Eksperti: "Breksits" samazinājis Vācijas automašīnu eksportu 10

 

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 6.decembris 2017 15:27

Automašīnu eksports no Vācijas šogad piedzīvojis kritumu, kas daļēji skaidrojams ar britu sterliņu mārciņas vērtības samazināšanos, kura negatīvi ietekmē Lielbritānijas iedzīvotāju pieprasījumu, liecina Vācijas Autoražotāju asociācijas (VDA) apkopotā informācija.

Automobiļu eksports no Vācijas samazinājies par 2% - līdz 4,3 miljoniem vienību.

VDA skaidro, ka "Breksits" un zemais pieprasījums Lielbritānijā, ko izraisījuši nelabvēlīgi valūtu kursi, veicinājis automašīnu eksporta kritumu.

Tāpat eksporta samazināšanās tiek skaidrota ar to, ka autobūves uzņēmumi atsevišķu modeļu ražošanu pārvieto uz rūpnīcām ārpus Vācijas.

VDA dati liecina, ka Vācijas autoražotāji šogad nodrošinājuši aptuveni 20% no globālā automašīnu tirgus jeb 16,4 miljonus automobiļu un saražojuši aptuveni pusi no visiem Eiropā reģistrētajiem automobiļiem.

 

 
Visi komentāri
 
Bradypus 6.decembris 2017 17:12
3 1 Atbildēt

Oi... Eiropa cieš no Brexit? Nevar būt, gudri cilvēki taču teica, ka dumjie briti cietīs

viencexperc 7.decembris 2017 12:22
0 0 Atbildēt

Protams, ka Eiropa cietīs. Tagad britu bēgļus vajadzēs sponsorēt kādam citam.

18.00 6.decembris 2017 18:09
4 0 Atbildēt

britiem nāksies pāriet uz Aston Martin un Rolls-Royce vai trīsriteņu Morgan

ezis71 6.decembris 2017 19:39
2 2 Atbildēt

Ar Breksi tur nav nekāda sakara,vienkārši daļa britu nāca pie apskaidrības-Vācija ražo tikai lūžņus.

GTD2 7.decembris 2017 8:38
1 1 Atbildēt

Jā jā un sāks pastiprināti lietot savus kvalitatīvos britānijas izstrādājumus, un intresanti, kas tad ražo kvalitatīvākus lūžņus, tik nesaki ,ka japāņi, kurus jau pat korejieši būs noķēruši, un ar kuriem vēl joprojām resurss pie 300tukst beidzās

viencexperc 7.decembris 2017 12:25
0 2 Atbildēt

Vācu mēslus pērk tikai Vācija un trešās valstis, kur klīst leģendas par Vācijas kvalitāti.

Atceros 90.tajos gados, kad radinieks brauca uz Vāciju un pirka VW, vietējais vācietis atrunāja, un teica, ka jāpērk japāņi. Un vēl teica - jūs jau neko nejēdzat no auto. Tas bija 90.tajos gados.

GTD2 7.decembris 2017 13:55
4 0 Atbildēt

kvalitate ,vai ne kvalitate ,bet realitatee, ar vaacu auto nobrauc 700tukst un vairaak, kameer japaniem pie 300tukst resurss beidzas. Tevis pieminetais vacietis visticamaak gribeja tikt droshi valaa no sava nobrauktaa japaana auto ,paskaties uz ielaam cik devindesmito gadu saglabajusies vacu cik japanu auto, noteikti 10 pret viens bus vacu auto labaa, ir bijusi japanu autinu,nu nav viņi paredzeeti intensivai lietosanai, par slikto salona kvalitati nerunasim

msh 9.decembris 2017 11:04
0 0 Atbildēt

Tiktāl viss būtu pareizi, problēma ir tāda ka ne jau lietoto mašīnu imports uz apvienoto karalisti samazinās, bet jauno, puņķaino lamatu - deviņesmitajos gados vācijā vēl ražoja pieņemamas mašīnas, bet šajā gadsimtā jau vairs nē. Japāņi tikmēr ir saglabājuši savu astoņdesmito gadu līmeni; padsmit gadus veca japonamaķ lietotājam joprojām vajag tikai pusautomātu un vēl šo to garāžā.

WONDERWHY 8.decembris 2017 16:03
0 0 Atbildēt

Ja tu runā par visu pēc 2000-2003.gada, tad atliek vien piekrist. Līdz tam 2000.gadam autiņi traki labi.

msh 9.decembris 2017 11:00
0 0 Atbildēt

Nebaidies, franču sūdus šie tagad arī mazāk iepirks - tos uz vietas tur vairs neražo, tātad arī jāimportē.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 33

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti