"Amo Plant" piedāvās autobusus Voroņežas apgabalam Krievijā 8

Nozare.lv | 4.novembris 2013 16:56

Jelgavas autobusu ražotāja AS "Amo Plant" gatavojas piedāvāt autobusus Voroņežas apgabalam Krievijā.

Foto: amoplant.lv

Šā gada 14.novembrī "Amo Plant" kopā ar SIA "Amo Bus" (Krievija) organizē Latvijā ražotā pilsētas autobusa "Amo Plant Ambassador SB 200" prezentāciju Voroņežas apgabala administrācijai un pilsētas mērijai. Ir ieplānotas un apstiprinātas tikšanās ar pilsētas mēru, Transporta un rūpniecības departamentu un autobusu parka pārstāvjiem, kā arī ar masu medijiem un mācību iestāžu pārstāvjiem.

Prezentācijas autobuss uz Voroņežu izbrauks otrdien, 5.novembrī, plkst.10 no Aviācijas ielas 72 Jelgavā.

Jaunais autobuss izbrauks Voroņežas ielās un apkalpos noteiktu autobusa maršrutu. "Amo Plant Ambassador SB 200" autobusu vadīs Voroņežas 3.autobusu parka šoferis, kurš Jelgavas rūpnīcā ir izgājis apmācības ciklu un ieguvis "Amo Plant" sertifikātu Latvijā. Pēc autobusa ekspluatācijas īpašību novērtēšanas tiks pieņemts lēmums par jaunu autobusu integrēšanu Voroņežas sabiedriskā transporta sistēmā.

Uzņēmums "Amo Plant" izrāda iniciatīvu līdzdarboties mūsdienīgas sabiedriskā transporta sistēmas veidošanā Voroņežas apgabalā, pamatojoties uz kompleksu pasažieru pārvadājumu pieeju, orientētu uz kvalitāti un pakalpojumu drošību. Jaunie autobusi ir konkurētspējīgi, jo tiek izmantotas progresīvas tehnoloģijas, tādejādi sasniedzot ievērojamu degvielas ekonomiju un zemas ekspluatācijas izmaksas.

Jelgavas rūpnīcā tika radīts unikāls prezentācijas autobuss kas piedāvā iepazīties ar inovatīvākajām un efektīvākajām tehnoloģijām sabiedriskā transporta jomā. Prezentācijas autobuss ir aprīkots ar "Wi-Fi", "Iris Irma Matrix" pasažieru uzskaites sistēmu, "Nordeka" sistēmu (bezskaidras naudas maksājumi, ieskaitot atlaides), R2P video novērošanas sistēmu, video ierakstīšanu, atpakaļskata kameru, "Mapon" degvielas uzraudzības iekārtu, atrašanās vietas noteicēju, video un audio reklāmas aprīkojumu, kā arī "Mobitec" informācijas sistēmu pasažieriem audio un vizuālā formā.

"Amo Plant" piedāvā Voroņežai principiāli jaunu kompleksu pieeju pasažieru pārvadājumiem, kas iekļauj mūsdienīgu sabiedriskā transporta vizuālo noformējumu, efektīvas, ātras tehniskās apkopes, kā arī autobusu vadītāju ētikas un braukšanas drošības augstu standartu ievērošanu, informē "Amo Plant".

Jelgavā ražotie zemās grīdas autobusi, kuri aprīkoti ar gaisa kondicionēšanas iekārtu un pielāgoti personu ar īpašajām vajadzībām pārvadāšanai, veiksmīgi ir izturējuši testus Maskavā. Tie ir jaunās paaudzes pilsētas autobusi ar zemo iekāpšanu un zemo grīdu. Pateicoties autobusa vieglajai konstrukcijai, tam ir būtiskas priekšrocības, kā, piemēram, ekonomisks degvielas patēriņš. Kā apstiprinājās Maskavas praksē, autobusi ir ļoti ekonomiski, komfortabli, izturīgi un mūsdienīgi pilsētas autobusi, informē "Amo Plant".

"Amo Plant" pērn strādāja ar 4 052 486 latu apgrozījumu un cieta 2 011 566 latu zaudējumus, liecina "Firmas.lv" informācija.

Uzņēmums patlaban ir piegādājis 41 "Ambassador" autobusu Jelgavas autobusu parkam, Jelgavā ražotie autobusi kursē arī Jūrmalā.

Kopējais investīciju apjoms "Amo Plant" ražotnē patlaban ir ap 30 miljoniem eiro (21 miljonu latu). Rūpnīcā patlaban strādā 62 darbinieki.

"Amo Plant" ir dibināts 2005.gadā. Uzņēmuma akcionāri ir Maskavas vadība (92,6%), AS "AMO ZIL" (4,4%), Jelgavas dome (2,6%) un AS "Ferrus" (0,3%).

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
IkdienasViesis 4.novembris 2013 16:42
2 0 Atbildēt

Vispār jau forši busi - Jūrmalā ar tādu reiz pavizinājos. Laba uzrāviena jauda, ļoti klusi, laba,mīksta gaita. Katrā ziņā, ne sliktāki par Rīgas neoplaniem un meršiem. Iekšējā salona apdare pat pārāka.

rt 5.novembris 2013 8:59
2 0 Atbildēt

Šoferiem nekad nebūs labi...

Palaidniex 5.novembris 2013 9:07
1 0 Atbildēt

un ko tad tieši viņi saka? un kurš/kāds tad, viņuprāt, ir tās ideālais stūrējamais? :D

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kravinieku rinda no Grenctāles vismaz 9 km garumā (papildināts 15.50) (+ VIDEO) 19

Aculiecinieka iesūtītajā foto redzama kravas automobiļu rinda, kas stiepjas 9 kilometru garumā. Rinda kļuvusi vēl garāka, iemesli zināmi. Lasīt vairāk

 

Suzuki varētu izlaist piecdurvju Jimny 1

Suzuki gatavojas laist klajā kompaktā apvidus auto Jimny piecdurvju modeli, kas iegūs garāku riteņu bāzi un plašāku salonu. Lasīt vairāk

 

Kravu pārvadājumi var kavēties, taču plūsma turpinās 1

Lai gan autopārvadātājiem pašreiz ir grūti piegādāt kravas noteiktajos termiņos, autopārvadājumu kravu plūsma notiek un Latvijas ražotāji un tirgotāji ir apgādāti ar visu nepieciešamo, intervijā aģentūrai LETA teica satiksmes ministrs Tālis Linkaits (JKP). Lasīt vairāk

 

Kā izmainās bremzēšanas ceļš atkarībā no braukšanas ātruma un riepu kvalitātes. (+ VIDEO) 20

Šajā reizē Tavs Auto TV stāsts par to, kā izmainās bremzēšanas ceļš atkarībā no braukšanas ātruma un riepu kvalitātes! Un reālā dzīvē šīs patiesības noskaidrosim kopā ar mūsu testa dalībniekiem - rallija pilotiem Māri Neikšānu un Ivaru Vasaraudzi, kamaniņu braucēju Juri Šicu un LTV laika ziņu redaktori Ramonu Salmiņu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti