No šodienas atsevišķos ceļu posmos atļautais ātrums palielināts līdz 100 km/h 4

 

Foto: Ekrānbilde no Google/maps

Latvijas Valsts ceļi | 30.aprīlis 2020 8:20

Autobraucēju ievērībai: atsevišķos ceļu posmos atļautais ātrums palielināts līdz 100 km/h; Jelgavas šosejas posmā satiksme notiek pa vienu brauktuvi

Ar šodienu atsevišķos valsts galveno autoceļu posmos atļautais braukšanas ātrums tiek palielināts līdz 100 km/h:

uz Tallinas šosejas (A1) Saulkrastu apvedceļa posmā (22,10.-26,00. km un 27,20.-44,40. km) un
posmā no Jelgavkrastiem līdz Svētciemam (55,50.-71,30. km un 74,70.-81,20. km);

uz Vidzemes šosejas (A2) posmā no Rīgas apvedceļa līdz rekonstruējamā posma sākumam aiz Garkalnes (14,30.-24,55. km);
uz Daugavpils šosejas (A6) posmā no Salaspils līdz Ikšķilei (20,86.-28,20. km);
uz Jelgavas šosejas (A8) posmā no pagrieziena uz Ozolniekiem līdz satiksmes pārvadam Jelgavas apvedceļā (31,80.-39,81. km);
uz valsts galvenā autoceļa Jēkabpils–Rēzekne–Ludza–Krievijas robeža (Terehova) (A12) atsevišķos posmos (16,97.-23,30. km; 30,99.-49,10. km un 73,60.-94,40. km);
uz reģionālā autoceļa Tīnūži–Koknese (P80) posmā no pagrieziena uz Kranciema dolomīta karjeru līdz rotācijas aplim krustojumā ar autoceļu Koknese–Ērgļi (P79) (5,20.-60,35. km).

Atgādinām, ka zīmes ar braukšanas ātrumu informē par maksimālo atļauto ātrumu, bet faktiskais braukšanas ātrums autovadītājam jāizvēlas, izvērtējot situāciju uz ceļa, braukšanas apstākļus un savas prasmes.

Pieaug būvdarbu posmu skaits uz valsts ceļiem. Būvdarbu vietās aicinām ievērot satiksmes organizāciju, pagaidu luksoforu signālus un satiksmes regulētāju norādes, lai satiksme caur būvobjektiem noritētu raiti un nerastos sastrēgumi, jo būvobjektos transportlīdzekļiem nav iespējams samainīties vietām. Neievērojot satiksmes ierobežojumus, var izraisīt pamatīgus sastrēgumus un apgrūtināt braukšanu sev un citiem satiksmes dalībniekiem.

Uz Jelgavas šosejas (A8) remontposmā no Jaunolaines līdz tiltam pār Misu ir slēgta brauktuve virzienā no Jelgavas uz Rīgu. Satiksme abos virzienos tiks organizēta pa otru brauktuvi pa vienai joslai katrā virzienā. Ātruma ierobežojums posmā 70 km/h.

Remontdarbi notiek arī uz Rīgas apvedceļa Salaspils–Babīte (A5) uz Rīgas HES tilta. Satiksme tur tiek organizēta pa brauktuves vienu joslu ar luksoforu palīdzību un braukšanas ātruma ierobežojumu 30 km/h. Satiksme tur var būt palēnināta, nepieciešamības gadījumā tiek izmantoti satiksmes regulētāji. Iespēju robežās aicinām izmantot citas Daugavas šķērsošanas vietas.

Uz Jūrmalas šosejas (A10) satiksmei ir slēgta nobrauktuve no Rīgas apvedceļa (A5) virzienā uz Jūrmalu un nobrauktuve uz Jūrmalas šosejas virzienā no Rīgas uz Babīti/Imantu. Babītes iedzīvotājiem izbraukšanai un iebraukšanai Babītē jāizmanto Rožu iela, uz Jūrmalas šosejas izveidotas apgriešanās vietas. Ātruma ierobežojums 70 km/h.

Turpinās būvdarbi uz Vidzemes šosejas (A2) posmā no Garkalnes līdz Sēnītei. Pie Vangažiem Rīgas virzienā satiksme tiek organizēta pa vienu joslu ar ātruma ierobežojumu 30 km/h, citur remontposmā – 70 km/h. Satiksmei ir slēgts Sēnītes rotācijas aplis un uz šosejas ir izveidotas apgriešanās vietas. Lai nokļūtu Valmierā, braucot no Rīgas, ir jāizmanto nogriešanās vieta Valmieras virzienā pirms rotācijas apļa. Uz Valmiera šosejas (A3) uz Sēnītes mezgla pārvada satiksme tiek regulēta ar luksoforiem, ātruma ierobežojums 30 km/h.

Uz autoceļa Ventspils–Kuldīga–Saldus (P108) no Ventspils līdz pagriezienam uz Zirām ir vairāk nekā 20 km garš remontposms un seši ar luksoforiem regulēti posmi, ātruma ierobežojums 70 un 50 km/h – jārēķinās ar to, ka ceļā tur būs jāpavada gandrīz pusotru stundu.

Citi lielākie satiksmes ierobežojumi uz reģionālajiem autoceļiem:

Uz autoceļa Rīga–Ērgļi (P4) krustojumā ar autoceļu Juglas papīrfabrikas ciemats–Ulbroka (V36). Satiksmi regulē luksofors, ātruma ierobežojums 50 km/h.
Uz autoceļa Rīga–Ērgļi (P4), iebraucot Ērgļos, satiksme tiek regulēta ar luksoforiem, ātruma ierobežojums 50 km/h.
Uz autoceļa Pļaviņas–Madona–Gulbene (P37) posmā no Aiviekstes līdz Bērzaunei divi luksoforu posmi, ātruma ierobežojums 70 un 50 km/h.
Uz autoceļa Jelgava–Tērvete–Lietuvas robeža (P95) posmā no Tērvetes līdz robežai viens luksoforu posms un ātruma ierobežojums 70 un 50 km/h.  
 

Lielākie satiksmes ierobežojumi uz tiltiem:

Uz Rīgas apvedceļa Baltezers–Saulkalne (A4) uz tilta pār Lielo Juglu laikā no plkst. 7:00 līdz plkst. 19:00 satiksme var tikt organizēta pa vienu joslu ar satiksmes regulētājiem. Ātruma ierobežojums uz tilta 30 km/h. 
Uz Daugavpils šosejas (A6) uz satiksmes pārvada pār Rēzeknes–Daugavpils dzelzceļu pie Križiem pie Daugvpils satiksme organizēta pa vienu joslu ar luksoforiem. Ātruma ierobežojumi 70 un 50 km/h. 
Uz Rēzeknes apvedceļa (A15) uz ceļa pārvada pār dzelzceļu. Satiksme organizēta pa vienu joslu ar luksoforiem. Ātruma ierobežojums 50 km/h, betonēšanas darbu laikā – 10km/h.
Uz autoceļa Smiltene–Velēna–Gulbene (P27) uz tilta pār Gauju Gulbenes novadā. Tilts ir satiksmei slēgts, satiksme ir novirzīta pa pagaidu tiltu ar luksoforiem pa vienu joslu. Ātruma ierobežojums 30 km/h.
Uz autoceļa Madona–Varakļāni (P84) uz tilta pār Kuju Madonas novadā. Satiksme tiek organizēta ar luksoforiem pa vienu braukšanas joslu, ātruma ierobežojums līdz 30 km/h.
Uz autoceļa Jelgava–Kalnciems (P99) uz tilta pār Klīves kanālu Jelgavas novadā. Satiksme tiek organizēta ar luksoforiem pa vienu braukšanas joslu. Ātruma ierobežojums 30 km/h.
Uz autoceļa Cebēni–Lēdmane (V973) uz tilta pār Lobi. Satiksme tiek organizēta ar luksoforiem pa vienu braukšanas joslu, ātruma ierobežojums 30km/h, masas ierobežojums 10 t.
 

Aktuāla informācija par satiksmes ierobežojumiem autoceļu tīklā ir pieejama, zvanot uz diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 80005555, kā arī VAS Latvijas Valsts ceļi mājaslapā www.lvceli.lv un navigācijas lietotnēWaze.

 
Visi komentāri
 
anonimikis 30.aprīlis 2020 9:03
1 0 Atbildēt

Uz šiem posmiem varēja limitus pacelt visu gadu, pēc Igaunijas parauga. Vienlaikus gan būtu jālikvidē brīdinājums kā soda veids par ātruma pārsniegšanu.

Rr19 30.aprīlis 2020 9:38
0 0 Atbildēt

Tāpat jau visu gadu ir"pacelti".

gunbox 30.aprīlis 2020 9:46
1 2 Atbildēt

Un atsevišķos posmos 70. Uz Jelgavas šosejas pilnīgi bez pamata uzlikts posms. Tā pat kā bija virzienā uz Dienvidu tiltu. Ja reiz dienas vidū tur kāds strādā, tad tajā laikā arī ir jāuzliek zīmes. Bet mums te republikā banāni aug, nevar savādāk.

atrabotka 30.aprīlis 2020 13:08
0 0 Atbildēt

Tad nu gan katru gadu māžošanās par tiem 10km/h.. Visi tāpat pa lielam ap 100 brauc - ziema vai vasara.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti