Droši vien visi autovadītāji ir redzējuši ar skaistām reklāmām izkrāsotas automašīnas, reizēm pat tās ir pilnībā ietītas reklāmā. Kas to dara, kā tas notiek un kāpēc tas vajadzīgs? iAuto to mēģināja noskaidrot pilna servisa reklāmas pakalpojumu firmā 3 PUNKTI…
iAuto sarunājās ar firmas 3 PUNKTI vadītāju Oļģertu Rāviņu, kurš atbildēja uz maniem jautājumiem. Ar ko nodarbojas firma “3 PUNKTI”? Mēs esam firma, kas “spiež” uz vizuālismu: kinētiskā gaismas reklāma, lielformāta reklāma, digitālā druka, izstāžu konstrukcijas, reklāmas stendi un reklāma uz autotransporta. Grafiskās reklāmas priekšrocības, pret citiem reklāmas veidiem, ir iespēja nodot ne tikai informāciju par produktu, bet arī izjūtas, emocijas, piemēram, ar fotogrāfiju palīdzību. Ar grafiku mēs aplīmējam visu, ko vien var aplīmēt: sākot ar interjeru, tehnikas noformējumu un beidzot ar lidmašīnām. Jāsaka gan, ka tas viss nav nekas jauns pasaulē, vienkārši Latvijā mēs vēl neesam līdz tam tikuši. Salīdzinoši pasaulē nav tik daudz brīvas vietas reklāmai, kā tas ir pie mums. “3 PUNKTI” darbojas reklāmas nozarē jau kopš 1995. gada, šajā laikā ir iegūta arī vērā ņemama pieredze. Reklāma uz auto… Ja firma nodarbojas ar kāda produkta ražošanu vai tirdzniecību, tad tās automašīnu virsma ir viena no pateicīgākajām, lai reklamētu šo produktu. Reklāma uz transporta ir samērā lēts veids, kā parādīt sevi ļoti lielai auditorijai. Patiesībā sanāk pat nedaudz mānīt cilvēkus – ja viens auto ar reklāmu visu laiku atrodas kustībā, tad liekas, ka firmai ir daudz tādu mašīnu. Svarīgākais pluss reklāmai uz auto ir tās dinamiskums. Ja kādam gājējam vai autovadītājam pajautātu, kāds izskatās tā vai cita veikala skatlogs, ne katrs to spētu atbildēt. Automašīnas ar reklāmu būs redzējuši daudz vairāk cilvēku. Vides reklāma ir pamanāma tikai tās eksponēšanas sākumā, vēlāk tā “ieaug” kopējā vides ainavā. Cilvēki biežāk pievērš uzmanību tieši kustīgām lietām. Ko “3 PUNKTI” var izdarīt ar auto? Pamatjautājums ir: ko klients vēlas saņemt? Tehnoloģiski ir iespējams viss – sākot no parastām vienkrāsu līmplēvēm līdz pat pilnkrāsu digitālām izdrukām. Ja klients nāk pie mums ar domu, ka viņš vēlas īstu reklāmu uz mašīnas, kura arī strādās, tad viņš ir atnācis uz pareizo firmu. Mēs piedāvājam pilnu spektru: sākot no idejas, dizaina izstrādes līdz pat mašīnas aplīmēšanai un nodošanai klientam. Mūsu firmā strādā kvalificēti datormākslinieki, kā arī labi tehniskie speciālisti, kuru zinās, kā vislabāk izdarīt reklāmas uzklāšanu uz mašīnas. Kādas būs darba garantijas? Tas lielā mērā ir atkarīgs no klienta budžeta. Jo dārgāks materiāls, jo lielākas garantijas. Mēs varam dot garantiju līdz pat 11 gadiem, bet tad rodas jautājums - kam tas ir vajadzīgs? Reklāma pa šo laiku noteikti būs kļuvusi neaktuāla. Viss atkarīgs no pielietotā materiāla; reklāma attiecīgi noturas no 2-7 gadiem. Mēs dodam apkopes garantiju uz 1 gadu. Ja dažādu apstākļu dēļ uz klienta auto ir sabojāta reklāma, tad mēs to varam restaurēt. Visi darbi, kurus esam veikuši tiek arhivēti, ierakstīti uz CD un glabāti mūsu arhīvā. Cik maksā noformēt vienu automašīnu? Vidēja izmēra automašīnu (piemēram “Berlingo”) noformēšana var izmaksāt līdz 150 latiem. Tomēr, ja klients vēlas aplīmēt mašīnu ar fotogrāfiskām plēvēm, tad cenu vairs nevar viennozīmīgi definēt. Tad tā varētu būt līdz 55 Ls/m2. Vai eksistē arī kādi reklāmas aplīmēšanas ierobežojumi? Nē, nav. Mēs varam aplīmēt jebkuras sarežģītības virsmas. …ja manai firmai nav automašīnas? Tad mēs varam piedāvāt jūsu firmas reklāmu izvietot uz pilsētas autobusiem. Mums laba sadarbība ar autobusu parkiem “Imanta” un “Tālava”. Mēs izstrādājam, izdrukājam, uzlīmējam un autobusi brauc pa Rīgu – reklāma strādās. Kur var uzzināt sīkāk par jūsu firmas pakalpojumiem? Ir vairāki veidi: * internetā www.s3p.lv - ienāciet, redzēsiet : mums labi padodas! * piezvanot uz mūsu firmu 7313705 * atbraucot personīgi uz mūsu biroju Pērnavas ielā 34 Mēs labprāt sniegsim konsultācijas par visiem iespējamajiem pakalpojumiem, kā arī ieteiksim labākos risinājumus, ņemot vērā jūsu firmas reklāmas budžetu.Un pašās beigās teiksim, redzot šādu uzlīmi, ziniet - tas ir viens no mūsu darbiem! |
Izskatas, ka dzheki nopietni pieiet pie lietam.
Mums pashiem viena firma aplimeja autinju - nau jegas vinjus saukt varda, jo jau neeksiste. 'Pec vasaras/ziemas sezonas visas uzlimes saka lobities un iet nost. Drizak ka antireklama.