Visi komentāri - Ne tas, ko solījāt - Tesla Model 3 pircēji apsūdz ražotāju par mānīšanos

Ne tas, ko solījāt - Tesla Model 3 pircēji apsūdz ražotāju par mānīšanos 13

 

Foto: Ekrānšāviņš

iAuto | 18.janvāris 2018 13:48

Daži Tesla Model 3 pircēji sūdzas, ka ražotājs viņus apmānījis, piegādājot mašīnas ar pieticīgāk noformētu salonu nekā bija solīts.

Klienti pārmet ražotājam, ka reklāmas bukletos redzamo un “īsto” automobiļu saloni atšķiras. Twitter lietotājs worstofthymes publicējis Model 3 attēlus ar salona auduma apdari, piebilstot, ka automašīna iegādāta komplektā ar 5000 dolāru vērto Premium aprīkojuma paketi. Par līdzīgām problēmām ziņo arī lietotāji no Reddit un Tesla Motors Club.

Tesla mājaslapā gan nav norādīts, ka greznākās apdares paketē jābūt salona apdarei ar alkantaras materiāliem, tomēr klienti jūtas apmānīti un domā, ka par 5000 dolāru varēja gaidīt augstvērtīgākus materiālus. Turklāt arī oficiālajos attēlos un Youtube publicētajos apskatos redzama alkantaras apdare.

Pērnā gada decembrī aģentūra Reuters ziņoja, ka līdz pat 90 procentiem Tesla automobiļu, kas nobrauc no konveijera ir ražošanas defekti un speciāli uzglabāšanas laukumi esot pilni ar “brāķētiem auto”. Savukārt Tesla Motors paziņoja, ka tas notiek tādēļ, ka visa saražotā produkcija tiek ļoti rūpīgi pārbaudīta.

Pagaidām Tesla Model 3 ražošanas apjomi patiešām ievērojami atpaliek no grafika un plānoto 1500 automobiļu vietā izlaisti vien 260.

 
Visi komentāri
 
iciks 18.janvāris 2018 14:08
11 1 Atbildēt

Kāda starpība, kāda tur apdare un stūresrats? Galvenais, ka var uzlikt uzlīmīti "esmu zaļš" un ar izstieptu vidējo pirkstu braukt gar benzīna/dīzeļa/gāzes dedzinātāju bariņu.

Damn 18.janvāris 2018 14:15
13 3 Atbildēt

Un pēc 350-400 km vidējo pirkstu rādīs pārējie autobraucēji, kamēr tesla lādēsies

Kanibaals 21.janvāris 2018 14:33
0 0 Atbildēt

Es jau tagad rādu ar pirkstu uz tiem smēķētājiem kas nevar pat 100km nobraukt nepiestājot uzpīpēt. Lai nobrauktu 300km ir jābrauc 4h no vietas diez vai bez pauzes to darītu.

usaexperc 18.janvāris 2018 14:26
4 33 Atbildēt

Kāds par to vēl šaubījās??? Tur jau visa autobūve ir tendēta uz pircēja apjāšanu. Ieliek jaunā smukā kulītā, trumpītis iedod skidku un nabaga amītis nopērk 90-to gadu tehnoloģijas.

viencexperc 18.janvāris 2018 15:04
21 0 Atbildēt

Ko viņi gribēja par tādu cenu?

Salīdzina ar model s, bet pēdējais taču maksā vairāk par 2 reizēm.

Neredzēju nevienu hjundai vai dacijas klientu, kurš teiktu ka viņš žēlotos, ka salons šūts šķībi.

atrabotka 18.janvāris 2018 16:05
5 0 Atbildēt

Problēma tā, ka jauns ražotājs nevar atļauties tādas lažas! Tas ir kā šaut sev kājā. Jaunam auto ražotājam tirgū ir jāpierāda sevi ar kvalitatīvu un labu preci (vismaz ja tā ir solīts reklāmās, tad vismaz nemelot), tādējādi cilvēki iegūs uzticību un iespējams arī nākotnē pirks Teslu, ja būs bijuši ar visu apmierināti. Ja cilvēkiem radīsies šaubas vai pamatoti iemesli par kvalitāti, tad Tesla var arī nekur tālu netikt.

msh 18.janvāris 2018 18:21
0 2 Atbildēt

Jo dacija nereklamē ar alkantaru un ādu izšūtus modeļus, bet cilvēks nopērkot krutāko daciju, saņem lētu lupatu...

ezis71 18.janvāris 2018 19:30
0 0 Atbildēt

Tu tagad runā kā veca lupata.

Dacis 19.janvāris 2018 9:38
1 0 Atbildēt

Čali apskaties cik tā Dacia maksā un tad murmuļo par lupatām. Tu, kad pērc Bonaparte ceri, ka pudelē būs Henessy?

msh 19.janvāris 2018 21:09
1 0 Atbildēt

Alkonauts neesmu, tavu salīdzinājumu nesaprotu,tieši tāpat kā tu mana posta domu. Tātad - tesla triecienu reklamēja ar bildēm, kurās redzams alkantaras/ādas apdare, bet galā nāni. Dacija tikmēr necenšas savas mašīnas reklāmā padarīt krustā kas kā dabā...

Agaga 19.janvāris 2018 10:58
0 0 Atbildēt

Vot pirmajām dacijām bija tik prasti kokvilnas saloni, ka fui atšķirībā no golfa mk2 un mk3 ar ko es viņu lieku vienā klasē.

DALJNOBOJS 19.janvāris 2018 20:53
0 0 Atbildēt

TESLA model 3 ir lēts autiņs 35 000 par bāzīti. Lielāka daļa cenas aiziet par tehnoloģijām un baterijām .

Raimis 20.janvāris 2018 18:42
0 0 Atbildēt

Viedkļi dalās. Man daudz vairāk patīk jaunais auduma materiāls, gan estētisku, gan praktisku iemeslu dēļ. Alkantara ir dārgāks, tātad, godīgi sakot, potenciālie pircēji vienkārši uzskata, ka uz viņiem ir 'ietaupījuši' pievienojot lētāku (bet labāku) materiālu...

Es Tesla vietā vienkārši piedāvātu abus, lai var izvēlēties.. tomēr, jā, tas palēlinās ražošanu un, sekojoši, 400 000 rindā stāvošo topošo īpašnieku.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti