīnāļi etc. Kurā brīdī tad šie jaukie "speciālisti" rāda savu īsto sniegumu un, kas ne mazāk svarīgi cik ilgā laikā... Ticu ja cilvēks vai firma aizies uz jebkuru reklāmas firmu ar lielo žūksni tad viņam arī uztaisīs dizainiņu... bet tāpat... Un tas autobuss arī nemazam arī nav viņu darbs....

Diletantiksa pīle...

10009. viesis 22.janvāris 2002 17:43
0 0 Atbildēt

Diletantiskajai pilei... specialista viedoklis

nevajag taa. mes piecus gadus citigi njemamies shinii jomaa un esam maksimali centigi un godigi. un nebuut par to negrabjam naudas zuksnjus... viss ko var redzet musu lapaa ir musu darbi. autobuss tiesam ir tikai kaa pimers-kaa to var darit (par reklamu), jo pagaidaam neviens nav sasparojies par lielaku laukumu kaa autobusa aizmugurejais stikls vai saans...

10190. viesis 24.janvāris 2002 11:35
0 0 Atbildēt

Būs jāsaņemas un jāapmeklē šis kantorītis. :))))

11211. viesis 5.februāris 2002 9:54
0 0 Atbildēt

SADU LABU FIRMU LATVIJA IR DAUDZ!!!

25609. viesis 1.jūnijs 2002 12:55
0 0 Atbildēt

Blekjis.:) Ja neviens razjotaajs materiaaliem nedod 11 gadu garantiju, kaa tad schis kantoriitis var taisiit reklaamu, kura tureetos tik ilgi?!:))

Tehnika jau vinjiem ira gan, tik gauzjaam veca un neko muusdienu kvalitatei atbilstoschu no vinjas aaraa izspiest nevar.:)

Saulaik jau vinji veel tureejaas virs uudens, bet schobriid niikuljo...

280366. viesis 27.novembris 2010 15:03
0 0 Atbildēt

www.rigamedia.lv

reklāmas piekabes

mobilā reklāma

efektīvākā vides reklāma

reklāma uz piekabēm

286525. viesis 27.jūlijs 2012 9:57
0 0 Atbildēt

Visi šie te komentāri ir īstas "pērles".

Īsi un vienkārši - tie kas saprot ka "džekiņam ir štuks un zināšanas", nolemj apmeklēt un saka -citāts - "SADU LABU FIRMU LATVIJA IR DAUDZ! !!"

Tie kas nesaprot tie "bliež" muļķības - neticu, nevar, utt. nīkuļo utt.

Nu tad ejiet dārgie gudrie kungi un paši pērciet līmējiet un pēc tam brīnaties ka citāts no pirmā komentāra - "Mums pashiem viena firma aplimeja autinju - nau jegas vinjus saukt varda, jo jau neeksiste. 'Pec vasaras/ziemas sezonas visas uzlimes saka lobities un iet nost."

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti