Ne tas, ko solījāt - Tesla Model 3 pircēji apsūdz ražotāju par mānīšanos 13

 

Foto: Ekrānšāviņš

iAuto | 18.janvāris 2018 13:48

Daži Tesla Model 3 pircēji sūdzas, ka ražotājs viņus apmānījis, piegādājot mašīnas ar pieticīgāk noformētu salonu nekā bija solīts.

Klienti pārmet ražotājam, ka reklāmas bukletos redzamo un “īsto” automobiļu saloni atšķiras. Twitter lietotājs worstofthymes publicējis Model 3 attēlus ar salona auduma apdari, piebilstot, ka automašīna iegādāta komplektā ar 5000 dolāru vērto Premium aprīkojuma paketi. Par līdzīgām problēmām ziņo arī lietotāji no Reddit un Tesla Motors Club.

Tesla mājaslapā gan nav norādīts, ka greznākās apdares paketē jābūt salona apdarei ar alkantaras materiāliem, tomēr klienti jūtas apmānīti un domā, ka par 5000 dolāru varēja gaidīt augstvērtīgākus materiālus. Turklāt arī oficiālajos attēlos un Youtube publicētajos apskatos redzama alkantaras apdare.

Pērnā gada decembrī aģentūra Reuters ziņoja, ka līdz pat 90 procentiem Tesla automobiļu, kas nobrauc no konveijera ir ražošanas defekti un speciāli uzglabāšanas laukumi esot pilni ar “brāķētiem auto”. Savukārt Tesla Motors paziņoja, ka tas notiek tādēļ, ka visa saražotā produkcija tiek ļoti rūpīgi pārbaudīta.

Pagaidām Tesla Model 3 ražošanas apjomi patiešām ievērojami atpaliek no grafika un plānoto 1500 automobiļu vietā izlaisti vien 260.

 
Visi komentāri
 
iciks 18.janvāris 2018 14:08
11 1 Atbildēt

Kāda starpība, kāda tur apdare un stūresrats? Galvenais, ka var uzlikt uzlīmīti "esmu zaļš" un ar izstieptu vidējo pirkstu braukt gar benzīna/dīzeļa/gāzes dedzinātāju bariņu.

Damn 18.janvāris 2018 14:15
13 3 Atbildēt

Un pēc 350-400 km vidējo pirkstu rādīs pārējie autobraucēji, kamēr tesla lādēsies

Kanibaals 21.janvāris 2018 14:33
0 0 Atbildēt

Es jau tagad rādu ar pirkstu uz tiem smēķētājiem kas nevar pat 100km nobraukt nepiestājot uzpīpēt. Lai nobrauktu 300km ir jābrauc 4h no vietas diez vai bez pauzes to darītu.

usaexperc 18.janvāris 2018 14:26
4 33 Atbildēt

Kāds par to vēl šaubījās??? Tur jau visa autobūve ir tendēta uz pircēja apjāšanu. Ieliek jaunā smukā kulītā, trumpītis iedod skidku un nabaga amītis nopērk 90-to gadu tehnoloģijas.

viencexperc 18.janvāris 2018 15:04
21 0 Atbildēt

Ko viņi gribēja par tādu cenu?

Salīdzina ar model s, bet pēdējais taču maksā vairāk par 2 reizēm.

Neredzēju nevienu hjundai vai dacijas klientu, kurš teiktu ka viņš žēlotos, ka salons šūts šķībi.

atrabotka 18.janvāris 2018 16:05
5 0 Atbildēt

Problēma tā, ka jauns ražotājs nevar atļauties tādas lažas! Tas ir kā šaut sev kājā. Jaunam auto ražotājam tirgū ir jāpierāda sevi ar kvalitatīvu un labu preci (vismaz ja tā ir solīts reklāmās, tad vismaz nemelot), tādējādi cilvēki iegūs uzticību un iespējams arī nākotnē pirks Teslu, ja būs bijuši ar visu apmierināti. Ja cilvēkiem radīsies šaubas vai pamatoti iemesli par kvalitāti, tad Tesla var arī nekur tālu netikt.

msh 18.janvāris 2018 18:21
0 2 Atbildēt

Jo dacija nereklamē ar alkantaru un ādu izšūtus modeļus, bet cilvēks nopērkot krutāko daciju, saņem lētu lupatu...

ezis71 18.janvāris 2018 19:30
0 0 Atbildēt

Tu tagad runā kā veca lupata.

Dacis 19.janvāris 2018 9:38
1 0 Atbildēt

Čali apskaties cik tā Dacia maksā un tad murmuļo par lupatām. Tu, kad pērc Bonaparte ceri, ka pudelē būs Henessy?

msh 19.janvāris 2018 21:09
1 0 Atbildēt

Alkonauts neesmu, tavu salīdzinājumu nesaprotu,tieši tāpat kā tu mana posta domu. Tātad - tesla triecienu reklamēja ar bildēm, kurās redzams alkantaras/ādas apdare, bet galā nāni. Dacija tikmēr necenšas savas mašīnas reklāmā padarīt krustā kas kā dabā...

Agaga 19.janvāris 2018 10:58
0 0 Atbildēt

Vot pirmajām dacijām bija tik prasti kokvilnas saloni, ka fui atšķirībā no golfa mk2 un mk3 ar ko es viņu lieku vienā klasē.

DALJNOBOJS 19.janvāris 2018 20:53
0 0 Atbildēt

TESLA model 3 ir lēts autiņs 35 000 par bāzīti. Lielāka daļa cenas aiziet par tehnoloģijām un baterijām .

Raimis 20.janvāris 2018 18:42
0 0 Atbildēt

Viedkļi dalās. Man daudz vairāk patīk jaunais auduma materiāls, gan estētisku, gan praktisku iemeslu dēļ. Alkantara ir dārgāks, tātad, godīgi sakot, potenciālie pircēji vienkārši uzskata, ka uz viņiem ir 'ietaupījuši' pievienojot lētāku (bet labāku) materiālu...

Es Tesla vietā vienkārši piedāvātu abus, lai var izvēlēties.. tomēr, jā, tas palēlinās ražošanu un, sekojoši, 400 000 rindā stāvošo topošo īpašnieku.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti